
Ne baš mnogo poznata nemačka tjuning kuća Chrometec u svom programu od sada ima i novi stajling kit, namenjen vlasnicima Mercedesovog roadstera SLK. Za sportskiji izgled ovog dvoseda brinu se novi prednji branik, novi set pragova, drugačiji zadnji branik sa difuzorom od karbon fibera, novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka i naravno komplet aluminijumskih točkova od 20 inča.

U veoma kratkom press saopštenju, IMSA, nemački specijalista za obradu Lamorghinijevih modela, najavljuje lansiranje svog novog sportskog paketa za nedavno predstavljeni Lamborghini Gallardo LP560. Iako je mnogima verovatno i serijskih 560 konja iz njegovog V10 motora sasvim dovoljno, sportski paket nemačke firme podrazumeva povećanje snage za 18kW/24KS (sada 435kW/584KS), kao i novi sportski izduvni sistem, zadnje krilo od karbon fibera, novi set up ogibljenja i komplet aluminijumskih točkova (IMSA u svom saopštenju ne navodi njihovu veličinu).

Samo par dana pošto je promovisao Bentley Continental GT Black Bison Edition (o tome više OVDE), japanski specijalista za obradu prestižnih (pretežno evropskih) automobila Wald International predstavlja i svoj aero body kit za najnoviji Mercedesov SUV model GLK. Waldov GLK odlikuje novi prednji branik, redizajnirani pragovi, novi zadnji krovni spojler, zadnji branik sa difuzorom i integrisanim izduvnim cevima, kao i novi set aluminijumskih točkova. Za sada nema informacija da li su i motori pretrpeli neke izmene.

O modelu GT9 kompanije 9ff je već bilo dosta reči, budući da je na trkačkoj stazi Papenburg ovaj automobil u aprilu uspeo da postigne planiranih 409 km/h. To je bilo dovoljno da se pretekne Bugatti Veyron (može do 407 km/h), ali ipak manje od 411,76 km/h koliko postiže američki SSC Ultimate Aero TT.
U međuvremenu je 9ff i zvanično saopštio da će proizvesti limitiranu seriju ovog automobila; tačnije biće napravljeno samo 20 komada i to po početnoj ceni od 498.000 evra.
Iza imena 9ff GT9 se u stvari krije detaljno modifikovani Porshe 911 GT3 (produžen za 300 mm, a krov spušten za 120 mm), koji zahvaljujući konstrukciji od karbon fibera i kevlara, teži samo 1326 kg. Dužina inače iznosi 4733 mm, širina 1860 mm, visina 1180 mm, a međuosovinsko rastojanje 2650 mm.
Za pogon je zadužen centralno smešten 4.0 litarski redni 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača (modifikovani agregat iz Porschea 996 Turbo). Pomenuti motor raspolaže sa svih 726kW/987KS pri 7850 o/min. i 964Nm obrtnog momenta pri 5970 o/min.
Što se ubrzanja tiče, brojke izgledaju ovako: od 0 do 100 km/h samo 3,4 sekunde, do 200 km/h 8,2 sekunde, a do 300 km/h mu treba neverovatnih 16,4 sekunde.
Ovakav automobil naravno zaslužuje (i treba) snažne kočnice, a to podrazumeva keramičke kočione diskove od 380 mm napred i 350 mm pozadi. Točkovi su inače od 19 inča, a gume su dimenzija 235/35 ZR 19 napred, odnosno 325/30 ZR 19 pozadi.

Nemački tjuner Hamann Motorsport je promovisao dva nova aerodinamička paketa za redizajniranu BMW-ovu seriju 6. Prvi je bazni paket (sadrži modifikovani prednji i zadnji branik, dodatna svetla napred, nove pragove, zadnji krovni spojler i spojler na poklopcu prtljažnika), a drugi Edition Race paket podrazumeva još agresivniji izgled zahvaljujući, između ostalog, širim prednjim blatobranima i još izraženijim pragovima.
Podrazumeva se da su deo oba paketa i novi točkovi (veličine do 21 inča sa Hankook S1 EVO gumama dimenzija 255/30ZR21 napred i 295/25ZR21 pozadi), pojačani kočioni sistem, spušteno ogibljenje, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, doterani interijer (između ostalog novi sportski trokraki volan i pedale, odmorište za nogu i ručica ručne kočnice od aluminijuma) i naravno pojačanje motora u modelima 630i, 635d i 650i za 15kW/21KS i 40Nm obrtnog momenta (tako sada najjači 650i postiže maksimalnu brzinu od 270 km/h).
.jpg)
Nemački Brabus u ponudi ima i jednu veoma zanimljivu i naravno još ekskluzivniju verziju Mercedes McLarena SLR Roadster koji neće biti baš po svačijem ukusu.
Pažnju pre svega privlači posebna narandžasta boja karoserije ("mother of pearl orange"), u kombinaciji sa interijerom u crvenoj koži i elementima od karbon fibera.
Unutrašnjost je bogatija i za Brabusov sportski upravljač, sedišta od karbon fibera u XL veličini, novi brzinomer i patosnice oivičene kožom, dok se spolja (pored drečave boje naravno) Brabus SLR Roadster odlikuje novim aerodinamičkim komponentama (prednji spojler i zadnji difuzor, oba od karbon fibera i testirana u vazdušnom tunelu) i 20-inčnim Monoblock VI "Platinum Edition" točkovima u karakterističnom Brabusovom dizajnu (9.5Jx20 napred, 11.5Jx20 nazad, sa Pirelli ili Yokohama gumama, dimenzija 255/30 ZR 20 napred, odnosno 305/25 ZR 20 nazad).
I koliko košta ovo narandžasto zadovoljstvo? Tačno 650.751,50 evra.

Britanski tjuner Project Kahn i Cosworth su još početkom ove godine najavili saradnju na zajedničkom modifikovanju čitave palete različitih vozila. Njihov prvi proizvod je pred nama – Kahn Cosworth Sport 300, a baza je Range Rover Sport sa V8 turbo dizel motorom.
Dok standardni Range Rover Sport TD V8 razvija 200kW/268KS, Kahn Cosworth Sport 300 raspolaže sa nešto većom snagom, odnosno radi se o okruglo 300 konja (224kW), što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 8 sekundi i maksimalnu brzinu od 216 km/h (fabrički primerak do stotke potroši 8,6 sekundi a može do 208 km/h).
Što se izgleda tiče, novi aero body paket sadrži novi prednji i zadnji branik, proširenja blatobrana, zadnji krovni spojler i velike, 22 inčne aluminijumske točkove.
Kako se očekuje, Kahn Cosworth Sport 300 će svoj zvaničan debi doživeti ovog vikenda na poznatom Goodwood Festival of Speed, a cena je za 17.000 funti (21.370 evra) veća u odnosu na standardni Range Rover Sport TD V8.

Iz nemačke tjuning kuće Abt Sportsline stigla je prva zvanična slika modifikovanog Audija A3 Cabrio, koji je u skladu sa njihovim načinom obeležavanja dobio ime Abt AS3 Cabrio.
Najveće izmene se kriju pod poklopcem motora, tačnije 1.8 TFSI i 2.0 TFSI benzinci su pojačani, što u praksi znači da ovaj prvi sada umesto standardnih 118kW/160KS, razvija 147kW/200KS (paket Abt Power) i 177kW/240KS (paket Abt Power S), dok veći 2.0 TFSI sada raspolaže sa 177kW/240KS (paket Abt Power) i 199kW/270KS (paket Abt Power S) u odnosu na fabričkih 147kW/200KS.
Treba reći da dizajneri ove nemačke kompanije rade i na novom aero body kitu za atraktivniji izgled "trojke" bez krova (za očekivati je drugačiji prednji branik sa spojlerom, novi prednji gril i pragove, modifikovani zadnji branik plus novi set točkova sa fotografije).

Nemački SKN Tuning svim zaintresovanim kupcima nudi četiri nivoa povećanja snage 4.2 litarskog V8 motora Audijevog R8, koji inače u svom fabričkom izdanju raspolaže sa 420KS. Tako Nivo 1 podrazumeva prosto reprogramiranje elektronske kontrolne jedinice motora i porast snage na 436KS, Nivo 2 znači reprogramiranu elektroniku i novi izduvni sistem (snaga raste na 472KS), sledeći Nivo 3 pored novog izduvnog sistema podrazumeva i kompresor i snagu od 560 konja, dok je najjači Nivo 4 dostupan samo na poseban zahtev kupca, pa njegove karakteristike nisu javno objavljene. Nisu objavljene ni performanse koje Audi R8 ostvaruje sa SKN Tuning paketima, zato ovde samo podsećanje da fabrički R8 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde, a postiže najveću brzinu od 301 km/h.

Japanska tjuning kompanija Wald International je već dobro poznata po doradi prestižnih modela evropskih i japanskih marki automobila (pre svega BMW, Mercedes, Bentley, Lexus), a njihov najnoviji rad vidite na slikama.
Radi se o Bentleyu Continental GT, koji se već u standardnoj, fabričkoj verziji ističe svojom impozantnom pojavom. Kako uvek ima onih koji žele nešto više (i to naravno mogu i da plate), Wald International je pripremio novi Continental GT Black Bison Edition, koji će kupcima biti na raspolaganju krajem ove godine.
Tjuning program za agresivniji nastup ovog Bentleya se sastoji od novog prednjeg branika sa drugačije oblikovanim otvorima za vazduh, novih pragova, spojlera na poklopcu prtljažnika, doteranog zadnjeg branika i difuzora, novog izduvnog sistema sa četiri završetka i kompletom zanimljivo dizajniranih točkova.
Za sada nema informacija o eventualnim promenama ispod haube, gde se kod standardnog, fabričkog mopdela nalazi 6.0 litarski agregat sa 560KS i 650Nm obrtnog momenta (dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 4,8 sekundi i za maksimalnu brzinu od 318 km/h).

Britanska tjuning kuća Project Kahn je za vlasnike ionako ekskluzivnog kupea Bentley Continental GT pripremila novi stajling kit GTS Black Edition, koji treba da unapredi sportski imidž ovog modela ali da istovremeno ostane veran njegovim originalnim linijama.
Iako je dakle već i standardni Continental GT sam po sebi dovoljno atraktivan auto, u Project Kahnu su ipak pripremili novi stajling paket onim kupcima koji žele još individualniji, odnosno personalizovani izgled svog automobila.
Ukratko, novi aerodinamički kit sadrži redizajnirani prednji branik, nove pragove, modifikovan zadnji branik sa difuzorom i spojler na poklopcu prtljažnika. Paket zaokružuju atraktivn Kahnovi Silver Mist aluminijumski točkovi veličine 22 inča, novi sportski izduvni sistem, za 20 mm spušteno ogibljenje i doterana unutrašnjost, koja je sva u koži.

Nemački tjuner Carlsson je za Mercedesov model GL500 svim zainteresovanim kupcima ponudio kompletan tjuning paket, koji podrazumeva ne samo povećanje snage njegovog V8 agregata, već i atraktivan aerodinamički kit, nove aluminijumske točkove, doteranu unutrašnjost, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka (brinu se ne samo za moćniji izgled, već i za odgovarajući zvuk), kao i elektronski kontrolisano podešavajuće C-Tronic ogibljenje (spušteno za 35 mm i zaslužno za poboljšano upravljanje i manje naginjanje vozila).
Što se snage tiče, Carlsson je V8 benzinac pojačao sa 285kW/388KS na 320kW/435KS pri 6000 o/min. i 600Nm obrtnog momenta, dostupnog u rasponu od 2800 do 4800 o/min. Rezultat je najveća brzina od 248 km/h i ubrzanje do stotke za samo 6,1 sekundu. Sa većom snagom ide i dinamičniji izgled, što je zasluga modifikovanih branika, novih pragova, prednjeg grila i naravno novih Carlsson točkova (veličine 22 inča i sa gumama dimenzija 295/35 ZR22).
Unutrašnjost je oplemenjena samo najboljim materijalima (kožom, alkantarom, karbonom i drvetom), ergonomskim Carlsson sportskim volanom (u koži ili kombinaciji kože i alkantare) i aluminijumskim pedalama.

Nemački tjuner G-Power (možda najpoznatiji po svojim obradama aktuelnih BMW-a M5 i M6) predstavlja novi performance kit za BMW Z4 3.0i, čiji redni šestocilindraš inače u serijskoj verziji raspolaže sa 231KS.
Zahvaljujući novom ASA T1-12 kompresoru, reprogramiranoj elektronici motora i novom sportskom izduvnom sistemu, G-Power G4 3.0i EVO III razvija svih 375KS pri 6450 o/min. i 420Nm obrtnog momenta pri 4650 o/min.
Sasvim dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,9 sekunde, do 200 km/h je potrebno tek nešto više od 15 sekundi (tačnije 15,1 sec), dok je maksimalna brzina tačno 300 km/h. Naravno, sve ovo košta, tačnije, vlasnik BMW-a Z4 3.0i će prilikom konverziju u G4 3.0i EVO III biti olakšan za 18.850 evra.
Sem pojačanja motora, G-Power je za G4 3.0 i EVO III predvideo i novi aero body kit, aluminijumske točkove od 20 inča, doterano ogibljenje, jače kočnice (napred su diskovi od 380 x 34 mm) i modifikovani interijer.

Nemački tjuner Lumma Design je pustio u opticaj ovaj crtež kojim najavljuje skoru premijeru njihove modifikacije BMW-a X6.
Nazvan CLR X 650, ovakav X6 se u odnosu na fabrički model razlikuje pre svega po ekstremnom aero body paketu, koji uključuje agresivniji prednji branik sa velikim usisnicima za vazduh, proširenja blatobrana, moćnije pragove, otvore za vazduh ispred zadnjih točkova, a tu su i aluminijumski točkovi od 23 inča, retrovizori sa kućištima od karbona, trepavice na prednjim svetlima, dvobojna karoserija, pojačani kočioni sistem i doterano ogibljenje (spušteno za oko 40 mm u odnosu na standardnu verziju). I unutrašnjost će najverovatnije pretrpeti izmene, mada za sada o tome nema konkretnijih detalja. Takođe nema detalja o povećanju snage motora, ali treba očekivati da to bude u skladu sa ovako agresivnim izgledom.

Japanski tjuner Wald International je poznat i nama u Evropi, budući da je specijalizovan za doterivanje ekskluzivnih evropskih automobila kao što su BMW serije 7, Bentley Continental GT ili Mercedes S klase. Njihov najnoviji rad se odnosi na aktuelni BMW M5 za koga je japanski tjuner predvideo novi body kit, koji sadrži prednji spojler od karbona, prednji gril (takođe od karbon fibera), nove pragove, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisanim izduvnim cevima, kao i novi set točkova u crnoj boji. U informaciji se ne pominju nikakve promene na njegovom 5.0 litarskom V10 motor, koji inače raspolaže sa 507 konja i 520Nm obrtnog momenta.