
Austrijski tjuner Konigseder pobrinuo se za atraktivniji izgled malenog Smarta ForTwo i to u njegovoj kabriolet verziji. Za privlačenje pažnje najviše zasluga pripada novom aero body paketu, a posebno proširenjima blatobrana (po 30 mm sa obe strane) i doteranim branicima sa integrisanim spojlerima (ceo ovaj body kit inače košta 2520 evra). Tu su još i novi set Eibach sportskih opruga, petokraki aluminijumski točkovi od 17 inča (7,5 x 17 napred, a 9,5 x 17 pozadi), posebne patosnice u kabini i pojačani motori. Za cenu od 670 evra, Konigseder će naime pojačati Smartov dizel motor na 65KS, a 1,0 litarski benzinac sa fabričkih 84 na 105KS.
Chevrolet Camaro Cabrio


Posle nekoliko zvaničnih špijunskih fotografija novog Chevrolet Camara Coupe, General Motors je juče objavio i dve manje slike njegovog kabriolet izdanja. I ove slike prikazuju predprodukcijsku verziju ovog modernog muscle car automobila, što znači da će izgled najverovatnije pretrpeti manje izmene pre nego što počne proizvodnja serijske varijante.
Ova, već peta generacija Camara (prvi je ugledao svetlost dana 1967. kao odgovor GM-a na Ford Mustang) je inače najavljena sa dva koncept automobila, predstavljena 2006. godine (Coupe verzija) i 2007., kada je promovisan Camaro Convertible Concept. Serijski Camaro će pokretati V6 i V8 benzinci, proizvodnja treba da počne pred sam kraj ove godine, dok će prodaja startovati početkom 2009. godine (to se odnosi na Coupe, dok će se kabriolet naći u prodajnim salonima nešto kasnije kao model za 2010.).

U Peugeotu ne miruju sa lansiranjem specijalnih serija svojih automobila, pa su tako posle modela 207 Cielo i 107 KISS, spremili još jednu posebnu ediciju popularne 207-ice.
Peugeot 207 Le Mans Series je napravljen kao počast uspešnom trkačkom modelu Peugeot 908 HDi FAP Le Mans, a zadovoljstvo da ga vozi imaće samo 2000 evropskih kupaca, budući da se i ovde radi o limitiranij seriji. Pomenutih 2000 kupaca će moći da bira između 1,6 litarskog THP turbo benzinca sa 110kW/150KS i 1.6 HDi FAP turbo dizelaša od 80kW/109KS, kao i između Banquise bele i Obsidien crne boje. Benzinac postiže maksimalnih 210 km/h, dok dizelaš može do 193 km/h. Od ostale sabraće, 207-ica Le Mans se razlikuje po dekorativnoj crvenoj traci na haubi i krovu, glavi lava na bokovima, aluminijumskim točkovima od 17 inča, posebnim "Le Mans Series" logom na poklopcu prtljažnika, sportski uređenim interijerom (ističu se sportska sedišta sa kožom i alkantarom), kao i numerisanom pločicom od aluminijuma na upravljaču.
Cena za 207 Le Mans 1.6 THP iznosi 19.400 evra, a za 207 Le Mans 1.6 HDi košta 19.950 evra.
Novi video : BMW GINA Light Visionary Model
Više o konceptu BMW GINA Light Visionary Model možete pročitati OVDE.
Počela prodaja Mazde 2 Sport

Izvor : www.blic.co.yu
Nakon verzije s petoro vrata, na tržište je stigla i „mazda 2 sport“ s parom vrata manje. Novitet je, kako sama oznaka kaže, sportski orijentisan, pa će se kod nas prodavati isključivo s benzinskim motorima i bogatijim paketima opreme. Na startu komercijalizacije biće dostupna samo „mazda 2 sport 1.3i TE“ u pro i plus izvedbama, koje pokreće motor maksimalne snage 86 konja. Početkom sledeće godine ovom paru pridružiće se i „1.5i GTA“ (103 KS), koji uz najbolje performanse (188 km/h, 0-100 km/h za 10,4 s) donosi i najreprezentativniju opremu, poput kartice za startovanje i dodatnog grejanja prednjih sedišta. Cena najjeftinije „mazde 2 sport“ na našem tržištu je 13.590 evra, s uračunatim dažbinama.
Audi Q1 stiže 2012. godine

Na bazi budućeg Audija A1 (o njemu više OVDE), marka sa znakom četiri prstena priprema i njegovu SUV varijantu, nazvanu Q1. Audi Q1 će biti treći model u paleti Audija A1, budući da će se standardni A1 hatchback pojaviti 2010. godine, 2011. stiže Cabrio varijanta, a Q1 krajem 2012. (s tim što će prodaja ovog malog SUV-a startovati početkom 2013.). Audi će novi Q1 postaviti na modifikovanu PQ24 platformu, koju će koristiti i budući Volkswagen Polo, što u praksi znači da će Q1 imati međuosovinsko rastojanje od 2,46 metara, dok će mu dužina iznositi manje od 4 metra (tačnije 395 cm). Po sadašnjim informacijama, u Q1 će se ugrađivati sledeći pogonski agregati : 1.4 TFSI četvorocilndraš u verzijama sa 125 i 150 konja, 1.2 TDI sa oko 80KS, 1.6 TDI u varijantama od 100 i 120KS, dok će paletu kasnije upotpuniti i najsnažniji benzinac sa 200KS. Inače, na slici je crtež mogućeg izgleda Audija Q1, koji je objavio nemački magazin AutoBild.

Subaru je za kupce u Australiji pripremio novu specijalnu ediciju modela Liberty (u Evropi Legacy), nazvanog Liberty GT tuned by STI (Subaru Tecnica International), koji će biti napravljen u seriji od samo 250 komada. Najkraće rečeno, ovaj Liberty se odlikuje 2,5 litarskim boxer motorom od 194kW/260KS pri 6000 o/min. i 350Nm obrtnog momenta pri 2800 o/min., modifikovanim i za 5 mm spuštenim ogibljenjem (nove STI opruge plus Bilstein amortizeri), unapređenim voznim osobinama, Brembo kočnicama, 12-krakim ENKEI točkovima od 18 inča u novoj "luminosity silver" boji i sa STI oznakom (inače su za 2,5 kg lakši od onih na standardnom modelu Liberty GT), kao i nešto agresivnijim izgledom spoljašnjosti (prednji spojler, saćasti gril, spojler na poklopcu prtljažnika, STI oznake) i bogatijim interijerom (izdvajaju se sportska sedišta sa kožom i alkantarom i crvenim STI logom). Kupci će moći da biraju između manuelnog šestostepenog ili Sportshift petostepenog automatskog menjača, limuzinske i karavan verzije karoserije, kao i crne, srebrne, sive ili bele boje.
UPDATE : Toyota Aygo Crazy sa 200 konja

Standardni Toyotin Aygo sa 1,0 litarskim motorom od 68 konja, 93Nm obrtnog momenta, maksimalnih 157 km/h i ubrzanjem do stotke od 14,2 sekunde, teško da može koga da impresinira ali ovaj unikatni Aygo Crazy je nešto potpuno drugo. Kako i ne bi kada je u njega ugrađen 1,8 litarski VVT-i motor iz Toyote MR2, koji uz pomoć turbo punjača sada raspolaže sa svih 200KS pri 6700 o/min. i 240Nm pri 3400 o/min. (snaga se inače preko manuelnog petostepenog menjača prenosi na zadnje točkove). Rezultat? 1050 kg tažak automobil do 100 km/h potroši manje od 6 sekundi (tačnije 5,75 sec) a maksimalna brzina raste na 204 km/h.
Pored jačeg motora, Aygo Crazy je dobio i kompletan aero body kit (uključujući i veliko zadnje krilo od karbon fibera), novi set 17-inčnih točkova i Godyear guma (dimenzija 225/45), širi trag točkova, Tein amortizere, zaštitni kavez, trkačka sedišta i Sparco volan (ali zato nema ni ABS, ni servo upravljač, ni traction control...).
Toyota će inače Aygo Crazy premijerno predstaviti na salonu automobila u Londonu krajem narednog meseca (British International Motor Show 2008).
Dacia priprema model veći od Logana

Posle novog SUV modela (o tome više OVDE) i redizajniranog Logana, lovci na automobilske novitete su pre nekoliko dana uspeli da naprave par špijunskih slika još jednog novog modela rumunske Dacije – automobil veći od Logana. Tačnije, sa dužinom od oko 4,60 metara nova velika Dacia je od pomenutog Logana duža za 35 cm i veličinom pripada klasi Škode Octavije (dugačka 457 cm) i Volkswagen Jette (455 cm).
Još zanimljivije zvuči nezvanična cena za novu Dacijinu limuzinu: samo 10.000 evra za baznu verziju ! Kako stvari sada stoje, ova nova Dacia bi trebalo da se pojavi već 2009. godine, a kao i u slučaju aktuelnog Logana, platforma, motori i ostale komponente obezbeđuje Renault. Prema nezvaničnim vestima, nova XL Dacia će, sem kao limuzina, biti dostupna i kao liftback model sa pet vrata i karavan. U svakom slučaju, kupci željni velikih a jeftinih automobila (pre svega oni u Južnoj Americi, Rusiji, Indiji, Istočnoj Evropi) imaju šta da čekaju.
UPDATE : Ford Focus RS

Pre nekoliko dana su se na internetu pojavili renderinzi (o tome više OVDE), koji prikazuju izgled budućeg sportskog Ford Focusa RS, a danas su iz samog Forda konačno stigle i prve zvanične informacije o ovom automobilu (plus par slika njegovog prototipa tokom testiranja na nemačkoj stazi Nirburgring).
Istovremeno je i zvanično potvrđeno da će Focus RS prvo biti predstavljen u formi predprodukcijskog modela već krajem sledećeg meseca na salonu automobila u Londonu, dok će prodaja njegove serijske verzije startovati početkom 2009. godine. Za njegov pogon će biti zadužen petocilindrični 2,5 litarski turbo motor, koji će razvijati "preko 280KS i više od 400Nm obrtnog momenta" (sadašnji najjači Focus ST inače raspolaže sa 225 konja). Zanimljivo je da su se u Fordu odlučili da Focus RS neće imati integralni pogon, već pogon samo na prednjim točkovima (sa LSD zatvaračem diferencijala).
Uz snažniji motor, Focus RS će raspolagati i detaljno prerađenim ogibljenjem, modifikovanim izduvnim i kočionim sistemom, doteranim interijerom, dok će se za agresivniji izgled spoljašnjosti brinuti kompletan aerodinamički kit, koji podrazumeva novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, integrisanim spojlerom i farovima za maglu, zadnji branik sa difuzorom, zatim otvore za vazduh na haubi motora, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove i veliki zadnji krovni spojler (u paketu će naravno biti i novi aluminijumski točkovi od 19 inča i posebne RS oznake).

Peugeotov SUV model 4007 (razvijen u saradnji sa Mitsubishijem), osim sa 2.2 HDi dizelašem od 156KS, od sada je dostupan i sa 2,4 litarskim benzincem sa 125kW/170KS pri 6000 o/min. i 232Nm obrtnog momenta pri 4100 o/min. Sa ovim agregatom, Peugeot 4007 do 100 km/h ubrzava za 9,2 sekunde, postiže najveću brzinu od 190 km/h i po fabričkim podacima u proseku troši 9,4 litara goriva na 100 km. U Nemačkoj za 4007-icu sa ovim motorom treba izdvojiti od 29.950 evra (oprema Tendance i manuelni petostepeni menjač), pa naviše.

Peugeot u Velikoj Britaniji nastavlja sa lansiranjem specijalnih serija svojih automobila. Tako je posle modela 207 Cielo (o tome više OVDE) startovao i Peugeot 107 KISS, lansiran u saradnji sa popularnom radio stanicom KISS. Namenjena pre svega mladima koji vole muziku, 107-ica KISS dolazi u Laser Red crvenoj ili Raven Black crnoj metalik boji, a u standardnoj opremi ima Clarion stereo radio i CD plejer, USB priključak, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, servo upravljač, električne podizače stakala, daljinsko centralno zaključavanje, posebne KISS patosnice, kao i sisteme ABS, EBD (Electronic Brake Force Distribution) i CSC (Cornering Stability Control). Cene počinju od 7755 funti (oko 9800 evra), a biće napravljena ograničena serija od 1000 primeraka.

Britanski Caterham je izbacio na tržište Caterham Seven CDX (Caterham Driving Experience), odnosno novu limitiranu ediciju modela Seven, za čiji pogon je zadužen 1,6 litarski K-Series motor sa 135 konja (u kombinaciji sa petostepenim manuelnim menjačem). Na prvi pogled snaga nije velika, ali imajući u vidu malu težinu automobila i zadnji pogon, uživanje u vožnji sa ovim dvosedom je zagarantovano. Seven CDX Limited Edition od opreme, između ostalog, ima i dugme za start motora, Momo kožni volan, zaštitni roll-bar i aluminijumske točkove od 13 inča sa Avon gumama. Cena u Velikoj Britaniji iznosi 20.495 funti ili nepunih 25.900 evra.

Kako bi obeležio 20-godišnjicu postojanja, američki Mosler priprema novu verziju modela MT900 GTR, koji će zbog jubileja dobiti i oznaku XX (broj 20 u rimskim brojevima). MT900 GTR XX se trenutno testira na Floridi, a prema predviđanjima njegova težina bi trebalo da iznosi između 1050 i 1060 kg (zasluga obilate upotrebe karbon fibera i kevlara). Tolika težina u kombinaciji sa 7,0 litarskim Corvettinim LS7 V8 motorom od 620 konja (standardni Mosler MT900 GTR ima 600KS) i Getragovim šestostepenim menjačem, obećava izuzetne performanse. Dok pomenuti MT900 GTR od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,1 sekundu, MT900 GTR XX bi do stotke trebalo da stiže za okruglo 3 sekunde, do 200 km/h mu treba 8,7 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 340 km/h. U paketu će se naći i karbon-keramičke kočnice, KW ogibljenje, Recaro sedišta, klima, audio sistem i električni podizači prozora.