home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle tjuning kuće MKB (o tome više OVDE), i nemački tjuner Vath Motorentechnik GmbH je poradio na performansama i atraktivnijem izgledu Mercedesa C63 AMG.

To u praksi znači da je VATH V63RS Clubsport dobio povećanje snage njegovog V8 motora (između ostalog, novi sportski izduvni sistem i reprogramira elektronska kontrolna jedinica motora) i to sa standardnih 336kW/457KS i 600Nm obrtnog momenta na 430kW/585KS i 690Nm. Rezultat je maksimalna brzina od svih 325 km/h (umesto 250 km/h na koliko je "obuzdan" serijski model).

Što se ostalih promena tiče, one se odnose na nove Vathove aluminijumske točkove od 19 inča (sa gumama 235/35-19 napred, a 265/30-19 pozadi), spušteno ogibljenje i par novih detalja poput prednjeg spojlera i zadnjeg difuzora od karbon fibera.





Nemačka tjuning kompanija ENCO od 2000. godine modifikuje automobile po željama zahtevnih kupaca, a njihova najnovija kreacija je model ENCO GT 550 Biturbo, napravljen na bazi restilizovanog Porschea Cayenne Turbo.  

Ovaj Cayenne karakterišu novi aero body kit (doterani prednji branik sa velikim usisnicima za vazduh, nova hauba sa otvorima za vazduh, ENCO zadnji branik sa integrisanim difuzorom), snažniji motor, novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka od nerđajućeg čelika, pojačani kočioni sistem (diskovi od 400 x 36 mm napred, a 380 x 32 mm pozadi), atraktivni XXL točkovi od 23 inča u crnoj boji (sa gumama 315/25 R23), spušteno ogibljenje (do 50 mm) i modifikovana unutrašnjost (koža, novi ergonomski oblikovan upravljač, DVD plejer, monitori integrisani u prednje naslone za glavu...).

Što se Turbo motora tiče, njegova snaga je porasla na 405kW/550KS pri 6100 o/min. i 730Nm obrtnog momenta (u rasponu od 2300 do 4600 o/min.), dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h padne na 4,9 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 282 km/h.

Naravno, sve što je dobro, to i košta, a to u ovom slučaju znači najmanje 170.000 evra.



Najnoviji proizvod nemačke tjuning kuće Arden (poznate pre svega po tjuniranju Jaguara i Land Rovera) jeste Range Rover AR7 Highlander, koga pokreće V8 benzinac sa kompresorom (zapremina mu je povećana na 4,5 litra) i snagom od 520 konja i 680Nm obrtnog momenta. Dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 6,5 sekundi, a da maksimalna brzina bude 240 km/h (elektronski limitirana).

Naravno, Arden se nije bavio samo motorom, pa je tako AR7 Highlander dobio i sportski aerodinamički kit (modifikovani prednji branik, novi, ručno napravljeni gril od nerđajućeg čelika, izraženiji pragovi, proširenja blatobrana i doterani zadnji branik), dodatna LED prednja svetla, novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika (sa završecima originalnog dizajna), atraktivne točkove od 22 ili 23 inča, pojačani kočioni sistem (sa ventilirajućim diskovima) i doterani interijer (koža u različitim bojama, alkantara, drvo i detalji od hroma, karbona i aluminijuma).

Rezultat svega je dinamičniji, ali i dalje dovoljno elegantan i prestižan izgled, poboljšano upravljanje i veće zadovoljstvo u vožnji.



Hamann BMW X6

10 Jun 2008 - 01:08 Tuning Link

Seriji tjunera (Hartge, H&R) koji su nedavno obradili novi BMW-ov Sports Activity Coupe model X6, sada se pridružio i nemački Hamann. Sem modifikovanog izgleda (točkovi karakterističnog Hamann dizajna, novi pragovi), Hamannov BMW X6 se odlikuje i pojačanim dizel motorima. Tačnije, model X6 30d zahvaljujući reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora, sada raspolaže sa 195kW/265KS i 600Nm obrtnog momenta, a verzija X6 35d je pojačana na 235kW/320KS i 660Nm.



MKB Mercedes C63 AMG

10 Jun 2008 - 01:06 Tuning Link

 

Nemački tjuner MKB je objavio prve detalje o njihovom najnovijem proizvodu – modifikovanom Mercedesu C63 AMG.

Tako MKB Mercedes C63 AMG raspolaže sa snagom od 383kW/521KS i 645Nm obrtnog momenta (pre svega zahvaljujući reprogramiranoj elektronici motora), što je, uz skinutu blokadu koji standardnom modelu ne dozvoljava više od 250 km/h, dovoljno za najveću brzinu od 295 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,2 sekunde (standardni C63 AMG inače ima 336kW/457KS i 600Nm, a do stotke mu treba 4,5 sekundi). Uz sve to, za još dinamičniji izgled brinu se i novi aluminijumski točkovi.  

MKB za svoj rad inače daje i dvogodišnju garanciju (uz nemački TUV sertifikat).



Sledeći mnogobrojne nemačke tjuning kuće, koje su već obradile aktuelni Porsche 911 Turbo, sada i britanski Project Kahn (poznat po modifikacijama najluksuznijih automobila) svim zainteresovanim i boljestojećim kupcima nudi svoj novi paket za unapređenje izgleda i karakteristika ove 911-e. Njihov kit se sastoji od novog prednjeg spojlera, zadnjeg krila sa integrisanim kočionim svetlom, Diamond Edition RSX aluminijumskih točkova od 20 inča, zatamnjenih stakala, modifikovanog ogibljenja (spušteno za 20 mm) i sportskog izduvnog sistema. Cena za sve ovo i nije velika i iznosi 4500 funti (oko 5620 evra).



H&R BMW X6

9 Jun 2008 - 00:31 Tuning Link

 

Poznata nemačka kompanija H&R, koja je specijalizovana za modifikacije ogibljenja, opremila je i novi BMW X6 svojim sportskim oprugama. To podrazumeva da visina ovog BMW-a može biti spuštena do 35 mm u odnosu na standardni model, čime je dobijeno unapređeno upravljanje i još atraktivniji izgled, uz neznatno smanjen nivo komfora.   



B&B Audi A5/S5

9 Jun 2008 - 00:24 Tuning Link

I poznata nemačka tjuning kuća B&B Automobiltechnik od sada svim zainteresovanim vlasnicima Audija A5 i S5 nudi svoj najnoviji aero body paket, kao i kit za povećanje snage njihovih motora.

To u praksi znači da su ovi modeli dobili redizajnirani prednji branik, spojler na poklopcu prtljažnika, zadnji difuzor sa integrisanim RS-Style završecima novog sportskog izduvnog sistema, spušteno ogibljenje (za 40 mm) i B12 aluminijumske točkove od 20 inča (sa gumama dimenzija 255/30-20).

To je ono što se vidi već na prvi pogled, a zanimljivo je i ono ispod haube. Tako je za 3.0 TDI agregat B&B Automobiltechnik predvideo dva nivoa povećanja njegove snage: Nivo I znači porast na 300KS i 600Nm obrtnog momenta, a Nivo II 325KS i 640Nm. Što se ionako snažnog Audija S5 tiče, za njegov 4,2 litarski V8 motor je predviđeno pojačanje na 400KS. Tako sada Audi S5 by B&B do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi, dok mu najveća brzina iznosi 283 km/h.

 



Poput svog brata u Coupe varijanti, i novi BMW serije 1 Cabrio je prošao kroz ruke kompanije Eibach, specijalizovane za dorade ogibljenja. Tako je ovaj BMW dobio Eibachov Pro-Kit Performance set opruga (auto je zato niži za 20 do 70 mm) i Pro-Spacer aluminijumske distancijale, što za posledicu ima niže težište automobila, širi trag točkova, poboljšano upravljanje, manje naginjanje karoserije u krivinama i nešto dinamičniji izgled. Naravno, sve komponente koje Eibach ugrađuje imaju i nemački TÜV sertikifat.



 

Američki RENNtech, specijalizovan za tjuniranje Merdecesovih automobila, od sada nudi i kit za povećanje snage Bentleya Continental Flying Spur, kao i digitalni modul za podešavanje visine ovog automobila (nudi 8 nivoa podešavanja i spuštanje ogibljena do 50 mm). Što se njegovog twin-turbo W12 motora tiče, RENNtech kit podrazumeva reprogramiranu elektroniku motora, što za posledicu ima porast snage sa serijskih 411kW/560KS i 650Nm na 625KS i 765Nm obrtnog momenta. Rezultat je maksimalna brzina od 325 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 4,5 sekunde. Uz dodatno zatamnjena stakla i novi set točkova, to je to.



ASI Corp. (ASI - Accuracy, Spirit, Imagination) je još jedna japanska tjuning kompanija specijalizovana za obradu najekskluzivnijih evropskih automobila, među kojima posebno mesto zauzima britanski Bentley.

Tako je za Bentley Continental GT (sada pod imenom ASI TETSU GTR) ova tjuning kuća iz Nagoje pripremila agresivan aero body paket (uključujući i haubu, poklopac prtljažnika i veliko zadnje krilo od karbona), nove točkove i kit za povećanje snage 6,0 litarskog W12 motora (umesto fabričkih 560, sada raspolaže sa svih 800KS).

ASI Corp. će inače kupcima ponuditi limitiranu seriju od samo 29 primeraka Tetsu GTR-a i to po ceni od 800.000 američkih dolara (nepunih 520.000 evra). 

 



Pošto su pre nekoliko dana na internet pre vremena procurele prve slike BMW-a X6 u obradi tjuning kompanije Hartge, ovaj nemački specijalista je konačno objavio i zvanične fotografije i detalje o svom najnovijem projektu. Tako je Hartge BMW X6 dobio sportsko ogibljenje spušteno za 30 mm, nove aluminijumske točkove od 22 inča (sa gumama dimenzija 285/30 ZR22 napred i 335/25 ZR22 pozadi ili 295/30 ZR22 napred i 335/25 ZR22 pozadi), zatim modifikovani interijer (Hartge volan, elementi od karbon fibera, aluminijumske pedale), kao i snažnije dizel motore u verzijama 30d i 35d. Slabiji motor sada umesto fabričkih 235KS razvija 275KS i 598Nm, a jači je osnažen sa 286KS na 328KS i 675Nm.     



VQMotoring BMW 335i

4 Jun 2008 - 00:56 Tuning Link

Tjuning kompanija VQMotoring je promovisala svoj najnoviji body kit za aktuelni BMW serije 3 sedan (model E90), kojim ovaj Bavarac još više dobija na agresivnosti (naročito u crnoj boji). Sem VQMotoring body paketa (doterani branici, novi pragovi, spojler na poklopcu prtljažnika, zadnji difuzor), ovaj BMW 335i je dobio i aluminijumske točkove od 20 inča, modifikovano ogibljenje (H&R sportske opruge), sportski izduvni sistem i pojačani 3,0 litarski benzinski motor, koji sada razvija 350 konja (dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi manje od 5,5 sekundi).



ICC Tuning Mini Cooper S

4 Jun 2008 - 00:52 Tuning Link

Mini Cooper S je većini kupaca i u serijskoj verziji dovoljno atraktivan automobil (ima 1,6 litarski motor sa 128kW/175KS), ali onim vlasnicima koji ipak žele da se njihov Cooper S razlikuje od drugih, na raspolaganju su zanimljive prerade mnogobrojnih tjuning kompanija. Jedna od njih je i firma ICC Tuning, koja za Cooper S po ceni od 1100 evra nudi novi aero body kit (sadrži redizajnirani prednji branik, nove pragove i modifikovani zadnji branik), a u ponudi su i "obrve" za prednja svetla i aluminijumski točkovi od 17 inča.



Mugen Honda Freed

2 Jun 2008 - 01:02 Tuning Link

Samo koji dan posle zvanične premijere novog Hondinog kompaktnog MPV modela Freed (o tome više OVDE), japanski specijalista za obradu Hondinih automobila - firma Mugen – već je predstavio svoj paket namenjen vlasnicima Freeda, koji i od ovakvog praktičnog MPV automobila žele nešto više. Mugen je za Freed pripremio aero body kit (modifikovani branici sa spojlerima, novi pragovi, zadnji krovni spojler plus novi prednji gril), atraktivnije aluminijumske točkove od 16 inča, pojačani kočioni sistem, novo sportsko ogibljenje i nove završetke izduvnog sistema.