home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Brabus R230 Mercedes SL

30 Apr 2008 - 01:09 Tuning Link

Brabus je objavio prve dve zvanične fotografije njihove obrade nedavno redizajniranog Mercedesa SL (serije R230). Kao što se vidi, Brabus je novom SL-u podario agresivniji izgled u odnosu na serijski primerak, čemu najviše doprinose novi prednji branik sa dodatnim LED dnevnim svetlima, pragovi i zadnji difuzor sa integrisanim završecima sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika. U paketu su još i doterano ogibljenje (spušteno za 25 mm), pojačane kočnice (diskovi od 375 mm napred, a 355 mm pozadi), modifikovan interijer i Brabusovi Monoblock VI aluminijumski točkovi. Najzanimljivije je ipak ono ispod haube. To je V12 motor sa 537kW/730KS pri 5100 o/min. i 1320Nm. Kao i obično, Brabus je taj maksimalni obrtni moment elektronski ograničio na 1100Nm, kako bi se sačuvali petostepeni automatski menjač i gume. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 4,0 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 350 km/h.





Švajcarski Sportec je promovisao novu "igračku" na bazi Porscheovog modela 911 Turbo Cabriolet. Osim povećanja snage motora, Sportecov SP600 Cabrio je u odnosu na standardni 911 Turbo doživeo promene i na aerodinamici i ogibljenju. Tako je snaga 3,6 litarskog 6-cilindričnog bokser motora sa serijskih 480 porasla na 600KS, a obrtni moment sa 620 na 765Nm (zahvaljujući novim Sportec turbo punjačima, sportskom izduvnom sistemu i reprogramiranoj elektronici motora). Rezultat je maksimalna brzina od 338 km/h, ubrzanje do stotke za samo 3,3 sekunde, a do 200 km/h za 10,6 sekundi (fabrički 911 Turbo Cabrio može do 310 km/h, a do 100 km/h mu treba 3,8 sekunde). Tu nije kraj jer Sportecov 911 Turbo ima i ogibljenje spušteno za 20 mm, kao i promene na spoljašnjosti, koje uključuju novi prednji spojler, pragove, modifikovan zadnji branik, veliko zadnje krilo od karbona i nove aluminijumske točkove od 20 inča.

   



Steinmetz Opel Corsa OPC

29 Apr 2008 - 01:26 Tuning Link

Posle standardne Opel Corse, kroz tjuning tretman kod nemačkog Steinmetza prošla je i njena sportska OPC varijanta, a rezultat je na slici. Nešto agresivniji aerodinamički kit podrazumeva dvodelni prednji spojler, originalnu Steinmetz Type II masku u obliku pčelinjeg saća, kao i atraktivne aluminijumske točkove (od 16 do 19 inča), aluminijumski poklopac rezervoara za gorivo, novi izduvni sistem i detalj u vidu Steinmetz natpisa na bokovima automobila. Osim toga, ogibljenje je spušteno za 30 mm, dok je snaga 1,6 litarskog turbo motora sa standardnih 141kW/192KS podignuta na 148kW/202KS. Steinmetz će svoju Corsu OPC zvanično predstaviti na tjuning manifestaciji "Tuning World Bodensee 2008", koja se održava od 1. do 5. maja. 



Posle Audija TT FT-550 Twin Turbo sa snagom od 550KS, iz tjuning kuće HPA Motorsports stiže još jači TT. Naime, uz pomoć dva Garrettova turbo punjača, novih interkulera, reprogramirane elektronike motora i novog izduvnog sistema, snaga serijskog Audijevog 3,2 litarskog V6 motora je povećana na 565 konja (u paru sa S tronic menjačem). To je dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 3,5 sekunde, a do 100 milja na sat (skoro 161 km/h) mu treba 8,4 sekunde. Kao i ranije, HPA Audi TT je ofarban u narandžastu boju kakvu koristi i Lamborghini Gallardo, a tu je opet još jedan Lamborghinijev "detalj" - vrata, koja se otvaraju u vis i koja ovaj Audi još više približavaju italijanskom superautomobilu. HPA je spolja dodao još 19 inčne felne sa Dunlop SP Sport Maxx gumama 255/35 i sportski izduvni sistem. Ono što se ne vidi na prvi pogled jesu pojačane kočnice kao i KW sportsko ogibljenje. HPA Motorsports za svoj rad na ovom Audiju naplaćuje oko 60.000 dolara.

 



Edo Competition je juče promovisao novi "edo Ferrari 630 Scuderia aerodynamics package" za Ferrari 599 GTB Fiorano, koji je inače još u novembru prošle godine prošao kroz opsežan tjuning tretman u ovoj nemačkoj kompaniji (poznatoj po izuzetnim obradama ionako odličnih automobila kao što su Lamborghini Murcielago LP640 i Lamborghini Gallardo, Maserati MC12, Porsche 911 Turbo, Audi R8 i Ford GT).

Edo Competition svoj Ferrari 599 GTB Fiorano nudi u dve verzije : kao 599 GTB sa 6,0 litarskim V12 agregatom, snage 478kW/650KS i kao 630 GTB, koji iz 6,3 litarske mašine izvlači svih 551kW/750KS (za poređenje, fabrički Ferrari 599 GTB Fiorano ima 456kW/620KS). Edo Competition je trkačko ogibljenje za svoj F599 GTB razvio zajedno sa firmom KW, i to naravno na trkačkoj stazi, a treba reći da je napred spušteno za 20, a pozadi za 40 mm. Paket promena zaokružuju i sportski izduvni sistem (čiji intenzitet zvuka može da se podešava) i 20-inčni točkovi sa Pirelli gumama, dimenzija 245/35R20 napred, odnosno 305/35R20 nazad.  

Novi "edo Ferrari 630 Scuderia aerodynamics package" sadrži novi prednji branik sa spojlerom i tri velika otvora za vazduh, pragove, zadnji difuzor i spojler na poklopcu prtljažnika. Ceo paket je inače izrađen od karbon fibera, čime je težina automobila smanjena za 50 kg.



Kalifornijska tjuning firma D3, specijalizovana za obradu Cadillacovih modela, od sada za aktuelni Cadillac CTS nudi novi aero body kit, zvanično nazvan Performance Exterior Package. Osim saćastog prednjeg grila od nerđajućeg čelika, novi D3 paket podrazumeva i doterani branik sa dodatnim otvorima za vazduh, novi prednji spojler, pragove, zadnji krovni spojler, difuzor pozadi, spojler na poklopcu prtljažnika i kao tačku na i - nove aluminijumske točkove u crnoj boji.



Nedugo posle aero body paketa za Lamborghini Murcielago, iz japanske tjuning kuće Premier4509 stiže sličan kit za unapređenje aerodinamike i izgleda i za drugi Lamborghinijev model - Gallardo. Paket podrazumeva novi prednji branik, izraženije pragove, modifikovani zadnji branik i novi zadnji spojler (ovi elementi su inače ručno napravljeni od karbon fibera i fiberglasa). Paket zaokružuju nove izduvne cevi i atraktivni crni točkovi. Za podsećanje, Premier4509 je japanska kompanija specijalizovana za proizvodnju aerodinamičkih paketa, točkova i modifikovanje interijera sportskih i ekskluzivnih automobila. Kao što je to bio slučaj i sa Lamborghinijem Murcielago, tako će i ovaj aero body paket za Gallardo biti ponuđen samo limitiranom broju kupaca (pa će svaki Premier4509 Lamborghini Gallardo dobiti i posebnu pločicu sa serijskim brojem).



Brabus Mercedes SLK

22 Apr 2008 - 00:40 Tuning Link

Nedavno restilizovani Mercedes SLK već je prošao kroz ruke nemačkog specijaliste Brabusa, koji je za ovaj roadster predvideo novi aerodinamički paket, atraktivne aluminijumske točkove od 17, 18 ili 19 inča (sa Yokohama ili Pirelli gumama), doterano ogibljenje i kočioni sistem, kao i pojačane motore. Tako sada najjači Mercedes SLK55 AMG pokreće Brabusov 6,1 litarski agregat sa 327kW/445KS i 635Nm obrtnog momenta (fabrički primerak ima 5,5 litarski sa 265kW/360KS i 510Nm), uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem. Ovaj SLK od 0 do 100 km/h stiže za samo 4,3 sekunde (0,6 sekunde bolje od serijskog SLK55 AMG), dok mu maksimalna brzina prelazi 300 km/h (tačnije 305 km/h). Brabusov aerodinamički kit (razvijen u vazdušnom tunelu) sadrži prednji spojler, pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i modifikovani zadnji branik sa četiri hromirana završetka Brabusovog sportskog izduvnog sistema. Ogibljenje je spušteno za 30 mm (čime je dobijeno niže težište i smanjeno naginjanje u krivinama), a tu je i Brabusov kočioni sistem sa diskovima od 355 mm napred, odnosno 300 mm pozadi. Unutrašnjost je bogatija za ergonomski oblikovan Brabus sportski volan, brzinomer izgraviran do 330 km/h, Mastik kožu i alkantaru.



Abt AS4 Avant

19 Apr 2008 - 16:31 Tuning Link

Posle novog Audija A4 u standardnoj, limuzinskoj varijanti, nemački tjuner Abt Sportsline je kupcima ponudio i model AS4 Avant, odnosno svoju preradu Audija A4 u karavanskoj verziji. Abt AS4 Avant je opremljen novi aero body paketom, koji sadrži modifikovane branike (napred sa velikim otvorima za vazduh), "škrge" na prednjim blatobranima, nove pragove i zadnji krovni spojler. Tu su i četiri završetka izduvnog sistema integrisana u zadnji branik, podešavajuće Abt sportsko ogibljenje, pojačane kočnice i nekoliko različitih tipova novih aluminijumskih točkova. Agresivniji spoljašnji izgled je odlična najava i za pojačane motore. Tako je 1,8 litarski TFSI benzinski motor umesto sa standardnih 118kW/160KS i 250Nm, dostupan u verzijama sa 147kW/200KS i 280Nm, kao i sa 177kW/240KS i 310Nm, model 2,0 TDI je sa 105kW/143KS pojačan na 125kW/170KS i 147kW/200KS, model 2,7 TDI umesto sa fabričkih 140kW/190KS i 400Nm sada raspolaže sa 162kW/230KS i 450Nm, dok je najsnažniji 3,0 TDI sa standardnih 176kW/240KS i 550Nm ojačan na 207kW/282KS i 550Nm, kao i na 228kW/310KS i 610Nm.



Evo kako izgleda Volkswagenov Golf GTI kada padne u ruke ljudima iz japanske tjuning kuće Newing Tuning, poznate upravo po aerodinamičkim paketima za automobile ove nemačke marke. Najnovija kreacija nosi oznaku Newing Golf GTI RSR, za čiji atraktivniji izgled se brinu novi prednji spojler od karbona, zadnji krovni spojler, bočne suknjice, komplet atraktivnih točkova od 20 inča, dupli završetak izduvnog sistema, kao i spušteno ogibljenje i nova sportska sedišta.



Nemačka tjuning kuća Geiger Cars ponovo je obradila Corvettu Z06, čiji je LS7 7,0 litarski V8 motor ovom prilikom pojačan sa standardnih 512 na 592KS (zasluga za to, između ostalog, pripada reprogramiranoj elektronici motora, novom sportskom filteru za vazduh i modifikovanom izduvnom sistemu). Što se performansi tiče, Geiger Cars navodi da njihova Corvette Z06 Black Edition lako postiže brzine od 300+ km/h, dok je za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno manje od 5 sekundi. Sem motorom, Geiger Cars se pozabavio i izgledom, što u praksi znači drugačije oblikovani zadnji deo (u stilu Ferrarijevih modela 599 GTB Fiorano i F430), koji je dobio novi branik sa integrisanim difuzorom, LED zadnja svetla i hromirane izduvne cevi, kao i prednji spojler i nove točkove od 19 inča. U paketu su i pojačani kočioni sistem, novi set-up ogibljenja sa novim oprugama i doterani interijer.



H&R Jaguar XF

16 Apr 2008 - 01:05 Tuning Link

Specijalista za modifikacije ogibljenja, kompanija H&R, od nedavno nudi svoje opruge i za najnoviji Jaguarov model XF. Tako je ogibljenje ove "mačke" u odnosu na standardni model spušteno za 35 mm, čime je dobijeno niže težište automobila, nešto dinamičniji izgled i unapređeno upravljanje, uz zadovoljavajući nivo komfora.  



Najnoviji proizvod nemačke tjuning kuće Lorinser jeste ovaj Mercedes ML 320 CDI Black & White, pod čijom haubom kuca šestocilindrično dizel srce, pojačano na 261KS i 580Nm obrtnog momenta (serijski model inače raspolaže sa 224KS i 510Nm). Kao što mu i samo ime kaže, Lorinserov ML 320 CDI karakteriše bela boja karoserije sa kontrastom u petokrakim RS9 alu točkovima od 22 inča i maski hladnjaka u crnoj boji, kao i zatamnjenim zadnjim staklima. Paket još čine Lorinser sportsko ogibljenje (spušteno za 25 mm), novi aero body kit (modifikovani branici, pragovi) i sportski izduvni sistem. Cena za ovako nešto naravno nije mala i iznosi 83.176 evra.



 

ASI Corp. (ASI - Accuracy, Spirit, Imagination) je još jedna japanska tjuning kompanija specijalizovana za obradu najekskluzivnijih evropskih automobila, među kojima posebno mesto zauzima britanski Bentley. Tako je za Bentley Continental GT (kao i kabriolet GTC i limuzinu Flying Spur) ova kuća iz Nagoje pripremila agresivan aero body paket, posebne točkove od 22 inča, modifikovano ogibljenje, pojačane kočnice i kit za povećanje snage 6,0 litarskog W12 motora (umesto fabričkih 560, sada raspolaže sa 640KS). Ipak, to nije sve. U pripremi je još jača "Tetsu" varijanta za koju se najavljuje snaga od svih 800 konja. ASI Corp. će inače kupcima ponuditi limitiranu seriju od samo 29 primeraka Tetsu varijante, i to po ceni od oko 600.000 dolara.

  



H&R BMW serija 1 Cabrio

14 Apr 2008 - 00:51 Tuning Link

 

Posle BMW-a serije 1 Coupe, sada je i njegov brat u kabriolet izdanju prošao kroz tretman u kompaniji H&R, specijalizovanoj za dorade ogibljenja. To u praksi znači da je ogibljenje ove "jedinice" u odnosu na standardni model spušteno za 35 mm (zasluga novog seta opruga), a rezultat su niže težište automobila, bolje vozne osobine i nešto dinamičniji izgled. Ko želi više na raspolaganju mu je i set koji auto spušta za 50 mm.