
Regulatori sumnjaju da je tehnologija za pomoć vozač bila uzrok nesreće.

Verovatno ste čitali različita istraživanja o tome, gde se nalazi najviše bakterija u našem životnom okruženju - tastature, ekrani pametnih telefona... A gde se najviše bakterija nalazi z našem automobilu?

Nemačka organizacija Tüv Süd, koja se bavi sertifikovanjem i inspekcijama, dala je nekoliko zanimljivih saveta o štedljivoj vožnji. Neke znate, a neke možda i ne.

Nemački automobilski div Volkswagen je pokrenuo serijsku proizvodnju svog električnog automobila ID.7 u fabrici u Emdenu u severoistočnoj Nemačkoj.

Nemačka je u svetu poznata po tome što na mnogim deonicama autoputeva možete da vozite koliko god želite. Ali očigledno ni sami Nemci više nisu uvereni u puteve bez ograničenja brzine. Reprezentativno istraživanje Auto Bilda je pokazalo da 57 posto građana želi ograničenje brzine od 130 km/h na nemačkim autoputevima. Malo više od trećine (36 posto) građano je bilo protiv.

Tržište novih automobila je bilo vrlo turbulentno poslednjih godina, zbog raznih direktnih i indirektnih uticaja – korona, nestašica čipova, Ukrajina...

Brojne države podstiču kupovinu električnih automobila, a tako je i u SAD-u. Međutim, tamo neke savezne države ne žele da se odreknu poreskih prihoda pa dodatno oporezuju kupovinu električnog vozila.

Turska kompanija za električne automobile Togg proizvešće 28.000 jedinica svog SUV modela T10X do kraja ove godine, rekao je turski ministar industrije i tehnologije Fatih Kacir, javlja Anadolu.

Južnokorejski proizvođač je najavio posao velikog obima, vezan za snabdevanje komponentama za električna vozila.

U Srbiji je registrovano oko 500 električnih vozila, a država je za njihovu nabavku opredelila dva miliona evra subvencija.

Automobilska grupa Volkswagen je izdala saopštenje o usporavanju rasta prodaje u julu, nakon što su isporuke početkom godine povećane zbog zaostalih narudžbina, a prodaju je pritisnula i slabija potražna u Kini.

U Mazdi čvrsto stoje na zemlji i pritom rezonuju na bazi aktuelnih trendova. To ih je već koštalo pa su nedostatak vizionarskih odluka platili kašnjenjem u procesu elektrifikacije. Ne zanima ih previše ni downsizing, a o odustajanju od dizelaša ni ne pomišljaju.

Američki magazin i organizacija Consumer Reports, koja okuplja potrošače (njih oko 7 miliona), godinama ispituje hiljade svojih čitalaca/članova da na osnovi ličnih iskustava procene koji automobili će s najmanje problema preći 200.000 milja ili više do 300.000 km (324.000 km, da budemo precizni).

Najveći kineski proizvođač električnih automobila, BYD, pozvao je sve kineske proizvođače automobila da se ujedine i sruše svoje zapadne konkurente.

Kina je na putu da pretekne Japan i postane najveći svetski izvoznik automobila do kraja godine, navodi se u najnovijem izveštaju „Mudis analitike”.