BMW M1 koji je 34 godine stajao u garaži

BMW je proizveo samo 453 primerka (ili 457) legendarnog sportskog modela M1 pa ne čudi da se njegova cena danas kreće oko pola miliona evra.

Volkswagen je objavio da će u naredne tri godine zaposliti čak 1.000 IT stručnjaka.

U većini svetskih država vlasti uglavnom subvencionišu kupovinu hibridnih i električnih automobila, a razvoj 'zelenih' vozila podupiru i drugim benefitima. Američka država Mičigen radi upravo suprotno. Ona je vlasnicima hibridnih i električnih automobila povećala poreze kod registracije automobila. Zašto? Novac i samo novac.

Honda Amerika je, uključujući brendove Honda i Acura, najbrže rastući proizvođač automobila u SAD kada je maloprodaja u pitanju, prema podacima Automoto News.

Američka agencija NHTSA je utvrdila i poslala zvanični dopis Porscheu, a oni su pokrenuli opoziv u celom svetu za njihov najbrži i najekskluzivniji model u ponudi.

Da li je ovo blagi šamar nemačkim proizvođačima automobila? Što se aktuelnih automobilskih dešavanja u Nemačkoj tiče, trenutno vlada kontroverza povodom kupovine novog Tesla Modela S, na koji je potrošen javni novac. Ovu informaciju je plasirao portparol ministarstva za ekologiju i očuvanje prirode, poljoprivrede i zaštite potrošača Severne Rajna-Vestfalija oblasti.

Kako podseća Sport klub, pre tačno tri godine, sedmostruki šampion Formule 1 Mihael Šumaher doživeo je tešku nesreću tokom skijanja u Francuskoj i o njegovom stanju se malo zna.
Koliko je bio najduži “zeleni talas” kroz koji ste prošli? Dva-tri semafora najviše, jer su kod nas svetla postavljena da se “crveno” upali taman kada pomislite da ste uhvatili talas.
Auto Bild Retro-Cars: Ovako bi mogao da izgleda moderni Porsche 944

Beograd, 29.12.2016. - Prateći razvoj automobilske industrije i trend zaštite životne sredine, ove godine po šesti put za redom biće proglašen automobil sa najboljim performansama u odnosu na životnu sredinu - EKO automobil godine u Srbiji.
Da li će ovako izgledati Alfa Romeo Alfetta?

Alfini noviteti Giulia i Stelvio imaju zadatak da revitalizuju svog proizvođača, ali ukoliko Alfa Romeo zaista želi da se nametne kupcima i baci rukavicu nemačkoj konkurenciji onda je Italijanima potrebna prava poslovna limuzina.

Grupacija Fijat Krajsler ima turbulentnu prošlost ispunjenu spajanjima, akvizicijama i prodajama, a kako prenosi Forbs postoji velika verovatnoća da brendovi Alfa Romeo i Maserati budu prodati.