
ŠKODA AUTO je delimično premestila proizvodnju kablovskih snopova iz Ukrajine u Češku Republiku u bliskoj saradnji sa pogođenim dobavljačima. Proizvođač automobila takođe osigurava dodatne proizvodne kapacitete u Maroku i drugim zemljama. Cilj preduzetih mera je još efikasnija zaštita kompanije od potencijalnih uskih grla u snabdevanju i poremećaja u lancu snabdevanja u budućnosti. Aranžmani će omogućiti da se trenutni obim proizvodnje udvostruči ako bude potrebno.

Prema istraživanjima, luksuzne marke automobila najbrže gube na vrednosti.

Japanski proizvođač automobila prodao je 2021. ukupno 72.441 vozilo širom Evrope. Od toga je 19.638 primeraka isporučeno kupcima u Rusiji, a 1.881 u Ukrajini. Od invazije na Ukrajinu, međutim, Lexus je prestao da izvozi vozila u Rusiju.

Teslini radnici su suočeni s teškim izborom: vratiti se u kancelariju poput svojih kolega na montažnim trakama – ili početi čistiti svoje stolove.

U nekoliko nezavisnih testova koje su sproveli nemački časopisi za vozače kamiona, Volvo FH sa I-Save-om bio je pobednik u uštedi goriva kada se posmatra kombinacija potrošnje dizela i AdBlue-a, iako su testiranom kamionu nedostajala najnovija Volvo ažuriranja.

Svi mi volimo brze, moćne automobile, a retko koje električno vozilo ne krase ovi atributi.

Robusni SUV Ineos Grenadier – koji će se pojaviti u prodajnim salonima u Velikoj Britaniji za nekoliko nedelja – biće praćen manjim i potpuno električnim modelom.

Električna vozila polako, ali sigurno osvajaju prostor na tržištu i na putevima, ali kako se troše prve gume, mnogi njihovi vlasnici su suočeni sa zanimljivom dilemom.

Toyota je u poziciji da treću godinu zaredom bude najveći proizvođač automobila na svetu zahvaljujući mnogo boljem startu na početku 2022. u odnosu na Volkswagen grupu.

Interes za klasične Audijeve modele konstantno raste, a jedan primerak Audija Quattro 20V bi mogao da postavi novi rekord na aukciji koja će se održati 18. juna.

Indijski proizvođač automobila Tata Motors Ltd potpisao je ugovor o potencijalnoj kupovini proizvodnog pogona Ford Motor u zapadnoj državi Gudžarat, jer želi da poveća proizvodnju električnih vozila.

Električni kamioni s dometom od oko 500 kilometara krenuće ove godine nemačkim putevima, ali samo na testiranje.

Kina je u odnosu na zapadnu civilizaciju sasvim drugi svet, kako na političkom tako i ekonomskom planu. Ova zemlja funkcioniše na nekim potpuno drugačijim osnovama, a to se odnosi i na automobilski sektor, jer na najvećem svetskom tržištu pronalazimo brojne marke i modele koji nisu dostupni u ostatku sveta.

Možda deluje da nema svrhe proveravati da li ABS radi ukoliko ne svetli nikakva lampica na instrument tabli, pošto bi u slučaju kvara trebalo odmah da se upali lampica koja upozorava da ABS ne radi.

Nemačko ministarstvo privrede je odbilo Volkswagenov zahtev za vladinim garancijama za novo ulaganje u Kini zbog navodnih kršenja ljudskih prava, ali uprkos tome, nemačka kompanija ne odustaje od proizvodnje u svojoj fabrici u regiji Xinjiang.