home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Cadillac CTS-V

Javili osiguravajućoj kući da je vozač bio na trkačkoj stazi

Kupci to nikada nisu potpisali, a neki su to otkrili tek pre nekoliko meseci. Sada General Motors priznaje da je preduzeo korake za rešavanje ovog problema.

Informacije su moć, zato su podaci postali unosan posao, pogotovo kada živimo u doba interneta. Sada kada je sve povezano, mnoge kompanije se bave prikupljanjem podataka i prodajom trećim stranama.

 (Dalje)



Lada VeEsta

Prodaja automobila Lada u Rusiji u aprilu je porasla za skoro 65 odsto u odnosu na prethodnu godinu i dostigla 45.600 vozila, čime je oboren mesečni rekord brenda u poslednjih 12 godina, navodi se u saopštenju ruskog proizvođača automobila AvtoVAZ.

 (Dalje)

Peugeot E-208

Stellantis će dati kupcima sve što požele, benzinski Peugeot 208, ali i električni, ako im je do struje. Predstavljajući svoju prodaju i prihode u prvom tromesečju, finansijska direktorka grupe Natalie Knight kaže da, mada se neki modeli nude u početku kao električna vozila, ako postoji interes tržišta lako će ih prodavati kao benzince ili hibride.

 (Dalje)

Dacia Duster

Ovo su troškovi po modelima

SUV-ovi i crossoveri danas drže monopol, baš kao što su to nekad bili kompakti i delom monovolumeni. Ipak, ovakav izbor neretko je i osetno skuplji.

 (Dalje)

Opel Corsa-e

Pre deset godina kvarovi baterija kod električnih automobila i plug-in hibrida bili su posebno alarmantni. Ali vremena se menjaju… Sada studija koju je sproveo Recurrent pokazuje da se litijum-jonska baterija u električnom automobilu vrlo retko kvari i da, kada se dogodi, popravke uglavnom pokrivaju garancije.

 (Dalje)

Stellantis

Automobilski inženjeri u Evropi i SAD-u mogu da zarade godišnju platu u rasponu od 140.000 do 185.000 evra, uključujući beneficije. S obzirom na to da se evropski proizvođači bore za smanjenje troškova, scena trenutno zapošljava inženjere u Južnoj Americi, Africi i Aziji.

 (Dalje)

Kia Sorento

Evropska unija smatra direktno odgovornim vlasnike plug-in hibrida za njihovu neefikasnost. Njihovi vlasnici su, prema Briselu, odgovorni za emisije koje prelaze realne granice, jer minimalno ili nikako ne koriste električni pogon. Ali, postoji i druga strana medalje.

 (Dalje)

Land Cruiser Se

Toyota je u fazi lansiranja ne jednog, već dva električna SUV-a s tri reda sedišta, a oba će se proizvoditi u SAD.

 (Dalje)

BYD Seal U

Pretnja evropskoj automobilskoj industriji je stvarna, a da bi zaštitila evropske proizvođače od agresivnih (niskih) cena kineskih marki, Evropa bi morala da podigne zid carina oporezujući svaki automobil s 50%, prema studiji Rodhium grupe koju je preneo Financial Times.

 (Dalje)

Škoda fabrika

Prodajni rezultati Škode za prvo tromesečje opet pokazuju rast prodaje. Octavia je i dalje najpopularniji model, ali i Fabia dobro prolazi u SUV eri, što dokazuje da mali automobili još nisu otpisani.

 (Dalje)

Tesla Model Y

Nedavno je više od 10 posto Tesline globalne radne snage dobilo otkaze, ali nije jasno koliko ljudi bi moglo da bude otpušteno u novom krugu.

 (Dalje)

Baterija

Istraživači s Korejskog naprednog instituta za nauku i tehnologiju (KAIST), razvili su hibridnu natrijum-jonsku bateriju velike snage, koja se može napuniti za nekoliko sekundi.

 (Dalje)

VW ID. Unyx

Nemački koncern Volkswagen, inače i dalje najveći strani proizvođač automobila u Kini, polako gubi bitku za ogromno kinesko tržište s tamošnjim domaćim proizvođačima. Valjda i zato što su mu Kinezi ukrali deo tehnologije.

 (Dalje)

Peugeot 406

Automobili ne traju večno. Iako mogu da izdrže i nekoliko decenija, njihovi delovi propadaju, potrebne su sve češće popravke i na kraju je isplativije odvesti auto na otpad nego ga dalje popravljati.

 (Dalje)

Ford Explorer EV

Ford je nagovestio da će od 2026. godine ponuditi i manje električne automobile, nakon što lansira porodicu od četiri električna SUV-a u Evropi.

 (Dalje)