
Tehnologija omogućava zaključavanje, paljenje motora i vožnju bez fizičkog ključa
Kia Motors, deo grupe Hyundai Motor Group, nedavno je predstavila ‘digitalni ključ’, koji korisnicima omogućava otključavanje i paljenje motora pomoću pametnog telefona. Digitalni ključ, koji će ubuduće zameniti fizički ključ, moći ćemo preneti preko aplikacije, a moći će ga koristiti više ovlašćenih korisnika.

Uprkos napretku autoindustrije, posebno u bezbednosnom smislu, ponekad je metre čelika (ili aluminijuma) nemoguće nadoknaditi.

Potražnja za novim automobilima u Evropi je ponovo pala u februaru, odražavajući probleme s kojima se automobilski sektor suočava od uvođenja strožih testova emisija štetnih gasova u septembru prošle godine.

Ko stekne vozačku dozvolu posle 3. aprila ove godine moraće da pregura najmanje dve a najviše četiri godine sa statusom početnika i poštuje brojna ograničenja koja propisuje Zakon o bezbednosti saobraćaja Srbije.

Američki proizvođač automobila Ford planira da ukine više od 5.000 radnih mesta u Nemačkoj, a smanjiće broj radnih mesta i u Velikoj Britaniji.

Audi će u maju predstaviti novu strategiju. Kako se nadaju zvaničnici brenda iz Ingloštata, ona će kompaniji pomoći da “uhvati korak” sa najvećim rivalima, brendovima BMW i Mercedes, za kojima trenutno zaostaje.

Girardo & Company je na prodaju ponudio poslednji od samo 30 ikada napravljenih primeraka Bugattija EB110 Super Sport.

Od nedelje 17.03.2019. u terminu od 12:00 na Prvoj TV kreće nova emisija Auto Moto Show u produkciji B&S PRODUCTION - koja je već poznata po projektu ABS Show.

Kako prenosi Tanjug, američka Komisija za hartije od vrednosti podnela je tužbu protiv Folksvagena i bivšeg generalnog direktora Martina Vinterkorna zbog skandala "dizelgejt".

Nemački proizvođač Opel vraća se na tržište Rusije sa tri modela. Glavni adut Opela biće kompaktni krosover Grandland X, koji se proizvodi u pogonu Ajzenah u Nemačkoj

Kompanija Bugatti bi mogla da uđe u novi segment i da kupcima ponudi i električni automobil.

Peugeot je nedavno najavio da će se vratiti na tržište SAD, na kom je odsutan od 1991., a sada je poznato i na koje segmente cilja. CEO Peugeota, Jean-Phillipe Imparato, rekao je da će se brend fokusirati na kompaktni (C) i segment srednje veličine (D) u SAD.

Izvršni direktor kompanije „Folksvagen“ Herbert Dis izvinio se jer je upotrebio slogan koji podseća na nacistički izraz „Rad oslobađa“ kako bi ukazao na značaj povećanja profita te kompanije.

Izuzetno jak radnički savet usprotivio se planovima rukovodstva, a prva žrtva mogla bi da bude najavljena fabrika na Balkanu. Otkud tragovi samoupravljanja u najjačoj ekonomiji Evrope?