home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Italijanski Aznom je na Top Marques showu u Monaku predstavio personalizovanu varijantu Minijevog novog Clubmana S, nazvanog Mini Chateau. Italijani se nisu bavili preradom motora i ostale mehanike (to znači da 1,6 litarski turbo agregat i dalje raspolaže sa 129kW/175KS i 240Nm), već su zanimljivim bojama i upotrebom kvalitetnih materijala poradili na atraktivnijem izgledu eksterijera i interijera. Prvo što upada u oči je naravno dvobojna karoserija u kombinaciji braon i zlatne metalik boje (ova potonja je upotrebljena na lukovima blatobrana, pragovima, krovu i donjim delovima branika), a tu su i novi 18-inčni TSW "Pace" aluminijumski točkovi sa Yokohama S-Drive pneumaticima (dimenzija 205/40) i par elemenata od drveta. Što se unutrašnjosti tiče, i ona je dvobojna, a upotrebljeni su samo najkvalitetniji materijali kao što su alkantara, koža i drvo. Poseban detalj je ono što se u press saopštenju naziva "minijaturni vinski podrum" u prtljažniku, gde se može smestiti šest boca vina i čaše. Aznom će napraviti limitiranu seriju od samo 12 primeraka ovog Minija, a svaki će imati i pločicu sa imenom svog vlasnika.





Posle modela ACS1 Coupe, nemačka kompanija AC Schnitzer (osnovana u Ahenu 1987. godine) sada predstavlja i model AC Schnitzer ACS1 Cabrio, odnosno BMW seriju 1 Cabrio, koja je pretpela opsežne estetske i mehaničke promene. Ono što se prvo vidi jeste AC Schnitzeov aerodinamički paket, koji sadrži novi prednji spojler, pragove, sportske retrovizore, modifikovan zadnji branik sa integrisanim difuzorom i duplim završetkom hromiranog izduvnog sistema. Tu su i novi AC Schnitzerovi aluminijumski točkovi veličine 17, 18 ili 19 inča (ovi poslednji sa gumama dimenzija 225/35R19), sportsko podešavajuće ogibljenje i novi izduvni sistem. Unutrašnjost je oplemenjena novim trokrakim sportskim volanom, pedalama, odmorištem za nogu, vrhom ručice menjača i ručicom ručne kočnice od aluminijuma, detaljima od karbona, novim patosnicama od velura i brzinomerom izgraviranim do 320 km/h. Značajnije je ono što se krije pod poklopcem motora. To je, pre svega, 3,0 litarski redni šestocilindrični agregat sa dva turbo punjača, koji posle obrade kod AC Schnitzera u modelu 135i razvija 265kW/360KS i 450Nm obrtnog momenta (standardni model BMW 135i Cabrio ima 225kW/306KS i 400Nm). Pojačani su i motori u modelima 123d (sada ima 240KS) i u modelu 120d (sada 200 konja).

 



Prior Design je predstavio novi aero body kit za aktuelni BMW serije 6, koji ovom Bavarcu daje svežiji i agresivniji izgled. Novi kit se sastoji od redizajniranog prednjeg branika, novih pragova, modifikovanog zadnjeg branika sa difuzorom i četiri završetka sportskog izduvnog sistema, kao i atraktivnih aluminijumskih točkova od 20 inča. U paketu su još i posebna bela boja i reprogramirana elektronika motora, ali u ovom trenutku nema informacija sa koliko snage "Šestica" sada raspolaže.



Odmah nakom Brabusa (o tome više OVDE), još jedan nemački tjuner je obradio nedavno redizajnirani Mercedes SL 500. Radi se o Carlssonu, čiji SL 500 sada nosi oznaku CK50 i raspolaže sa 5,5 litarskim V8 agregatom od 325kW/436KS i 600Nm obrtnog momenta. Dovoljno da CK50 od 0 do 100 km/h ubrza za samo 5,1 sekundu i da postigne maksimalnih 293 km/h (fabrički SL 500 inače ima 285kW/388KS i 530Nm, do stotke mu treba 5,4 sekunde i može do elektronski limitiranih 250 km/h). Kome to nije dovoljno, Carlsson priprema i snažniji model CK65 sa V12 agreagatom od preko 700 konja i 1100Nm. U paketu novog Carlssona CK50 su i novi aerodinamički paket (modifikovani prednji branik sa spojlerom od karbon fibera, nova Carlsson maska hladnjaka, pragovi, spojler na poklopcu prtljažnika, doterani zadnji branik sa integrisanim difuzorom i četiri završetka sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika) i atraktivni aluminijumski točkovi karakterističnog Carlsson dizajna.



Hamann sportivo Fiat 500

6 Maj 2008 - 01:15 Tuning Link

Iz tjuning kuće Hamann, koja nam je inače najviše poznata po modifikacijama različitih modela BMW-a, Ferrarija, Lamborghinija, Porschea, Minija i Range Rovera, stiže i prerada aktuelnog evropskog automobila godine – Fiata 500.

Tako je njegov 1,3 Multijet 16V dizel motor sa fabričkih 55kW/75KS, pojačan na 66kW/90KS pri 4000 o/min. i 230Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min. (serijski primerak ima 145Nm pri 1500 o/min.), a u paketu su još i spušteno ogibljenje (napred za 20 mm, a 30 mm pozadi), novi petokraki točkovi od 17 inča u crnoj boji (sa gumama dimenzija 195/40 ZR 17 ili 215/35 ZR 17), distancijali od 5 do 15 mm, Hamman kočioni sistem sa diskovima do 280 x 28 mm, dupli završetak izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, aluminijumske pedale i isto takvo odmorište za nogu, posebne Hamann patosnice i dekorativne šare na karoseriji.



H&R Audi A3 Cabriolet

5 Maj 2008 - 00:50 Tuning Link

Specijalista za modifikacije ogibljenja, nemačka kompanija H&R, ponudila je svoje opruge i za Audijev A3 u kabriolet izdanju. Tako je ogibljenje ovog Audija u odnosu na standardni model spušteno za 35 mm, čime je dobijeno niže težište automobila, unapređeno upravljanje i nešto dinamičniji izgled, uz neizmenjen nivo komfora (ko želi više, H&R nudi i opruge koje A3 Cabriolet spuštaju za 45 mm).



Kompanija Riger Tuning je na Tuning World Bondsee 2008 Showu, koji se održava u Nemačkoj, lansirala novi aero body kit, namenjen najnovijoj generaciji Audija A4. Riegerov kit sadrži agresivniji prednji spojler, ispupčenije pragove, spojler na poklopcu prtljažnika, redizajnirani zadnji branik sa integrisanim difuzorom od karbon fibera i četiri završetka sportskog izduvnog sistema, kao i posebne petokrake aluminijumske felne od 20 inča.

Riger je za Audi A4 pripremio i doterano ogibljenje, pojačani kočioni sistem i kit za povećanje snage 3.0 TDI V6 turbo-dizel motora (zahvaljujući reprogramiranoj elektronici motora, sportskom filteru za vazduh i izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika, snaga je sa fabričkih 176kW/240KS i 500Nm porasla na 219kW/297KS i 610Nm obrtnog momenta).

Rieger Tuning je inače pre 20 godina u Nemačkoj osnovao Toni Rieger, a specijalizovan je za aerodinamičke pakete namenjene modelima nemačkih kompanija, među kojima su Mercedes, BMW i Audi.



Cobra N+ Nissan GT-R

4 Maj 2008 - 00:31 Tuning Link

I Cobra N+ (divizija nemačke firme Cobra Technology & Lifestyle specijalizovana za modifikacije Nissanovih automobila) ima zanimljivu premijeru na manifestaciji Tuning World Bodensee 2008. Radi se o novom Nissanu GT-R, kome je snaga njegovog 3,8 litarskog V6 bi-turbo motora sa standardnih 353.3kW/480KS i 588Nm obrtnog momenta, podignuta na 404.8kW/550KS i 680Nm (što je zasluga, između ostalog, reprogramirane elektronike motora, sportskog filtera za vazduh i novog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika). Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3,5 sekunde i maksimalna brzina od oko 320 km/h (standardni model do stotke stiže za 3,6 sekunde i postiže 310 km/h). U planu je još jača Cobra N+ Race Performance verzija ovog motora, koji bi trebalo da raspolaže sa svih 456.3kW/620KS i oko 800Nm. Sem motora, Cobra N+ je za svoj Nissan GT-R predvideo i modifikovano podešavajuće ogibljenje, poboljšano upravljanje, pojačane kočnice (diskovi od 405 mm napred), aluminijumske Cobra N+ točkove od 21 inča, unapređenu aerodinamiku vozila i doterani interijer (koža, alkantara, karbon fiber, nova trkačka sedišta i pojasevi).



Mugen Honda Airwave

4 Maj 2008 - 00:29 Tuning Link

Najnoviji rad japanskog specijaliste za obradu Hondinih modela, firme Mugen, jeste (pomalo iznenađujuće) praktični porodični automobil Honda Airwave, koji je inače namenjen prodaji pre svega na domaćem, japanskom tržištu. Auto se, sem očiglednih vizuelnih modifikacija (podrazumeva nove branike, spojlere, prednji gril, pragove, zadnji krovni spojler), odlikuje i novim izduvnim sistemom, pojačanim kočnicama, sportskim ogibljenjem, različitim kompletima aluminijumskih točkova od 15 inča i doteranim interijerom.  



Tjuning kuća Hofele Design je predstavila još jedan kit za modifikaciju Porscheovog SUV modela Cayenne (njegove restilizovane verzije predstavljene prošle godine). Novi sportski aero paket Ceyster GT600 sadrži elemente kao što su potpuno redizajnirani prednji branik sa otvorima za vazduh u obliku pčelinjeg saća, četiri dodatna svetla napred (dva za maglu i dva LED dnevna svetla), nova hauba motora, izraženije pragove, prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, proširenja blatobrana, zadnji krovni spojler, drugačiji zadnji branik sa difuzorom i četri završetka izduvnog sistema. Tačka na i je novi set atraktivnih petokrakih točkova.

 



Nedavno restilizovani Mercedes CLS 500 je upravo prošao kroz ruke nemačkog tjunera Lorinsera i nastao je CLS L 55 RS. Možda najzanimljivija promena krije se pod poklopcem motora. Tamo je smešten V8 agregat, koji u odnosu na standardni model ima 53kW/72KS i 55Nm obrtnog momenta više, odnosno sada raspolaže sa 338kW/460KS i 585Nm, što je dovoljno za maksimalnih 300 km/h. Lorinser se takođe pobrinuo i za atraktivniji izgled ovog kupea sa četvora vrata, što podrazumeva novi prednji branik sa integrisanim spojlerom i svetlima za maglu, pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i novi zadnji branik sa četiri završetka izduvnog sistema. Paket zaokružuju i atraktivni petokraki Lorinser RS 6 aluminijumski točkovi od 20 inča i modifikovani interijer (novi sportski upravljač, detalji od karbon fibera).



 

Dok Nissan još uvek razvija novi GT-R V-Spec sa 520-550KS, japanski tjuner Amuse je već predstavio svoj GT-R, koji raspolaže sa snagom od preko 600 konja. Tačnije, prema pisanju japanskog magazina BestCar, Amuse Nissan GT-R zahvaljujući promenama na elektronici motora i novom izduvnom sistemu, razvija 603KS i 781Nm obrtnog momenta. Drugih detalja za sada nema, a podsećanja radi, 3,8 litarski V6 bi-turbo motor u standardnom Nissanu GT-R ima 478KS i 588Nm.



Loder1899 Jaguar XF

1 Maj 2008 - 00:28 Tuning Link

Posle Ardena i Galpina, sada je i nemačka tjuning kompanija Loder1899 predstavila svoju modifikaciju novog Jaguara XF. Za razliku od Ardena i Galpina, u Loderu1899 su se odlučili za ipak diskretnije vizuelne promene, tako da njihov novi aero body kit sadrži samo novi prednji spojler, zatim spojler na poklopcu prtljažnika i agresivniji zadnji branik sa integrisanim difuzorom. U paketu su još aluminijumski točkovi od 20 ili 21 inča (sa gumama 255/35 20, odnosno 255/30 21), ogibljenje spušteno za 35 mm u odnosu na fabrički primerak, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i pojačani 2,7 litarski V6 turbo-dizel motor. Tako je snaga ovog agregata povećana sa 207 na 249KS, dok je maksimalni obrtni moment skočio sa 435 na 522Nm (pri 3850 o/min.). Dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h padne na 7,6 sekundi (serijski model 8,2 sekunde), dok najveća brzina sada iznosi 229 km/h.

 



Brabus R230 Mercedes SL

30 Apr 2008 - 01:09 Tuning Link

Brabus je objavio prve dve zvanične fotografije njihove obrade nedavno redizajniranog Mercedesa SL (serije R230). Kao što se vidi, Brabus je novom SL-u podario agresivniji izgled u odnosu na serijski primerak, čemu najviše doprinose novi prednji branik sa dodatnim LED dnevnim svetlima, pragovi i zadnji difuzor sa integrisanim završecima sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika. U paketu su još i doterano ogibljenje (spušteno za 25 mm), pojačane kočnice (diskovi od 375 mm napred, a 355 mm pozadi), modifikovan interijer i Brabusovi Monoblock VI aluminijumski točkovi. Najzanimljivije je ipak ono ispod haube. To je V12 motor sa 537kW/730KS pri 5100 o/min. i 1320Nm. Kao i obično, Brabus je taj maksimalni obrtni moment elektronski ograničio na 1100Nm, kako bi se sačuvali petostepeni automatski menjač i gume. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 4,0 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 350 km/h.



Švajcarski Sportec je promovisao novu "igračku" na bazi Porscheovog modela 911 Turbo Cabriolet. Osim povećanja snage motora, Sportecov SP600 Cabrio je u odnosu na standardni 911 Turbo doživeo promene i na aerodinamici i ogibljenju. Tako je snaga 3,6 litarskog 6-cilindričnog bokser motora sa serijskih 480 porasla na 600KS, a obrtni moment sa 620 na 765Nm (zahvaljujući novim Sportec turbo punjačima, sportskom izduvnom sistemu i reprogramiranoj elektronici motora). Rezultat je maksimalna brzina od 338 km/h, ubrzanje do stotke za samo 3,3 sekunde, a do 200 km/h za 10,6 sekundi (fabrički 911 Turbo Cabrio može do 310 km/h, a do 100 km/h mu treba 3,8 sekunde). Tu nije kraj jer Sportecov 911 Turbo ima i ogibljenje spušteno za 20 mm, kao i promene na spoljašnjosti, koje uključuju novi prednji spojler, pragove, modifikovan zadnji branik, veliko zadnje krilo od karbona i nove aluminijumske točkove od 20 inča.