
Japanski Nissan i Grupa Jaguar Land Rover pokušavaju da prate brzu evoluciju industrije električnih automobila. Kao proizvođači sa timovima u Formuli E, oni planiraju da koriste tehnologiju trkačkih bolida u svojim drumskim automobilima.

Vodeći u evropskom A+B BEV segmentu s tržišnim udelom od 14,7%. Prvi u 5 zemalja – Italiji, Nemačkoj, Španiji, Belgiji i Austriji – u segmentu BEV gradskih automobila.

Električni Citroen Ami nastavlja da privlači pažnju lansiranjem nove verzije Ami Charleston By Biancone. Ovaj model predstavlja autentično putovanje u slavnu prošlost brenda reinterpretirano na savremen i održiv način.

Otprilike polovina svih novih automobila je preširoka za tipično parking mesto u evropskim gradovima, prema novoj studiji, dok se poziva da se preokrene trend SUV-ova i većih vozila.

Prvi čovek Toyote, Akio Toyoda, izjavio je da električna vozila nikada neće dominirati globalnim tržištem. On je rekao da električna vozila nikada neće imati više od 30 posto udela na globalnom nivou te da će u i u narednim godinama dominirati benzinci i hibridi, zajedno s vozilima na vodonik.
Neta EP41

Kineski Hozon Auto i njegov brend Neta najavljuju novi karavan sa fabričkom oznakom EP41.

Izveštaj je podnela lokalna industrijska grupa ABVE.

Tesla je postao najvredniji proizvođač automobila na svetu koji obećava neuporediv rast prodaje. Ali, suočeni sa rastućom prodajom drugih proizvođača automobila, Tesla je odustala od svojih nekadašnjih visokih ciljeva prodaje.