home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Mercedes je prosirio ponudu motora u svojoj S klasi novim V8 dizelasem. U model S420 CDI ugradjen je motor sa 235Kw(320KS) i 730 Nm. Ubrzanje ove velike limuzine od 0 do 100 km/h iznosi samo 6,6 sekundi uz maksimalnu brzinu ogranicenu na 250 km/h. Pritom prema navodima fabrike trosi prosecno 9,5 litara na 100 km puta sto uz rezervoar od 90 litara omogucava autonomiju od 1000 km.





Lexus IS-F

7 Dec 2006 - 15:06 Noviteti Link

Lexus je i zvanicno potvrdio da uvodi F (kao fast) sportske verzije svojih automobila kao konkurente M i AMG modelima BMW-a i Mercedesa. Prvi model sa oznakom F bice IS-F, koji svoju premijeru ocekuje na salonu u Detroitu pocetlom januara 2007. godine. Da bi konkurisao BMW-u M3, AMG-u C55 i Audiju RS4 imace motor V8 sa svih 425KS. Cena bi se trebala kretati oko 50000 dolara u SAD-u. Na teaser slici, koju je Lexus danas objavio, je samo detalj novog IS-F kao najava dolaska novog modela. Obratite paznju na zavrsetke izduvnih cevi! Drugi modeli Lexusa koji ce poneti sportsku oznaku F bice GS-F i buduca coupe varijanta modela IS.



Hartge H30

7 Dec 2006 - 12:01 Tuning Link

Ovo je najnovija prerada firme Hartge sa imenom H30 a rec je ustvari o doradjenom BMW-u Z4 coupe. Hartge je u Z4 ugradio 3,0 biturbo motor iz BMW-a 335i ali umesto serijskih 306 KS snagu je povecao na 380 konja. Maksimalna brzina sada iznosi 285 km/h a ubrzanje od 0 do 100km/h 4,8 sekundi. Nije samo motor promenjen vec je dodat i diskretni aero body kit gde se pre svega istice spojler na prednjem braniku od karbon fibera. Od istog su materijala i sportski volan, delovi instrument table i centralne konzole kao i rukohvati na vratima. Uz sportska sedista isticu se jos i aluminijumske pedale. Naravno ni to nije sve. Kocioni diskovi, koji se vide kroz 20-incne felne su sada precnika 380mm napred i 324mm nazad a opruge su skracene za dodatnih 30mm. I na kraju sve to poprilicno kosta. Cena 83250 eura.



Maruti Zen Estilo

7 Dec 2006 - 12:00 Noviteti Link

Indijski Maruti, koji prodaje svoj mali model 800 i kod nas, upravo je predstavio svoju novu verziju modela Zen Estilo. Kako je Maruti indijski Suzukijev partner ne treba da cudi da je Zen Estilo nista drugo do Suzuki MR Wagon sa oznakama indijske firme. Inace ovaj mikroven sa obaveznih 5 vrata i duzine 3,5 metra pokrece 1,1 litarski motor sa 16v i 64KS. Da li ce se ikada pojaviti i u Evropi za sada nije poznato. 



O ovom novom Porscheovom projektu sportske coupe-limuzine sa 4 vrata vec smo pisali pa sada samo prenosimo nekoliko novih impresija moguceg izgleda buduceg Porscheovog sportiste iz nemackog Autobilda. Porsche ovaj projekat krije pod fabrickim kodom G1 a planirana prezentacija bi trebalo da se dogodi 2009. godine mada je moguce da se ovaj Porscheov novitet pojavi godinu dana ranije. Panamera ce biti odlucan Porscheov odgovor vec postojecim Maseratiju Quattroporte-u i Mercedesu CLS-u a i buducim konkurentima BMW-u X6 i Aston Martinu Rapide-u. Cena naravno nece biti mala.



Iz Fiata su proteklih godina stizale najave o mogucoj varijanti Pande sa 3 vrata ali od toga do danas nije bilo nista. Na slikama je zanimljiv koncept kako bi ta nesudjena trovratna Panda mogla da izgleda. Fiat je zajedno sa proizvodjacem sportske odece Dainese (ciji se logo nalazi na nekoliko vidljivih mesta na vozilu) napravio ovaj prototip sa cudnim imenom Tanker za svoj stand na upravo otvorenom salonu u Bolonji. Konept se zasniva na Pandi 4x4 a koliko je estetski uspesno izvedeno uklanjanje viska vrata mozete sami da procenite na fotografijama. Iz Fiata i dalje nema novih informacija da li u buducnosti mozemo ocekivati trovratnu Pandu u proizvodnji. Mozda je ipak ovaj prototip jedan lep nagovestaj da u Fiatu jos nisu odbacili ideju o prosirenju Pandinih karoserijskih verzija.  



Obelezavajuci jos jednu titulu u konkurenciji vozaca Sebastiana Loeba u WRC-u, Citroen predstavlja 2 specijalne sportske varijante svojih modela C2 by Loeb i C4 by Loeb. Citroen doduse ove godine nije zvanicno ucestvovao u WRC sampionatu ali ce trostruki sampion tog takmicenja Sebastian Loeb naredne godine voziti model C4 WRC zvanicne fabricke ekipe Citroena pa su tako ove specijalne verzije i lepa najava povratka Citroena u WRC sampionat. C4 by Loeb se nudi u 2 boje; crvenoj ili crnoj sa 17 incnim alu felnama u beloj ili tamno sivoj boji i uz zadnji krovni spojler u boji karoserije. Uz svaki primerak ove serije ide naravno i plocica sa serijskim brojem i logo by Loeb na vratima i na zadnjem kraju vozila. Unutra se isticu crveno-crno sportska sedista i enterijer delimicno u kozi i u kombinaciji sa alkantarom kao i pedale od aluminijuma i detalj u vidu crvenog konca uptrebljenog na koznom upravljacu. Paleta motora, koji se ugradjuju u ovu verziju obuhvata benzince od 110, 143 i 180KS i dizelase od 110 i 138KS. Drugi model ove serije C2 by Loeb, koji je napravljen na osnovi serijske VTR/VTS verzije, slicno vecem bratu takodje se nudi u 2 boje tj. crvenoj i crnoj i sa 16 incnim alu tockovima i krovnim spojlerom u boji automobila. Unutra nema iznenadjenja. Kao i kod C4 by Loeb i ovde se obilato koristi hrom i aluminijum ( od ovog poslednjeg su pedale)  kao i koza za volan sa crvenim koncem. Sedista su takodje u kombinaciji crne i crvene boje. Ugradjuju se 2 motora, oba benzinci i to 1,6 sa 110 i 125KS. Ovaj poslednji ima i ESP sistem koji se moze u potpunosti iskljuciti. I na ovom modelu se nalazi poseban logo by Loeb na vratima i pozadi kao znak prepoznavanja.



Peugeot 207 CC

6 Dec 2006 - 15:37 Noviteti Link
Od danas su dostupne i prve fabricke slike nove verzije 207-ice. Naravno radi se o coupe-cabrioletu sa tvrdim sklopivim krovom, koji operaciju otvaranja-zatvaranja obavlja za 25 sekundi. Sto se izgleda tice tu velikih iznenadjenja nema, buduci da je sam Peugeot razotkrio izgled 207-ce u CC verziji nedavno sa konceptom 207 Epure. Ipak i ovakvim dizajnom, koji lici na stil 206 CC, nastavlja se uspesna tradicija  Peugeotovih kabrioleta sa tvrdim sklopivim krovom. Samo podsecanja radi od 2001, kada je pocela prodaja 206-ce u CC varijanti, zajedno sa vecim modelom 307 CC, Peugeot je prodao preko 500000 primeraka ova dva modela, a sam 206 CC kao manji i jevtiniji je prodat u 360000 komada.. Zanimljiv je novi detalj na ovoj 207-ici. U Peugeotu su ugradili senzor za detektovanje otvaranja vrata automobila, koji tada spusta stakla za nekoliko milimetara da bi se odmakla od krova. Peugeot najavljuje motore: 1,6 litarski sa 16v u 2 verzije (120 i 150KS) razvijen u saradnji sa BMW-om i 1,6 litarski dizelas sa 110KS. Serijski se u sve verzije ugradjuje 5-stepeni rucni menjac s tim sto se kod slabijeg benzinca moze doplatiti i 4-stepeni sekvencijalni automatik. Auto je naravno duzi od 206 CC pa sada dimenzije izgledaju ovako: DxSxV 4030mm, 1750mm i 1397mm, cime je ova CC varijanta 75mm niza od hatchbacka. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2540mm. Prtljaznik u coupe varijanti ima prihvatljivih 370 litara dok se u cabrio verziji samanjuje na malih 145 litara korisne zapremine.  Kao i 206 CC i ovaj kabrio je ipak samo 2+2 vozilo tj. mesta ima dovoljno samo napred dok pozadi mozda moze da se smesti samo jedno dete. Treba napomenuti da se u CC varijanti sedi sportski nize nego u klasicnoj 207-ici. Kako je saopsteno proizvodnja ce se odvijati u Spaniji, a prodaja pocinje u martu naredne godine kada ce biti poznata i cena.

Toliko smo vec pisali o novom modelu 500 iz Fiata da bi sve bilo samo ponavljanje. Ali sada su nam dostupne slike potpuno gotovog modela, naravno nezvanicne, koje su dospele na internet bez Fiatove volje. Slike dovoljno govore o retro obliku nove ponovo ozivljene legendarne petstotke napravljene za 21. vek. Nezvanicne informacije govore da ce svetska premijera biti odrzana u septembru 2007. godine na salonu u Frankfurtu. Dotada evo nekih, opet, nezvanicnih informacija o dimenzijama i motorima. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2305 mm nasuprot prethodniku koji je imao samo 1800mm. Za duzinu se samo nagadja da ce biti oko 3400mm dakle kao Toyota Aygo. Motori bi, prema sada dostupnim insajderskim informacijama, za pocetak bili Pandini 1,1 i 1,2 litarski benzinci i 1,3 litarski multijet dizelas. Ali i dalje se spominje mogucnost ugradnje dvocilindricnih motora sa turbom i snagom izmedju 90 i 110KS. Novo je sto se sad pominje 1,4 litarski 16v motor sa okruglo 100KS iz Pande 100HP, sa kojim bi mali 500 dostizao svih 185km/h i ubrzanje do stotke za 9,5 sekundi. Ostaje nam samo nada da u Fiatu nece preterati sa cenom kao BMW sa novim Minijem ili mu preti (relativni) neuspeh poput VW-ove nove Bube.



U Jaguaru su odlucili da jos jednom, zaista po poslednji put, obnove svoj aktuelni model S-type iako su vec najavili i njegovog naslednika sa novim imenom XF. Ocigledno da se novi XF nece pojaviti bas tako brzo kao sto se mozda ocekivalo cim su se u Jaguaru tj. Fordu odlucili na usavrsavanje sadasnjeg modela. Doterivanje je ipak vise ograniceno na spoljasnji i unutrasnji dizajn i visi stepen serijske i opcione opreme nego na temeljito tehnicko usavrsavanje. To ce ipak biti zadatak novog XF-a. I sta donosi restilizovani S-type?

 (Dalje)

Tek sto se pojavila nova generacija malog gradskog automobila dobija i prvu limitiranu verziju sa adekvatnim imenom-Limited One nastavljajuci time tradiciju prethodnika, koji je pruzao siroke mogucnosti za personalizaciju.Ova nova verzija ce biti proizvedena samo u coupe varijanti u 1500 primeraka. Buduci da je Italija najvece trziste za Smart (dosad je u toj zemlji prodato 210000 komada ), cast da ugosti premijeru ove varijante Smarta imace salon automobila u Bolonji. U prodaji ce se pojaviti istovremeno kad i obicna varijanta novog Smarta, dakle u aprilu 2007. godine ali ce se uplate primati vec od sredine januara. Ova ekskluzivna verzija se spolja razlikuje po specijalnoj metalik boji nazvanoj pyrit siva i srebrnom bojom tridion sigurnosne celije u kojoj su i maska i alu tockovi od 15 inca. Tu je i panoramski krov kao deo serijske opreme, grejanje sedista i automatska klima sa 2 zone podesavanja. Unutra se odmah primecuje nappa koza na sedistima, volanu i rucici menjaca. Motor je benzinac sa 71KS i maksimalnom brzinom od 145km/h. Cene nove generacije Smarta bi trebale da ostanu na nivou prethodne uprkos svim poboljsanjima.



Geiger H2 christmas

6 Dec 2006 - 12:26 Tuning Link

Geiger je najveci diler Hummera u Evropi i jedan od vodecih tjunera americkih automobila i kao takav upravo predstavlja svoju najnoviju preradu Hummera H2 u pravom bozicnom duhu. Otuda i takvo ime za ovu verziju. Karoserija je sva u vatreno crvenoj boji sa zimskim motivima u airbrush tehnici na donjen delu karoserije. Tu su i vrata, koja se u Lamborghini stilu otvaraju na gore i posebno atraktivne LED diode (250 komada) rasporedjene po karoseriji, koje nocu posebno isticu konture ovog bozicnog Hummera. Oprema jos sadrzi krovni prtljaznik i specijalne drzace za 2 snowboarda pozadi. Na hromirane tockove od 22 inca montirane su Pirelli Scorpion ATR gume, koje se takodje nalaze i da prikolici za motorne sanke sa istim grafickim resenjima kao i karoserija Hummera. Valjda je sve to u funkciji da bozic bata stigne svuda cak iako se dogodi da se Hummer zaglavi u snegu. A sad unutrasnjost. Naravno sva u crvenoj kozi, ukljucujuci i tepihe (!) da se estetski podudara sa spoljasnjim izgledom ovog Hummera sa 320KS. Ali to je tek pocetak. Posebno se istice JBL sound system od 3800 vati, DVD plejer, digitalna TV i slicne cake. Nazalost u Geigeru pri odredjivanju cene nisu bili u duhu bozicnog darivanja pa cena njihovog bozicnog Hummera iznosi oko 110000 eura.



Pocetkom januara na salonu automobila u Detroitu Honda ce izloziti koncept Accord coupe, novu karoserijsku varijantu svog najprodavanijeg modela u SAD-u. U Hondi se nadaju da ce ovim hrabrim novim dizajnom, koji pokazuje i kako ce izgledati potpuno nova generacija Accorda limuzine, nastaviti sa uspesnim prodajnim rezultatima kojima pomazu i takva priznanja kao sto je pobeda u svojoj kategoriji u prestiznom izboru "10best cars" casopisa Car and Driver. U proteklih 25 godina Accord se cak 21 put nasao medju pobednicima u tom izboru. Na prvoj slici je zvanican crtez novog Accorda coupe concept a na drugoj samo nezvanicna impresija moguceg izgleda nove limuzunske verzije Accorda najavljenog za 2008. godinu.



Hummer O2

6 Dec 2006 - 00:06 Salon Link

Na slikama je koncept Hummer O2, pobednik ovogodisnjeg Design challenge-a odrzanog u vreme salona u LA-u. Za sada je ceo projekat samo na razini kompjuterskog crteza, odnosno jos ne postoji model 1:1. U Hummeru su i za ovaj koncept predvideli 4x4 pogon a najveca odlika cele studije je ustvari to sto je predvidjeno da bude izradjen u potpunosti od reciklirajucih materiajla. Otuda i ta zelena boja i ime O2 kao znak njegovih prijateljskih osobina prema prirodi. 



Toyota Auris

5 Dec 2006 - 21:40 Predstavljamo Link

Konacno evo i zvanicnih slika nove Toyote Auris, koja zamenjuje hatchback varijantu Corolle. Limuzinska verzija ce se i dalje zvati Corolla cija je 10. generacija imala svoju evropsku premijeru pre nekoliko dana na salonu u Helsinkiju. A za neki dan na predstojecem salonu u Bolonji ( 7. do 17. decembra ) i Auris ce imati evropsku premijeru. Evropsku jer se japanska varijanta Aurisa vec od oktobra prodaje u svojoj postojbini.

 (Dalje)