Japanski tjuner Wald International je poznat i nama u Evropi, budući da je specijalizovan za doterivanje ekskluzivnih evropskih automobila kao što su BMW serije 7, Bentley Continental GT ili Mercedes S klase. Njihov najnoviji rad se odnosi na aktuelni BMW M5 za koga je japanski tjuner predvideo novi body kit, koji sadrži prednji spojler od karbona, prednji gril (takođe od karbon fibera), nove pragove, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisanim izduvnim cevima, kao i novi set točkova u crnoj boji. U informaciji se ne pominju nikakve promene na njegovom 5.0 litarskom V10 motor, koji inače raspolaže sa 507 konja i 520Nm obrtnog momenta.
Japanski kupci će od 4. jula moći da nabave novu specijalnu Corvettu S-Limited koja će biti napravljena u ograničenoj seriji od samo 30 primeraka (pola u beloj i pola u crnoj boji). Corvette S-Limited je napravljena u čast 100-godišnjice General Motorsa, a pokreće je 6.2 litarski V8 motor sa 321kW/430KS i 575Nm obtnog momenta pri 4600 o/min. Svi primerci se odlikuju dvobojnim kožnim interijerom, zadnjim spojlerom, saćastim grilom u prednjem braniku i petokrakim aluminijumskim točkovima (napred od 18, pozadi od 19 inča) sa gumama dimenzija 245/40 napred i 285/35 pozadi. Cena za ovu Corvettu u Japanu iznosi 7.980.000 jena (oko 47.700 evra).
Iako je i standardni Mercedes SLK dovoljno privlačan automobil, u nemačkoj tjuning kući njegovim vlasnicima nude novi paket za individualizaciju ovog dvoseda. Za sportskiji izgled su zaslužni redizajnirani prednji branik sa novim svetlima za maglu i zadnji branik sa difuzorom i sa integrisana četiri završetka izduvnog sistema. To naravno nije sve, pa je Inden Design za svoj SLK predvideo i doterano ogibljenje (spušteno za 30 mm), atraktivne aluminijumske točkove od 19 inča i AMG izduvni sistem. Cena za Inden kit iznosi 3250 evra.
Grupi tjunera koji su do sada obradili Audijev A5 Coupe sada se pridružio i nemački Senner Tuning.
Njihov A5 Coupe White Speed se bazira na modleu sa 3.0 TDI dizel motorom, koji je dobio novi aerodinamički paket (prednji spojler od karbon fibera, pragovi, zadnji krovni spojler, modifikovani zadnji branik), nove petokrake Riverside EXE S250 aluminijumske točkove od 21 inča, spušteno ogibljenje (napred za 40, a pozadi za 35 mm), detalje od karbon fibera u interijeru, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa četiri završetka i naravno pojačanje snage njegovog TDI motora (fabrički model inače raspolaže sa 240KS i 500Nm obrtnog momenta). Tačnije, postoje dva nivoa povećanja: Nivo I znači porast snage na 275KS i 580Nm, a Nivo II podrazumeva 300KS i 610Nm, dok je maksimalna brzina ograničena na 280 km/h.
Hummer je kupcima u Evropi ponudio novu i naravno limitiranu seriju modela H3 sa dodatnom opremom vrednom 4000 evra, koju pomenuti kupci dobijaju bez doplate. H3 Sensation se bazira na standardnom Hummeru H3 3.7 automatic, dostupan je samo u beloj ili crnoj boji, a u njegovoj opremi se, između ostalog, nalaze i audio sistem sa sedam zvučnika, stakleni panoramski krov, cruise control, crni pragovi i krovni nosači, zaštita donjeg postroja, svetla za maglu, prednji gril u boji karoserije i StabiliTrak sistem.
Kao što je bilo i najavljeno 25. juna sa jednom zvaničnom slikom, Volkswagen je sada i zvanično promovisao potpuno novu generaciju svog malog modela Gol.
Nama je možda nepoznat ali u Brazilu je Volkswagen Gol bestseler već više od 20 godina, a izvozi i proizvodi se i na ostalim tržištima, kao što su Rusija, Kina i Meksiko (ovde i napomena da je u nekim zemljama poznat i kao VW Pointer). Gol je inače od 1980., kada se pojavila njegova prva generacija, do danas u Brazilu prodat u više od 5 miliona primeraka, a još skoro milion ih je našlo kupce širom sveta. Zato ne treba da čudi da se pojavljivanje treće generacije ovog modela u Južnoj Americi smatra za jednu od najznačajnijih ovogodišnjih premijera.
Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, možda i najvažnija promena se u stvari odnosi na to da su motori sada postavljeni poprečno, a ne više uzdužno kao kod dosadašnjih modela (što je bilo veoma neobično rešenje za jedan mali automobil). Novi Gol inače ima Volkswagenovu PQ24 platformu, koju koriste i VW Fox i aktuelni VW Polo, a pokretaće ga 1.0 i 1.6 litarski motori, koji sem benzina mogu da koriste i etanol. Najveći 1.8 litarski agregat je izbačen iz palete, a postoji mogućnost da Gol dobije i 1.4L motor iz evropske verzije VW Foxa, ali to za sada nije zvanično potvrđeno.
Osnovni 1.0L motor razvija 72KS pri 5250 o/min. i 95Nm obrtnog momenta pri 3850 o/min.(benzinska verzija), odnosno 76KS i 104Nm (kada koristi etanol), dok veći 1.6L agregat raspolaže sa 101KS pri 5250 o/min. i 154Nm pri 2500 o/min. (na benzin) i 104KS i 156Nm sa pogonom na etanol. Sa prvim motorom Gol postiže maksimalnih 167 km/h, sa jačim 192 km/h, dok su oba standardno uparena sa petostepenim MQ200 manuelnim menjačem, koji se proizvodi u Argentini.
Novi Gol je inače dugačak 390 cm, širok 166 cm, visok 145 cm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 247 cm, dok je zapremina prtljažnika 285 litara.
Paletu karoserijskih varijanti će kasnije dopuniti i sedan verzija, koja će na brazilskom tržištu napasti nedavno predstavljeni Peugeot 207 Brasil Passion (o njemu više OVDE). VW Gol je inače ranije već prodavan u limuzinskoj verziji (pod imenom VW Voyage), a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan kao VW Fox.
Očekuje se da će se novi Gol prodavati ne samo u Brazilu i ostalim zemljama Južne Amerike, već i u Indiji, Kini, Rusiji, Meksiku, Iranu, Africi, a u Istočnoj Evropi možda i pod značkom češke Škode.

VIDEO : Volkswagen Gol
Overfinch će svoju preradu Range Rovera Sport, nazvanog Range Rover SuperSport II, zvanično promovisati danas u Londonu, na Salon Prive Luxury and Supercar Showu. Ukratko, Overfinch je za SuperSport II predvideo novi i agresivniji body kit (branici, spojleri, pragovi), sedmokrake Tiger ili Supersport aluminijumske točkove od 20 ili 22 inča sa odgovarajućim gumama, okvir prednjeg grila, bočne otvore za vazduh, retrovizore i kvake u boji karoserije, zatim SuperSport izduvne cevi, novi sportski kožni upravljač, interijer u Nappa koži, doteranu instrument tablu i reprogramirane elektronske kontrolne jedinice tri motora u ponudi: V6 i V8 dizelaša, kao i 4.2 litarskog V8 benzinca sa kompresorom. Cene se, u zavisnosti od motora i paketa opreme, kreću od 59.995 funti (75.630 evra), pa naviše.
Overfinch Country Pursuits Range Rover
Još jedan poseban Overfinchov Range Rover koji danas debituje u Londonu, jeste i Country Pursuits Range Rover, koga pokreće 4.2 litarski Supercharged motor sa 470 konja pri 5800 o/min. U paketu su i GT aero body paket (branici, pragovi, zadnji krovni spojler), nove izduvne cevi, 12-kraki aluminijumski točkovi od 20 inča (kao opcija se nude i veći od 22 inča), Aubergine metalik boja, Brembo kočioni sistem sa srebrnim Overfinch kočionim kleštima, novo vešanje, podesivo po visini (jedna od opcija je i povećanje visine za 25 cm prilokom ekstremnih off road uslova), kao i Nappa koža i alkantara u interijeru. Cene za Overfinch Country Pursuits Range Rover se kreću od 123.495 do 143.950 funti (od 155.910 do 181.730 evra), a prve isporuke kupcima počinju u oktobru ove godine.

Novi Audi TT-S je već dospeo u ruke ljudi iz nemačke tjuning kuće B&B Automobiltechnik, koji su predvideli tri nivoa za povećanje snage njegovog 2.0 litarskog TFSI motora.
Dok standardni TT-S raspolaže sa 203kW/272KS, B&B verzija, zavisno od izabranog nivoa, razvija 228kW/306KS, 242kW/324KS ili 270kW/362KS. Sa ovim potonjim (novi turbo punjač, modifikovani izduvni sistem i reprogramirana elektronika motora) B&B TT-S do stotke ubrzava za samo 4,6 sekunde, što je inače i rezultat serijskog Audija R8 sa motorom od 420KS (standardnom Audiju TT-S do 100 km/h u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem treba 5,4 sekunde, odnosno 5,2 sekunde u varijanti sa Audijevim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom).
Maksimalna brzina je fabričkog TTS-a kod svih verzija već tradicionalno elektronski ograničena na 250 km/h, dok B&B TT-S može do 280 km/h.
Paket za B&B Audi TT-S zaokružuju i novi body kit u stilu pomenutog Audija R8 i set novih aluminijumskih točkova.
Nakon nekoliko zatamnjenih teaser slika, Kia je danas (nešto ranije nego što se očekivalo) objavila i prve zvanične fotografije svog novog modela Forte, koji zamenjuje dosadašnju, već prilično ostarelu Spectru (u Evropi Cerato).
Forte je jedan od prvih modela korejske kompanije koji se odlikuje novim oštrijim korporativnim izgledom, viđenom na studiji KOUP Concept (promovisan na ovogodišnjem salonu automobila u Njujorku). Dizajn inače potpisuje Peter Schreyer, odgovoran za izgled prve generacije Audija TT i Volkswagena New Beetle.
Prema prvim informacijama, Forte će pokretati potpuno novi 1.6 litarski četvorocilindrični motor, kasnije će mu se pridružiti i jači 2.0L agregat, dok će za prodaju na Starom kontinentu pod haubom naći i dizelaš.
Forte će se u salonima dilera na domaćem, korejskom tržištu naći već od 22. avgusta, dok prodaja u SAD-u startuje sredinom 2009. (nekoliko meseci kasnije Kia će na tržište izbaciti i njegovu kupe verziju).
Koliko god to nekome zvučalo čudno, izgleda da 580 konja i 650Nm obrtnog momenta u Audiju RS6 Avant pojedinim vlasnicima i potencijalnim kupcima ipak nije dovoljno. Problem rešava nemačka tjuning kompanija MTM (Motoren-Technik-Mayer), posle čije obrade V10 biturbo motor ovog Audija razvija svih 656KS i 780Nm. Rezultat? Ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno sa fabričkih 4,6 na 3,9 sekunde (ovo je doduše još uvek nezvanično) i maksimalna brzina od 303 km/h (fabrički primerak ima elektronsku blokadu koja mu ne dozvoljava više od 250 km/h). Samo povećanje snage motora će vlasnika koštati 3990 evra, a u ponudi je i novi suptilni prednji spojler, zadnji difuzor od karbon fibera i set MTM aluminijumskih točkova.
Vraća se Peugeot 504 Coupe
Sa imenovanjem novog šefa dizajna Jeroma Gallixa, Peugeot se sprema da u narednim godinama osveži čitavu paletu svojih modela, a prvi na redu za predstavljanje će biti potpuno novi premium kupe. Gallix je naime u nedavnom intervjuu najavio da će jedan od modela iz podmlađene game francuskog proizvođača biti novi Peugeot 504 Coupe.
Iako za sada nema zvaničnih detalja, očekuje se da će novi 504 Coupe biti približno iste veličine kao sadašnji Peugeot 407 Coupe, ali sa dramatičnijim stajlingom, inspirisanim istoimenim prethodnikom. Što se mehanike tiče, ona će najverovatnije biti pozajmljena sa novog Citroena C5, uključujući i 2.7 litarski V6 dizelaš sa 208KS i 440Nm obrtnog momenta.
Da bi dobili ideju šta sve možemo da očekujemo od Gallixa, dovoljno je da se podstimo na njegovu prvu kreaciju za Peugeot – koncept automobil 308 RC Z predstavljen na prošlogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu. Ovaj koncept je naišao na odličan prijem kod publike i Francuzi za sledeći salon u Frankfurtu 2009. godine pripremaju njegovu serijsku varijantu, za čiju proizvodnju će biti zadužena austrijska firma Magna Steyr.
Citroenov SUV model C-Crosser (brat blizanac Peugeota 4007), osim sa 2.2 HDi dizelašem od 156KS, od sada je kupcima u Velikoj Britaniji dostupan i sa 2.4 litarskim benzincem sa 125kW/170KS pri 6000 o/min. i 232Nm obrtnog momenta pri 4100 o/min. Sa ovim agregatom, C-Crosser 2.4i sa petostepenim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,2 sekunde (sa novom CVT transmisijom mu trebaju 10,4 sekunde), a postiže najveću brzinu od 200 km/h. U Velikoj Britaniji cene za C-Crosser sa ovim motorom počinju od samo 19.995 funti (25.240 evra) za verziju 2.4i VTR i idu do 25.195 funti (31.805 evra) za model 2.4i Exclucive CVT.
Smart ForTwo za 13 ljudi
Ne radi se ni o kakvoj posebnoj preradi ovog popularnog gradskog mališana, već o potpuno standardnom modelu, koji je poslužio grupi od 13 "smart car-tortionists" gimnastičara da opovrgnu fabrički podatak da je Smart u stvari samo dvosed. Njih 13 je naime uspelo da se ugura u samo 2,70 metara dugačak i 1,60 metara širok Smart, a sve je organizovano na ovogodišnjem Destination Brooklands okupljanju ljubitelja ovog automobila, održanog u Mercedes-Benz Worldu, u britanskom Weybridgeu (na okupljanju je inače učestvovalo preko 1200 primeraka ovog modela).
Iz Land Rovera su najavili da će na salonu automobila u Londonu 22. jula svoj globalni debi doživeti novi Range Rover Autobiography.
Prema fabričkom saopštenju, radi se o najluksuznijem serijskom Range Roveru ikada, odnosno sve se u osnovi svodi na bogatu opremu sa posebnim naglaskom na koži. Tačnije, Autobiography ima više kože u interijeru (sedišta, volan, centralna konzola, prednji panel, vrata, pa čak i patosnice su oivičene kožom) nego bilo koji Range Rover pre njega.
Sem kožnim interijerom, Range Rover Autobiography se ističe i novim aluminijumskim točkovima od 20 inča, posebnim bojama za karoseriju i opcionim drvenim volanom i istim takvim vrhom ručice menjača.
Za kupce koji žele još više, Range Rover će ponuditi i novi dizajn paket sa Supercharged grilom, bočnim otvorima za vazduh, svetlima, kao i pedalama od nerđajućeg čelika za Range Rover Autobiography TDV8.
Cena za ovakav luksuzni 4x4 model naravno nije mala i u Velikoj Britaniji se kreće od 72.995 funti (oko 92.150 evra).
I standardni modeli Range Rovera su malo doterani za prodajnu sezonu 2009. Tačnije, dobili su novi izgled točkova, par novih boja karoserije, bogatiju serijsku opremu (satelitska navigacija i TV su deo opreme od HSE modela naviše) i opcioni drveni i kožni volan sa grejanjem.