Hyundai Grandeur u Srbiji
Domaći zastupnik za Hyundai (beogradski Hyundai Auto d.o.o., Uzun Mirkova 3a/IV, tel. 011/3283 274, 3283 167, internet adresa www.hyundai-auto.co.yu) je pre nekoliko dana domaćoj javnosti konačno prikazao Hyundai-jev luksuzni model Grandeur namenjen poslovnim ljudima. Promocija je održana u beogradskom klubu Admiral a zvaničnu premijeru Grandeur će imati na salonu automobila u Beogradu, koji počinje 23. marta i traje do 1. aprila. Hyundai ovim modelom, napravljenom prema ukusu evropskih kupaca, ulazi u premium klasu gde vladaju nemački modeli poput Audi-ja A6, BMW-a serije 5 i Mercedesa E klase. Hyundai se dakle nada da će preuzeti deo kupaca u ovoj klasi gde ime kompanije i tradicija igraju možda i odlučujuću ulogu u izboru automobila. Da bi anulirao prednost pomenutih nemačkih marki, Hyundai za Grandeur nudi 5 (pet) godina garancije, bogatu opremu i moderan dizel motor od 2,2 litra sa 145KS i 340Nm. Sa tim motorom Grandeur postiže 200 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 12 sekundi uz prosečnu potrošnju od 7,9 litara na 100 km, naravno po fabričkim tvrdnjama. Cena za ful opremljen Grandeur (automatska klima, ESP, 17 inčne alu felne...) sa tim dizelašem u našoj zemlji 39.884 evra sa PDV-om. Grandeur se proizvodi i sa 6-cilindričnim benzinskim motorom zapremine 3,3 litra (233KS i 304Nm) uparenim sa automatskim 5-stepenim menjačem. Sa dužinom od 4895 mm, širinom od 1845 mm, visinom od 1490 mm i velikim međuosovinskim rastojanjem, Grandeur pruža zaista puno mesta u komfornoj unutrašnjosti. Zbog tih svojih dimenzija i dizajna uopšte, auto deluje veoma elegantno pa i moćno. Za kraj još i informacija da Hyundai Auto Beograd do kraja godine namerava da otvori novi, moderan prodajno-servisni centar na Novom Beogradu (III. bulevar), koji bi počeo sa radom početkom decembra ove godine a u njega će biti uloženo 13 miliona evra.
Zastava Koral In L
Zastavin koral In L sa Peugeot motorom više nije nikakav novitet ali zbog još uvek velikog interesovanja naših kupaca prenosimo jedan test ovog automobila iz bosanskog Auto Shop Magazina :
"Zbog slabije platežne moći našeg stanovništva, jeftiniji automobili i dalje privlače najviše pažnje potencijalnih kupaca plićeg džepa. U grupu ovih vozila spada i obnovljena Zastava Koral In L odnosno najinteresantnija verzija ovog modela pokretana PSA benzinskim motorom. Iako oblik 3,55 metra dugačke karoserije ne može da sakrije svoje godine, nekoliko novih elemenata uspešno skriva njenu vremešnost. To se, pre svega, odnosi na potpuno novi, sada znatno puniji prednji deo, koji je dobio veliki branik sa integrisanim svetlima za maglu i masku hladnjaka sa mrežastom rešetkom. Na zadnjem delu dominira modernije oblikovani branik, koji je, zajedno sa svetlosnim grupama u 2 boje i spojlerom sa trećim stop svetlom, najzaslužniji za malo moderniji oblik. Da je Zastava poslednjim redizajnom izvukla maksimum iz Koralove karoserije, potvrđuje i izmenjeni interijer sada karakterističan po kvalitetnijim materijalima i solidnom završnom obradom. Ipak, najprijatnije iznenađenje testiranog Korala In, bilo je sakriveno ispod prednjeg poklopca u obliku proverenog 1,1 litarskog benzinca, koji uz Bosch Motronic ubrizgavanje u više tačaka, razvija 60KS pri 5500 obrt./min. i 94Nm obrtnog momenta pri 3500 obrt./min. Prilikom provere voznih osobina, Peugeotov sjajni 4-cilindraš, koji na svakih 100 km prosečno potroši 7,2 litra bezolovnog benzina, demonstrirao je da mu samo 830 kg teška karoserija ne predstavlja nikakvo opterećenje. Merenje performansi je pokazalo da Zastavin mališan do 100 km/h ubrzava za 14,4 sekunde i da je ustanju da ostvari maksimalnu brzinu od 162 km/h. Zadovoljni postignutim, zaključili smo da ovako motorizovani Koral In trenutno pruža odličan odnos uloženo-dobijeno a to potvrđuje i pristupačna cena u BiH, koja do registarcije iznosi 11400 KM."
Ovo je bio kraći test iz Auto Shop Magazina a da dodamo da trenutna cena za Koral In L u Srbiji iznosi oko 375.000 dinara ili oko 4625 evra na dan 15.3. 2007. I još par tehničkih podataka o ovom Jugu, dobijenih od fabrike :
-motor zapremine 1124 ccm, snaga 44kW/60KS pri 5500 obrt./min., maksimalni obrtni moment 94Nm pri 3500 obrt./min., dimenzije DxŠxV-3552 mm/1548 mm/1335 mm, međuosovinsko rastojanje 2150 mm, težina praznog vozila 830 kg, prtljažnik 170 litara (sa oborenom klupom 450 litara), ubrzanje do 100 km/h 16,2 sekunde, maksimalna brzina 152 km/h, prosečna potrošnja 5,7 litara na 100 km. Garancija iznosi 2 godine.
Američki Callaway za aprilski salon automobila u New Yorku, najavljuje kabrio verziju svog modela C16. Kao i postojeći C16 coupe i C16 Convertible (kabrio) verzija napravljena je na platformi aktuelne Corvette C6. Osim 6,0 litarskog supercharged V8 motora sa 560KS, C16 Convertible se nudi i sa opcionim Performance paketom, koji snagu povećava na 616KS pri 6200 obrt./min. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 3,5 sekunde a maksimalna brzina nešto preko 200 milja na sat (oko 322 km/h) dok četvrt milje (402 metra) prelazi za 11,2 sekunde. Za pogonsku grupu Callaway daje 5-godišnju garanciju ili 100.000 milja (161.000 km). C16 Convertible se nudi sa manuelnim 6-stepenim menjačem ili automatskim sa takođe 6 brzina, koje se menjaju i polugama na volanu. Točkovi su od 19 inča napred i 20 inča pozadi (gume 285/30ZR19-napred i 325/25ZR20-nazad) dok cena iznosi 128.765 američkih dolara.
I Cameron Diaz želi Teslu
Ako je suditi po voznom parku holivudskih zvezda, ekološka svest je definitivno u modi. Nakon izuzetnog uspeha Toyotinog Priusa na koga se u SAD-u čeka mesecima, ista sudbina je neminovna i u slučaju Tesle, prvog sportskog automobila na električni pogon. Poslednja u nizu poznatih faca je Cameron Diaz (na prvoj slici) koje je naprosto očarana automobilom. Tesla Roadster joj se dopao na prvi pogled, a potaknuta brigom za životnu sredinu, vrlo je blizu kupovine ovog automobila. Prema poslednjim vestima Cameron će uskoro posetiti sedište kompanije i isprobati auto na test vožnji. Ukoliko joj se automobil dapadne i u vožnji, a nema razloga da ne bude tako, Cameron će kupiti automobil. Inače, Tesla Roadster u osnovnoj verziji košta 92.000 američkih dolara, osetno manje od konkurencije. Potražnja za ovim automobilom je preko svih očekivanja. Od poznatih faca ponosni vlasnici su glumac George Clooney, Jeff Skoll, osnivač eBay-a. Takođe, nezvanično su auto uplatili i osnivači Googla, Sergey Brin i Larry Page, i što je važnije Chris Paine, autor dokumentarnog filma "Who Killed the Electric Car?". Naime, ovaj poslednji je krajem prošle godine snimio kontroverzni dokumentarni film u kome nagađa o mogućoj zaveri proizvođača automobila i naftnih kompanija, koje se svim sredstvima bore da zakoče komercijalizaciju alternativnih pogona. I za kraj da spomenemo da je Tesla Roadster stigao i u Evropu. Automobil je uhvaćen u Engleskoj (druga slika), nedaleko Lotusove fabrike, javlja magazin Car. Prodaja u Evropi će navodno početi na jesen po ceni od oko 48.000 funti.
Izvor : index.hr
Volkswagen of America je objavio da se specijalna edicija modela New Beetle Convertible sa imenom Triple White, već može naručiti kod američkih dilera ove marke. Ali treba biti brz jer je planirana serija od samo 3000 komada ove jedinstvene Bube. Triple White edicija se izdvaja, pre svega, jedinstvenom Campanella belom bojom spoljašnjosti i unutrašnjosti kao i 17 inčnim Oktopus alu točkovima, trokrakim kožnim volanom i istim takvim sedištima. Menjač je automatski a cena iznosi 25990 američkih dolara.
Američki Shelby Super Cars ili SSC sa svojim osnivačem Jerodom Shelby-jem, sprema svoj model Ultimate Aero TT (Twin-Turbo) za obaranje svetskog rekorda u maksimalnoj brzini za serijske modele, koji trenutno drži Bugatti Veyron. SSC započinje testiranja 21. marta na zatvorenom delu autoputa (!) u američkoj državi Nevada. Da bi srušio Bugatti-jev rekord od 407 km/h, SSC Ultimate Aero TT raspolaže sa 6,2 litarskim V8 motorom, koji ima 1180KS i 1480Nm obrtnog momenta (Bugatti 1001KS i 1250Nm). U SSC-u se nadaju da će Aero TT postići oko 440 km/h.
Holandski proizvođač egzotičnih sportskih automobila Spyker je navodno zainteresovan za kupovinu britanskog Lotusa, koji se trenutno nalazi u vlasništvu malezijskog Protona. Treba podsetiti da bi i sam Proton uskoro mogao dobiti novog gazdu, tačnije nemački VW o čemu smo već pisali. Spyker-ov šef Victor Muller je već demantovao glasine o mogućoj kupovini Lotusa ali internetom kruže (nezvanične) vesti, koji sugerišu da su dve kompanije već započele pregovore i kako je inicijalni dogovor već postignut. Ranije se ionakao već špekulisalo da će Spyker za proizvodnju svog crossover modela D12 angažovati Lotus, pa čak i svu svoju proizvodnju prebaciti u Veliku Britaniju. Bez obzira na demanti iz Spyker-a, zanimljiva je izjava pomenutog Mullera da su u Spyker-u "odlučni da osiguraju rast kompanije i da će zbog toga ozbiljno razmisliti i o mogućnosti kupovine neke druge uspešne luksuzne marke". Ipak konačna odluka zavisi od trenutnog Lotusovog vlasnika, Protona, koji, kao što smo rekli, traži stranog strateškog partnera kako bi se izvukao iz trenutne finansijske krize.
Honda skup 21. aprila na Ušću
Honda Club Serbia (HCS) i Auto Moto Delta Honda d.o.o. zajednički su organizovali, specijalno za članove HCS-a, test vožnju novih Hondinih vozila. Testirani trio su činile 2 Honde Civic, 1,8 litarski benzinac (140 KS) i dizel 2,2 l (140 KS), a na opšte oduševljenje članova kluba, tu je bila i "Corvette sa istoka" Honda S2000. Opšti utisak svih vozača je da je model S2000 ubedljivo najlakši za vožnju, da izvanredno leži u krivinama, ima perfektan balans i zvuk motora koji diže adrenalin u nebesa.
Slične manifestacije se već planiraju, a ne treba zaboraviti da je 21. aprila u 16h na beogradskom Ušću zakazan treći zvanični Honda skup.
Izvor : www.vrelegume.co.yu
Audi A7
Audi neumorno izbacuje na tržište nove modele, koji, pre svega, treba da otkinu deo tržišnog kolača Mercedesu i BMW-u. Posle predstavljanja novih A5 i S5 modela na salonu u Ženevi, Audi za bližu budućnost sprema manji SUV pod imenom Q5 i potpuno novi A4, o kojima smo već pisali, ali i veći A7, koji treba da konkuriše Mercedesu CLS. Samim tim i A7 će imati karoseriju u obliku coupea sa 4 vrata. Ipak osim coupea (stiže početkom 2009.), Audi će A7 ponuditi i kao kabrio i to već krajem te iste 2009. godine. Na slikama vidite kao bi taj novi A7 trebao da izgleda i u coupe i u kabrio verziji. Što se kabrioleta tiče, zadržaće tradicionalni mekani platneni krov da bi i u otvorenoj varijanti očuvao elegantan izgled coupe verzije i veći prtljažnik. Od zanimljivih detalja da pomenemo da bi A7 mogao da ima skrivene brave na zadnjim vratima, LED svetla a posebno je zanimljivo odsustvo B i C stuba u kabrio verziji budući da taj kabriolet ipak ima 4 vrata. A7 će u gami Audi-ja zauzeti mesto iznad modela A6 a koristiće novu platformu, na kojoj će biti napravljen i A8. Veliki međuosovinski razmak brinuće se da putnici na zadnjoj klupi imaju dovoljno mesta a obezbediće i nivo komfora i vozne osobine slične Audi-ju A8. U ponudi A7 biće nekoliko benzinskih i TDI dizel motora a baza će biti 3,2 litarski V6 motor. Najjači agregat biće V10, poreklom iz Lamborghini-ja, koji će se ugrađivati u sportski S7, koji će naravno imati Quattro pogon kao standrad.
Osnovan Dacia Fan Club
Rumunska Dacia je u protekle dve godine u našoj zemlji prodala preko 10.000 automobila pa ne iznenađuje i pojava kluba namenjenog fanovima ove marke. Forum Dacia Fan Club-a se nalazi na adresi :
http://www.freepowerboards.com/daciafanclub/index.php
BMW X6 iz Spartanburga
Svoj novi crossover model X6, BMW će proizvoditi u svojoj fabrici u gradu Spartanburg, u američkoj saveznoj državi Južna Karolina. To je i zvanično potvrdio šef BMW-a Norbert Reithofer u nedavnom razgovoru sa novinarima. U Spartanburgu se trenutno proizvode modeli X5 i Z4 a sa dolaskom novog X6, kapaciteti fabrike će narasti na 200.000 komada godišnje. Sam X6 inače na tržište stiže početkom 2008. godine a imaće agresivniji dizajn i sportskije vozne osobine u odnosu na aktuelni X5. Prema rečima ljudi z BMW-a, novi X6 imaće "izgled karoserije i oblik krova jednog coupea što automatski ne mora da znači da će imati samo 2 vrata". Očekuje se da će X6 koristiti istu platformu kao i X5 a da će imati nešto jače motore. Na slici vidite mogući izgled budućeg X6.
Suzuki Grand Vitara Bandit Concept
Holandski uvoznik Suzukija (zajedno sa firmom Progress Europe B.V.), za domaći salon automobila u Amsterdamu (29.mart-9.april), priprema koncept na bazi modela Grand Vitara. Bandit verzija se od serijske Grand Vitare razlikuje po 30 cm većoj visini i isto toliko većoj širini automobila. Ova studija cilja na mlađu populaciju pa je firma Noorman Watersports za Grand Vitaru Bandit obezbedila dodatnu opremu za sportove na vodi. Za atraktivan izgled brinu se ogromni točkovi, prošireni blatobrani, robusniji branici, dodatna svetla na krovu pa i sama bela boja automobila. Takođe i untrašnjost je sva u beloj boji.
Sajamski popust za Alfa Romeo, Fiat i Hondu
Salon automobila u Beogradu se bliži (23. mart-1. april) pa je sve više domaćih zastupnika, koji odobravaju tzv. sajamske popuste za pojedine modele. Posle firmi Porsche SCG (zastupnik za Audi i VW), EuroSumar (Suzuki), Verano Motors (Peugeot) i Grand Motors (Ford), koji su već objavili svoje ponude za kupovinu njihovih automobila po nižim cenama, sada i beogradski Delta Automoto (Omladinskih brigada 33a, Novi Beograd, tel. 011/318-2509, 227-1338, www.deltaauto.co.yu) nudi popuste na pojedine modele marki Alfa Romeo, Fiat i Honda, koje zastupa u našoj zemlji. Popusti se odnose na sledeće modele: Honda Accord, svi modeli -5% popusta, Fiat Panda, modeli sa 1,2l motorom Dynamic, 4x4 Treking, 4x4 Climbing, Alessi i Sporting - 3% popusta, Fiat Croma Dynamic 1,8l 16V - 1000 evra popusta, Fiat Doblo, model Panorama - 4% popusta, Fiat Grande Punto, modeli 1,4 Active, 1,4 Dynamic, 1,3 MJet Dynamic i 1,9 MJet Sport - 4% popusta, Alfa Romeo 159 -4% popusta i Alfa Romeo GT -4% popusta. Na slici Alfa 159.
Izvor : www.nacionalnaklasa.com
Lada Kalina 1118
Lada Kalina ili Lada 1118, kako se zvanično zove, i dalje privlači veliku pažnju potencijalnih kupaca iako se kod nas prodaje još od jeseni prošle godine i to samo sa jednim motorom i jednim paketom opreme.. Za sada se u Srbiji prodaje samo limuzinska verzija (fabrička oznaka 1118) a Kalina postoji i u karavan (fabrička oznaka 1117) i hatchback (1119) verzijama za koje se ne zna precizno kada će stići na tržište Srbije mada će ova poslednja biti izložena na predstojećem salonu automobila u Beogradu. U međuvremenu je Lada u našoj zemlji dobila novog generalnog zastupnika. To je beogradska firma Jugo Lada, koja je postala novi generalni zastupnik ruske Lade za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu. Posle preuzimanja zastupništva od firme Impex IB, Jugo Lada je već oformila novu listu dilera. Novi uvoznik će se prvi put zvanično predstaviti i na salonu automobila u Beogradu, koji počinje 23. marta i traje do 1. aprila. Na njihovom štandu glavna premijera, kao što smo rekli, biće Lada Kalina 1119 odnosno hatchback verzija. U međuvremenu, zbog velikog interesovanja, da se podsetimo čime raspolaže Lada Kalina 1118 i to kroz pozajmljeni test, koji je uradila emisija SAT pre nekoliko meseci. Evo njihovog testa : "Automobil, koji smo dugo i nestrpljivo čekali, konačno je stigao na naše tržište. Ovo je nova Lada Kalina. Trenutno košta 8790 evra sa PDV-om, a u AutoVAZ-u se nadaju da će biti pravi hit, jer kombinuje sve već dobro poznate osobine ruskih automobila sa daleko modernijim dizajnom i naprednijom tehnologijom. Kalina je inače predstavljena prilično davno, još 1999.godine. Nažalost, izvoz na ovdašnja tržišta je počeo tek sada kada mala Kalina ima mnogo konkurenata. Podsećamo, u istoj klasi su, barem po ceni, Dacia Logan, Chevrolet Aveo i Zastava 10. Takođe, ono što treba da znate je, da se Kalina, osim kao limuzina, dugačka 404 cm, proizvodi i kao karavan ali i kao mali "hečbek" sa 5 vrata. Nažalost, kod nas se ove dve druge verzije trenutno ne prodaju. Za razliku od mnogih konkurenata, Lada Kalina na putu uopšte ne deluje neubedljivo. Njen motor od 1,6 litra sa 81KS zaista pruža zavidne performanse a pritom ovaj agregat tadovoljava Euro 4 norme. Dobar utisak, izražen kroz brojeve, izgleda ovako. Kalina iz mesta do 100 km/h ubrzava za 13 sekundi, koliko joj treba i da ubrza od 70 do 100 km/h u 5. stepenu prenosa a maksimalna brzina je oko 175 km/h. Zaista, nova Ruskinja iznenađuje onim što pruža na putu. Posebno nam se dopalo meko oslanjanje, koje pruža zavidnu udobnost. Ipak zvučna izolacija je slaba pa buka od motora dolazi do izražaja naročito pri brzoj vožnji. Oslanjanje veoma dobro upija neravnine na asfaltu a utisku udobnosti doprinose i mekana sedišta. S druge strane, sliku kvari veoma neprecizan upravljač. Sa kraja na kraj potrebno mu je čak 4 okreta što je za pun krug, pa i nešto više, preko onoga što imaju ostali evropski automobili. Znači čak i za manji manevar, traži se mnogo veća reakcija upravljača. U gradu, to i nije tako loše jer se Kalina parkira sa lakoćom i jednostavno provlači kroz gužvu. Pitanje je samo kako se sve to odražava na stabilnost u kritičnim trenucima. Začudo, kod testa izbegavanja prepreke, nije nam smetala nepreciznost upravljača koliko veoma izraženo naginjanje karoserije. Sve do 55 km/h Kalina je uspešno prolazila test a onda su počela iznenađenja. Zbog mekanog oslanjanja, automobil se suviše naginje na ispitu stabilnosti. Ni zaustavni tragovi pri kočenju nisu izuzetni ali su u rangu konkurencije u ovoj kategoriji. Što se potrošnje tiče, rezultati su sasvim prosečni. Na magistralnom putu se kreće oko 7,5 a u gradu se penje i do 10 litara na 100 km. Ogroman napredak u odnosu na dosadašnje Lade, najočigledniji je u kabini. Pojedini detalji kao što su markice sa imenom Kalina na sedištima, veoma bogat putni kompjuter ili električni podizači prozora, najbolje pokazuju koliko je truda uloženo. Rusi su čak mislili i o sitnicama, kao što je zvučni signal prilikom ubacivanja u rikverc. Ipak najviše pohvala Kalina zaslužuje za prostor za vozača i suvozača. Prednja sedišta se toliko daleko pomeraju po daljini da će čak oni od dva metra, lako pronaći dobar položaj. Prtljažnik ima zapreminu od 400 litara a može da se proširi preklapanjem deljivog naslona zadnje klupe. Međutim, prava je šteta što je jedina podloga prtljažnika šper ploča. I za kraj jedna mala nedoumica. Zaista nam nije jasno zašto uvoznik Lade u ponudu nije uvrstio i klima uređaj. Nema ga čak ni na spisku dodatne opreme. Nadamo se da će se ta greška ubuduće ispraviti. Kalina, s druge strane, i pored nedostatka klime, nudi sasvim lepu opremu. Servo upravljač, električne podizače prozora i putni kompjuter već smo pomenuli a tu je i centralno zaključavanje sa daljinskom komandom pa čak i prednji vazdušni jastuci za vozača i suvozača što je za Ladu zaista veliki napredak. Kako stvari stoje, da se Kalina kojim slučajem pojavila ranije, danas bi sigurno bila lider u svom segmentu. Dakle u AutoVAZ-u se nadaju da će Kalina sa cenom od 8790 evra sa PDV-om, biti zanimljiva za ovdašnje kupce. Kao dodatni adut nudi se i garancija od 2 godine. Međutim te 2 godine garancije su ograničene kilometražom od samo 35.000 km."
To je bio test emisije SAT a mi da dodamo i spisak serijske opreme i tehničke karakteristike Lade Kaline 1118.
Standardna oprema uključena u cenu vozila : -Vazdušni jastuk za vozača i suvozača, metalik boja, putni kompjuter, elektro mehanički servo volan, volan podesiv po visini, serijski ugrađen alarmni sistem protiv krađe, kodiran ključ za startovanje motora, daljinsko-centralno zaključavanje vrata spolja, centralno zaključavanje vrata iznutra, elektropodizači stakala prednjih vrata, radio priprema, svetlo u prtljažniku i kaseti ispred vozača, centralno osvetljenje salona+svetla za čitanje ispred vozača i suvozača, termička tonirana stakla, zadnja svetla za maglu, dopunsko " STOP" svetlo, hidrokorektor za podešavanje visine farova iz salona, elektroblokada uključenja poluge menjača u rikverc sa zvučnim indikatorom položaja "rikverca", branici u boji karoserije, oborivi nasloni zadnjih sedišta 1/3, 2/3, sigurnosni pojasevi zadnjih sedišta, ratkapne sa znakom "LADA". Kalina se proizvodi u ukupno 15 različitih boja a sve su metalik.
Tehničke karakteristike Lade Kaline 1118 (fabrički podaci) : Dužina/širina/visina-4040 mm/1670 mm/1500 mm, međuosovinsko rastojanje 2470 mm, razmak točkova napred/nazad 1430/1410 mm, klirens 160 mm, masa praznog vozila 1080 kg, nosivost 475 kg, zapremina prtljažnog prostora 400 litara, zapremina motora 1596 ccm, snaga 59,5 kW/81KS kW pri 5200 obrt./min., obrtni moment 120Nm pri 2700 obrt./min., maksimalna brzina 170 km/h, ubrzanje do 100 km/h 12,9 sekundi, potrošnja goriva : pri brzini od 90 km/h 5,3, pri 120 km/h 7,2 i u gradskom ciklusu 8,8 litara na 100 km.
Sportski automobili lagane konstrukcije a snažnih motora sve su popularniji. Posle automobila kao što su GTM 40TR, Ariel Atom, KTM X-Bow sada stiže još jedan. I to iz Velike Britanije. Firma se zove Deronda a model je Type F. Pokreće ga Audi-jev 4-cilindrični 1,8 litarski turbo motor sa 5 ventila po cilindru i snagom od 250 konja. Auto je postavljen na točkove od 17 inča. Budući da je težak samo 720 kg ne iznenađuje ubrzanje do 100 km/h za oko 4 sekunde. Nažalost nema podataka o maksimalnoj brzini.