
Najnoviji proizvod relativno nepoznate nemačke tjuning kuće Wheelsandmore je ovaj Audi R8, čiji 4,2 litarski V8 motor je pojačan sa serijskih 420 na 457KS. To je postignuto reprogramiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora i novim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika. Sem toga, poboljšano je i upravljanje (nove sportske opruge, ogibljenje spušteno za 25 mm), a u skladu sa imenom firme, R8 je dobio i novi set aluminijumskih točkova, kao i pojačani kočioni sistem.

Iz Amerike stiže još jedna prerada Corvette C6. Specter Werkes C6 Corvette GTR karakteriše, pre svega, agresivniji dizajn (inspirisan trkačkim automobilima), što je zasluga novog aero body paketa (prednji spojler, nova hauba, prošireni blatobrani, pragovi, zadnji difuzor), a tu su i modifikovano ogibljenje, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, novi točkovi od 19 inča napred i 20 inča pozadi (gume su Michelin Pilot Sport 2 Zero 285/30ZR19 napred, odnosno 335/25ZR20 nazad), kao i LS3 V8 motor pojačan na 535KS i 717Nm obrtnog momenta (čija zapremina je povećana sa 6,2 na 6,8 litra).
Jaguar XF Limousine na ovom videu je delo firme LimeLite CoachWorks iz Santa Klare u Kaliforniji. Ideja vodilja je naverovatnije bila "bigger is always better"...
Kako bilo, XF Limousine je od standardnog modela duži za 3048 mm, što znači da mu dužina iznosi 8 metara, dok je za pogon zadužen 4,2 litarski V8 benzinac (snaga se na zadnje točkove prenosi preko šestostepene transmisije).
U unutrašnjosti ima mesta za društvo od 10 osoba, kojima na raspolaganju stoje mini bar, zabavni sistem sa jednim 15-inčnim i dva 7-inčna monitora, DVD Player, Level III Stereo, CD Player, Hands Free Intercom i još koješta.
Cena za ovo zadovoljstvo startuje od 109.900 dolara (70.015 evra), što je više nego duplo skuplje od osnovnog Jaguara XF u SAD-u.

Nakon što je nedavno predstavio tjunirani Audi A5 (o tome više OVDE), nemački Senner Tuning se pozabavio i BMW-ovom serijom 3 u Touring, odnosno karavan verziji.
Tačnije, radi se o modelu 320d, čiji motor u fabričkoj varijanti razvija 130kW/177KS i 350Nm, dok je Senner Tuning, uz pomoć modifikovane elektronske kontrolne jedinice motora, uspeo da iz njega izvuče okruglo 200KS i 400Nm obrtnog momenta.
Nemački tjuner se pobrinuo i za atraktivniji izgled ovog Bavarca, što u praksi znači novi body kit (između ostalog podrazumeva nove pragove, zadnji difuzor sa četiri završetka izduvnog sistema, zadnji krovni spojler i nove prednje "bubrege" od karbon fibera) i naravno novi set aluminijumskih točkova (u ovom slučaju od 20 inča).

Jedan od prvih koji je obradio novi Volkswagen Passat CC jeste i jedan od najpoznatijih tjunera za automobile VW grupacije – ABT Sportsline. U ovoj nemačkoj kompaniji se nisu mnogo bavili izgledom (tu su samo novi aluminijumski točkovi od 18, 19 ili 20 inča, kao i spušteno ogibljenje), već su više pažnje posvetili motorima i to za sada samo benzincima. Tako je najmanji 1.8 TSI pojačan sa fabričkih 160 na okruglo 200KS, a veći 2.0 TFSI sa 200 na 240KS. Kasnije povećanje snage očekuje i 2.0 TDI dizelaše (umesto standardnih 140 i 170KS razvijaće 170 odnosno 190KS), kao i najjači motor u ponudi – 3.6 FSI V6 benzinac (fabrički raspolaže sa 300 konja).
.jpg)
Saradnja tjuning kuće Carlsson i nemačkog brenda Etienne Aigner (proizvode ženske tašne, obuću i ostale proizvode od kože) nije novost (prošle godine je predstavljen Carlsson Aigner CK65 RS Eau Rouge na bazi Mercedesa CL65 AMG). Njihov najnoviji proizvod je modifikovani Mercedes S65 AMG, koji je ovom prilikom dobio i novo ime - Carlsson Aigner CK65 RS Blanchimont, a pored pojačanog motora, karakteriše ga i dvobojni eksterijer i detaljno preuređena unutrašnjost.
Naravno, opet radi se o ekskluzivnom automobilu koji će biti napravljen u veoma limitiranoj seriji i sa odgovarajućom visokom cenom od 464.100 evra (u Nemačkoj).
Pod haubom se krije V12 agregat pojačan na 705KS i 1100Nm obrtnog momenta (posledica reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora, novih sportskih filtera za vazduh i sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika), odgovoran za maksimalnu brzinu, koja prema zvaničnom saopštenju iznosi elektronski limitiranih 320 km/h, dok ubrzanje do 100 traje samo 3,9 sekundi.
Sportski izgled je naglašen novim prednjim spojlerom, pragovima, zadnjim branikom sa difuzorom, spojlerom na poklopcu prtljažnika, pomenutom dvobojnom karoserijom, spuštenim ogibljenjem za 30 mm (C-Tronic® SUSPENSION ABC-2) i 3/11 Ultra Light točkovima (9 x 21” napred, sa gumama Dunlop SP Sport Maxx 265/30 ZR 21 i točkovima 10.5 x 21” pozadi sa Dunlop SP Sport Maxx gumama, dimenzija 295/25 ZR21).
Unutrašnjost je kreacija lifestyle brenda Etienne Aigner, a to u praksi znači obilatu upotrebu kože (izbor od 30 boja), alkantare, ergonomski oblikovan sportski upravljač (u kombinaciji koža/alkantara), aluminijumske pedale, a deo paketa su i navigacioni sistem, automatski klima sistem, Carlsson multifunkcionalni volan, Distronic, Parktronic, Comand, TV function, KeylessGo i Carlsson Office Concert Hall Infotainment System.

Tjuning kuća TechArt Automobildesign je još na ovogodišnjem 78. salonu automobila u Ženevi publici predstavila model GTstreet Cabriolet (baza je Porsche 911 Turbo Cabriolet), a sada su naknadno saopšteni dodatni detalji i njegova cena.
Za performanse se brine šestocilindrični 3,6 litarski bi-turbo bokser motor, koji sada umesto fabričkih 353kW/480KS i 620Nm razvija 463kW/630KS i 820Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za samo 3,6 sekundi (3,5 sec tiptronic S) i maksimalnu brzinu od 345 km/h (serijski model može do 310 km/h, a ubrzanje do stotke mu iznosi 3,8 sekunde). Povećanje snage je postignuto uz pomoć T30 VTG turbo punjača, reprogramirane elektronike motora, sportskog filtera za vazduh, novog interkulera i novog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika.
TechArt je GTstreet Cabriolet opremio i novim aerodinamičkim paketom, zaslužnim kako za sportskiji izgled (novi prednji branik sa integrisanim spojlerom, pragovi, modifikovani zadnji branik sa karbonskim difuzorom, zadnje krilo plus prošireni blatobrani), tako i za bolje prijanjanje ovog Porschea. Treba napomenuti da su ovi aerodinamički dodaci razvijeni u vazdušnom tunelu. Tu je i TechArt VarioPlus vešanje, koje dozvoljava spuštanje istog do 25 mm, a svakom vozaču da individualno podešava set-up amortizera (Normal i Sport). Točkovi TechArt Formula III su veličine 20 inča (napred 8.5Jx20, pozadi 12Jx20) sa Michelin Pilot Sport Cup Plus gumama dimenzija 245/30 ZR 20 napred, odnosno 315/25 ZR 20. TechArt sportski kočioni sistem podrazumeva diskove od 390 mm napred i 365 mm nazad.
Techart je takođe doterao i unutrašnjost, a to podrazumeva u potpunosti kožni enterijer, kao i pedale, vrh ručice menjača i odmorište za nogu napravljeni od aluminijuma. Cena? Prava sitnica: 255.000 evra.
TechArt GTstreet RS
Ljudima iz TechArta izgleda GTstreet Cabriolet sa njegovih 630KS nije bio dovoljno snažan, pa su napravili novi GTstreet RS na bazi Porschea 911 GT2, kome je snaga povećana za 125kW/170KS (na svih 515kW/700KS i 860Nm). Stoga ne čudi ni ubrzanje do 100 km/h za samo 3,3 sekunde, ali ni početna cena od svih 350.000 evra. Snaga motora je podignuta zahvaljujući, između ostalog, modifikovanim turbo punjačima, specijalno razvijen interkulerima, doteranom izduvnom sistemu i novom sportskom fileteru za vazduh.
Kao i GTstreet Cabriolet, i GTstreet RS ima novi aerodinamički kit, koji u ovom slučaju podrazumeva prednji branik sa integrisanim spojlerom, pragove, zadnji branik sa karbonskim difuzorom, zadnji krovni spojler, veliko zadnje krilo, novu prednju haubu, nova kućišta retrovizora i okvire prednjih svetala, a tu je i modifikovana unutrašnjost.

Nemački Lumma Design je posle obrade BMW-a M5, M6 i X5, pripremio i novi sportski wide body paket za sve verzije BMW-a serije 6 (od modela 630 do 650), uključujući i njegovo kabriolet izdanje.
Paket CLR 600 uključuje novi prednji branik, pragove sa integrisanim otvorima za vazduh, zadnji krovni spojler, spojler na poklopcu prtljažnika, proširenja blatobrana (pa je ova "šestica" šira za 10 cm u odnosu na fabrički primerak) i novi zadnji branik sa difuzorom i četiri završetka novog izduvnog sistema (prečnika po 90 mm).
Lumma CLR 600 stoji na aluminijumskim točkovima od 21 inča sa Yokohama gumama, dimenzija 255/30-21 napred i 295/25-21 pozadi, sportsko ogibljenje je spušteno za 35 mm, dok se dvobojna unutrašnjost ističe kožnim sedištima i volanom, kao i centralnom konzolom sa piano lakom.

Saradnja između Peugeota i Irmschera više nije nikakva novost, a njihov najnoviji proizvod je ovaj Peugeot 207 RC Line.
Body kit za 207-icu čine modifikovani prednji branik, novi pragovi i zadnji krovni spojler, dok je unutrašnjost bogatija za novi sportski volan, aluminijumski vrh ručice menjača i Recaro sedišta presvučena crveno/crnom kožom. U paketu su još i atraktivna kombinacija boja za karoseriju (uključujući i figuru lava na vratima), novi set aluminijumskih točkova od 18 inča, za 30 mm spušteno ogibljenje i najzanimljivi "detalj" - atraktivna vrata koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu.

Subaru Tribeca je još jedan u nizu SUV modela koji su prošli doterivanje u tjuning kompaniji Cobra Technology & Lifestyle.
Kao i nedavno predstavljeni Ford Kuga by Cobra, i Subaru Tribeca je dobio Cobrine komponente (prednji bull-bar, zaštita zadnjeg branika i novi izraženiji pragovi; sve od nerđajućeg čelika i sa visokom sjajem), a sve sa ciljem individualizacije ovog modela u odnosu na fabrički primerak.
Prednji bull-bar (cevi prečnika 60 mm) je naravno prošao obavezne crash testove i zadovoljava sve propise EU vezane za bezbednost pešaka.
U paketu su još i novi aluminijumski točkovi od 20 inča i dodatna prednja svetla. Ceo paket će kupca inače koštati 3840 evra.
Za sve svoje proizvode, Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.

Hartge je u svoju ponudu upravo uvrstio novi aero body kit, namenjen svim onim vlasnicima BMW-ovog modela serije 1 u Coupe i Cabrio verziji, koji od svog automobila ipak očekuju agresivniji izgled u odnosu na fabrički primerak.
Ukratko, kompletan kit za ovog Bavarrca se sastoji od prednjeg spojlera, novih pragova, zadnjeg difuzora sa četiri završetka novog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, spojlera na poklopcu prtljažnika, zadnjeg krovnog spojlera (samo za Coupe) i naravno Hartge logoa (na poklopcu motora i prtljažnika) i Hartge natpisa na vratima.
Što se motora tiče, Hartge je pojačao 3.0 litarski bi-turbo agregat u modelu 135i, koji sada umesto fabričkih 306, razvija 350KS (dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi oko 5 sekundi).
Još od ranije Hartge za "jedinicu" nudi i spušteno i tvrđe podešeno ogibljenje, aluminijumske točkove od 18 ili 19 inča u karakterističnom Hartge dizajnu i sa Continental ili Pirelli gumama, nova kućišta retrovizora (od karbon fibera) i modifikovanu unutrašnjost (novi trokraki sportski upravljač, aluminijumske pedale, kožna ručica menjača i ručna kočnica, novi Hartgeov brzinomer, kao i detalje od karbon fibera).

Dok se čeka na budući sportski Audi S4, tjuning kompanija Caractere je novim body paketom omogućila vlasnicima standardnih primeraka Audijeve "četvorke" da svoj automobil već sada (vizuelno) približe pomenutom sportisti.
Najnovi Caractere stajling paket za A4 sadrži novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, nove pragove, spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa integrisanim završecima izduvnog sistema, kao i aluminijumske točkove od 20 inča.

Nemačka tjuning kuća TechArt Automobildesign je još u martu ove godine na 78. salonu automobila u Ženevi publici predstavila model GTstreet Cabrio (baza je Porsche 911 Turbo), za čiji pogon je zadužen šestocilindrični 3,6 litarski bi-turbo bokser motor, ali koji umesto fabričkih 353kW/480KS i 620Nm razvija 463kW/630KS i 820Nm obrtnog momenta (dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i maksimalnu brzinu od 345 km/h). Nemcima ni to izgleda nije bilo dovoljno, pa su napravili novi GTstreet RS na bazi Porschea 911 GT2, kome je snaga povećana sa 530KS i 680Nm na 700KS i 860Nm. Stoga ne čudi ni ubrzanje do 100 km/h za samo 3,3 sekunde (fabričkom 911 GT2 treba 3,7 sekundi), ali ni cena od svih 330.000 evra.

Iz Japana stiže još jedna prerada novog Nissana GT-R. Ovog puta reč je o tjuning kući PowerHouse Amuse čiji GT-R raspolaže sa snagom od preko 600 konja. Tačnije, dok u Nissanu još uvek rade na svom novom modelu GT-R V-Spec sa 520-550KS, PowerHouse Amuse Nissan GT-R zahvaljujući, između ostalog, promenama na elektronici motora i novom R1 Titan izduvnom sistemu, razvija 611KS pri 6200 o/min. (3.8 litarski V6 bi-turbo motor u standardnom Nissanu GT-R inače ima 478KS i 588Nm). PowerHouse Amuse je za svoj GT-R predvideo i novo ogibljenje, prednji spojler i veliko zadnje krilo.

I novi Ford Kuga je upravo prošao estetski tretman u tjuning kući Cobra Technology & Lifestyle.
Elegantno stilizovani Cobrini elementi (prednji bull-bar, zaštita zadnjeg branika i novi izraženiji pragovi; sve od nerđajućeg čelika i sa visokom sjajem) sada su naime dostupni i vlasnicima novog Fordovog kompaktnog SUV modela, koji žele ekskluzivniji i atraktivniji izgled svog vozila u odnosu na standardni primerak.
Prednji bull-bar (cevi prečnika 60 mm) je naravno prošao obavezne crash testove i zadovoljava sve propise EU vezane za bezbednost pešaka.
U paketu su još i petokraki Sahara aluminijumski točkovi od 20 inča i nove hromirane izduvne cevi.
Inače, za sve svoje proizvode, Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.