home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renntech Mercedes CLS55

19 Mar 2008 - 00:42 Tuning Link

Renntech, jedan od vodećih američkih tjunera za Mercedesove modele, predstavio je novi Renntech PKG5 Plus tjuning kit (između ostalog sadrži reprogramiranu elektronsku kontrolnu jedinicu motora i novi interkuler sistem), namenjen vlasnicima Mercedesa CLS55, kojima njihov automobil u standardnoj verziji nije dovoljno snažan. Ovaj kit naime podrazumeva povećanje snage njegovog 5,4 litarskog V8 motora na 600KS i 853Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 200 milja na sat (322 km/h). Cena za ovaj kit iznosi 8.290 američkih dolara, a kupac može dobiti i Renntech točkove, kao i Renntech zadnji spojler i difuzor za poboljšanje aerodinamičkih i estetskih osobina ovog automobila.





Jedva da je prošlo mesec dana od zvaničnog pojavljivanja novog Dodgea Challenger SRT8 na salonu automobila u Čikagu, a američki Hennessey Performance je već pripremio paket za povećanje snage njegovog V8 motora, koji će tokom ove godine biti dostupan samo 25-orici srećnika. Paket podrazumeva (između ostalog) povećanje zapremine motora sa standardnih 6,1 na 7,0 litara, turbo punjač, interkuler, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i modifikovanu elektronsku kontrolnu jedinicu motora. Rezultat je 725KS pri 5200 o/min. i kamionskih 1016Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min. (serijski model ima 425KS i 568 Nm). To je dovoljno da ovaj Hennessey Challenger SRT700 Turbo od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrza za samo 3,5 sekunde i da postigne maksimalnu brzinu od 305 km/h (četvrt milje ili 402 metra inače prelazi za 11,3 sekunde).



A.R.T. Mercedes G55

18 Mar 2008 - 00:59 Tuning Link

Nemačka tjuning kompanija A.R.T. razvila je novi tjuning kit za vremešni Mercedes G klase (tačnije za G55), koji podrazumeva, pre svega, seriju modifikacija na njegovom V8 motoru. Zahavljujući novom kompresoru i modifikovanoj elektronici motora, G55 sada raspolaže sa svih 427kW/580KS i 790Nm obrtnog momenta, što je za 77kW/104KS i 90Nm više nego ranije. A.R.T. je na svoj G55 ugradio i novi sportski izduvni sistem (sa četiri izduvne cevi prečnika po 80 mm), novi filter za vazduh, MonoART1 točkove od 22 inča (na raspolaganju su i MonoART2 točkovi od 20 inča), modifikovane branike, prednji spojler sa svetlima za maglu, šire blatobrane, nova prednja i zadnja svetla, krovni spojler, a u interijeru kožu, drvo i karbon fiber, A.R.T. volan i novi zabavni i audio sistem.



Ovaj crni Dodge Viper je plod zajedničkog rada kompanija Neiman Marcus i Hennessey Performance Engineering i predstavlja ekskluzivan proizvod, koga karakterišu "performanse i izgled u tipičnom Hennessey stilu". Venom 700NM pokreće modifikovani motor iz Vipera SRT-10, koji u ovom slučaju raspolaže sa 522kW/700KS i masivnih 873Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od samo 3,3 sekunde, do 100 milja na sat (160,9 km/h) mu treba 7 sekundi, dok mu je najveća brzina 344 km/h. Sem pojačanog motora, Venom 700NM raspolaže i VenomAero Exterior Aerodynamic paketom i laganim aluminijumskim točkovima od 19 inča napred, a pozadi od 20 inča. Ako vam se ovaj Viper sviđa, postoje samo dve prepreke da postanete njegov ponosni vlasnik : prva je cena od 179.500 američkih dolara, a druga je činjenica da je planirana ograničena serija od samo sedam primeraka.



Avro 720 Mirage Ford GT

16 Mar 2008 - 00:23 Tuning Link

Mada je proizvodnja Forda GT prestala, to ne predstavlja prepreku za brojne firme koji i dalje razvijaju različite pakete za povećanje snage njegovog V8 motora i pakete za unapređenje izgleda ovog retro automobila. Najnovija obrada Forda GT stiže iz britanske firme Avro Motor Cars, koja je zajedničkim snagama sa kompanijom Roush Technologies napravila limitiranu ediciju 720 Mirage GT. Zahvaljujući, pre svega, Whipple kompresoru, snaga Avro 720 Mirage Forda GT je porasla na 720KS pri 6950 o/min. i 815 Nm obrtnog momenta pri 4800 o/min., što je dovolno za maksimalnu brzinu od 220 milja na sat ili 354 km/h. Sem pojačanog motora, Avro Motor Cars je na 720 Mirage GT ugradio i 6-klipna AP Racing kočiona klešta, spustio ogibljenje za 25 mm, proširio trag točkova (i napred i pozadi) za 5 mm i skinuo zadnji branik (u nastojanju da se smanji težina automobila). Za atraktivnost se brine i Arancia Metallica narandžasta boja karoserije, kao i crni točkovi. Inače, biće napravljeno samo deset komada modela Avro 720 Mirage Ford GT, a svaki će imati i jedinstvenu pločicu sa serijskim brojem u interijeru.



Hartge BMW serija 1 Coupe

13 Mar 2008 - 00:59 Tuning Link

Nemački tjuner Hartge je upravo ponudio svoj novi tuning kit za BMW-ovu seriju 1 u Coupe i Cabrio verziji. Dorada na motorima doduše nama, ali su zato tu spušteno i tvrđe podešeno ogibljenje, još sportskiji izgled spoljašnjosti (aluminijumski točkovi od 18 ili 19 inča sa Continental ili Pirelli gumama, nova kućišta retrovizora od karbon fibera) i modifikovana unutrašnjost (novi trokraki sportski upravljač, aluminijumske pedale, kožna ručica menjača i ručna kočnica, novi Hartgeov brzinomer, kao i detalji od karbon fibera).



Galpin Jaguar XF

13 Mar 2008 - 00:57 Tuning Link

Nova Jaguarova limuzina XF prošla je kozmetički tretman u kalifornijskoj firmi Galpin (najvećem dileru britanske marke u SAD-u), ali je rezultat njihovog rada prilično diskutabilan. Kako bilo, njihov kit za "ulepšavanje" podrazumeva dvobojnu karoseriju, velike Forgiato točkove od 22 inča, zatamnjena stakla i zadnja svetla, kao i dvobojnu kožnu unutrašnjost.



Dodge Nitro by Cobra

12 Mar 2008 - 00:48 Tuning Link

I Dodgeov Nitro je prošao estetski tretman u tjuning kući Cobra Technology & Lifestyle. Elegantno stilizovani Cobrini ekskluzivni elementi (prednji "bul bar" i novi izraženiji pragovi; sve od nerđajućeg čelika i sa visokom sjajem) ovom Nitrou daju atraktivniji i individualniji izgled u odnosu na standardni model. Prednji "bul bar" (cevi prečnika 60 mm) je naravno prošao obavezne crash testove i zadovoljava propise EU vezane za bezbednost pešaka. Drugi detalj su novi pragovi, koji osim estetske, imaju i praktičnu funkciju jer olakšavaju ulazak u automobil. Za sve svoje proizvode, Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.



Posle modela CLR X530 sa benzinskim V8 motorom (na bazi BMW-a X5 4.8i), tjuning kuća Lumma Design je sada paletu tog modela proširila i sa dve dizel verzije, napravljene na osnovi BMW-a X5 3.0d i X5 3.0sd. I ovaj CLR X530 karakteriše agresivan aerodinamički kit (modifikovan prednji branik sa integrisanim svetlima za maglu i velikim otvorima za vazduh, široki pragovi, revidirani zadnji branik sa četiri završetka novog sportskog izduvnog sistema, zadnji krovni spojler, proširenja blatobrana, nova hauba motora od karbon fibera, kao i nova kućišta retrovizora i "trepavice" na prednjim svetlima), ogibljenje spušteno za 40 mm, točkovi veličine 22 inča, doterana unutrašnjost (koža, Lumma sportski volan, aluminijumske pedale i odmorište za nogu i brzinomer koji pokazuje brzinu do 330 km/h) i naravno pojačani motori 3.0d i 3.0sd. Prvi je pojačan na 275KS i 600 Nm obrtnog momenta, a drugi na 330KS i 660 Nm (snaga je povećana revidiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora, novim sportskim filterom za vazduh i sportskim izduvnim sistemom).

    



Peugeot 207 Van Sports

12 Mar 2008 - 00:21 Tuning Link

Peugeot je kupcima Peugeota 207 Van koji žele nešto više od običnog gradskog transportera za svaki dan, ponudio poseban fabrički Sports paket za atraktivniji izgled ovog automobila. Sports paket u ovom slučaju podrazumeva SP Body Kit (modifikovani branici, zadnji krovni spojler, saćasti gril), svetla za maglu, RC Stripe Kit (znak lava na bokovima i crvena traka koja se proteže od prednje haube, preko krova i zadnjih vrata do zadnjeg branika), sportski izduvni sistem sa duplim završetkom, aluminijumske točkove od 17 inča, sportski vrh ručice menjača i ručne kočnice, Bluetooth Kit, kao iPod Kit. Sve ostalo je isto kao i na običnom 207 Van, koji se od standardnog, putničkog modela 207 razlikuje po izostanku zadnjih bočnih stakala i zadnjih sedišta. Zbog toga ova komercijalna Van verzija sa 207-icom hatchback deli iste dimenzije (dužina 4030 mm, širina 1920 mm, visina 1470 mm i međuosovinsko rastojanje 2540 mm), dok je korisna zapremina 1,1 kubnih metara, a nosivost iznosi 450 kg.     



 

 

Nemačka kompanija LSD DOORS je atraktivna krilna vrata, koja se otvaraju u vis u Lamborghini stilu, sada ponudila i vlasnicima modela BMW serije 3 u limuzinskoj verziji (model E90) i novog retro Fiata 500. Uz relativno malo ulaganje (za Fiat 500 ova vrata koštaju 1399 evra), pomenuti automobili i te kako dobijaju na ekskluzivnosti i privlačnosti. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TÜV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na običnim, standardnim modelima serije 3 i Fiata 500 (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Ova dva modela naravno nisu jedina na koje LSD ugrađuje svoja krilna vrata, a njihovu aktuelnu ponudu možete pogledati na zvaničnom sajtu : www.lsd-doors.de




Prošle godine je Novitec Rosso obradio Ferrari F430 i iz njegovog V8 motora (zapremine 4,3 litra) ugradnjom dva Rotrex kompresora i reprogramiranom elektronikom motora izvukao 482kW/656KS pri 8200 o/min. i 662Nm obrtnog momenta (serijski model inače ima 360kW/490KS i 465Nm); međutim ljudima iz ove kompanije je i to očigledno bilo malo, pa je sada predstavljena i verzija sa svih 707KS. Konkretnije, Novitecov Ferrari F430 Race razvija 520kW/707KS pri 8350 o/min. i 712 Nm obrtnog momenta pri 6300 o/min. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,5 sekundi, do 300 km/h stiže za 29,9 sekundi, dok je najveća brzina 348 km/h (serijski model može do 315 km/h, a do stotke mu trebaju četiri sekunde). Tolika snaga je dobijena, između ostalog, zahvaljujući ugradnji dva kompresora, većih interkulera, sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika i reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora. Osim pojačanog motora, Novitec Rosso Ferrari F430 Race je dobio sportski aero body paket (prednji spojler, pragovi, difuzor pozadi), zatim nove Brembo kočnice (sa 6-klipnim kleštima i diskovima od 380 mm), nove točkove od 19 inča napred i 20 inča pozadi (sa Pireli gumama dimenzija 235/30 ZR 19 napred i 325/25 ZR 20 pozadi), spušteno ogibljenje za 35 mm, doteranu unutrašnjost (Novitec Rosso Supersport sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, koža, karbon), kao i zanimljivu kombinaciju bele boje karoserije i crnih ukrasnih traka, koje se protežu preko automobila i lepo se uklapaju sa crnom bojom točkova i zatamnjenim zadnjim svetlima.




Mansory, specijalista za obradu supersportskih automobila i luksuznih limuzina, na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi predstavlja čak tri noviteta iz svoje ponude. To su Renovatio (na bazi Mercedes SLR McLarena), Stallone (osnova je Ferrari 599 GTB Fiorano) i Bel Air, koji predstavlja viziju ove kompanije kako treba da izgleda Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe. Renovatio je dakle SLR namenjen individualcima, koji teže perfekciji i koji naravno imaju višak para da svoje želje pretvore u stvarnost. Za takve je Mansory pripremio poseban SLR, čije su glavne karakteristike novi aerodinamički paket, pojačani kompresorski V8 motor, Mansory izduvni sistem i modifikovana unutrašnjost. To konkretno znači nove komponente napravljene od karbona kako bi se uštedelo na težini (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku), V8 motor pojačan sa standardnih 626 na 700KS i 880 Nm obrtnog momenta (najveća brzina je porasla na 340 km/h, a ubrzanje do stotke je smanjeno za dva deseta dela sekunde), atraktivnije točkove, kao i interijer u koži, karbonu i aluminijumu.

Mansory Stallone


Iako će mnogi (s punim pravom) reći da Ferrariju 599 GTB nisu potrebne nikakve naknadne modifikacije, Mansory se ipak odlučio na takav korak. Kao i za SLR, Mansory je za Stallone pripremio čitavu paletu delova od karbon fibera čime je prilično izmenjen izgled fabričkog modela (novi su, između ostalog, prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor). Naravno, Mansory se nije zaustavio samo na dizajnu eksterijera, već je doradio i Ferrarijev 6,0 litarski V12 agregat. Snaga je sa serijskih 620 porasla na 720KS (obrtni moment je veći za 92 Nm), što za rezultat daje maksimalnu brzinu, koja sada iznosi 340 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno na 3,7 sekunde (0,2 sekunde bolje nego fabrički model). Paket promena zaokružuju novi aluminijumski točkovi od 20 inča napred, a pozadi od 21 inča. 

Mansory Bel Air

I na kraju, Mansory Bel Air, odnosno Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe u režiji ove kompanije. Novost su modifikovani prednji i zadnji branik (pozadi sa integrisanim izduvnim cevima i  difuzorom), moćniji pragovi, aluminijumski točkovi veličine 22 inča (gume su Dunlop SP Sport Maxx 305/40), nove Brembo kočnice odgovorne za kraći zaustavni put (sa diskovima od 412 mm napred, a 380 mm nazad) i još luksuznija unutrašnjost (kombinacija kože, karbona, aluminijuma i pravog drveta).




Alpina D3 Bi-turbo

4 Mar 2008 - 02:26 Tuning Link

U nemačkoj kompaniji Alpina su rešili da se poigraju sa modelom D3 Bi-turbo, pa su u njega ugradili četvorocilindrični 2,0 litarski bi-turbo dizel motor iz BMW-a 123d, samo što sada umesto standardnih 204KS i 400 Nm, ovde razvija 214KS i 450 Nm obrtnog momenta (specifična snaga iznosi 107 konja po litri zapremine). To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 244 km/h. Zbog veće težine Alpina D3 Bi-turbo ima nešto veću potrošnju od donatora BMW-a 123d, tačnije, po podacima Alpine ona iznosi 5,9 litara na 100 km i emituje 156 grama CO2 po kilometru (BMW 123d troši 5,2 litre). Kao i svaki BMW Alpina, i D3 Bi-turbo ima Alpinin aero body kit, sportsko ogibljenje, novi sportski izduvni sistem i karakteristične Alpinine aluminijumske točkove.



Startech Chrysler 300C

4 Mar 2008 - 00:53 Tuning Link

Tjuning kuća Startech iskoristiće salon automobila u Ženevi da javnosti prikaže svoj novi "ekskluzivni i inovativni" stajling program za nedavno blago obnovljeni Chrysler 300C sedan i wagon. Promene na spoljašnjosti obuhvataju novi prednji spojler sa dnevnim svetlima, pragove, poseban Startech hromirani gril, LED ulazna svetla (aktiviraju se prilikom otvaranja vrata) integrisani zadnji krovni spojler kod sedana, nove izduvne cevi Startecovog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika i nove petokrake startech Monostar IV točkove od 20 ili 22 inča (ovi od 22 inča imaju gume dimenzija 265/30 ZR 22). U paketu su još spušteno ogibljenje (za 40 mm), doterani interijer (Mastik koža, drvo, sportski volan, aluminijumske pedale i ručica menjača) i naravno SD6 tuning kit za povećanje snage 3,0 litarskog V6 CRD common-rail turbo-dizel motora. U praksi to znači povećanje sa 160kW/218KS na 193kW/262KS pri 4000 o/min. i 580 Nm umesto standardnih 510 Nm (u rasponu od 1600 do 2800 o/min.). Maksimalna brzina sada iznosi 238 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h je 7,2 sekunde (ovo su vrednosti za sedan verziju, dok wagon postiže 232 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 7,5 sekundi).