
Toyota je na nedavnom sajmu automobila u Parizu prikazala i serijsku verziju svog sedana Fuel Cell Vehicle (FCV) sa gorivim ćelijama, koji će se u prodaji prvo pojaviti u Japanu (pre aprila sledeće godine). Ova Toyota će se takođe prodavati i u Evropi i Severnoj Americi, gde će kupcima biti dostupna od leta 2015.

Volkswagen je pored Fox Pepper concepta, Saveira Surf, novog SpaceFoxa i SpaceCrossa, kao premijeru za ovogodišnji brazilski sajam automobila Sao Paulo Motor Show pripremio i redizajnirani CrossFox.

Francuski proizvođač automobila je danas najpoznatiji po svojim modelima koji su ekonomični, udobni i bezbedni, namenjeni savremenom čoveku za savremene potrebe. Ali oni koji bolje poznaju istoriju sigurno pamte i legendarne modele od pre više od pedeset godina.
Suzuki SX4 u metalik boji za 9.990 evra

SX4 je popularnost u Srbiji stekao zahvaljujući izuzetnoj pouzdanosti i prilagođenosti našim uslovima saobraćaja.

Na današnji dan, daaavne 1988. godine, legendarni brazilski vozač Ayrton Senna počeo je svoju šampionsku priču.
Snimljen Mercedes-Benz GLE Hybrid

Mercedes priprema osveženje GLE klase, ups, M-klase, a od sledeće godine zvaće se GLE-klasa.

Sebastijan Fetel je priznao da će verovatno preskočiti kvalifikacije u Ostinu i startovati iz boksa.

Vozači od 1. novembra do 1. aprila na vozilima moraju imati sve četiri zimske gume ako se kolovozu nalazi sneg, led ili poledica a stručnjaci preporučju kupovinu novih pneumatika.
Lister najavljuje hypercar sa 1000KS

Britanski Lister Cars planira da napravi novi "hypercar" koji će sem u Evropi prodavati i na azijskom i severnoameričkom tržištu.

Land Rover je nedavno u Halewood fabrici u Velikoj Britaniji i zvanično počeo sa serijskom proizvodnjom svog najnovijeg modela Discovery Sport, a u međuvremenu je Jaguar Land Rover saopštio da će se ovaj model od 2016. godine proizvoditi i u novoj fabrici u Brazilu.

Sem karavanske Octavije Combi, i Octavia liftback je dostupna sa 4x4 pogonom.

Iza Mazde je još jedan uspešan kvartal, čime se nastavlja uspešni trend jednog od najbrže rastućih brandova na evropskom tržištu.
Druga strana priče. TypeR 2015
Honda je prepoznatljiva po inženjerskoj izvrsnosti, tehnologiji i pouzdanosti. Međutim, druga strana brenda se rađa iz trkačkog nasleđa i želje za stalnim inovacijama, a to je upravo ono na šta se ova kampanja fokusira.