
Fiat je u Velikoj Britaniji lansirao novu specijalnu verziju modela Panda (na bazi Pande 1.2 Dynamic), namenjenu pre svega mladim majkama. Panda Mamy se tako pored svojih već dobro poznatih karakteristika ovog gradskog mališana, odlikuje i bogatijom standardnom opremom, koja između ostalog, uključuje i klima uređaj, Bluetooth, kliznu zadnju klupu, ISOFIX držače za dečija sedišta, dodatni unutrašnji retrovizor za nadgledanje dece na zadnjoj klupi, prednja sedišta sa džepovima, vozačevo sedište podesivo po visini, kukice za kese u prtljažniku, nove patosnice, radio/CD/MP3 player, ABS, prednje vazdušne jastuke, daljinsko centralno zaključavanje, aluminijumske točkove, svetla za maglu, dve nove boje za karoseriju, kao i posebne Mamy oznake ispod žmigavaca na prednjim blatobranima. Cena za Pandu Mamy u Velikoj Britaniji iznosi 8200 funti ili oko 10.350 evra.

Australijski Holden (deo General Motorsa) je pre nekoliko dana promovisao svoje novo pick-up vozilo Colorado, koji zamenjuje dosadašnji Holden Rodeo i koji će se kupcima nuditi u preko 30 različitih kombinacija (imajući u vidu ponudu različitih modela, motora, kabina, klirensa).
Paletu pogonskih agregata sačinjavaju tri motora: 3.0 litarski četvorocilindrični common rail turbo dizel sa 120kW pri 3600 o/min. i 360Nm obrtnog momenta pri 1800 o/min, zatim 3.6 Alloytec V6 benzinac i četvorocilindrični 2.4L benzinac.
Sportska verzija je nazvana Colorado LT-R (osim sa 4x2 nudi se naravno i sa 4x4 pogonom) i u standardnoj opremi, između ostalog, ima i aluminijumske točkove od 16 inča, velike pragove za olakšani ulazak u vozilo, prednja svetla za maglu, Bluetooth, parking senzore, sportski uređen interijer, ABS i EBD sisteme...
Cene u Australiji se kreću u rasponu od 19.990 dolara za model 4x2 Single Cab DX 2.4L pa do 45.990 dolara za model 4x4 Crew Cab Pick Up LT-R 3.0L.

Dugo je trajalo ali se čekanje i strpljenje isplatilo. Posle meseci i meseci raznih špijunskih slika, konačno su pred nama prve zvanične fotografije potpuno nove generacije BMW-ove limuzine serije 7, koja će svoju svetsku premijeru doživeti ove jeseni na salonu automobila u Parizu. Dok novu seriju 7 ne vidimo uživo, i ove slike su sasvim dovoljne za prvi zaključak, odnosno da se primeti određena sličnost sa prošlogodišnjim BMW-ovim CS Conceptom. Karakteristični BMW elementi su naravno i dalje prisutni: prednji "bubrezi" (ali sada još veći i moćniji) i tzv. Hofmeisterov luk na zadnjim vratima. Ipak, bez obzira na novi izgled, nova "sedmica" se ne razlikuje tako radikalno od ostalih aktuelnih modela BMW-a, kako se to desilo prethodnoj E65 generaciji (to je naročito važilo za njen zadnji deo, na koji mnogi i dalje ne mogu da naviknu). To znači da će oni koji su opet očekivali nešto revolucionarno i posebno, kao što je svojevremeno bio E65, možda biti i malo razočarani, a da će oni koji su očekivali "ružno pače" možda biti pozitivno iznenađeni.
Auto je dugačak 507 cm, visok 148 cm (stari model 504/149 cm), a kao i
ranije, biće dostupan u verziji sa kraćim i dužim međuosovinskim rastojanjem (kod
kraće varijante je 307 cm, a kod duže 321 cm). Model sa dužim međuosovinskim
rastojanjem je inače dugačak 521 cm, dok je zapremina prtljažnika okruglo 500 litara.
Nova "sedmica" će u početku biti dostupna kao 730d, 740i i 750i, dok će model sa dužim međuosovinskim rastojanjem prvo moći da se dobije kao 740iL i 750iL a kasnije i kao 730Ld. 730d pokreće 3.0 litarski (2993 kubika) šestocilindraš sa 180kW/245KS i 540Nm obrtnog momenta, od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,2 sekunde, može do 245 km/h, troši 7,2 litra goriva na 100 km, model 740 ima takođe 3.0 litarski (2979 kubika) 6-cilindrični benzinac ali sa 240kW/326KS i 450Nm, do stotke mu treba 5,9 sekundi, može do 250 km/h, troši 9,9 litara na 100 km, dok se pod haubom verzije 750i nalazi 4.4 litarski (4395 kubika) V8 agregat sa 300kW/407KS i 600Nm, zaslužan za ubrzanje do 100 km/h za samo 5,2 sekunde, najveću brzinu od 250 km/h i potrošnju od 11,4 litre na 100 km (fabrički podatak).
Sve verzije se standardno opremaju automatskim menjačem sa 6 stepeni, dok će krajem 2009. u ponudi biti i nova ZF automatska 8-stepena transmisija (u budućem modelu 760i), a tada se očekuje i xDrive pogon na sva četiri točka. Nova "sedmica" takođe ima i doterani iDrive sistem (jednostavniji za upotrebu), BMW-ov novi ConnectDrive System, Driving Dynamics Control, Integral Active Steering, Adaptive Drive (aktivno vešanje druge generacije), Lane Keep Assist, Active cruise control, HUD odnosno Head-Up Display (projektuje podatke na vetrobransko staklo), kao i četiri nove boje za karoseriju: Cashmere Silver, Imperial Blue, Mineral White and Sophisto Grey.
Posebnu pažnju privlači i napredni Night Vision sistem koji sada ispravlja ranije mane. Sistem upozorava vozača na prisustvo pešaka koji se nalaze kako na putu tako i na trotoaru. Night Vision sistem prepoznaje i znakove pored puta i na displej projektuje ograničenja brzine. Ukoliko vozač prekorači ograničenje, sistem ga na to upozorava.
Prodaja u Nemačkoj počinje 15. novembra, a tamošnje cene izgledaju ovako:
730d - 69.500 €, 740i - 75.500 €, 750i - 90.000 €, 740Li - 82.500 € i 750Li - 94.000 €.

Ovo su prve zvanične fotografije nove, hatchback verzije najnovijeg Opelovog modela Insignia. U odnosu na već poznatu limuzinu, Insignia hatchback (zamenjuje dosadašnju Vectru GTS) ima veće zadnje staklo i manji poklopac prtljažnika, dok je ostatak karoserije isti kao i kod pomenute limuzine (dužina kod obe varijante iznosi 483 cm, a međuosovinsko rastojanje 274 cm) .
U osnovi, sve što važi za Insigniu sedan (premijeru će imati 22. jula na salonu automobila u Londonu), važi i za hatchback, odnosno Insignia predstavlja radikalan korak napred u Opelovoj srednjoj klasi, i to u pogledu dizajna, tehnologija, performansi, dinamičnosti, bezbednosti, komfora, aktivne bezbednosti i ekologije. Insignia inače koristi novu Epsilon2 platformu, a uz bolje vozne osobine (u ponudi će i biti 4x4 varijanta), atraktivniji dizajn i kvalitetniji interijer, aduti nove Insignie biće i ekonomični, a snažni motori. Insigniu će naime pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata, a svi zadovoljavaju Euro 5 standarde (upareni su sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačem sa takođe 6 stepeni). Benzinci razvijaju snagu od 85kW/115KS do 191kW/260KS (koliko ima 2,8 litarski V6 benzinac), dok posebno mesto zauzimaju novi 2,0 litarski dizelaši sa 110, 130 i 160KS. Kasnije se očekuju i 2,9 litarski V6 CDTI dizelaš od 250KS i sportska OPC varijanta sa svih 300KS.
Insignia će se pored pomenutog sedana i ovog hatchbacka nuditi i kao karavan a možda i kao Coupe, prodaja će početi pred kraj ove godine (novembar), dok se 2010. godine očekuje i verzija za Severnu Ameriku, koja će naslediti sadašnju Saturn Auru.

Japanski kupci će od 4. jula moći da nabave novu specijalnu Corvettu S-Limited koja će biti napravljena u ograničenoj seriji od samo 30 primeraka (pola u beloj i pola u crnoj boji). Corvette S-Limited je napravljena u čast 100-godišnjice General Motorsa, a pokreće je 6.2 litarski V8 motor sa 321kW/430KS i 575Nm obtnog momenta pri 4600 o/min. Svi primerci se odlikuju dvobojnim kožnim interijerom, zadnjim spojlerom, saćastim grilom u prednjem braniku i petokrakim aluminijumskim točkovima (napred od 18, pozadi od 19 inča) sa gumama dimenzija 245/40 napred i 285/35 pozadi. Cena za ovu Corvettu u Japanu iznosi 7.980.000 jena (oko 47.700 evra).

Hummer je kupcima u Evropi ponudio novu i naravno limitiranu seriju modela H3 sa dodatnom opremom vrednom 4000 evra, koju pomenuti kupci dobijaju bez doplate. H3 Sensation se bazira na standardnom Hummeru H3 3.7 automatic, dostupan je samo u beloj ili crnoj boji, a u njegovoj opremi se, između ostalog, nalaze i audio sistem sa sedam zvučnika, stakleni panoramski krov, cruise control, crni pragovi i krovni nosači, zaštita donjeg postroja, svetla za maglu, prednji gril u boji karoserije i StabiliTrak sistem.

Kao što je bilo i najavljeno 25. juna sa jednom zvaničnom slikom, Volkswagen je sada i zvanično promovisao potpuno novu generaciju svog malog modela Gol.
Nama je možda nepoznat ali u Brazilu je Volkswagen Gol bestseler već više od 20 godina, a izvozi i proizvodi se i na ostalim tržištima, kao što su Rusija, Kina i Meksiko (ovde i napomena da je u nekim zemljama poznat i kao VW Pointer). Gol je inače od 1980., kada se pojavila njegova prva generacija, do danas u Brazilu prodat u više od 5 miliona primeraka, a još skoro milion ih je našlo kupce širom sveta. Zato ne treba da čudi da se pojavljivanje treće generacije ovog modela u Južnoj Americi smatra za jednu od najznačajnijih ovogodišnjih premijera.
Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, možda i najvažnija promena se u stvari odnosi na to da su motori sada postavljeni poprečno, a ne više uzdužno kao kod dosadašnjih modela (što je bilo veoma neobično rešenje za jedan mali automobil). Novi Gol inače ima Volkswagenovu PQ24 platformu, koju koriste i VW Fox i aktuelni VW Polo, a pokretaće ga 1.0 i 1.6 litarski motori, koji sem benzina mogu da koriste i etanol. Najveći 1.8 litarski agregat je izbačen iz palete, a postoji mogućnost da Gol dobije i 1.4L motor iz evropske verzije VW Foxa, ali to za sada nije zvanično potvrđeno.
Osnovni 1.0L motor razvija 72KS pri 5250 o/min. i 95Nm obrtnog momenta pri 3850 o/min.(benzinska verzija), odnosno 76KS i 104Nm (kada koristi etanol), dok veći 1.6L agregat raspolaže sa 101KS pri 5250 o/min. i 154Nm pri 2500 o/min. (na benzin) i 104KS i 156Nm sa pogonom na etanol. Sa prvim motorom Gol postiže maksimalnih 167 km/h, sa jačim 192 km/h, dok su oba standardno uparena sa petostepenim MQ200 manuelnim menjačem, koji se proizvodi u Argentini.
Novi Gol je inače dugačak 390 cm, širok 166 cm, visok 145 cm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 247 cm, dok je zapremina prtljažnika 285 litara.
Paletu karoserijskih varijanti će kasnije dopuniti i sedan verzija, koja će na brazilskom tržištu napasti nedavno predstavljeni Peugeot 207 Brasil Passion (o njemu više OVDE). VW Gol je inače ranije već prodavan u limuzinskoj verziji (pod imenom VW Voyage), a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan kao VW Fox.
Očekuje se da će se novi Gol prodavati ne samo u Brazilu i ostalim zemljama Južne Amerike, već i u Indiji, Kini, Rusiji, Meksiku, Iranu, Africi, a u Istočnoj Evropi možda i pod značkom češke Škode.
VIDEO : Volkswagen Gol

Nakon nekoliko zatamnjenih teaser slika, Kia je danas (nešto ranije nego što se očekivalo) objavila i prve zvanične fotografije svog novog modela Forte, koji zamenjuje dosadašnju, već prilično ostarelu Spectru (u Evropi Cerato).
Forte je jedan od prvih modela korejske kompanije koji se odlikuje novim oštrijim korporativnim izgledom, viđenom na studiji KOUP Concept (promovisan na ovogodišnjem salonu automobila u Njujorku). Dizajn inače potpisuje Peter Schreyer, odgovoran za izgled prve generacije Audija TT i Volkswagena New Beetle.
Prema prvim informacijama, Forte će pokretati potpuno novi 1.6 litarski četvorocilindrični motor, kasnije će mu se pridružiti i jači 2.0L agregat, dok će za prodaju na Starom kontinentu pod haubom naći i dizelaš.
Forte će se u salonima dilera na domaćem, korejskom tržištu naći već od 22. avgusta, dok prodaja u SAD-u startuje sredinom 2009. (nekoliko meseci kasnije Kia će na tržište izbaciti i njegovu kupe verziju).

Citroenov SUV model C-Crosser (brat blizanac Peugeota 4007), osim sa 2.2 HDi dizelašem od 156KS, od sada je kupcima u Velikoj Britaniji dostupan i sa 2.4 litarskim benzincem sa 125kW/170KS pri 6000 o/min. i 232Nm obrtnog momenta pri 4100 o/min. Sa ovim agregatom, C-Crosser 2.4i sa petostepenim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,2 sekunde (sa novom CVT transmisijom mu trebaju 10,4 sekunde), a postiže najveću brzinu od 200 km/h. U Velikoj Britaniji cene za C-Crosser sa ovim motorom počinju od samo 19.995 funti (25.240 evra) za verziju 2.4i VTR i idu do 25.195 funti (31.805 evra) za model 2.4i Exclucive CVT.

Iz Land Rovera su najavili da će na salonu automobila u Londonu 22. jula svoj globalni debi doživeti novi Range Rover Autobiography.
Prema fabričkom saopštenju, radi se o najluksuznijem serijskom Range Roveru ikada, odnosno sve se u osnovi svodi na bogatu opremu sa posebnim naglaskom na koži. Tačnije, Autobiography ima više kože u interijeru (sedišta, volan, centralna konzola, prednji panel, vrata, pa čak i patosnice su oivičene kožom) nego bilo koji Range Rover pre njega.
Sem kožnim interijerom, Range Rover Autobiography se ističe i novim aluminijumskim točkovima od 20 inča, posebnim bojama za karoseriju i opcionim drvenim volanom i istim takvim vrhom ručice menjača.
Za kupce koji žele još više, Range Rover će ponuditi i novi dizajn paket sa Supercharged grilom, bočnim otvorima za vazduh, svetlima, kao i pedalama od nerđajućeg čelika za Range Rover Autobiography TDV8.
Cena za ovakav luksuzni 4x4 model naravno nije mala i u Velikoj Britaniji se kreće od 72.995 funti (oko 92.150 evra).
I standardni modeli Range Rovera su malo doterani za prodajnu sezonu 2009. Tačnije, dobili su novi izgled točkova, par novih boja karoserije, bogatiju serijsku opremu (satelitska navigacija i TV su deo opreme od HSE modela naviše) i opcioni drveni i kožni volan sa grejanjem.

Posle nekoliko dobrih špijunskih slika, koje su se proteklih dana i nedelja vrtele po internetu, rumunska Dacia je danas konačno objavila i prve zvanične fotografije redizajnirane verzije aktuelnog Logana limuzine (pojavio se inače pre tačno četiri godine). Naravno, kasnije na red dolaze i restilizovane verzije ostalih Loganovih karoserijskih verijanti (MCV, Pick-up, Van)
Kao što se i očekivalo, inspiracija za Loganov svežiji izgled je pronađena u novom modelu Sandero, čija svetska premijera je održana početkom marta na salonu automobila u Ženevi (o tome više OVDE). To u praksi znači da je najveće promene Logan doživeo na prednjem delu, gde se najviše ističe nova rebrasta maska hladnjaka sa novim logom marke, doterana svetla, modifikovani branik sa drugačije oblikovanim otvorom za vazduh i mestom oko svetala za maglu. Promene ima i na zadnjem kraju i one obuhvataju nova svetla, redizajnirani branik i novu hromiranu lajsnu na donjem delu poklopca prtljažnika, koji je uz to dobio i nešto izraženiji spojler. Uz unapređeni interijer u stilu pomenutog Sandera (prednji panel, novi volan, kvalitetniji materijali, oplate vrata), za 14 mm širi trag točkova, nove poklopce točkova, novi dizajn aluminijumskih točkova, kao i par novih boja, to je u principu to. Zbog drugačijih branika, obnovljeni Logan je za 4 cm duži nego ranije (sada 4,29 metra), dok je prtljažnik ostao na zapremini od 510 litara. Kao opcija u ponudi će biti i sistemi EBD (elektronska raspodela kočione sile) i EBA (pomoć pri naglom kočenju), dok u ponudi motora nema promena. Tačnije, paleta i dalje obuhvata pet agregata: tri benzinca (1,4L sa 75KS, 1,6L sa 90KS, 1,6 16V sa 105KS) i dva dCi dizelaša zapremine 1,5 litara sa 70, odnosno 85KS.
VIDEO I : Dacia Logan
VIDEO II : Dacia Logan

Seat je objavio nove zvanične fotografije i detalje o trovratnoj varijanti svoje nove Ibize, koja je dobila i dodatak SportCoupe u svom imenu. Kao što se i očekivalo, u Seatu su odlučili da se Ibiza SportCoupe estetski velikim delom oslanja na izgled atraktivnog Seatovog koncepta Bocanegra sa ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi.
Novu Ibizu (ne bez razloga) španski proizvođač opisuje kao najvažniji model u svojoj novijoj istoriji, čiji je primarni zadatak da se uhvati u koštac sa rivalima, kao što su nova Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Fabia, Fiat Grande Punto, Renault Clio i Peugeot 207. Jedan od aduta je svakako svež i dopadljiv izgled, za koji je zaslužan bivši Lamborghinijev dizajner Luc Donckerwolke. U svakom slučaju, ovakva Ibiza (snažni bokovi, "namršten" pogled, veliki prednji otvor za vazduh, moderniji i kvalitetniji interijer sa jednostavnim i čistim linijama) biće izuzetno opasan konkurent pomenutim automobilima B segmenta.
Ibiza SportCoupe je inače dugačka 4034 mm i visoka 1428 mm, odnosno nešto je kraća i niža u odnosu na ranije predstavljenu novu Ibizu hatchback sa petora vrata (dugačka 4052 mm, visoka 1445 mm). Međuosovinsko rastojanje iznosi 2469 mm, zapremina prtljažnika je narasla na 284 litra (stara trovratna Ibiza ima 267 litara), u odnosu na stari model širi je i trag točkova, dok će putnici na zadnjim sedištima imati više mesta za noge.
U početku će Ibizu SportCoupe pokretati dva dizelaša; tačnije trocilindrični 1.4 TDI sa 59kW/80KS i 195Nm obrtnog momenta (po fabričkim podacima troši 4,3 litre na 100 km, a emituje 114 grama CO2 po kilometru) i četvorocilindrični 1.9 TDI sa 66kW/90KS i 210Nm (potrošnja je 4,5 litara, a emisija CO2 119 g/km), kao i jedan benzinac (1.6L sa 77kW/105KS i 153Nm, potrošnja 6,7 litara, emisija CO2 je 159 g/km). Kasnije će paleta biti obogaćena sa još nekoliko agregata, odnosno radi se o 1.9 litarskom TDI dizelašu sa 77kW/105KS i 240Nm (takođe troši 4,5 litara dizela na 100 km), kao i o trocilindričnom 1.2 L benzincu (51kW/70KS, 112Nm, potrošnja 5,9 litara, emisija CO2 139 g/km) i četvorocilindričnom 1.4 L benzinskom motoru od 63kW/85KS i 132Nm (troši 6,2 litra goriva i emituje 149 grama CO2 po km). S druge strane, još nije sigurno koji će motori pokretati sportske verzije Ibiza FR i Ibiza Cupra. Jedni izvori govore da će Ibiza FR imati 1.8 TFSI agregat sa 160KS, a Ibiza Cupra 2.0 TFSI sa 200 konja, dok drugi izvori prednost daju manjem 1,4 litarskom turbo motoru.
Kao i kod verzije sa 5 vrata, Seat će kupcima Ibize SportCoupe ponuditi i sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom (u modelu sa 1,6 litarskim benzincem od 105 konja), Hill Hold Control, Bi-xenon prednja svetla sa AFS (Adaptive Frontlighting System) sitemom, parking senzorima, ESP sistemom elektronske kontrole stabilnosti, najmanje četiri vazdušnja jastuka u standardnoj opremi itd. Ovde i podsećanje da je nova Ibiza već dobila maksimalnu ocenu od 5 zvezdica za bezbednost odraslih putnika na EuroNCAP testu (za zaštitu dece dodeljene su 4, a za sigurnost pešaka tri zvezdice).
Ibiza SportCoupe će se proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u blizini Barselone, nudiće se u verzijama Reference, Stylance i Sport, dok prodaja počinje u drugoj polovini ove godine.

Novi Chevrolet Traverse, koji je imao svetsku premijeru na salonu automobila u Čikagu i koji predstavlja četvrtog člana GM-ove Lambda porodice srednje velikih crossover modela (u njoj se nalaze Buick Enclave, GMC Acadia i Saturn Outlook), od ove jeseni kreće u prodaju na tržištu SAD-a po od 28.990 dolara za osnovnu verziju (oko 18.430 evra). Što se izgleda tiče, odmah se primećuje da novi Traverse karakteriše oštar prednji kraj, koji velikim delom podseća na rešenje primenjeno na aktuelnom Chevroletu Malibu. Takođe, velika pažnja je posvećena aerodinamici vozila kako bi se smanjila potrošnja i šum vetra u kabini, u kojoj u tri reda sedišta ima mesta za 7 ili 8 osoba (i drugi i treći red sedišta imaju mogućnost sklapanja u odnosu 60:40). Za pogon je zadužen samo jedan V6 benzinski agregat sa direktnim ubrizgavanjem, zapremine 3,6 litra, koji razvija 288KS i 365Nm obrtnog momenta (uparen je sa 6-stepenom Hydra-Matic 6T75 automatskom transmisijom). U ponudi će biti verzije sa pogonom samo na prednjim i pogonom na sva četiri točka (vešanje je inače nezavisno napred i nazad), dok se u opremi (bilo standardnoj ili kao opcija) nalazi šest vazdušnih jastuka (uključujući i bočne vazdušne zavese koje pokrivaju sva tri reda sedišta), elektronska kontrola stabilnosti, ABS, PBA pomoć pri naglom kočenju, traction control, disk kočnice na sva četiri točka, točkovi od 17 inča (nude se i oni od 18 i 20 inča), DVD navigacioni sistem i DVD zabavni sistem, Bluetooth konekcija, grejanje i hlađenje prednjih sedišta, parking senzori, kamera za vožnju unazad, krovni nosači, žmigavci u retrovizorima (koji imaju grejanje), zadnji krovni spojler, el. panoramski krov, dva završetka izduvnog sistema, TPM sistem za nadgledanje pritiska u gumama...

Iz Velike Britanije stiže najava o još jednom novom sportskom automobilu, koji je po rečima proizvođača napravljen sa ciljem da pruži čisto uživanje u vožnji. Novi dvosed je nazvan Aspid, a rad je kompanije IFR Automotive (osnivač je inženjer Fernandez Rodriquez koji je u prošlosti radio za Prodrive i Mitsubishi WRC tim).
Ukratko, Aspid pokreće 2.0 litarski motor (u atmosferskoj verziji raspolaže sa 270, a u kompresorskoj sa 400KS), čija se snaga preko šestostepenog manuelnog menjača prenosi na zadnje točkove. Kako bi težina bila što manja, u konstrukciji su korišćeni aluminijum i karbon, što je na kraju dovelo do mase automobila od samo 700 kg. Drugim rečima, odnos snaga/težina iznosi 570KS po toni (ili 1,75 kg po KS), pa ne iznenađuje tvrdnja proizvođača da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 2,8 sekunde. Do 100 milja na sat (160 km/h) mu treba 5,9 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi (elektronski limitiranih) 250 km/h.
Zvanična svetska premijera je zakazana za salon automobila u Londonu (2008 British International Motor Show, od 23. jula do 3. avgusta), dok se prve isporuke kupcima najavljuju za leto 2009. godine. Cena osnovnog modela iznosi 95.000 evra, a verzija sa full opremom će stajati duplo više.