home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Tjuning kuća MS Design je kupcima novog Mondea u Wagon (karavan) varijanti ponudila svoj novi stajling kit Fun, koji ovom porodičnom automobila obezbeđuje blagi off-road look. Za to se brinu modifikovani branici sa prednjim i zadnjim difuzorom, kao i veliki MSF2 alu točkovi od 20 inča.





 

Posle doterivanja Audijevog kupea A5/S5 (o tome više OVDE), belgijski tjuner Caractere je bacio oko i na Volkswagenov Golf V u Variant, odnosno karavan varijanti. Rezultat njihovog rada jeste privlačniji izgled ovog, pre svega porodičnog automobila, što je zasluga novog stajling paketa koji podrazumeva novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, novu masku hladnjaka (oivičenu crvenom linijiom), nove preagove, zadnji krovni spojler i atraktivnije aluminijumske točkove od 19 inča. Naravno, Caractere stajling kit za Golf zadovoljava ISO9000 standarde kvaliteta i nove evropske standarde o zaštiti pešaka.

 



PPI Audi R8 Razor

7 Feb 2008 - 01:11 Tuning Link
 

Posle obrade Audija Q7 sa imenom PPI ICE Q7 (o tome više OVDE), nemačka tjuning kuća PPI Automotive Design GmbH je doterala i Audijev sportski model R8. Da krenemo od srca : PPI Audi R8 Razor pokreće pojačani 4,2 litarski V8 motor, koji umesto fabričkih 4309kW/20KS i 430Nm, sada raspolaže sa 348kW/460KS i 465Nm obrtnog momenta (zasluga reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora i novog sportskog filtera za vazduh). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za tačno 4 sekunde i najveću brzinu od 311 km/h (za poređenje, serijski Audi R8 može do 301 km/h, dok mu ubrzanje do stotke iznosi 4,6 sekunde). Sem motorom, PPI Automotive se pozabavio i izgledom, pa je R8 Razor dobio novi aerodinamički paket od karbon fibera (čine ga prednji spojler, bočni i otvori za vazduh u prednjem braniku, pragovi, zadnji difuzor, novo podešavajuće zadnje krilo), zatim 19-inčne magnezijumske PPI MA G9 točkove (gume Michelin Pilot Sport, dimenzija 235/35 ZR19 napred, 305/30 ZR19 nazad), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i doteranu unutrašnjost (novi PPI upravljač, PPI koža i elementi od karbon fibera).




WaM Mercedes CLS55 AMG

7 Feb 2008 - 01:03 Tuning Link

Nemačka tjuning kuća WaM ("WheelsandMore") je do sada bila poznata pre svega po svojim atraktivno dizajniranim točkovima, ali su sada rešili da se bace na kompletno preuređivanje jednog ionako atraktivnog automobila kakav je nesumnjivo Mercedes CLS55 AMG. Pored novih 20-inčnih hromiranih WaM točkova (sa stotinama Swarovski kristala, a po želji i sa pravim dijamantima !!), njihov CLS55 AMG je bogatiji i za novi aerodinamički paket (novi branici sa većim otvorima za vazduh, novi gril, završeci izduvnih cevi i spojler na prtljažniku od karbon fibera), spušteno ogibljenje i, kao vrhunac svega, kit za pojačanje V8 agregata. Motor sada raspolaže sa konjicom od tačno 600 konja (ili 450kW), što je zasluga (između ostalog) reprogramirane elektronike motora, novog sportskog izduvnog sustema od nerđajućeg čelika i sportskog filtera za vazduh. Po tvrdnjama nemačke kompanije, njihov CLS55 AMG postiže maksimalnu brzinu od 320 km/h. Inače, WaM svoj rad naplaćuje 175.000 evra...




 

Premijera Ericssona M480 Concept (zajedno sa Ericssonovim BMW-om M5) održana je na nedavnom Tokyo Auto Salonu (japanski sajam tjunera), a njegova glavna karakteristika (pored pojačanja 4,0 litarskog V8 motora sa standardnih 420KS na 480KS i atraktivnijeg aerodinamičkog paketa) jeste i obilata upotreba karbona, što je smanjilo njegovu težinu u odnosu na fabrički model za svih 180 kg (odnos težina/snaga sada iznosi 2,91kg/KS). Karbon je (između ostalog) upotrebljen za izradu haube motora, poklopca prtljažnika, prednjeg spojlera i mnogobrojnih elemenata u interijeru. Tačka na i su novi aluminijumski BBS točkovi, međutim treba reći da u ovom trenutku još nema podataka o performansma ovog BMW-a (serijski M3 inače do 100 km/h stiže za 4,9 sekunde i postiže elektronski ogrničenih 250 km/h).




Caractere Audi A5/S5

6 Feb 2008 - 01:23 Tuning Link

I standardni Audijev kupe A5/S5 je i te kako atraktivan automobil, ali tjuneri uvek misle da ima mesta za razna doterivanja i poboljšanja, pa je tako i belgijski Caractere promovisao svoju obradu ovog Audijevog modela. U ovoj tjuning kompaniji su se pre svega odlučili da porade na agresivnijem izgledu, pa njihov novi stajling paket za A5/S5 sadrži novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh, spojler na poklopcu prtljažnika, modifikovan zadnji branik sa integrisanim završecima izduvnog sistema, kao i aluminijumske točkove od 19 inča. Caractere stajling kit zadovoljava ISO9000 standarde kvaliteta i nove evropske standarde o zaštiti pešaka, a kupcima će biti dostupan od juna ove godine.




TTP Porsche 911 Carrera

5 Feb 2008 - 01:23 Tuning Link

Vlasnicima aktuelnog Porschea 911 Carrera (serija 997) su od sada na raspolaganju tri turbo paketa nemačkog tjunera TTP, namenjena povećanju snage ovog modela. Prvi paket podrazumeva povećanje snage na 420KS i 570Nm obrtnog momenta, što je zasluga (između ostalog) dva K16 turbo punjača, sportskog filtera za vazduh, novog interkulera i modifikovane elektronske kontrolne jedinice motora. Sledeći nivo znači 450KS i 600Nm (skoro sve gore pomenuto plus dva K24 turbo punjača, smanjen stepen kompresije, ojačano kvačilo), dok treći, najjači paket podrazumeva 650KS i 920Nm (dva turbo punjača, veći interkuleri, sportski izduvni sistem, reprogramirana elektronika motora...). Kome ni 650 konja nije dovoljno, ovaj bavraski tjuner već priprema i kit za povećanje snage motora u Porscheu 911 Turbo sa standardnih 480 na svih 720KS...



Tjuning kompanija G-Power je proteklog vikenda na nemačkoj stazi Papenburg uspela da svojim modelom Hurricane M5 postigne maksimalnu brzinu od 360 km/h, što ovaj M5 čini najbržim BMW-om registrovanim za svakodnevni saobraćaj. Dosadašnji rekord je inače držao AC Shnitzer BMW M6 Tension sa najvećom brzinom od 332 km/h. Ovde treba napomenuti da ljudi iz G-Powera tvrde da njihov Hurricane M5 može i do 400 km/h, ali su loši vremenski uslovi na dan testiranja sprečili dalja testiranja. Hurricane M5 pokreće poznati 5,0 litarski V10 agregat (koji u fabričkoj verziji raspolaže sa 373kW/507KS i 520Nm obrtnog momenta), a G-power nudi dva paketa za povećanje snage ovog motora : EVO I i EVO II. Prvi paket podrazumeva povećanje snage na 467kW/635KS i 600Nm, kao i maksimalnu brzinu od 330 km/h. EVO II kit je naravno zanimljiviji, a sa njim BMW M5 Hurricane razvija 537kW/730KS i 700Nm obrtnog momenta. Sa ovim potonjim je i postignuta pomenuta brzina od 360 km/h.




Nemački specijalista za obradu Volkswagenovih modela Abt Sportsline predstavlja svoju obradu dva SUV modela iz palete ovog proizvođača automobila. Prvo je na redu kompaktni Abt Volkswagen Tiguan VS 4, koji je pretrpeo opsežna doterivanja, sve u cilju moćnijeg i napadnijeg izgleda i dinamičnijih voznih osobina. Abt-ov aerodinamički paket za Tiguan sadrži modifikovani prednji i zadnji branik sa spojlerima, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove, zadnji krovni spojler i novu masku hladnjaka. Bez novih točkova ne ide, pa je Abt za Tiguan predvideo i atraktivne aluminijumske felne od 18, 19 ili čak 20 inča. Tačka na i je novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka, koji je zaslužan ne samo za atraktiviniji izgled, već i za moćniji zvuk. Da sve ne bi ostalo samo na privlačnijem izgledu, Abt Sportsline je pojačao i Tiguanove motore. Tako sada 1,4 litarski TSI benzinac, umesto fabričkih 110kW/150, razvija okruglo 147kW/200KS, slabiji 2,0 litarski TDI dizelaš razvija 125kW/170KS (serijski 103kW/140KS), dok snažniji 2,0 TDI sada ima 200 konja (fabrički 170KS). Tjuner iz Kemptena je svoj Tiguan VS 4 opremio i podešavajućim sportskim ogibljenjem, a zbog jačih motora tu je i novi kočioni sistem sa diskovima 345 x 30 mm.


Abt Volkswagen Touareg


Novi, tačnije obnovljeni VW Touraeg se već neko vreme nalazi na tržištu, a na slikama vidite sportsko viđenje tog luksuznog SUV modela u režiji ove nemačke ujining kuće. Abt-ov Touareg se, pre svega, ističe novim robusnijim i daleko atraktivnijim spoljašnjim izgledom (iz kog god ugla da se gleda), a za to treba da zahvali potpunom aero body paketu, koji se sastoji od novog prednjeg i zadnjeg branika, bočnih suknjica, proširenja blatobrana, zadnjeg krovnog spojlera i izduvnog sistema sa četiri cevi. Nijedan tjuning zahvat naravno nije kompletan bez novih alu točkova, pa tako Abt oprema Touareg sa BR felnama od 19, 20 ili čak 22 inča. Ukratko, atleta u savršeno skrojenom odelu. Uz to, Abt-ov Touareg je daleko niži i širi nego njegov fabrički brat blizanac. Jednostavno čak i kada stoji ovaj Touareg poručuje da može izaći na kraj sa bilo kojom podlogom i bilo kojim izazovom. Ispod kože je Touareg dobio doterano vazdušno ogibljenje (samim tim i bolje vozne osobine i upravljivost) i ojačani kočioni sistem (auto od 2,4 tone treba i zaustaviti). Abt Sportsline nudi povećanje snage za 4 motora (3 dizelaša i jedan benzinac), koji pokreću ovaj SUV. To su : 2,5 TDI sa 143kW/195KS (+21KS u odnosu na serijsku verziju), sledi 3,0 TDI u verzijama sa 199kW/270KS i 221kW/300KS (serijski 225KS), pa 5,0 V10 TDI od 265kW/360KS (+ 47 konja) i na kraju 4,2 litarski V8 benzinac sa 368kW/500KS, što predstavlja "skok" od čak 150KS u odnosu na fabrički model.




Abt R8

2 Feb 2008 - 17:59 Tuning Link

Osim modela AS4 i AS5 (na bazi Audija A4 i A5) o kojima je bilo reči pre nekoliko dana, nemački tjuner Abt Sportsline se pobrinuo i za Audi R8. Za dinamičniji izgled brine se Abt-ov aero body kit (od karbon fibera), koji uključuje veliko zadnje krilo, bočne otvore za vazduh, pragove, kao i prednji spojler i modifikovan zadnji branik sa donjim delom u obliku difuzora (upotrebom karbon fibera smanjena je težina i poboljšana distribucija mase automobila). Od ostalih novih elemenata treba izdvojiti sportski izduvni sistem sa četiri završetka, set 20 inčnih Abt-ovih BR aluminijumskih točkova (napred 9x20, pozadi 11x20, gume 245/30), kao i dvobojnu karoseriju (po želji kupca). Paket promena zaokružuju spušteno sportsko ogibljenje (napred za 15, pozadi za 30 mm) i Abt-ov sportski kočioni sistem sa diskovima od 380 mm. Motor nije diran pa 4,2 litarski agregat i dalje razvija 309kW/420KS i 430Nm obrtnog momenta (u paru sa manuelnim 6-stepenim menjačem), što je dovoljno da ovaj dvosed sa pogonom na sva četiri točka od 0 do 100 km/h ubrza za 4,6 sekunde i postigne maksimalnu brzinu od 301 km/h.




PPI ICE Audi Q7

1 Feb 2008 - 01:07 Tuning Link

Tjuning kuća PPI Automotive Design GmbH promoviše svoj najnoviji rad – PPI ICE Audi Q7, koji predstavlja tehnički i vizuelno napredniju verziju već postojećeg modela PPI PS Q7. Drugim rečima, ovde se radi o dinamičnijem, luksuznijem, ekskluzivnijem i naravno još skupljem Audiju Q7, koga pokreće 4,2 litarski V8 turbo motor. Kako bilo, osim neizbežnog i agresivnog aero body paketa (atraktivniji prednji deo sa novim branikom i većim usisnicima za vazduh, dodatna četiri svetla, nova hauba, "trepavice" za prednja svetla, proširenja blatobrana, novi pragovi, zadnji krovni spojler od karbon fibera, modifikovan zadnji branik sa difuzorom), modifikovanog ogibljenja, sportskog izduvnog sistema sa četiri završetka, jačeg kočionog sistema (diskovi napred 405 x 34 mm, pozadi 380 x 28 mm), atraktivnih petokrakih PPI Formula točkova od 22 inča (gume Michelin, dimenzija 295/30 ZR 22) i doteranog interijera (PPI "Identity" sportski upravljač, koža, alkantara, PPI patosnice itd.), ovaj PPI ICE Audi Q7 karakteriše i pojačani 4,2 V8 motor, koji sada raspolaže sa snagom od 442kW/600KS. To je dovoljno za najveću brzinu od 295 km/h i ubrzanje do stotke za manje od 6 sekundi (tačnije 5,9 sekundi, odnosno 1,5 sekundi bolje od serijskog modela).




Hamann BMW X5 Flash

31 Jan 2008 - 13:27 Tuning Link

Evo još jedne prerade BMW-ovog modela u režiji nemačkog Hamanna. Nova "žrtva" ove firme je BMW-ov SAV model X5, koji je novim aerodinamičkim paketom, spuštenim ogibljenjem (napred za 40, pozadi za 30 mm) i pojačanim motorima dobio na agresivnosti i dinamičnosti, pa opravdano nosi ime Flash. Novi aero body kit čine novi, širi prednji spojler, modifikovani zadnji branik, proširenja blatobrana, moćniji pragovi, i kao tačka na i, veliki zadnji krovni spojler. Posebna priča je veliki izbor novih točkova. Hamann naime nudi širok izbor atraktivnih točkova veličine od 20 pa sve do 23 inča (ovi poslednji se opremaju pneumaticima dimenzija 315/25R23). Tu je i novi sportski izduvni sistem, koji može imati dva (prečnika po 145 mm) ili četiri završetka (po 76 mm). Kod ovako velikih vozila svako povećanje snage motora je i te kako dobrodošlo, a u Hamannu su pojačali modele X5 3,0si (sada 210kW/286KS i 335Nm, + 10kW/14KS i 25Nm), model X5 3,0d je pojačan sa 173kW/235KS na 195kW/265KS i 600Nm, X5 3,0sd sada razvija 235kW/320KS i 660Nm (ranije 210kW/286KS), dok je osmocilindrični X5 4,8i dobio dodatnih 13kW/18KS (sada 278kW/373KS). Bez pojačanja kočionog sistema ne ide, pa X5 Flash raspolaže sa novim diskovima prečnika 405 mm napred, odnosno 345 mm nazad. Promene nisu zaobišle ni interijer, pa u njemu, sem kože u različitim bojama, možemo pronaći ekskluzivne crne patosnice, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, kao i multimedijalni sistem (uključuje DVD, TV i Play station).




Iz nemačke tjuning kuće Brabus stiže novi kit za povećanje snage motora u Mercedesovom modelu E 300 BLUETEC, a nosi naziv Brabus PowerXtra D6 BLUE Power Kit. Najkraće rečeno, Mercedesov 3,0 litarski V6 turbo-dizel agregat (u paru sa 7-stepenim automatikom) dobija dodatnih 35kW/47KS, pa umesto standardnih 211KS i 540Nm, sada raspolaže sa 258KS pri 3700 o/min. i 610Nm obrtnog moementa, raspoloživog u rasponu od 1600 do 2400 o/min. (pritom već zadovoljava buduće Euro5 standarde, koji stupaju na snagu 2011. godine). To je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6,8 sekundi (standardni model 7,2 sec), dok je maksimalna brzina i dalje limitirana na 250 km/h. Ovaj Brabusov kit inače košta 1790 evra, a nemačka firma odobrava i garanciju u trajanju od tri godine ili 100.000 km. Osim motorom, u Brabusu su se pozabavili i izgledom ove E klase, pa potencijalnim kupcima nude svoj aerodinamički kit (prednji i zadnji spojler, pragovi, dodatna svetla napred), sportsko i spušteno ogibljenje, aluminijumske točkove od 17 do 20 inča (ovi najveći imaju Pirelli ili Yokohama gume, dimenzija 245/30 ZR 20 napred i 295/25 ZR 20 nazad), pojačani kočioni sistem, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri cevi, kao i ekskluzivno opremljenu unutrašnjost (koža, alkantara, ergonomski oblikovan sportski upravljač, detalji od nerđajućeg čelika...).   



Novitec Alfa Romeo Spider

31 Jan 2008 - 00:51 Tuning Link

Tjuning firma Novitec (specijalista za obradu italijanskih vozila) je posle Alfe Brere sada doradila još jedan model iz aktuelne palete Alfa Romea – Spider. Novitec je za poboljšanje vizuelnog nastupa ovog dvoseda ponudio novi stajling paket, koji osim nekoliko aerodinamičkih detalja (novi prednji branik, difuzor pozadi), uključuje i spušteno ogibljenje (za 35 do 75 mm), izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka i nove 20-inčne točkove sa Pirelli gumama, dimenzija 255/30R20.

 



Irmscher Opel Agila

30 Jan 2008 - 01:05 Tuning Link

 

Prodaja druge generacije malog Opelovog mikrovena Agila zvanično startuje u aprilu ove godine (prva generacija je inače našla oko 440.000 kupaca), a nemački tjuner Irmscher je već predstavio svoj paket za vizuelno ulepšavanje ovog modela. Paket spolja podrazumeva modernizovane branike (sa dodatnom zaštitom donjih delova u srebrnoj boji), karakterističnu Irmscherovu saćastu masku hladnjaka, zadnji krovni spojler, hromirani završetak izduvne cevi i Irmscherove aluminijumske točkove od 16 inča, dok je unutrašnjost bogatija za kožnu ručicu menjača i ručne kočnice, aluminijumske pedale, Irmscherove patosnice i upravljač, kao i hromirane detalje. Za sada nema paketa za povećanje snage Agilinih motora, pa ovde samo podsećanje da paleta pogonskih agregata u standardnoj verziji podrazumeva 1,0 i 1,2 litarske benzince (sa 65, odnosno 86KS) i 1,3 litarski dizelaš od 75KS.