Nedavno smo pisali o početku proizvodnje Logana u Brazilu (Renaultova fabrika u gradu Kuritiba sa kapacitetom od 200.000 automobila godišnje) i napomenuli da će se Logani proizvedeni u toj fabrici izvoziti i na meksičko tržište ali kao Nissan, čime se nastavlja ekspanzija ovog jeftinog automobila. Tada nisu bili poznati detaljniji podaci o motorima i imenu pod kojim će se Logan prodavati u Meksiku ali je i ta "misterija" otkrivena pre neki dan kada je meksička filijala japanskog Nissana (Nissan Mexicana) promovisala novi model nazvan Nissan Aprio. Iako Nissan ima svoju fabriku u Meksiku (proizvode modele Tiida i Platina), Logan će se za meksičko tržište ipak proizvoditi u pomenutoj Renaultovoj fabrici što predstavlja samo još jedan dobar primer kako se u praksi sprovodi uspešna saradnja Ranault-Nissan alijanse. Kako bilo, Nissan Aprio, bar zasad, pokreće samo 1,6 litarski benzinac sa 103KS (evropska verzija 105 konja) uparen sa manuelnim 5-stepenim menjačem dok se za 2008. godinu najavljuje i automatik. Dizajnerske promene u odnosu na Daciu/Renault Logan svode se na novu masku sa značkom Nissana, prednji branik sa modifikovanim otvorom za vazduh i malo promenjenu unutrašnjost sa drugačijim upravljačem i doteranu centralnu konzolu. Inače, Logan je od 2004. godine do danas prodat u preko 450.000 primeraka a proizvodi se u Rumuniji, Rusiji, Maroku, Indiji (kao Mahindra-Renault Logan), Brazilu a uskoro i u Iranu.
Novi Lancer je Mitsubishi predstavio još u januaru ove godine na salonu u Detroitu a sada stiže i zvanična najava iz japanske kompanije da će premijera evropske varijante biti na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu. Osim novog i daleko atraktivnijeg spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda (konačno !), novi Lancer privlači pažnju i novom tzv. globalnom platformom, koju već koriste novi Outlander i MPV model Delica D5, a kasnije će poslužiti za još nekoliko novih Mitsubishijevih automobila. Za privlačniji izgled (dugačka hauba i relativno kratak zadnji deo, duže međuosovinsko rastojanje, široki trag točkova, velika prednja maska i "opaki" farovi), zaslužan je Mitsubishijev Evropski dizajn studio u Treburu, blizu Frankfurta a kao osnova su poslužili uspešni koncept automobili Concept-Sportback (predstavljen u Frankfurtu 2005.) i Concept –X (salon u Tokiju iste 2005.), koji su takođe dizajnirani u Evropi. Ukratko mnogo, mnogo bolje rešenje u odnosu na konzervativnog i beznadežno dosadnog prethodnika koji sada izgleda još više zastarelo (da ne bude zabune, ovo se odnosi na obični Lancer a ne na EVO verziju). U novi Lancer (dužine 4570 mm, širine 1760 mm) će se ugrađivati sledeći motori : benzinci su 1,5 L DOHC MIVEC (110KS), 1,8 L DOHC MIVEC sa 144KS i 2,0 L Turbo MIVEC (pokretaće budući Lancer Evolution ali će njegova snaga biti saopštena naknadno mada se pretpostavlja da se radi o 300 konja) dok je od dizelaša zastupljen samo 2,0 litarski VW-ov agregat sa 140KS. Mitsubishi najavljuje da će kasnije biti na raspolaganju još nekoliko motora ali se u ovom trenutku ne precizira i koji. U zavisnosti od motora, u Lancer će se ugrađivati 5 i 6-stepeni manuelni menjači, CVT transmisija, 4-stepeni automatik i 6-stepeni automatizovani manuelni menjač. Osim sedan verzije, koja će se u Evropi naći u prodaji krajem ove godine, tokom 2008. stižu i Lancer Evolution X kao i potpuno novi Lancer Sportback, tačnije Lancer u hatchback formi sa 5 vrata. Mitsubishi najavljuje da će ovaj poslednji preuzeti oblik sa istoimenog koncepta iz 2005. godine i da će imati bočni profil u stilu nekog coupe automobila. U svakom slučaju, novi Lancer će u Evropi tražiti kupce među ljudima, koji od svog automobila zahtevaju dinamičnost, pouzdanost i kvalitet a da pri tom odnos plaćeno/dobijeno bude i više nego zadovoljavajući.
Nekoliko meseci posle predstavljanja doteranog Jaguara XJ, blagi redizajn je doživeo i njegov luksuzniji brat, Daimler Super Eight. Osim još veće ekskluzivnosti i izraženije indvidualnosti, Daimler se od brata Jaguara razlikuje i po dimenzijama, odnosno dužem međuosovinskom rastojanju i prostranijoj i komfornijoj kabini, naročito u zadnjem delu. Spoljašnjost Super Eighta je za novu prodajnu sezonu osvežena novim branicima (napred sa primetno velikim otvorom za vazduh), doteranim prednjim grilom, novim točkovima (19-inčni Vela su standard a 20-inčni Sepang opcija) i svetlima za maglu dok se hromirani okviri zadnjih svetala i otvori za vazduh na blatobranima idealno uklapaju sa ukupno šest raspoloživih boja karoserije (karoserija takođe od aluminijuma kao kod Jaguara XJ). Ipak, najvažniji deo ovog i uopšte ovakvih automobila, jeste unutrašnjost. Osim već pomenute prostranosti i komfora (vazdušno ogibljenje), putnicima su na raspolaganju najkvalitetnija koža i drvo, klima u 4 zone, kontrolni sistem sa 7-inčnim LCD ekranom (osetljivim na dodir), kojim se kontrolišu klima uređaj, satelitska navigacija, audio sistem, Bluetooth konekcijom, DVD plejer i TV tjuner (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Motor koji pokreće ovaj Daimler je 4,2 litarski V8 sa 395KS, uparen sa 6-stepenom automatskom transmisijom. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h dok ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 5 sekundi. Za bezbednost putnika, osim neizbežnih vazdušnih jastuka, brinu se i elektronski sistemi poput EBA (pomoć pri naglom kočenju) i DSC (dinamička kontrola stabilnosti).
Henrik Fisker, bivši dizajner u britanskom Aston Martinu, 2005. godine je u Kaliforniji osnovao kompaniju Fisker Coachbuild a ovih dana je na Beverli Hilsu kupcu isporučio prvi automobil. Radi se o modelu Fisker Latigo CS V10 coupe, prvom u nizu iz ekskluzivne serije od samo 150 komada. Latigo se bazira na BMW-u serije 6 (što se vidi i po bočnoj silueti i obliku krovu) dok je izgled prednjeg i zadnjeg kraja potpuno nov. Latigo CS 10 coupe koristi i BMW-ov 5,0 litarski V10 motor iz modela M6 ali koji umesto serijskih 373kW/507KS ovde raspolaže sa svih 476 kW ili 648 konja, što je dovoljno da Latigo CS V10 coupe postigne 60 milja na sat (96 km/h) za samo 3,9 sekunde (za poređenje BMW-u M6 za istu "disciplinu" treba 4,6 sekundi). Cene se kreću od 199.000 dolara za Latigo V8 sa motorom od 270kW/367KS iz BMW-a 650Ci pa sve do 304.000 dolara, koliko košta Latigo CS 10 Convertible. Osim Latiga, Fisker proizvodi još jedan automobil, nazvan Tramonto, koji se bazira na Mercedesovom modelu SL55 AMG (pokreće ga 5,4 litarski V8 agregat sa 363kW/494KS i 449kW/610KS).
Renault je u Francuskoj pustio u prodaju Megane Bioethanol E85, koji predstavlja prvi model francuske fabrike pokretan bioetanolom na evropskom tržištu (automobile na bioetanol Renault već nekoliko godina proizvodi i prodaje u Brazilu). Sama oznaka E85 inače označava mešavinu 85 % bioetanola (u stvari alkohol dobijen fermentacijom šećera iz žitarica; u Evropi najčešće iz kukuruza i šećerne repe) i 15 % benzina. Ova nova ekološka i ekonomična alternativa je za sada rezervisana za Megane hatchback i karavan sa 1,6 litarskim motorom od 105KS, uparenim sa manuelnim 5-stepenim menjačem. Cene se kreću od 18.550 evra (za Megane hatchback) i od 19.150 za Megane karavan, što je za samo 200 evra skuplje u odnosu na standardni Megane 1,6 16v benzinac. Postojeći benzinski 1,6 16v motor je naravno morao da pretrpi određene modifikacije kako bi se prilagodio na novo gorivo. Najveće promene se odnose na sistem ubrizgavanaja, komore za sagorevanje i rezervoar za gorivo.
Kao što je već dobro poznato, Ferrari ove godine slavi tačno 60 godina postojanja pa je red da se to obeleži na pravi način. Zato je za tu priliku napravljena limitirana specijalna serija od simboličnih 60 komada njihovog modela 612 Scaglietti (5,75 litarski V12 motor sa 540KS, ubrzanje 4,3 sekunde do stotke i maksimalnih 320 km/h) sa logičnom oznakom 612 Scaglietti Sessanta (šezdeset na italijanskom). Unutrašnjost je obložena najkvalitetnijom kožom a tu je i stakleni krov sa podešavanjem stepena zatamnjenja po želji putnika. Ovu ediciju karakterišu još dvobojna karoserija, jedinstveni prednji gril, 19-inčni alu točkovi, hromirane izduvne cevi, F1 menjačka kutija, upravljač sa start/stop dugmetom, Bose Media System, Cruise Control i kamera za vožnju unazad. Naravno, kao dokaz pripadnosti ovoj seriji, svaki od ovih Ferrarija obeležen je posebnim Sessanta logom.
Mitsubishi je najavio da će od septembra dalje (premijera na salonu u Frankfurtu) obogatiti paletu motora za SUV model Outlander. Budući da je aktuelna, druga generacija Outlandera poslužila kao osnova za blizance iz PSA grupacije (Citroen C-Crosser i Peugeoot 4007), Francuzi vraćaju uslugu Japancima tako što će Mitsubishi Outlander dobiti PSA 2,2 litarski turbo-dizel motor, koji se već nalazi pod haubom pomenutih francuskih modela. Radi se o agregatu sa 115kW/156KS pri 4000 obrt./min. i 380Nm obrtnog momenta (pri 2000 obrt./min.) a uparen je sa manuelnim menjačem sa 6 stepeni prenosa dok je pogon integralni 4WD. Kod Mitsubishija će motor poneti oznaku Di-D dok ga PSA grupacija naziva HDi. Do sada je Outlander imao na raspolaganju 2,0 litarski VW-ov dizel motor sa 103kW/140KS i 310Nm. Druga novost vezana za paletu agregata kod Outlandera je 2,4 litarski MIVEC benzinac sa 125kW/170KS pri 6000 obrt./min. (što je 10 konja više u odnosu na dosadašnji iste zapremine) i 232Nm pri 1750 obrt./min. (16Nm više). U ovom slučaju pogon može biti samo na jednoj osovini (2WD) ili na svim točkovima (4WD) dok su mu na raspolaganju ili 5-stepeni manuelni ili CVT menjač. Outlander inače nudi mogućnost prevoza 7 putnika (5+2 konfiguracija) a u slučaju da su u automobilu samo vozač i suvozač, a drugi i treći red sedišta sklopljeni, korisna zapremina tovarnog prostora je čak 1691 litar. Uz nove motore, Outlander za 2008. godinu dobiće i nešto bogatiju serijsku i opcionu opremu (od sada su na rapolaganju kamera za vožnju unazad, senzori za kišu, parking senzori pozadi i novi 18-inčni točkovi) što će mu pomoći da poboljša ionako dobre prodajne rezultate (u ovoj godini je u Evropi već prodato 13.000 Outlandera). Prodaja Outlandera sa ovim novim motorima počinje krajem ove godine, tačnije u četvrtom kvartalu. Inače, na nekim tržištima, Mitsubishi u Outlander ugrađuje i 3,0 litarski V6 benzinac sa 223KS i 279Nm.
Nova verzija najmanje Lancie, nazvana Ypsilon Sport MomoDesign, predstavlja novo poglavje u dugogodišnjoj saradnji između dve poznate italijanske kompanije. Lancia i MomoDesign su se naime angažovali na izradi automobila, koji će se isticati svojim jedinstvenim stajlingom, šarmom i stavom. Drugim rečima, Ypsilon Sport MomoDesign, opremljen trenutno najsnažnijim dizel motorom u svojoj klasi, zrači istovremeno dinamičnošću i stilom a namenjen je mladim ljudima, koji traže automobil sa sportskim karakterom i elegancijom. U odnosu na standardni model, Ypsilon Sport MomoDesign ima i spušteno ogibljenje što užitak u vožnji čini još većim. Najsnažniji motor namenjen ovom automobilu, jeste 1,3 litarski Multijet 16V sa 105KS pri 4000 obrt./min. i 200Nm obrtnog momenta, koji postiže pri 1750 obrt./min. a uparen je sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Ubrzanje do 100 km/h iznosi 10,5 sekundi dok je maksimalna brzina 177 km/h. Prosečna potrošnja se kreće oko 4,7 litra (fabrički podatak) a emisija CO2 iznosi 123 grama po kilometru. Osim ovog motora, u Ypsilon Sport MomoDesign, ugrađuju se i benzinac 1,4 16v sa 95KS i 6-stepenim automatskim menjačem kao i još jedan dizelaš 1,3 Multijet 16v sa 90KS i DPF filterom čestica. Ono što u stvari izdvaja ovaj Ypsilon od ostalih je bogata serijska oprema, koja podrazumeva automatsku klimu, Dual Drive servo upravljač, Hi-Fi radio-CD plejer, centralno daljinsko zaključavanje vrata, sportska sedišta, kožni volan, 16-inčne alu felne, el. retrovizore, ABS, EBD, ESP i ASR elektronske bezbednosne sisteme, frontalne i bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese dok su elementi poput sunčanog krova, klime u dve zone, sedišta presvučenih kožom i alkantarom, satelitske navigacije i Bose muzičkog sistema, opcija. Ypsilon Sport MomoDesign se nudi u četiri boje karoserije (Masaccio Black crna, Borromini Grey siva, Casorati Yellow žuta i Raphael White bela) ali uvek u kombinaciji sa Titanium sivom bojom krova, poklopca prtljažnika i retrovizora dok su kvake i kućišta svetala za maglu u boji karoserije. Logo MomoDesign na B stubu i sedištima, zaokružuju stajling paket ovog jedinstvenog Ypsilona. Za kasnije se kao opcija najavljuje i zadnji krovni spojler, koji će još više istaknuti sportsko-elegantan izgled ove Lancie.
Opelova Astra H dobila je dva nova 1,7 CDTI turbo-dizel agregata, koji razvijaju 80kW/110 odnosno 92kW/125KS. Maksimalni obrtni moment slabijeg motora iznosi 260Nm a jačeg 280Nm, koji se postiže pri 2300 obrt./min. Osnova za nove motore je već postojeći Isuzuov dizelaš, koji se inače proizvodi u Poljskoj. Verzija sa 110KS "tera" Astru do maksimalnih 187 km/h, ubrzanje do 100 km/h iznosi 11,6 sekundi dok je prosečna potrošnja po fabričkim podacima 5,2 litra. Snažnija varijanta sa 125KS ima naravno bolje performanse, pa omogućava Astri ubrzanje do stotke za 10,4 sekunde, maksimalnu brzinu od 197 km/h i potrošnju od 5,4 litra, naravno opet po fabričkim tvrdnjama. Bez obzira na veću snagu, ovi motori u proseku troše 0,6 litra goriva manje u odnosu na 1,9 CDTI agregate sa 100 i 120KS, koje zamenjuju. Kako se očekuje, novi motori će povećati cenu Astri za oko 300 evra.
Mercedesov ML 500 od sada raspolaže sa većim i jačim V8 motorom, zapremine 5461 ccm (495 ccm više nego ranije). Motor razvija 285kW/388KS pri 6000 obrt./min. i 530Nm obrtnog momenta, dostupnog u širokom opsegu od 2800 do 4800 obrt./min., što je za 60kW/82KS i 70Nm više u odnosu na dosadašnji agregat. Ovaj V8 agregat se inače već ugrađuje u nekoliko modela Mercedesa poput E 500, S 500, SL 500,CL 500, CLS 500, R 500 i GL 500. Zahvaljujući povećanju snage, ML 500 (bez obzira na veću zapreminu oznaka ostaje ML 500 a ne ML 550 kako bi se očekivalo na osnovu kubikaže) sada do 100 km/h ubrzava za 5,8 sekundi i postiže maksimalnih 250 km/h (ranije 6,9 sekundi i 240 km/h). Još lepše zvuči podatak da je, uprkos većoj snazi, prosečna potrošnja smanjena u odnosu na dosadašnji ML i to sa 13,4 na 12,8 litara na 100 km (naravno ovo su fabričke tvrdnje). Aktuelna paleta Mercedesa ML sada izgleda ovako : ML 280 CDI (140kW/190KS), ML 320 CDI (165kW/224KS), ML 420 CDI (225kW/306KS), ML 350 (200kW/272KS), ML 500 285kW/388KS) i ML 63 AMG sa 375kW/510KS.
Kompanija Gibbs Technologies najavila je da će njeno amfibijsko vozilo Aquada (koja izgledom prilično liči na Mazdinu Miatu) krenuti u prodaju tokom 2009. godine, po ceni od oko 100.000 dolara. Aquadu su inače još pre nekoliko godina napravili Britanac Neil Jenkins i Novozelanđanin Alan Gibbs ali su imali finansijskih problema da ceo projekat "isteraju" do kraja. Sada su međutim te poteškoće prošlost zahvaljujući pomoći kompanije Lockheed Martin pa je Aquada sada zaista spremna za proizvodnju. Sam razvoj Aquade je koštao oko 100 milona dolara, a jedan od razloga za to jeste i propast Rovera, čiji motori su bili planirani za pokretanje ovog vozila. Kako tvrde konstruktori, Aquada (inače trosed) na suvom postiže 160 km/h (motor V6 sa 175KS) a na vodi može ići brzinom do 50 km/h a Alan Gibbs ponosno izjavljuje kako su, razvojem i upotrebom novih lakih materijala, uspeli ostvariti ono što su drugi smatrali nemogućim pa odustali. U Gibbs Techologiesu ne samo da nisu pokleknuli pred problemima, već su još 2004. godine postavili i rekord u brzini prelaska Engleskog kanala sa amfibijskim vozilom. Očigledno im tehnički problemi nisu predstavljali toliki problem koliko finasijske "poteškoće". Kako bilo, to je prošlost a budućnost je početak proizvodnje i prodaje 2009. godine i to prvo u SAD-u, a cena je već pomenuta na početku – oko 100.000 dolara. Dodali smo i veoma kratak ali efektan video.
Iako se karijera aktuelne Honde Accord bliži kraju, japanski proizvođač povoljnim cenama i atraktivnim novim verzijama, i dalje nastoji da privuče pažnju kupaca. Što se povoljnih cena tiče, dovoljna je ilustracija cenovnik firme Delta Automoto, našeg zastupnika za Hondu, gde ćete pronaći najjeftiniji Accord za samo 19.620 evra sa sve PDV-om (doduše sa aktuelnim popustom). A što se atraktivnih novih verzija tiče, Honda će od 1. septembra ponuditi varijante Sport GT i SE. Obe verzije pokreće 2,2 litarski i-CTDi dizel motor sa 103kW/140KS (maksimalna brzina 212 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 9,3 sekunde) a razlikuju se po opremi. SE verzija je, između ostalog, opremljena 16-inčnim alu točkovima, elektronskom kontrolom stabilnosti, Bluettoth Hands Free telefonom i 6-stepenim menjačem. Cena iznosi 27.500 evra, naravno na zapadu Evrope. Druga nova varijanta Accorda nosi naziv Sport GT (na slikama) i ima daleko bolju standardnu opremu. Popis opreme sačinjavaju 17-inčni točkovi (limuzinska verzija dok karavan ima one od 16 inča ali u oba slučaja finiširane u boji tamnog grafita), tamno hromirane kvake i prednja maska, White Pearl boja karoserije, zatamnjena prednja svetla (uključujući i ona za maglu), spojler na poklopcu prtljažnika, satelitska navigacija sa glasovnim komandama, instrument tabla i centralna konzola sa karbon efektom, osvetljenje instrumenata u crvenoj boji, audio sistem sa 6xCD changerom i naravno Bluetooth Hands Free telefon. Cena Accorda Sport GT je 30.800 evra.
Tesla Roadster dobija novog i opasnog rivala. Naime, britanski Lightning GT je novi predstavnik u kategoriji sportskih automobila na elektropogon i predstavlja realizaciju ambicioznih planova britanske kompanije. Lightning GT pokreću četiri elektro-motora sa ukupnom snagom od čak 700KS. Pritom, svaki motor razvija 750Nm obrtnog momenta, koji je dostupan već od samog starta. Postojaće tri varijante : GT, GTS i GTSE. Poslednja verzija imaće i dodatne baterije pa autonomija iznosi svih 400 km. Još je zanimljiviji podatak da je za punjenje baterija potrebno samo 10 minuta a pažnju privlači i podatak o ubrzanju do 100 km/h, koje iznosi 4 sekunde. Baterije su inače napravljene u firmi Altairnano Inc. Iako se ovde radi o automobilu dugačkom skoro 4,5 a širokom oko 2 metra, masa iznosi samo 1350 kg što je postignuto zahvaljujući karoseriji od karbon fibera i šasije od aliminijuma. Ipak, iako ovo izgleda veoma zanimljivo, biće potrebno sačekati sledeću godinu da bi se uverili u sve tvrdnje proizvođača. Tek tada naime Lightning GT stiže do prvih kupaca. Cena nije saopštena ali se nagađa da bi najskuplja GTSE varzija mogla da košta oko 150.000 funti.
Ford i Shelby su promovisali najnoviju varijantu Ford Mustanga u kabrio izdanju za 2008. godinu. Kao i kod ostalih Shelby Mustanga, i proizvodnja ovog, nazvanog Mustang Shelby GT Convertible, biće ograničena da bi se očuvala ekskluzivnost. U prodaju kreće od avgusta ove godine ali samo kod "probranih" Fordovih dilera. Kako kaže sam Carol Shelby : "Mustang Shelby GT je napravljen za ljude, kojima su najvažnije performanse. Razvijen je zajedno sa Ford Racingom i predstavlja auto za svaki dan ali je napravljen tako da pruži zabavu i na trkačkoj stazi." Za 2008. godinu, Shelby GT je dobio i novu kombinaciju boja odnosno Vista Blue plavu sa srebrnim trakama, koje se protežu preko celog automobila. Velika pažnja prilikom razvoja Mustanga Shelby GT bila je posvećena aerodinamici i krutosti karoserije. Poklopac motora je preuzet direktno sa Shelby Cobre roadster dok su jedinstveni bočni usisnici za vazduh pozicionirani ispred lukova zadnjih točkova. Pozadi se primećuju i dupli završeci izduvnih cevi kao i veliki Shelby logo. Naravno, tu je i zaštitni luk iznad glava putnika. Ispod haube se nalazi se V8 motor, modifikovan sa Power Upgrade paketom iz Ford Racinga pa 4,6 litarski agregat sada raspolaže sa 319KS. Mustang Shelby GT se standardno isporučuje sa manuelnom 5-stepenom transmisijom dok je automatik, takođe sa 5 brzina, opcija. Standard su i 18-inčni polirani točkovi sa gumama BF Goodrich gForce za visoke performanse, dimenzija P235/50ZR18. U Fordu ističu da je Mustang Shelby GT veoma brz, zabavan za vožnju i da nudi veliku protivvrednost za uložen novac. Svaki od proizvedenih automobila imaće i pločicu sa rednim brojem na centralnoj konzoli, radi dokazivanja autentičnosti. Kao što smo rekli, Mustang Shelby GT će se kod dilera naći u avgustu kada će biti poznata i njegova cena.
Mercedes će serijsku verziju svoje hibridne S klase (koncept predstavljen septembra 2005.) izložiti na ovogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu. Ovim modelom Mercedes planira da umanji prednost, koju u segmentu hibridnih limuzina (kombinacija benzinski motor/elektromotor) trenutno ima Lexus sa svojim modelom LS600h ali za razliku od japanske marke, Mercedesov S350 Direct Hybrid neće biti i najjači u paleti modela S klase kao što je to slučaj u Lexusovoj LS gami. Mercedes ovim automobilom naravno želi da privuče i one ekološki osvešćene kupce, kojih na Zapadu ima daleko više nego što mi to ovde mislimo. Ukratko, Mercedes S350 Direct Hybrid imaće ugrađen poznati 3,5 litarski V6 benzinski motor sa 200kW/272KS, koji će raditi u tandemu zajedno sa elektromotorom. To će biti dovoljno da snaga S350 Direct Hybrida bude oko 300 konja, a što će opet biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 7,5 sekundi. Cena Mercedesovog S350 Direct Hybrida će se kretati između cena sadašnjih modela S350 i S500 a cifra bi mogla da se zaustavi negde na 70.000 funti (oko 100.000 evra). Prodaja će početi tokom 2008. godine.