
Nedugo posle aero body paketa za Lamborghini Murcielago, iz japanske tjuning kuće Premier4509 stiže sličan kit za unapređenje aerodinamike i izgleda i za drugi Lamborghinijev model - Gallardo. Paket podrazumeva novi prednji branik, izraženije pragove, modifikovani zadnji branik i novi zadnji spojler (ovi elementi su inače ručno napravljeni od karbon fibera i fiberglasa). Paket zaokružuju nove izduvne cevi i atraktivni crni točkovi. Za podsećanje, Premier4509 je japanska kompanija specijalizovana za proizvodnju aerodinamičkih paketa, točkova i modifikovanje interijera sportskih i ekskluzivnih automobila. Kao što je to bio slučaj i sa Lamborghinijem Murcielago, tako će i ovaj aero body paket za Gallardo biti ponuđen samo limitiranom broju kupaca (pa će svaki Premier4509 Lamborghini Gallardo dobiti i posebnu pločicu sa serijskim brojem).

Nedavno restilizovani Mercedes SLK već je prošao kroz ruke nemačkog specijaliste Brabusa, koji je za ovaj roadster predvideo novi aerodinamički paket, atraktivne aluminijumske točkove od 17, 18 ili 19 inča (sa Yokohama ili Pirelli gumama), doterano ogibljenje i kočioni sistem, kao i pojačane motore. Tako sada najjači Mercedes SLK55 AMG pokreće Brabusov 6,1 litarski agregat sa 327kW/445KS i 635Nm obrtnog momenta (fabrički primerak ima 5,5 litarski sa 265kW/360KS i 510Nm), uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem. Ovaj SLK od 0 do 100 km/h stiže za samo 4,3 sekunde (0,6 sekunde bolje od serijskog SLK55 AMG), dok mu maksimalna brzina prelazi 300 km/h (tačnije 305 km/h). Brabusov aerodinamički kit (razvijen u vazdušnom tunelu) sadrži prednji spojler, pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i modifikovani zadnji branik sa četiri hromirana završetka Brabusovog sportskog izduvnog sistema. Ogibljenje je spušteno za 30 mm (čime je dobijeno niže težište i smanjeno naginjanje u krivinama), a tu je i Brabusov kočioni sistem sa diskovima od 355 mm napred, odnosno 300 mm pozadi. Unutrašnjost je bogatija za ergonomski oblikovan Brabus sportski volan, brzinomer izgraviran do 330 km/h, Mastik kožu i alkantaru.

Posle novog Audija A4 u standardnoj, limuzinskoj varijanti, nemački tjuner Abt Sportsline je kupcima ponudio i model AS4 Avant, odnosno svoju preradu Audija A4 u karavanskoj verziji. Abt AS4 Avant je opremljen novi aero body paketom, koji sadrži modifikovane branike (napred sa velikim otvorima za vazduh), "škrge" na prednjim blatobranima, nove pragove i zadnji krovni spojler. Tu su i četiri završetka izduvnog sistema integrisana u zadnji branik, podešavajuće Abt sportsko ogibljenje, pojačane kočnice i nekoliko različitih tipova novih aluminijumskih točkova. Agresivniji spoljašnji izgled je odlična najava i za pojačane motore. Tako je 1,8 litarski TFSI benzinski motor umesto sa standardnih 118kW/160KS i 250Nm, dostupan u verzijama sa 147kW/200KS i 280Nm, kao i sa 177kW/240KS i 310Nm, model 2,0 TDI je sa 105kW/143KS pojačan na 125kW/170KS i 147kW/200KS, model 2,7 TDI umesto sa fabričkih 140kW/190KS i 400Nm sada raspolaže sa 162kW/230KS i 450Nm, dok je najsnažniji 3,0 TDI sa standardnih 176kW/240KS i 550Nm ojačan na 207kW/282KS i 550Nm, kao i na 228kW/310KS i 610Nm.
Evo kako izgleda Volkswagenov Golf GTI kada padne u ruke ljudima iz japanske tjuning kuće Newing Tuning, poznate upravo po aerodinamičkim paketima za automobile ove nemačke marke. Najnovija kreacija nosi oznaku Newing Golf GTI RSR, za čiji atraktivniji izgled se brinu novi prednji spojler od karbona, zadnji krovni spojler, bočne suknjice, komplet atraktivnih točkova od 20 inča, dupli završetak izduvnog sistema, kao i spušteno ogibljenje i nova sportska sedišta.

Nemačka tjuning kuća Geiger Cars ponovo je obradila Corvettu Z06, čiji je LS7 7,0 litarski V8 motor ovom prilikom pojačan sa standardnih 512 na 592KS (zasluga za to, između ostalog, pripada reprogramiranoj elektronici motora, novom sportskom filteru za vazduh i modifikovanom izduvnom sistemu). Što se performansi tiče, Geiger Cars navodi da njihova Corvette Z06 Black Edition lako postiže brzine od 300+ km/h, dok je za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno manje od 5 sekundi. Sem motorom, Geiger Cars se pozabavio i izgledom, što u praksi znači drugačije oblikovani zadnji deo (u stilu Ferrarijevih modela 599 GTB Fiorano i F430), koji je dobio novi branik sa integrisanim difuzorom, LED zadnja svetla i hromirane izduvne cevi, kao i prednji spojler i nove točkove od 19 inča. U paketu su i pojačani kočioni sistem, novi set-up ogibljenja sa novim oprugama i doterani interijer.

Specijalista za modifikacije ogibljenja, kompanija H&R, od nedavno nudi svoje opruge i za najnoviji Jaguarov model XF. Tako je ogibljenje ove "mačke" u odnosu na standardni model spušteno za 35 mm, čime je dobijeno niže težište automobila, nešto dinamičniji izgled i unapređeno upravljanje, uz zadovoljavajući nivo komfora.

Najnoviji proizvod nemačke tjuning kuće Lorinser jeste ovaj Mercedes ML 320 CDI Black & White, pod čijom haubom kuca šestocilindrično dizel srce, pojačano na 261KS i 580Nm obrtnog momenta (serijski model inače raspolaže sa 224KS i 510Nm). Kao što mu i samo ime kaže, Lorinserov ML 320 CDI karakteriše bela boja karoserije sa kontrastom u petokrakim RS9 alu točkovima od 22 inča i maski hladnjaka u crnoj boji, kao i zatamnjenim zadnjim staklima. Paket još čine Lorinser sportsko ogibljenje (spušteno za 25 mm), novi aero body kit (modifikovani branici, pragovi) i sportski izduvni sistem. Cena za ovako nešto naravno nije mala i iznosi 83.176 evra.

ASI Corp. (ASI - Accuracy, Spirit, Imagination) je još jedna japanska tjuning kompanija specijalizovana za obradu najekskluzivnijih evropskih automobila, među kojima posebno mesto zauzima britanski Bentley. Tako je za Bentley Continental GT (kao i kabriolet GTC i limuzinu Flying Spur) ova kuća iz Nagoje pripremila agresivan aero body paket, posebne točkove od 22 inča, modifikovano ogibljenje, pojačane kočnice i kit za povećanje snage 6,0 litarskog W12 motora (umesto fabričkih 560, sada raspolaže sa 640KS). Ipak, to nije sve. U pripremi je još jača "Tetsu" varijanta za koju se najavljuje snaga od svih 800 konja. ASI Corp. će inače kupcima ponuditi limitiranu seriju od samo 29 primeraka Tetsu varijante, i to po ceni od oko 600.000 dolara.

Posle BMW-a serije 1 Coupe, sada je i njegov brat u kabriolet izdanju prošao kroz tretman u kompaniji H&R, specijalizovanoj za dorade ogibljenja. To u praksi znači da je ogibljenje ove "jedinice" u odnosu na standardni model spušteno za 35 mm (zasluga novog seta opruga), a rezultat su niže težište automobila, bolje vozne osobine i nešto dinamičniji izgled. Ko želi više na raspolaganju mu je i set koji auto spušta za 50 mm.

Iz tjuning kuće Hamann stižu novi detalji o njihovoj modifikaciji BMW-a M3 Coupe (serija E92), čiji 4,0 litarski V8 motor inače u standardnoj, fabričkoj verziji razvija 309KW/420KS i 400Nm. Prvi Hamannov kit za M3 podrazumeva povećanje snage motora na 435KS, a obrtnog momenta na 425Nm, dok je maksimalna brzina narasla na 300 km/h. Drugi Hamann kit za BMW M3 je mnogo zanimljiviji i nosi naziv Sportkit HM/M +35 (reprogramirana elektronska kontrolna jedinica motora i novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka), a sa njim M3 raspolaže snagom od 335kW/455KS pri 7945 o/min. i 448Nm pri 6330 o/min. Budući da je skinuta i elektronska blokada koji serijskom modelu ne dozvoljava brzine preko 250 km/h, ovaj Hamann M3 ima maksimalnu brzinu od 320 km/h. Za još atraktivniji izgled brine se set novih spojlera (napred, na poklopcu prtljažnika i zadnji krovni spojler) i novi točkovi od 19 inča karakterističnog Hamannovog dizajna (sa gumama 245/35 R19 napred, 265/35 ZR19 nazad). U paketu se još nalaze sportski kočioni sistem (diskovi od 405 x 34 mm napred, a 380 x 28 mm nazad), podešavajuće sportsko ogibljenje, elementi od karbon fiebra u interijeru, dok se kao opcija nude i točkovi od 20 inča (sa gumama 245/30 ZR20 napred, 295/25 ZR20 pozadi).

Tjuning kompanija ART je posle nedavnog doterivanja Mercedesa G klase, sada svim zainteresovanim kupcima ponudila novi paket za doradu Mercedesove S klase. Možda i najzanimljiviji detalj jeste dvobojna karoserija, mada pažnju privlače i novi prednji branik sa integrisanim svetlima za maglu, jedinstveni prednji gril, dve dvostruke izduvne cevi i zadnji branik sa integrisanim difuzorom. U paketu su još kožna unutrašnjost (takođe u dve boje), pojačani motor (ne precizira se njegova snaga, ali ART navodi da je ima više nego dovoljno), kao i ogibljenje spušteno za 30 mm i posebni ART točkovi od 21 inča.

Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer je predstavila modifikovanu verziju svog sportskog paketa namenjenog BMW-u serije 6 za 2008. godinu. To znači da njihov aero body kit za seriju 6 podrazumeva nove pragove, prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, modifikovani zadnji branik i zadnji spojler sa integrisanim kočionim svetlom. Paket promena na spoljašnjosti zaokružuju i novi aluminijumski točkovi od 20 inča i izduvni sistem sa hromiranim završecima. Naravno, AC Schnitzer se nije zaustavio samo na izgledu, pa je ACS6 dobio i pojačani kočioni sistem, sportsko ogibljenje, kao i paket za povećanje snage motora, koji se ugrađuju u seriju 6. Tako je dizelaš u modelu AC Schnitzer ACS6 3.5d pojačan na 310KS i 680Nm obrtnog momenta (serijski BMW 635d ima 286KS i 580Nm), dok je benzinac iz BMW-a 650i ojačan sa 367 na 411KS, što mu je omogućilo i najveću brzinu od 285 km/h.

Nemačka tjuning kuća Irmscher, koja je dugo bila poznata pre svega po modifikacijama Opelovih automobila, posle prošlogodišnje obrade Peugeota 4007 (o tome više OVDE), krenula je sa razvojem RC Line stajling paketa za sve modele ovog francuskog proizvođača.
Najnoviji je Irmscher Peugeot 407 SW RC Line, odnosno atraktivnija verzija Peugeota 407 u karavan izdanju. RC Line kit u ovom slučaju sadrži saćasti hromirani prednji gril, prednji spojler, pragove, zadnji krovni spojler, novi sportski izduvni sistem sa dva završetka, aluminijumske petokrake Evo Star točkove od 18 inča i kožni interijer.

Još jedna modifikacija aktuelnog Golfa GTI (pokreće ga 2,0 litarski FSI turbo motor sa 200 konja) stiže iz tjuning kuće Hofele, poznate po obradama modela nemačkih kompanija, kao što su Volkswagen i Audi. Njihov atraktivni Hofele-Design-Edition kit za Golf GTI podrazumeva novi prednji branik sa dva velika otvora za vazduh, pragove sa takođe dva otvora za vazduh, zadnji krovni spojler, modifikovani zadnji branik sa integrisana četiri završetka izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, kao i novi set atraktivnih aluminijumskih točkova od 19 inča i reprogramiranu elektronsku kontrolnu jedinicu motora.

Kupcima nove generacije Honde Accord
(promovisane početkom marta na salonu u Ženevi), kojima fabrički izgled
ovog
modela nije dovoljno atraktivan, japanski proizvođač sada nudi i novi
sportski aero
body paket. Sportspack je na raspolaganju i za klasičnu sedan i za
Tourer
(karavan) verziju i sadrži sportski prednji i zadnji branik, izrazitije
pragove, spojler na poklopcu prtljažnika (samo za limuzinsku varijantu)
i novi
sportski prednji gril, i to sve u boji karoserije. Paket zaokružuju
novi set
aluminijumskih točkova od 18 inča, svetla za maglu i doterani interijer
(koža na sedištima, volanu i ručici menjača), dok promena na motorima
nema.