
Nemački Lumma Design je posle obrade BMW-a M5, M6 i X5, pripremio i novi sportski wide body paket za sve verzije BMW-a serije 6 (od modela 630 do 650), uključujući i njegovo kabriolet izdanje.
Paket CLR 600 uključuje novi prednji branik, pragove sa integrisanim otvorima za vazduh, zadnji krovni spojler, spojler na poklopcu prtljažnika, proširenja blatobrana (pa je ova "šestica" šira za 10 cm u odnosu na fabrički primerak) i novi zadnji branik sa difuzorom i četiri završetka novog izduvnog sistema (prečnika po 90 mm).
Lumma CLR 600 stoji na aluminijumskim točkovima od 21 inča sa Yokohama gumama, dimenzija 255/30-21 napred i 295/25-21 pozadi, sportsko ogibljenje je spušteno za 35 mm, dok se dvobojna unutrašnjost ističe kožnim sedištima i volanom, kao i centralnom konzolom sa piano lakom.

Tesla Roadster je dobio novog i veoma opasnog rivala. Britanski Lightning GT je novi predstavnik u kategoriji sportskih automobila na elektro-pogon i predstavlja realizaciju ambicioznih planova ove britanske kompanije.
Lightning Car Company će sportski GT zvanično predstaviti danas na salonu u Londonu, a prve isporuke kupcima se očekuju uskoro (po ceni od oko 120.000 funti ili 150.800 evra). Lightning GT raspolaže sa čak 522kW/700KS, a zahvaljujući ovolikoj snazi ne iznenađuje ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od tačno četiri sekunde, dok najveća brzina prelazi 200 km/h (tačnije 210 km/h). Ovde i podatak da autonomija ovog automobila, po navodima same kompanije, iznosi oko 400 km.
Kako bi se smanjila težina, za izradu karoserije je upotrebljen karbon fiber, a raspored mase automobila je 48:52 napred/nazad.
Lightning GT u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) ima ABS, traction control, alarm, sportska sedišta presvučena kožom/alkantarom, aluminijumske felne od 20 inča, klima uređaj, satelitski navigacioni sistem, sistem za nadgledanje pritiska u gumama...

Subaru na salonu automobila u Londonu (od 23. jula do 3. avgusta) izlaže tri nove specijalne verzije Impreze WRX, uključujući i koncept WRX STI 380S. Ovaj potonji (na prvoj slici) raspolaže sa snagom od 279kW/380KS, a njegova eventualna proizvodnja (naravno limitirana) će zavisiti od reakcije posetilaca salona u Londonu (ako je bude, to će se najverovatnije desiti u narednih šest meseci).
WRX STI 380S ima kompletno prerađen motor (delo britanske kompanije Prodrive), doterano ogibljenje i izduvni sistem, kao i par vizuelnih poboljšanja (poput novih točkova, prednjeg grila i zadnjeg krila).
Druga nova Impreza za London Motor Show je verzija WRX-S (na drugoj slici), čiji 2,5 litarski turbo boxer motor umesto 230KS razvija 188kW/255KS pri 5400 o/min. i 390Nm pri 3000 o/min. (dovoljno da sprint do 60 milja na sat, odnosno 96 km/h, umesto 6,1 traje samo 5,5 sekundi, dok je najveća brzina ostala 209 km/h).
I na trećoj slici je Impreza WRX STI 330S (ima 243kW/330KS pri 5400 o/min. i 470Nm pri 3400 o/min.), postiže 250 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 60 milja na sat smanjeno sa standardnih 4,8 na 4,4 sekunde.
Honda OSM i zvanično

Honda je danas novinarima na salonu automobila u Londonu (2008 British International Motor Show) predstavila svoj novi koncept sportskog automobila, zvanično nazvanog Open Study Model ili jednostavno OSM (društvo na salonu će mu praviti i Hondini modeli CR-Z hybrid i FCX Clarity hydrogen fuel cell car).
Za dizajn je odgovoran Hondin centar za istraživanje i razvoj u nemačkom Ofenbahu, a naglasak projekta je bio na smanjenju potrošnje goriva i maloj emisiji CO2 (nažalost, Honda u press saopštenju nije objavila nikakve podatke o pogonu i dimenzijama ovog dvoseda). U Hondi naglašavaju da OSM-om želeli da pokažu da automobili sa malom emisijom CO2 mogu da bude atraktivni, odnosno da budu sportski i zabavni za vožnju.
Čiste i dinamične linije spoljašnjosti se nastavljaju i u dvobojnom enterijeru, gde se ističe prednji panel podeljen u nekoliko delova, centralni displej iza volana (ostali podaci se prikazuju u luku u gornjem delu prednjeg panela), a tu su i komande za menjanje brzina smeštene na volanu.
Iako će možda prva pomisao mnogih zaljubljenika u Hondu S2000 biti da OSM najavljuje njegovog naslednika, u Hondi naglašavaju da to jednostavno nije slučaj i da je OSM u ovom trenutku samo dizajnerska studija i da još nema zelenog svetla za njegovu eventualnu serijsku proizvodnju.

Pred sam kraj karijere aktuelnog Megana II, u Renaultu su odlučili da na tržište izbace još jednu specijalnu verziju sportskog Megana RS.
Radi se o Meganu R26.R, koji je napravljen na bazi postojećeg modela Megane F1 Team R26, a pokreće ga poznati 2,0 litarski turbo benzinac sa 169kW/230KS i 310Nm obrtnog momenta (kakav se nalazi i u pomenutom Meganu F1 Teamu, a imaju i isti menjač). Snaga je dakle ista ali je težina nove R26.R verzije smanjena za 123 kg (između ostalog, hauba od karbona, izbačena zadnja sedišta, zadnje staklo od polikarbonata, vazdušni jastuk samo za vozača, lakši izduvni sistem), pa odnos težina/snaga iznosi 5,36 kg po jednoj KS. Kao posledica, ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 6 sekundi, a maksimalna brzina 237 km/h (ovde i podatak da je Megane R26.R nemačku stazu Nirburgring prešao za 8 minuta i 17 sekundi). Po fabričkim podacima, prosečna potrošnja iznosi 8,5 litara na 100 km, a emisija CO2 je 199 grama po kilometru.
Auto je inače postavljen na točkove od 18 inča (sa Michelin Pilot Sport gumama, dimenzija 235/40 R 18), a u paketu su i doterano ogibljenje, kočnice sa prednjim diskovima od 312 mm, novi spojler, trkačka sedišta, roll bar, sedam različitih boja za karoseriju i naravno pločica sa serijskim brojem. Megane R26.R će krenuti u prodaju u oktobru ove godine, a biće napravljena serija od samo 450 primeraka. Svetska premijera je inače održana danas na salonu automobila u Londonu (2008 British International Motor Show).
VIDEO : Renault Megane R26.R
VIDEO I
VIDEO II
Najnoviji Opelov model Insignia juče je spektakularno predstavljen u Londonu, a kako je to izgledalo, pokazuju ova dva videa.
Insignia će u početku, sem kao limuzina, biti dostupna i kao hatchback. U odnosu na već poznatu limuzinu, Insignia hatchback (zamenjuje dosadašnju Vectru GTS) ima veće zadnje staklo i manji poklopac prtljažnika, dok je ostatak karoserije isti kao i kod pomenute limuzine (dužina kod obe varijante iznosi 483 cm, a međuosovinsko rastojanje 274 cm).
U osnovi, sve što važi za Insigniu sedan važi i za hatchback, odnosno Insignia predstavlja radikalan korak napred u Opelovoj srednjoj klasi, i to u pogledu dizajna, tehnologija, performansi, dinamičnosti, bezbednosti, komfora, aktivne bezbednosti i ekologije. Insignia inače koristi novu Epsilon2 platformu, a uz bolje vozne osobine (u ponudi će i biti 4x4 varijanta), atraktivniji dizajn i kvalitetniji interijer, aduti nove Insignie biće i ekonomični, a snažni motori. Insigniu će naime pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata, a svi zadovoljavaju Euro 5 standarde (upareni su sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačem sa takođe 6 stepeni). Benzinci razvijaju snagu od 85kW/115KS do 191kW/260KS (koliko ima 2,8 litarski V6 benzinac), dok posebno mesto zauzimaju novi 2,0 litarski CDTI dizelaši sa 110, 130 i 160KS. Kasnije se očekuju i 2,9 litarski V6 CDTI dizelaš od 250KS i sportska OPC varijanta sa svih 300KS.
Insignia će se pored limuzine i hatchbacka nuditi i kao karavan a možda i kao coupe, prodaja će početi pred kraj ove godine (novembar), dok se 2010. godine očekuje i verzija za Severnu Ameriku, koja će naslediti sadašnju Saturn Auru. Osnovna Insignia (1.6 litarski ECOTEC benzinac sa 115KS) će u Nemačkoj koštati 22.700 evra, a bazni dizelaš (2.0 CDTI ECOTEC sa 110 konja) ima cenu od 24.300 evra.

Kao što je bilo i najavljeno, General Motors je juče i zvanično predstavio javnosti jedan od najočekivanijih američkih noviteta ove sezone – novi Chevrolet Camaro, modelske godine 2010.
Ova, već peta generacija Camara (prvi je ugledao svetlost dana 1967. kao odgovor GM-a na Ford Mustang) je inače najavljena sa dva koncept automobila, predstavljena 2006. godine (Coupe verzija) i 2007., kada je promovisan Camaro Convertible Concept.
U ponudi će biti verzije LS, LT i SS; prve dve će pokretati 3.6 litarski V6 motor sa 224kW/300KS i 370Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenim automatskim i manuelnim menjačima), dok će sportski SS model imati 6.2 litarski LS3 V8 agregat koji raspolaže sa 314kW/422KS i 553Nm (sa manuelnim 6-stepenim menjačem), odnosno sa 299kW/400KS i 535Nm u varijanti sa 6.2 litarskim LS99 V8 agregatom i automatskom transmisijom sa 6 stepeni. Ovde i napomena da će kod modela LT i SS kupci moći da dobiju i estetski RS paket.
Model sa V6 motorom od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 6,1 sekundu (bez obzira na menjač), Camaru SS LS3 sa manuelnim menjačem treba 4,9 sekundi, a Camaru SS LS99 sa automatikom 4,6 sekundi. Ovde i podatak da je Camaro SS prešao stazu Nirburgring za 8 minuta i 20 sekundi, što je na nivou starog BMW-a M3 E46.
Retro izgled ovog modernog muscle car modela se nastavlja i u kabini, gde se posebno ističu instrumenti inspirisani Camarom iz 1969. godine, kao i kožna sedišta i plavo LED osvetljenje.
Novi Camaro je, u zavisnosti od verzije, težak od 1700 do 1779 kg (raspored 52/48% napred/nazad), dugačak je 4836 mm, širok 1918 mm, visok 1377 mm, međuosovinsko rastojanje je 2852 mm, prtljažnik ima zapreminu od 320 litara, a u rezervoar staju 72 litra goriva. Za zaustavljanje SS verzije se brinu Brembo kočnice, a tu su i StabiliTrak traction control sistem, sportsko FE3 ogibljenje i launch control za Camaro SS sa manuelnim menjačem.
Proizvodnja Camara počinje februara 2009. godine (Oshawa fabrika u Ontariju), dok će kabriolet startovati 7. decembra iste godine.
U GM-u se nadaju da će godišnje prodavati oko 100.000 Camara, a što se cene tiče, očekuje se da će osnovni model sa V6 benzincem stajati oko 25.000 dolara (15.760 evra). U svakom slučaju Ford Mustang i novi Dodge Challenger su dobili izuzetno opasnog konkurenta.
VIDEO : novi Chevrolet Camaro
Serijski Volkswagen up! će imati prednji pogon

Prema poslednjim vestima, Volkswagen planira da serijsku verziju svog koncept automobila up! izbaci na tržište početkom 2011. godine, a ne krajem 2010., kako se to do sada mislilo. Razlog za to leži u činjenici da su u VW-u na kraju odlučili da serijski up! ipak ima motor smešten napred, a pogon na prednjim točkovima (koncept automobil je imao motor pozadi, koji je pokretao zadnje točkove), što će promociju odložiti za oko pet meseci. Ovde i podsećanje da pojedini izvori nagoveštavaju da bi serijski up! možda mogao da ponese ime Lupo, koje je VW već koristio za svoj mali automobil predstavljen 1998. godine.
Kako bilo, serijski up! se od istoimenog koncepta sa prošlogodišnjeg frankfurtskog salona dizajnerski neće bitnije razlikovati (promene se svode na modifikovana svetla, branike i retrovizore), a kako stvari sada stoje, nudiće se sa dvocilindričnim benzinskim i dizel agregatima zapremine oko 600 kubika. Oba motora će najverovatnije imati turbo punjač, a odlikovaće ih skromna potrošnja i mala emisija CO2 (ispod 100g/km). Razmatra se i mogućnost ugradnje 1,2 litarskog trocilindričnog benzinca, kao i razvoj hibridne verzije. U ponudi će biti varijante sa troja i petora vrata, a najavljuje se i MPV model koji će se pojaviti nešto kasnije (ovaj potonji na bazi koncepta space up!). Volkswagen bi za proizvodnju svog budućeg malog modela mogao da iskoristi Škodine pogone. Razlog za to naravno leži u jeftinijoj proizvodnji, čime bi budući mali VW bio konkurentniji rivalima, kakav je recimo nova Toyota iQ i budući Fiat Topolino (iQ startuje početkom 2009., a Topolino krajem naredne godine). Novi VW-ov mališan se inače neće prodavati samo pod znakom Volkswagena, već i kao Seat i Škoda, a vremenom bi njegova proizvodnja u svim verzijama mogla da dostigne i svih 500.000 primeraka godišnje. Što se cene tiče, ona će zavisiti od tržišta. Tačnije, bazna varijanta namenjena Kini, Indiji i Rusiji, prema britanskim izvorima stajaće 4000 funti (5030 evra), a luksuzniji model za Evropu (a možda i za SAD) imaće cenu od oko 7500 funti (nešto preko 9425 evra).
Podsećanja radi, Volkswagen up! concept sa salona u Frankfurtu je malo i funkcionalno vozilo, koji u sebi nosi duh pravog Volkswagena, odnosno narodnog automobila kakav je nekad bila legendarna Buba. Po rečima same fabrike, up! je pravi specijalista za probijanje kroz gradsku gužvu, pogodan i za odlazak na fakultet, na plažu ili jednostavno na kraći izlet van gradske vreve. Takođe, up! uprkos svojim skromnim dimenzijama (dužina 3,45 metra, širina 1,63 metra i visina 1,42 metra), nudi veću i prostraniju kabinu za četiri putnika od bilo kog automobila ove veličine. Činjenica da se motor u ovom konceptu nalazi pozadi uticala je i na spoljašnji dizajn automobila. Tako recimo up! concept nema klasičnu masku hladnjaka napred, pa do izražaja dolaze prednja svetla i veliki znak VW-a, a tu su i kratki prepusti karoserije, poveći C stub, veliki 18-inčni točkovi i prozirna vrata prtljažnika (slično triju Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo). Što se unutrašnjosti tiče, zanimljiva je mogućnost da se sva sedišta, sem vozačevog, mogu sklopiti i izvaditi iz automobila, a mogu se i smestiti u jedan od dva prtljažnika: ili u onaj napred ispod prednje haube ili u manji pozadi. Up! ima dva centralna displeja : jedan veličine 8 inča, koji vozaču pokazuje osnovne podatke, tipa kolika je trenutna brzina kretanja, potrošnja ili čak trenutna emisija CO2, dok se drugim 7-inčnim displejem, osetljivim na dodir, kontrolišu klima uređaj, satelitska navigacija, radio i putni kompjuter.

Nedavno je iz Alfa Romea stigla vest da se razmišlja o novom GTA modelu, kojim bi italijanska fabrika 2010. godine na pravi način proslavila 100 godina svog postojanja. Konkretnije, radi se o posebnoj seriji Alfe 8C GTA (Gran Turismo Alleggerita), olakšanoj i ojačanoj verziji standardnog modela 8C Competizione, koji inače raspolaže sa 4.7 litarskim V8 motorom sa 331kW/450KS i 470Nm obrtnog momenta. Poslednje informacije potvrđuju da će Alfa 8C GTA najverovatnije biti promovisana 24. juna 2010. godine i da će biti lakša za oko 150 kg i snažnija za 50KS u odnosu na standardni primerak. U skladu sa godišnjicom, Alfa 8C GTA će biti napravljena u veoma limitiranoj seriji, odnosno radi se o samo 100 primeraka (kupea i kabrioleta zajedno).
Popusti i pokloni kod kupovine Renaulta tokom akcije Sport

Posle akcije "Bezbednost dostupna svima", uvoznik Renaulta za Srbiju (www.renault.co.yu) je nedavno pokrenuo novu akciju pod nazivom "Sport", tokom koje se kupcima sve do 31. avgusta nude posebne pogodnosti pri kupovini modela ove francuske marke:
- Twingo Access i Expression : popust od 321 evra (već od 8999 evra)
- Twingo GT : popust od 576 evra (sa metalik bojom 13999 evra)
- Clio 2 Legenda i Legenda Stil : popust 1500 evra
- Clio 3 Access : popust 1518 evra (već od 10.999 evra)
- Clio 3 Expression : Clio 3 Expression + radio cd sa komandama pri volanu, od 11.799 evra
- Clio 3 Extreme i Exception : popust 1700 evra
- Clio Sport : popust 1439 evra (već od 19.999 evra)
- Clio Grandtour Expression : Clio Grandtour Expression + radio cd-mp3 sa komanadama pri volanu, od 12.999 evra
- Clio Grandtour Acess i Extreme : popust 1500 evra
- Thalia : popust 2323 evra (već od 9999 evra)
- Kangoo : popust 1300 evra
- Novi Kangoo Expression : po ceni Kangooa Authentique-a + poklon električni paket ili paket bezbednosti
- Novi Kangoo Authentique : po ceni Kangooa Access-a + poklon klima uređaj
- Megane Berline Extreme : + alu felne od 16 inča, od 13.999 evra
- Megane Berline Pack, Confort, Sport i Luxe : popust 2650 evra
- Megane Sedan Extreme : + alu felne od 16 inča, od 13.999 evra
- Megane sedan Pack, Confort, Sport i Luxe : popust 3250 evra
- Megane Coupe Extreme : + alu felne od 16 inča, popust 3058 evra
- Megane Coupe Pack, Confort, Sport i Luxe : popust 2650 evra
- Megane Grandtour Extreme : + alu felne od 16 inča, popust 3058 evra
- Megane Grandtour Pack, Confort, Sport i Luxe : popust 2650 evra
- Megane Cabrio Coupe : popust 2650 evra
- Scenic i Grand Scenic : popust 3000 evra
- Laguna 3 i Laguna Grandtour (u zavisnosti od verzije gratis se dobijaju Pokon paket "Look", "Handsfree", alu felne od 18 inča, električni panoramski krov, višeslojno bočno staklo i otvaranje stakala na vratima prtljažnika).
- Laguna GT : popust 2468 evra
- Vel Satis : poklon 2000 evra
- Clio Serviser : poklon 1180 evra
- Kangoo Express : popust 1880 evra
- Novi Kangoo Express : poklon klima uređaj
- Trafic : popust 2360 evra
- Master : popust 2360 evra

Izvor : Tanjug
Uprkos vrtoglavom rastu cene goriva, najveći evropski proizvođač automobila Volkswagen
je saopštio da je povećao prodaju u svetu za 5,8 odsto u prvom polugodištu,
u odnosu na isti lanjski period, zahvaljujući skoku potražnje u zemljama sa
visokom stopom privrednog rasta.
VW je isporučio 3,27 miliona vozila za šest meseci ove godine, što je najbolji
rezultat do sada, ali je upozorio da je svetsko tržište automobila suočeno sa
izuzetno teškim uslovima poslovanja.
Povećanje prodaje u prvom polugodištu ostvareno je zahvaljujući rastu prodaje
vozila u Kini za 23,2 procenta, kao i velikim isporukama u Brazilu sa rastom od
21,8 odsto, uz veću prodaju kola na tržištu srednje i istočne Evrope za 18,7
procenata u odnosu na isti period lane.
Pored toga, prodaja VW kola u prvih šest meseci, u odnosu na isti lanjski
period, porasla je u Indiji čak 69,2 odsto, za 63,3 odsto u Rusiji i 46,9
procenata u Ukrajini.
Za razliku od velikih isporuka zemljama u razvoju, prodaja kola u Nemačkoj
porasla je samo 1,3 odsto, a u zapadnoj Evropi smanjena 3,6 procenata, u
periodu od januara do juna.

Novi Lotusov sportski model sa centralno smeštenim motorom, koji je do sada bio poznat samo kao Project Eagle, nazvan je Evora (po gradu na jugu Portugala), a njegova svetska premijera će se održati na domaćem terenu salona automobila u Londonu (2008 British Motor Show).
Za pogon novog 2+2 sportskog kupea je izabran 3.5 litarski VVT-i motor poreklom iz Toyote Camry, koji je za Evoru pojačan i raspolaže sa 206kW/280KS i 340Nm obrtnog momenta.
Što se performansi tiče, u Lotusu navode da je Evori (teškoj 1353 kg) za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) potrebno manje od 5 sekundi, a da maksimalna brzina iznosi 257 km/h.
Na spisku standardne opreme se, između ostalog, nalaze i ABS, traction control, elektronska kontrola stabilnosti, kožna sedišta, navigacioni sistem sa 7-inčnim ekranom (osetljivim na dodir), LED osvetljenje, dok će se u zavisnosti od tržišta na spisku serijske ili opcione opreme naći i klima uređaj, Bluetooth, sistem za nadgledanje pritiska u pneumaticima, iPod konekcija...
Britanski proizvođač namerava da svake godine (ručno) napravi po 2000 primeraka Evore, s tim što je početak prodaje najavljen za proleće 2009 (po ceni od oko 45.000 funti ili 56.700 evra). U Lotusu inače planiraju da Evoru u budućnosti ponude i u kabriolet izdanju i u verziji visokih performansi sa samo dva sedišta.

Saradnja između Peugeota i Irmschera više nije nikakva novost, a njihov najnoviji proizvod je ovaj Peugeot 207 RC Line.
Body kit za 207-icu čine modifikovani prednji branik, novi pragovi i zadnji krovni spojler, dok je unutrašnjost bogatija za novi sportski volan, aluminijumski vrh ručice menjača i Recaro sedišta presvučena crveno/crnom kožom. U paketu su još i atraktivna kombinacija boja za karoseriju (uključujući i figuru lava na vratima), novi set aluminijumskih točkova od 18 inča, za 30 mm spušteno ogibljenje i najzanimljivi "detalj" - atraktivna vrata koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu.

Do sada je Volvo C30 pažnju privlačio pre svega svojim jedinstvenim dizajnom (zadnjeg kraja), a u budućnosti će to možda postizati i svojim performansama. Naime, u švedskoj kompaniji u vlasništvu američkog Forda (mada se u poslednje vreme prenose glasine da će se Ameri uskoro otarasiti Volvoa) su napravili prototip sportskog modela C30 R, u koji je ugrađen 2.5 litarski petocilindrični turbo motor, poznat iz nedavno promovisanog Ford Focusa RS. Razlike ipak postoje; u Focusu RS taj agregat raspolaže sa okruglo 300KS, a u Volvou su iz njega izvukli 350 konja. Sem toga, C30 R je dobio i AWD pogon na sva četiri točka, dok Focus RS ima pogon samo na prednjim točkovima. Ipak, za sada sve ostaje samo na prototipu, budući da ceo C30 R projekat još nije dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju (na slici je inače Volvo C30 sa R-design paketom koga ne treba mešati sa C30 R prototype).

Istovremeno sa promocijom novog Lotusa Eagle, na tržište stiže i nova verzija Lotusa Europa.
Radi se o potentnijoj SE varijanti koja se, sem snažnijim motorom, odlikuje i većim nivoom komfora, kao i bogatijom opremom (vazdušni jastuk za vozača i suvozača, dugme za start motora, kožna sportska sedišta i stereo sistem, novi aluminijumski točkovi 17 inača napred, a pozadi od 18 inča i AP Racing kočnice sa diskovima od 308 mm).
Za pogon se brine centralno smešteni 2.0 litarski četvorocilindrični turbo motor, koji u Europi SE sada raspolaže sa 225KS i 300 Nm obrtnog momenta; dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 5,4 sekundi (do 160 km/h mu treba samo 12,4 sekunde) i najveću brzinu od 235 km/h.