Najavljen Mitsubishi SUV EV

Mitsubishi je sa jednom zatamnjenom tizer slikom najavio da će sledeće godine ponuditi električni SUV model kako bi njime proširio svoju evropsku ponudu.

Šta se dešava s električnim automobilima? Prodaja je u padu…
U novembru je u Nemačkoj registrovano manje novih automobila, registracije novih vozila su pale za 5,7 posto u poređenju s istim mesecom prošle godine. To je objavila Savezna uprava za motorni saobraćaj (KBA).
Ducati Diavel for Bentley

Ducati je već više od jedne decenije deo Volkswagen grupe, što je rezultirao brojnim motociklima inspirisanim Lamborghinijem. Najnoviji projekat je međutim ograničeno izdanje Ducati Diavel for Bentley.

Kako navode pojedini mediji, Volkswagen traži partnere koji bi pomogli u njegovom ambicioznom cilju stvaranja električnog vozila po ceni ispod 20.000 evra.

Pogledajte crash test 30 godina starog Mitsubishija
Ubrzani razvoj tehnologije i inženjerskih dostignuća poslednjih decenija je doneo revoluciju po pitanju bezbednosti vozila, barem kako pokazuje nedavna revizija Crash Testa Mitsubishija starog 30 godina.

Trenutno smo jedina zemlja u Evropi koja nema uređenu problematiku oldtajmera. Od kraja 2018. oldtajmeri mogu da se uvezu u Srbiju, ali ne mogu da se registruju i voze. Vlasnici mogu samo da ih drže u garaži ili dvorištu, kao i da ih transportuju na prikolici na skupove i druge manifestacije.

› Modelska godina 2024. donosi opsežne tehničke nadogradnje za Enyaq porodicu i proširenje portfolija novom linijom opreme Laurin & Klement
› Nove verzije pogonskog sklopa 85 i 85x s 210 kW*, RS varijante sada s 250 kW*
› Optimizovano upravljanje baterijom i nova karakteristika predkondicioniranja smanjuju vreme punjenja na manje od 30 minuta

Polestar 4 je proglašen najlepšim serijskim automobilom godine, a Dacia Manifesto najlepšim koncept automobilom, odlučio je žiri portala Car Design News.
Na Šumadija sajmu do 10. decembra traje 18. Sajam automobila „Auto Expo“.

Rolls-Royce Camargue je automobil koji sam upoznao na neobičan način. Bilo je to u leto 1990. godine, poslednje pre tragičnog raspada SFRJ. Imao sam sedam godina i sa porodicom putovao u Trst, što je bio i moj prvi odlazak u inostranstvo. Sećam se da sam očekivao da ću u Italiji videti gomilu Ferrarija i sličnih egzotičnih modela. Naravno, bio sam razočaran kada sam video da je i tamo velika većina automobila „obična“, a ne egzotična kako sam ja to zamišljao u svojim dečačkim maštarijama.