home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Brabus Ultimate 112

11 Sep 2007 - 01:14 Tuning Link

Još jedan novitet nemačkog Brabusa za salon u Frankfurtu jeste i ovaj limitirani specijalni model Brabus Ultimate 112, a kao što mu i ime kaže, ima motor od 112KS i biće proizveden u samo 112 primaraka. Ultimate 112 je napravljen na bazi Smarta ForTwo i prema saopštenju ovog nemačkog tjunera, predstavlja pravi "gradski sportski auto", koji na najbolji način "objedinjuje ekstravagantnu opremu, sportske performanse i agilno upravljanje". Dok spoljašnjost bode oči vatrenom naradžastom bojom, unutrašnjost se ističe crnom Mastik kožom i alkantarom, pedalama od nerđajućeg čelika, ručicom ručne kočnice od aluminijuma, kao i narandžastim detaljima (okvir brzinomera, obrtomer, sat, delovi vrata i prednjeg panela, logo Brabusa na sedištima). Kao odličan dodatak naradžastoj boji, spoljašnjost je dobila i mišićav aero body paket (prednji spojler, prošireni blatobrani, novi pragovi, dodatna prednja svetla), kao i nezaobilazni detalj u vidu Brabusovog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika sa duplim završetkom izduvne cevi. Sasvim u skladu sa jedinstvenim karakterom ovog Smarta su i njegovi točkovi i gume, neuobičajenih dimenzija za automobil ove veličine. Radi se o Brabus Monoblock VI točkovima u crnoj boji, veličine 7Jx18 napred, a 8.5Jx18 nazad (gume 205/35 R 18 napred i 235/30 R 18 pozadi). Odličan "partner" ovim niskoprofilnim pneumaticima i širem tragu točkova je i Brabusovo podešavajuće vešanje, koje je odgovorno za kombinaciju direktnog, sportskog upravljanja sa komfornom vožnjom. Što se motora tiče, trocilindrični turbo agregat razvija 82,4kW/112KS pri 5750 o/min. i 150Nm obrtnog momenta u širokom rasponu od 2800 do 4200 o/min. Menjanje brzina se obavlja ili automatski, ili manuelno preko polugica na ergonomski oblikovanom Brabusovom Sport volanu. Ubrzanja izgledaju ovako : do 60 km/h Ultimate 112 stiže za 3,9 sekunde, do 100 km/h za 9,5 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 170 km/h. Cena za ovaj "ultimativni" Smart iznosi čitavih 45.900 evra, ali se u njegovoj standardnoj opremi nalaze, između ostalog, i automatska klima, audio sistem i satelitska navigacija.






Brabus Bullit

10 Sep 2007 - 14:02 Tuning Link

Osim Mercedesa GL Widestar, nemački Brabus će na salonu u Frankfurtu predstaviti i svoju ekstremnu obradu na bazi nove Mercedesove C klase, koja sa pravom nosi ime Bullit (metak). Poenta svega je 6,3 litarski V12 biturbo motor (preuzet iz Brabusovog modela SV12 S Biturbo ali sa novim turbo punjačima i efikasnijim interkulerima), koji razvija svih 537kW/720KS pri 5100 o/min. i raspolaže kamionskim obrtnim momentom od 1320Nm pri 2100 o/min. (mada je ta vrednost ipak elektronski ograničena na 1100Nm, kako bi se sačuvali menjač i gume). Snaga se preko modifikovanog 5-stepenog automatskog menjača i Brabusovog zadnjeg diferencijala (sa blokadom do 40 %), prenosi na zadnje točkove. Brojke koje slede zaslužuju poštovanje, a odnose se na ubrzanja i maksimalnu brzinu. Dakle : do 100 km/h Brabus Bullit (težak 1850 kg) potroši 3,9 sekunde, do 200 km/h stiže za 10,49 sekundi, a do 300 km/h mu treba jedva 24,5 sekunde !! Maksimalna brzina ? Tačno 360 km/h. Naravno, paket promena obuhvata i novi aero body kit (agresivniji branici sa većim otvorima za vazduh, novi pragovi, zadnji difuzor, spojler na poklopcu prtljažnika, aluminijumska hauba sa dodatnim otvorima za vazduh, proširenja blatobrana za 60 mm, nova maska hladnjaka), dorađeno ogibljenje (podešava se po visini), novi kočioni sistem (diskovi od 380 mm napred, 360 mm nazad) i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka. Završni detalj na atraktivnoj spoljašnjosti predstavljaju Brabusovi Monoblock S točkovi od 19 inča (9.5Jx19) sa Yokohama Advan gumama (265/30 ZR 19 napred, 285/30 ZR 19 nazad). Brabus naravno nudi i ekskluzivan paket za individualizaciju unutrašnjosti, što u praksi znači potpuno kožni interijer (Mastik i Nubuk koža), posebna Bullit sedišta, ergonomski oblikovan upravljač i detalje od karbona i aluminijuma. Cena za Brabusov Bullit iznosi 348.000 evra.




Moćni blatobrani napred i nazad (prošireni za 50 mm), ogromni točkovi, preteće lice sa velikim otvorima za vazduh (za bolje hlađenje motora i kočnica) i četiri dodatna svetla, kao i motori snage do 340kW/462KS; to je ukratko novi Brabus Widestar nastao na bazi standardnog Mercedesa GL, koga će nemački tjuner predstaviti javnosti na salonu automobila u Frankfurtu. Pored pomenutih detalja, ovaj GL raspolaže i novim branicima (napred sa integrisanim spojlerom, a pozadi sa difuzorom), novim pragovima i maskom hladnjaka, kao i atraktivnijim zadnjim krovnim spojlerom i novim sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka. Što se točkova tiče, u Brabusu su se odlučili za ekstremne dimenzije, odnosno za 23-inčne devetokrake felne visokog sjaja (Yokohama gume dimenzija 305/35 R 23). U ponudi su doduše i točkovi nešto manje veličine, tačnije od 21 i 22 inča. Tačka na i su crna boja karoserije i zatamnjena stakla, koji se brine za zlokoban izgled pun strahopoštovanja. Naravno, Brabus je spustio i AIRMATIC vazdušno ogibljenje, koje je sada niže za dodatnih 30 mm, čime je dobijeno na nižem težištu vozila i boljim voznim osobinama. I kočioni sistem je pojačan, i to novim diskovima prečnika 380 x 36 mm i aluminijumskim klještima. Brabus takođe nudi i pojačanje svih motora, koji se ugrađuju u GL klasu (na svoj rad nemački tjuner odobrava garanciju u trajanju od tri godine ili 100.000 kilometara). Tako je model GL 320 CDI pojačan na 200kW/272KS i 590Nm obrtnog momenta (pri samo 1600 o/min.), dok verzija GL  420 CDI umesto standardnih 225kW/306KS i 700Nm, sada razvija 257kW/350KS i 800Nm obrtnog momenta pri 3800 o/min. Maksimalna brzina Brabusovog GL 420 CDI iznosi 240 km/h (serijski 230 km/h), a ubrzanje do stotke traje samo 7,1 sekundu, što je za pola sekunde bolje od fabričkog modela. Brabus za Mercedesov GL nudi i svoj benzinski 6,1 litarski V8 agregat, koji u najsnažnijoj verziji razvija 340kW/462KS i 615Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom, Brabus Widestar GL ubrzava do 100 km/h za samo 6 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 255 km/h. U Brabusu nisu zaboravili ni na unutrašnjost, koja je bogatija za ergonomski oblikovan sportski volan, sedišta presvučena kožom i alkantarom, detalje od aluminijuma i nerđajućeg čelika, kao i za Brabusov multimedijalni paket (DVD, MP3 plejer, internet konekcija...).




Audi Q7 by Hofele Design

10 Sep 2007 - 00:59 Tuning Link

Koliko je Audi Q7 u stvari popularan automobil, vidi se i po velikom broju kreacija raznih tjunerskih firmi, a jedna od zanimljivijih je i ova, koja dolazi iz Hofele Designa. Njihov sportski aero body paket za atraktivniji i privlačniji izgled Audija Q7 sadrži nove elemente poput agresivnijih branika sa većim otvorima za vazduh, novih pragova, dodatnih LED svetla napred, nove prednje "single frame" maske hladnjaka (preuzete sa modela A8), proširenih blatobrana i zadnjeg krovnog spojlera. Pri tom i cena ovog aerodinamičkog paketa nije preterana i iznosi 4900 evra, u šta je uključena i montaža. To je tek početak, pa ovaj Q7 ima novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i moćne 22-inčne "Reverso 22" točkove sa Pirelli gumama (pomenuti izduvni sistem, točkovi i set odgovarajućih guma, olakšaće vas za dodatnih 4750 evra). Osim toga Hofele Audi Q7 ima i spušteno ogibljenje za dodatnih 40 mm. Promena ima i na motorima, pa tako 3,0 litarski TDI dizelaš umesto serijskih 233KS i 500Nm obrtnog momenta sada raspolaže sa 280KS i 580Nm (cena za ovo pojačanje iznosi 1150 evra). U ponudi je i ojačana verzija 4,2 litarskog TDI agregata, kome je snaga "skočila" na 402KS, a obrtni moment sa 630 na 780Nm. Kupcu se nude i modifikacije u unutrašnjosti, koja je između ostalog bogatija za elemente od karbona, egzotičnog drveta i kože na prednjem panelu, upravljaču i vratima.

 



Irmscher Peugeot 4007

9 Sep 2007 - 00:43 Tuning Link

Posle nemačke tjuning kuće Cobra Technology & Lifestyle, sada još jedan nemački tjuner najavljuje skoru promociju svoje obrade prvog Peugeotovog SUV modela 4007. Radi se o kompaniji Irmscher, što predstavlja i manje iznenađenje, jer je Irmscher do sada bio poznat, pre svega, po doradama Opelovih, odnosno Vauxhallovih automobila, sa par "izleta" među modele Cadillaca, Chevroleta i Saaba (mada je ovaj tjuner možda i najpoznatiji po proizvodnji replike Lotusa Super Seven sa Opelovim motorima, nazvanim Irmscher7). Kako bilo, Irmscher za salon automobila u Frankfurtu (11. -23. septembar) sprema svoj Peugeot 4007 u formi koncepta, namenjenog kupcima, kojima izgled fabričkog modela nije dovoljno dinamičan i sportski. Da bi zadovoljio takve kupce, Irmscher je za 4007-icu predvideo novi prednji spojler, dodatnu zaštitu prednjeg branika, novi saćasti prednji gril, izražajnije pragove, zadnji krovni spojler, zaštitu donjeg dela zadnjeg branika i dupli završetak izduvnog sistema (sve nabrojano, sem novog prednjeg spojlera i krovnog spojlera, napravljeno je od nerđajućeg čelika). Tačka na i su novi petokraki aluminijumski točkovi, veličine 19 ili 20 inča.

    




Carlsson je jedan od zaista brojnih nemačkih tjunera koji će izlagati svoje modele na salonu automobila u Frankfurtu (počinje naredne nedelje), ali će njihov novi model CK65 Eau Rouge Limited Edition sigurno biti među najzapaženijima. Razlog je veoma prost. Nemački specijalista za obradu Mercedesovih automobila je za osnovu svoje nove kreacije uzeo Mercedes CL 65 AMG (koji je sam po sebi već dovoljno "nasviran" i ekskluzivan) i pojačao njegov V12 motor na svih 529kW/720KS (!), što znači 79kW/108KS više u odnosu na pomenuti CL 65 AMG. Maksimalna brzina prema zvaničnom saopštenju iznosi "preko 320 km/h", a cena svih 365.000 evra ! Ovaj CK65 je inače dizajniran zajedno sa ljudima iz poznatog nemačkog brenda Etienne Aigner (proizvode ženske tašne, obuću i ostale proizvode od kože), a kao što mu i ime kaže, biće proizveden u ograničenom broju primeraka. Drugi detalji u ovom trenutku nisu dostupni, sem da će Carlsson ovaj CK65 predstaviti medijima u sredu, 12. septembra na svom izložbenom prostoru salona u Frankfurtu.

 



Pored obrade Aston Martina DB9 (o čemu je već bilo reči), britanska tjuning kuća Project Kahn od nedavno boljestojećim kupcima nudi i svoje viđenje još dva ekskluzivna automobila : Mercedes McLarena SLR i Range Rovera Sport. I standardni Mercedes McLaren SLR je izuzetan i impresivan automobil, ali u britanskoj tjuning kući su bili ubeđeni da uvek ima mesta za poboljšanja, pa je tako nastala njihova obrada ovog super-sportskog automobila. Mercedes McLaren SLR u režiji Project Kahna dobija novi sportski izduvni sistem, spušteno sportsko ogibljenje, Kahn RS-X aluminijumske točkove (9” x 20” napred, 10.5” x 21” nazad) i za 60 konja jači 5,4 litarski V8 kompresorski motor, koji sada umesto fabričkih 460kW/626KS, razvija 504kW/686KS (Project Kahn nažalost nije saopštio podatke o ubrzanju do 100 km/h, kao ni o maksimalnoj brzini, koju njihov SLR može da postigne). Britanska kompanija planira da uskoro kupcima ponudi i svoj aero body stajling paket za još individulaniji izgled ovog automobila, a dok se to ne desi, kupci sa viškom para mogu da se "uteše" opcijom personalizacije svog primerka kroz širok izbor boja za karoseriju i kožnu unutrašnjost po svom nahođenju. Kome više "leže" SUV modeli, Project Kahn ima nešto i za njihovu dušu. Naime, ljudi iz ove kuće su uzeli standardni Range Rover Sport i pretvorili ga u agresivno i luksuzno vozilo namenjeno izrazitim individualcima, kojima je važno da njihov automobil izazove pažnju i ostavi utisak na okolinu. Ukratko, Range Rover Sport Vesuvius spolja odlikuje karakterističan Kahn look, što je zasluga novog aero body paketa, koji uključuje modifikovane branike sa integrisanim spojlerima, proširenja blatobrana, spojler na poklopcu prtljažnika, Kahn prednji gril i bočne škrge, izduvni sistem od nerđajućeg čelika i naravno Kahn RS-X točkove veličine 22 inča. Završni detalj predstavlja dvobojna karoserija (kombinacija narandžaste boje za krov i haubu i crne boje za ostatak). Ni unutrašnjost nije zaboravljena, pa će budući vlasnici moći da uživaju u potpunoj privatnosti (zatamnjena stakla), potpuno kožnom interijeru (takođe u crno/narandžastoj kombinaciji) i vrhunskoj opremi, koja između ostalog podrazumeva i Start dugme za pokretanje motora i kameru za pomoći pri vožnji unazad.




Iza ovog imena krije se BMW serija 3 Coupe u obradi nemačkog tjunera AC Schnitzera, ali sa pogonom na tečni naftni gas (TNG). Pod haubom se skriva 5,0 litarski V10 motor iz BMW-a M5 i M6, koji umesto serijskih 373kW/507KS ovde razvija 406kW/552KS pri 8000 o/min. i 540Nm obrtnog momenta pri 6200 o/min. (povećanje od 33kW/45KS zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici i izduvnom sistemu). Dovde sve u redu, ali zašto pogon na gas ? Ne samo da je jeftiniji kao gorivo, već TNG emituje za 15 % manje CO2; dakle snaga, efikasnost, ekonomičnost i ekologija u jednom paketu (inače, rezervoar za gas je zapremine 80 litara). Najlepše tek sledi. Sa ovim motorm i pogonom na gas, AC Schnitzer postiže 100 km/h za 4,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 13,9 sekundi, dok maksimalna brzina bez problema premašuje 300 km/h, tačnije iznosi 320 km/h. Da bi se naglasila snaga i potencijal, AC Schnitzer se pobrinuo za ekstravagantni eksterijer (novi branici, spojleri i pragovi, hromirana rešetka u prednjem odbojniku, zadnji difuzor, novi izduvni sistem sa centralno smeštenim završetkom, novi spojler na poklopcu prtljažnika, proširenja blatobrana od 50 mm napred, a pozadi za 60 mm, nova hauba sa integrisanim otvorima za vazduh, Mineral Green boja), sportsko-elegantni interijer (trokraki AC Schnitzer kožni upravljač, kožna unutrašnjost, trkačka sedišta, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, patosnice sa logom GP3.10), a tu su i AC Schnitzerovo trkačko ogibljenje sa podešavanjem visine, novi kočioni sistem (diskovi napred 374 x 36 mm, pozadi od 350 x 24 mm), 20-inčni točkovi AC Schnitzer Type VI (gume 245/30 ZR 20 napred, a 315/25 ZR 20 nazad). Za sada je AC Schnitzer GP3.10 samo unikat (vredan 198.000 evra), ali će se svakako mnoge komponente sa ovog automobila uskoro naći u redovnoj ponudi ove tjuning kuće. Zvanična premijera naravno već na salonu u Frankfurtu naredne nedelje.




AC Schnitzer ACS5 BMW X5

7 Sep 2007 - 02:19 Tuning Link


Nemački tjuner se pozabavio i BMW-ovim SAV (Sports Activity Vehicle) modelom X5, koji posle tretmana u ovoj kompaniji dobija novi izgled eksterijera i interijera, kao i pojačani 3,0 litarski dizel motor. Naime, pomenuti agregat umesto serijskih  173kW/235KS i 520Nm obrtnog momenta, sada raspolaže sa 195kW/265KS i 550Nm. Iako je i serijski X5 dovoljno agilan automobil (uprkos svojoj veličini), u AC Schnitzeru su se ipak odlučili da njihov X5 dobije novo trkačko ogibljenje, čime su ionako dobre vozne osobine još više unapređene. Za dinamičniji i još sportskiji izgled brine se novi aerodinamički paket, koji sadrži modifikovane branike sa integrisanim spojlerima, moćnije pragove, zadnji dufuzor, krovni spojler, a tu je i novi sportski izduvni sistem sa hromiranim završecima i čitava paleta novih točkova (AC Schnitzer Type VI i Type IV, veličine 20 i 22 inča). Naravno, ni unutrašnjost nije zaboravljena, pa je ista bogatija ne samo za trokraki AC Schnitzer sportski upravljač, kožna sportska sedišta i aluminijumske pedale, već i za brojne dekorativne elemente od karbona i aluminijuma, kao i AC Schnitzer patosnice od velura.




Pojava novog Audija RS6 Avant sa svih 580 konja izazvala je momentalnu reakciju tjunera, koji se bave preradom automobila bavarskog BMW-a. Tako je nemački AC Schnitzer za salon u Frankfurtu i zvanično juče najavio svoju obradu aktuelnog BMW-a M5 u Touring, odnosno karavan varijanti sa 500 litara korisne zapremine prtljažnika (sa oborenim zadnjim sedištima 1650 litara). Kao i u slučaju limuzinske verzije ACS5 sedan, i ACS5 Touring pokreće pojačani 5,0 litarski V10 agregat sa 406kW/552KS (serijski M5 raspolaže sa 373kW/507KS. Motor je dakle ojačan za 33kW/45KS zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i modifikovanom sportskom izduvnom sistemu (sa sportskim katalizatorom). Najlepše je da AC Shnitzer ima lep običaj da skida fabričko ograničenje maksimalne brzine, pa ACS5 Touring umesto 250, postiže svih 320 km/h. Osim toga, AC Schnitzer je obradio i ogibljenje ove "Petice", koje je dobilo nove sportske opruge zaslužne za niže težište automobila, a zahvaljujući tvrđe podešenom vešanju i naginjanje karoserije je smanjeno. Tu je i pojačani kočioni sistem i relativno suptilan aerodinamički paket, koji uključuje novi karbonski prednji spojler, hromiranu rešetku u prednjem braniku, zadnji difuzor, krovni spojler, hromirane "bubrege" i 20-inčne aluminjumske točkove sa gumama 245/35 R20 napred, odnosno 285/30 R20 ili 295/30 R20 nazad (u ponudi su i Black Magic točkovi od 21 inča). Ni unutrašnjost ne zaostaje za atraktivnom spoljašnjom pojavom. Kabina je između ostalog obogaćena AC Schnitzerovin trokrakim sportskim volanom, setom aluminijumskih pedala i istim takvim odmorištem za nogu i ručicom ručne kočnice, detaljima od karbona...




BMW M5 by Evosport

6 Sep 2007 - 00:43 Tuning Link

Iako bi se serijskom BMW-u M5 (kod nas košta 100.730 evra sa PDV-om) teško pronašla neka prava mana, uvek ima onih koji teže boljem i savršenijem, a takvi očigledno vode tjunersku firmu Evosport u kojoj je nastala ova prerada pomenute "Petice" u M odelu. Ukratko, Evosport je serijski 5,0 litarski V10 motor sa 373kW/507KS pojačao na 412kW/560 konja, što je postignuto zahvaljujući novom izduvnom sistemu i reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora. Motor naravno nije sve što je promenjeno prilikom ovog zahvata, pa je Evosport na svoj M5 ugradio i Rotora kočioni sistem (diskovi od 405 mm napred, a pozadi 380 mm), H&R opruge i TRAK+ distancijale (čime je spušteno ogibljenje, povećan trag točkova i spušteno težište automobila), Meisterschaft Race izduvne cevi, nove Vorsteiner V Series-1 točkove, kao i čitav niz delova od karbona (zadnji difuzor, poklopac motora sa dodatnim prorezima za vazduh, spojler na poklopcu prtljažnika, prednji spojler, retrovizori). Tačka na i su prednji bubrezi i bočne škrge na prednjim blatobranima u celosti u crnoj boji.




Castagna Fiat 500

5 Sep 2007 - 17:39 Tuning Link

 


Italijanski dizajn studio Castagna (poznat po preradama novog Minija i superautomobilu Aznom), za svoj najnoviji projekat je izabrao novi Fiat 500, koji trenutno stvara slatke muke torinskom gigantu (celokupna ovogodišnja proizvodnja je planula za samo tri nedelje). U Castagni su naime odlučili da od novog "500" naprave još individualniji lifestyle automobil za šepurenje gradskim ulicama, iako već i fabrički primerak na tom polju ima šta da pokaže. Mada iz ovog Milanskog dizajn studija zasad nisu saopštili neke konkretnije detalje o ovoj doradi, objavljena slika ipak dovoljno otkriva. Odmah se primećuje plastična nadogradnja blatobrana, novi branici, dvobojna karoserija (krov i B stubovi u crnoj boji), a tu su i stakleni panoramski krov, novi alu točkovi od 17 inča, hromirani dupli završetak izduvnog sistema, Castagna logo na B stubovima, kožna unutrašnjost (uključujući i oplate vrata i prednji panel), kao i detalj u vidu crvene trake, koja okružuje ceo automobil. 

 



Budući da "American way of life" dobija na popularnosti i u Evropi (bar što se tiče automobila), austrijski tjuner Koenigseder (poznat pre svega po preradama Renault Clia i Dodge Calibera) od nedavno u ponudi ima i robustan aerodinamički paket za Jeep Grand Cherokee, koji još više naglašava njegovu veličinu i snagu. Osim velikih 24-inčnih (!) Milane 721 hromiranih točkova, ovaj Grand Cherokee karakterišu i proširenja blatobrana i ogromno zadnje krilo (veličine onog u Formuli 1). To zadnje krilo je i jedino što će većina učesnika u saobraćaju i videti kada ih ovaj Grand Cherokee pretekne na nekom autoputu...Iako je Koenigseder ovaj aero body kit u osnovi razvio za sportski Grand Cherokee SRT-8, ipak ga je moguće ugraditi na bilo koji Grand Cherokee. I kolika je cena za ovo zadovoljstvo ? Koenigseder ovaj aero body paket naplaćuje 3300 evra...




 

Auto Tuning Club i časopis Tuning-Styling, u nedelju 16. 09. 2007. godine sa početkom u 11h, na parking prostoru i karting stazi Ada Huja, organizuju sportsku međunarodnu manifestaciju pod nazivom : "16. Tuning Styling show & Drift Day". Ljubitelji brzine i adrenalina uz Drift race uživaće uz sadržaje kao što su Burnout-takmičenje u spaljivanju guma, mini styling izložba, uz naravno nezaobilazni zabavni deo programa : celodnevni nastupi DJ-a i plesnih grupa, nagradne igre i live koncert grupe Puls. Trojici najboljih driftera, kao i najboljem takmičaru u burnoutu, sponzori će uručiti nagrade. Sve elektronske prijave, kao i spisak takmičara biće objavljeni na sajtu : www.tuning.co.yu zaključno sa 15. 09. 2007., dan pre početka manifestacije. 

 

 




 



Posle VW Touarega i novog Nissana X-Trail, i Peugeotov prvi SUV model 4007 je prošao estetski tretman u tjuning kući Cobra Technology & Lifestyle. Elegantno stilizovani Cobrini ekskluzivni elementi (prednji "bul bar", novi izraženiji pragovi i novi sportski izduvni sistem sa jednim ovalnih završetkom; sve od nerđajućeg čelika i sa visokom sjajem) ovom Peugeotu 4007 daju napadniji i dinamičniji izgled u odnosu na standardni model. Prednji "bul bar" (cevi prečnika 60 mm) je naravno prošao obavezne crash testove i zadovoljava sve propise EU vezane za bezbednost pešaka. Drugi detalj su novi pragovi, koji osim estetske, imaju i praktičnu funkciju jer olakšavaju ulazak u automobil. Sportski izgled 4007-ice upotpunjuju i 16 ili 17-inčni alu točkovi (najveći od 17 inča se zovu Cobra Grenada II i opremaju se gumama 245/55 R 17), a tu su i Cobrine bočne zaštitne lajsne na vratima. Na sve svoje proizvode Cobra Technology & Lifestyle daje garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.