home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sem modela GTR700 Tornado na bazi Porschea Cayenne GTS (o tome više OVDE), nemački tjuner Gemballa ovih dana privlači pažnju i sa dva nova paketa namenjena agresivnijem izgledu i poboljšanju performansi Porschea Cayman S. Prvi je Gemballa GT (na prve dve slike), koji karakteriše novi aerodinamički paket (prednji spojler, novi prednji poklopac, moćniji pragovi, drugačiji zadnji branik, novi spojler pozadi), modifikovana unutrašnjost (u dve boje i sa elementima presvučenih alkantarom), sportski izduvni sistem sa dva završetka, podešavajuće sportsko ogibljenje i atraktivni Racing Black Magic točkovi od 20 inča. Promene na modelu Gemballa GT 4.0L RS (treća slika) su obimnije, koji je sem novog prednjeg i zadnjeg spojlera, dobio i Racing kočioni sistem, Racing Black Edition točkove od 20 inča, dvobojnu unutrašnjost sa kožom i alkantarom (plus aluminijumske pedale, sportska sedišta, sportski volan i nove patosnice), kao i 4.0L RS kit za povećanje snage motora. Gemballa u ovom trenutku još nije objavio specifikacije ovog motora (koji je za 600 kubika veći od standardne verzije), mada bi performanse Gemballe GT 4.0L RS trebalo da se približe modelu 911 Carrera S. Serijski Cayman S inače ima 217kW/295KS, do 100 km/h stiže za 5,4 sekunde, postiže maksimalnih 275 km/h, dok pomenuti 911 Carrera S raspolaže sa 261kW/355KS, do stotke ubrzava za 4,8 sekunde i postiže najveću brzinu od 293 km/h.





Nije trebalo dugo da nemačka tjuning kuća Gemballa pokaže šta sve može da se uradi od novog Porschea Cayenne GTS, koji je inače svoju premijeru doživeo na salonu automobila u Frankfurtu u septembru prošle godine. Gemballin novi stajling paket Tornado Concept je napravljen specijalno za Cayenne GTS, zahvaljujući kome je ovaj model dobio prilično izmenjen izgled. Paket podrazumeva atraktivne aluminijumske točkove, haubu od karbon fibera, modifikovane branike (napred sa velikim otvorima za vazduh, a pozadi sa integrisanim difuzorom i četiri izduvne cevi), nova zadnja svetla, nova sportska sedišta, panoramski krov i drugačiju centralnu konzolu u stilu Porsche Carrere GT. Gemballa se nije zaustavio samo na izgledu, pa je razvijena i GTR verzija visokih performansi, koju karakterišu trkačka sedišta, smanjenje mase i jedinstveni 2WD pogon. Zvaničnih podataka još nema, ali se očekuje da je Gemballa iz 4,8 litarskog V8 motora uz pomoć dva turbo punjača izvukao bar 700 konja...




Dodge Nitro by O.CT Tuning

16 Feb 2008 - 01:16 Tuning Link

Austrijski tjuner O.CT Oberscheider Tuning se posle nedavne prerade Seatovog Leona Cupra i Volkswagenovog Golfa GTI (o tome više OVDE), pozabavio i američkim Dodge Nitrom 2,8 CRD. Ukratko, kupcima željnim više snage O.CT Tuning nudi poseban paket uz čiju pomoć snaga ovog mačo terenca raste sa standardnih 130kW/177KS na 148kW/202KS. I obrtni moment je porastao pa sada iznosi 505Nm, i to u rasponu između 1750 i 2500 o/min. Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h u trajanju od 9,9 sekundi, dok mu maksimalna brzina iznosi 193 km/h. Za poređenje, serijski model do 100 km/h ubrzava za 11,4 sekunde i postiže 182 km/h.



Nemački tjuner Lorinser će na salonu automobila u Ženevi početkom marta izložiti svoje obrade Mercedesa SL 65 AMG i C klase T-Model (Mercedesova oznaka za karavan modele). Baza za Lorinser SL Nardo3 je Mercedes SL 65 AMG, a u nemačkoj tjuning kući su iz 6,0 litarskog V12 biturbo motora (standardno raspolaže sa 450kW/612KS) izvukli dodatnih 35kW/48KS, pa sada njihov SL Nardo3 razvija 485kW/660KS i svih 1013Nm obrtnog momenta. Uz ovoliku snagu ne iznenađuje podatak o maksimalnoj brzini. Ona naime iznosi 325 km/h, dok standardni Mercedes SL 65 AMG ima elektronsku blokadu, koja mu ne dozvoljava više od 250 km/h. Sem pojačanja motora, nemački tjuner je SL Nardo3 opremio i svojim aerodinamičkim kompletom (novi prednji kraj i ispupčeniji pragovi, drugačiji zadnji branik, modifikovani bočni otvori za vazduh), impresivnim aluminijumskim točkovima (u obliku turbine) i sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika. Uz nova sportska sedišta i alkantaru u unutrašnjosti, to je to i ono što treba da opravda Lorinserov slogan "Moving perfection". Naravno, perfekcija košta, pa ne iznenađuje cena od 195.000 evra (u Nemačkoj), a treba napomenuti da će u ovom automobilu moći da uživa samo mali broj (bogatih) srećnika, jer je planirana serija od samo 50 komada. Lorinser C klasa T-Model se bazira na Mercedesovom modelu C320 T CDI i umesto serijskih 164kW/224KS raspolaže sa 192kW/261KS. Lorinser je za karavansku C klasu predvideo i novi aero body paket, koji uključuje atraktivnije pragove, modifikovane branike, spušteno ogibljenje i nove točkove od 19 inča (takođe u obliku turbine).

 



Hartge BMW M3

14 Feb 2008 - 01:38 Tuning Link

Pošto je nedavno Hamann predstavio dorađeni BMW M3 Coupe (serija E92), to isto je sada uradio i nemački tjuner Hartge, koji je kupcima ponudio dva različita paketa modifikovanja elektronske kontrolne jedinice BMW-ovog V8 motora. Uz pomoć prvog paketa M3 postiže 291 km/h, dok uz drugi paket idu i Pirelli P-Zero gume za brzine do 340 km/h. Hartge je na svoj M3 ugradio i 20-inčne aluminijumske točkove (gume napred 245/30, pozadi 285/25 ili 295/25), novi spojler na poklopcu prtljažnika, kućišta retrovizora od karbona, Hartge trokraki kožni volan, aluminijumske pedale, aluminijumski vrh ručice menjača i ručne kočnice, detalje od karbona i posebne patosnice. Ukoliko vas sve ovo zanima, treba da znate da ukupna cena Hartge paketa za M3 može dostići i svih 6000 evra...



Vath Mercedes CL 65 AMG

14 Feb 2008 - 01:28 Tuning Link

Nemački tjuner Vath Motorentechnik GmbH poradio je na performansama i nešto atraktivnijem izgledu Mercedesa CL 65 AMG. To u praksi znači povećanje snage njegovog 6,0 litarskog V12 motora sa standardnih 612 na 718KS, a rezultat je maksimalna brzina od svih 340 km/h (umesto 250 km/h na koliko je "obuzdan" serijski model). Što se ostalih promena tiče, one se odnose na nove Vathove aluminijumske točkove od 20 inča, pojačani kočioni sistem, spušteno ogibljenje i par novih detalja poput prednjeg spojlera od karbon fibera i difuzora pozadi.



EDAG Rolls Royce Phantom

14 Feb 2008 - 01:16 Tuning Link

 

Sem kompanije Mutec, koja je nedavno dobrostojećim kupcima ponudila za 110 cm produženi Rolls Royce Phantom (o tome više OVDE), sada i EDAG istim takvim kupcima nudi svoju obradu ovog luksuznog modela. EDAG, za razliku od Muteca, nije produžio karoseriju, ali se zato njegov Phantom odlikuje jednim zaista zanimljivim "detaljem". Radi se o pokretnom krovu iznad zadnjih sedišta, koji se prostim pritiskom na dugme podiže u vis i na taj način olakšava putnicima ulazak/izlazak u vozilo (naravno, to radi potpuno bešumno).      



Nemački tjuner HGP je u aktuelni VW Golf ugradio Volkswagenov 3,6 litarski V6 agregat, koji u standardnoj verziji inače raspolaže sa tačno 300KS. Kako im to nije bilo dovoljno, ljudi iz ove nemačke firme su dodali dva turbo punjača i snaga motora je porasla na svih 477kW/640KS (u paru sa 6-stepenom DSG transmisijom). Drugim rečima, to je za samo 10KS manje od prošlogodišnje fabričke studije Golf GTI W12 650 Concept (o njemu više OVDE), koji je iz centralno smeštenog 6,0 litarskog bi-turbo W12 motora izvlačio 478kW/650KS. HGP Golf je inače težak 1608 kg, pogon je na sva četiri točka (veličine 19 inča), a za zaustavlajnje se brinu diskovi od 390 mm napred i 330 mm nazad. U ovom trenutku nema informacija o performansama ovog HGP Golfa R36 sa 640KS, ali je realno za očekivati da budu bolje od prethodne verzije HGP Golfa, koji je raspolagao sa okruglo 600 konja. Ovaj potonji je naime do 100 km/h ubrzavao za samo 3,8 sekunde, a maksimalna brzina mu je iznosila 327,6 km/h.

UPDATE : U međuvremenu su postali dostupni podaci o performansama Golfa R36 BiTurbo sa 640KS. Tako ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,6 sekunde, do 200 km/h mu treba 9,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi svih 333 km/h.



TTP Porsche 911 Turbo

13 Feb 2008 - 01:25 Tuning Link

Nemački tjuner TTP je prilikom nedavne promocije svoja tri turbo paketa za Porsche 911 Carrera (o tome više OVDE) najavio da će uskoro zainteresovanima ponuditi i sličan paket i za Porsche 911 Turbo. To se i desilo, pa su vlasnicima ovog modela na raspolaganju čak četiri TTP turbo paketa za povećanje snage njegovog 3,6 litarskog šestocilindričnog motora, koji u serijskoj verziji raspolaže sa 353kW/480KS i 620Nm obrtnog momenta (dovoljno za maksimalnu brzinu od 310 km/h). Prvi TTP paket podrazumeva rast snage na 520KS i 720Nm (najveća brzina iznosi 320 km/h), drugi paket znači 560KS i 780Nm (330 km/h), treći paket donosi 600KS i 820Nm (335 km/h), dok četvrti paket podrazumeva (između ostalog) dva VTG turbo punjača, novi izduvni sistem, sportski filter za vazduh i reprogramiranu elektroniku motora, što za rezultat ima 650KS i 920Nm (345 km/h). Kome ni to nije dovoljno, TTP priprema i paket sa svih 720KS i 980Nm, što bi trebalo da bude dovoljno za maksimalnu brzinu od 380 km/h.



Eibach BMW 1-Series Coupe

12 Feb 2008 - 12:45 Tuning Link

 

I BMW serija 1 u Coupe varijanti je prošla kroz ruke kompanije Eibach, specijalizovane za dorade ogibljenja. Tako je ovaj BMW dobio Eibachov Pro-Kit Performance set opruga i Pro-Spacer aluminijumske distancijale, što za posledicu ima niže težište automobila (za 30 mm), poboljšano upravljanje i nešto dinamičniji izgled.



Prošle godine je nemački tjuner Novitec obradio Ferrari F430 u kupe verziji i iz njegovog V8 motora (zapremine 4,3 litra) ugradnjom dva Rotrex kompresora i reprogramiranom elektronikom motora izvukao svih 482kW/656KS pri 8200 o/min. i 662Nm obrtnog momenta (serijski model inače ima 360kW/490KS i 465Nm), a sada je isti postupak ponovio i na otvorenoj, Spider varijanti ovog Ferrarija. U režiji Noviteca auto se zove F430 Spider Bi Compressor i postiže najveću brzinu od 348 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 3,7 sekunde (0,4 sekunde bolje od fabričkog modela). Osim pojačanog motora, F430 Bi Compressor je dobio i sportski aero body paket (testiran u vazdušnom tunelu), zatim nove Brembo kočnice specijalno razvijene za ovaj model i nove točkove od 20 inča sa Pirelli P-Zero gumama, dimenzija 255/30 R20 napred, odnosno 325/30 R20 nazad.




Tjuning kuća MS Design je kupcima novog Mondea u Wagon (karavan) varijanti ponudila svoj novi stajling kit Fun, koji ovom porodičnom automobila obezbeđuje blagi off-road look. Za to se brinu modifikovani branici sa prednjim i zadnjim difuzorom, kao i veliki MSF2 alu točkovi od 20 inča.



 

Posle doterivanja Audijevog kupea A5/S5 (o tome više OVDE), belgijski tjuner Caractere je bacio oko i na Volkswagenov Golf V u Variant, odnosno karavan varijanti. Rezultat njihovog rada jeste privlačniji izgled ovog, pre svega porodičnog automobila, što je zasluga novog stajling paketa koji podrazumeva novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, novu masku hladnjaka (oivičenu crvenom linijiom), nove preagove, zadnji krovni spojler i atraktivnije aluminijumske točkove od 19 inča. Naravno, Caractere stajling kit za Golf zadovoljava ISO9000 standarde kvaliteta i nove evropske standarde o zaštiti pešaka.

 



PPI Audi R8 Razor

7 Feb 2008 - 01:11 Tuning Link
 

Posle obrade Audija Q7 sa imenom PPI ICE Q7 (o tome više OVDE), nemačka tjuning kuća PPI Automotive Design GmbH je doterala i Audijev sportski model R8. Da krenemo od srca : PPI Audi R8 Razor pokreće pojačani 4,2 litarski V8 motor, koji umesto fabričkih 4309kW/20KS i 430Nm, sada raspolaže sa 348kW/460KS i 465Nm obrtnog momenta (zasluga reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora i novog sportskog filtera za vazduh). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za tačno 4 sekunde i najveću brzinu od 311 km/h (za poređenje, serijski Audi R8 može do 301 km/h, dok mu ubrzanje do stotke iznosi 4,6 sekunde). Sem motorom, PPI Automotive se pozabavio i izgledom, pa je R8 Razor dobio novi aerodinamički paket od karbon fibera (čine ga prednji spojler, bočni i otvori za vazduh u prednjem braniku, pragovi, zadnji difuzor, novo podešavajuće zadnje krilo), zatim 19-inčne magnezijumske PPI MA G9 točkove (gume Michelin Pilot Sport, dimenzija 235/35 ZR19 napred, 305/30 ZR19 nazad), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i doteranu unutrašnjost (novi PPI upravljač, PPI koža i elementi od karbon fibera).




WaM Mercedes CLS55 AMG

7 Feb 2008 - 01:03 Tuning Link

Nemačka tjuning kuća WaM ("WheelsandMore") je do sada bila poznata pre svega po svojim atraktivno dizajniranim točkovima, ali su sada rešili da se bace na kompletno preuređivanje jednog ionako atraktivnog automobila kakav je nesumnjivo Mercedes CLS55 AMG. Pored novih 20-inčnih hromiranih WaM točkova (sa stotinama Swarovski kristala, a po želji i sa pravim dijamantima !!), njihov CLS55 AMG je bogatiji i za novi aerodinamički paket (novi branici sa većim otvorima za vazduh, novi gril, završeci izduvnih cevi i spojler na prtljažniku od karbon fibera), spušteno ogibljenje i, kao vrhunac svega, kit za pojačanje V8 agregata. Motor sada raspolaže sa konjicom od tačno 600 konja (ili 450kW), što je zasluga (između ostalog) reprogramirane elektronike motora, novog sportskog izduvnog sustema od nerđajućeg čelika i sportskog filtera za vazduh. Po tvrdnjama nemačke kompanije, njihov CLS55 AMG postiže maksimalnu brzinu od 320 km/h. Inače, WaM svoj rad naplaćuje 175.000 evra...