home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Audi A7 stiže 2009.

27 Jul 2007 - 18:06 Top secret Link

Britanski CarMagazine tvrdi da je ovo zvanična skica Audijevog budućeg sportskog sedana A7, koji u biti predstavlja odgovor fabrike sa četiri prstena Mercedesu CLS, Aston Martinu Rapide i budućim sličnim modelima Porschea (Panamera), VW-a i BMW-a. Kao što smo napomenuli i prilikom objavljivanja navodno zvaničnih fabričkih skica Audija A1 i R8 Spider, vreme će pokazati da li se CarMagazine zaista dokopao oficijelnih crteža tih budućih modela marke iz Ingolštata ili je to samo bio njihov pokušaj dodatnog medijskog eksponiranja. U svakom slučaju, Audi A7 biće napravljen na platformi sledeće generacije modela A6 dok će dizajnerski, zbog svog niskog krova i položenih zadnjih stubova, više ličiti na coupe sa četiri vrata nego na klasičnu limuzinu, što je uostalom i bio cilj. Audijevu novu "Sedmicu" će pokretati široka paleta motora sa 6 i 8 cilindara. To su 3,0 litarski V6 i 4,2 litarski V8 FSI benzinci, zatim V10 agregat iz Lamborghinija u atmosferskoj verziji kao i u bi-turbo varijanti (ovaj poslednji će se ugarđivati u Audi S7 i RS7), dok će dizelaše predstavljati 3,0 litarski  V6 i 4,2 litarski V8 TDI motori. Cena će se kretati između cifara koje treba odvojiti za A6 i A8, odnosno od 35 do 50.000 funti. Treba reći da Audi sprema i kabriolet na bazi A7, ali o njemu za sada nema nekih konkretnijih informacija. Kako se očekuje, Audi će već na salonu automobila u Njujorku narednog proleća, predstaviti A7 kao koncept dok se serijska varijanta očekuje na tržištu tek u septembru 2009. godine.





Audi R8 Spider

26 Jul 2007 - 14:05 Top secret Link

Posle zvaničnih skica malog Audija A1, britanski CarMagazine navodno se dokopao i fabričkog crteža još jednog Audijevog noviteta - ovog puta radi se o modelu R8 Spider (u Audiju bi stvarno trebali da provere gde to "curi"). Kako bilo, skica prikazuje definitivni izgled modela R8 u varijanti bez krova, koji će se na tržištu pojaviti 2009. godine po ceni od 85.000 funti, a predstavljaće konkurenciju, pre svega Porscheu 911 Cabrio. R8 Spider će u stvari biti targa automobil a ne klasičan kabriolet sa platnenim ili metalnim sklopivim krovom. I R8 Spider će pokretati (centralno smešten) 4,2 litarski V8 motor sa 309kW/420KS, koji se nalazi i u običnom R8, a pokretaće i novi Audi R4. Osim novog Spidera, Audi planira da porodicu R8 proširi tako što će u ovaj dvosed ugraditi i V10 agregat iz Lamborghinija Gallardo, koji će razvijati najmanje 500 konja.



Britanski CarMagazine tvrdi da je došao do zvaničnih fabričkih skica novog Audija A1, koji u potpunosti otkrivaju kako će novi baby Audi izgledati, a da li se zaista radi o originalnim skicama pokazaće vreme. Inače, nemački proizvođač već nekoliko godina nije prisutan u segmentu premium mališana, koje predvodi BMW-ov novi Mini, tako da dolazak Audija A1 na tržište (u poslednjem kvartalu 2009.) uopšte ne iznenađuje. Osim atraktivnog i zanimljivog dizajna sa karakterističnom i nezaobilaznom "single frame" maskom, pažnju privlači i činjenica da će A1 biti među prvim modelima u VW grupaciji, koji će koristiti novu MQB platformu na kojoj će kasnije nastati i novi Audi A3 i ostali novi manji modeli iz VW grupe. Budući da će Audi opremiti A1 i sa Quattro integralnim pogonom, sasvim je jasno zašto nije upotrebljena PQ25 platforma sa samo prednjim pogonom na kojoj se razvija novi VW Polo za 2008. godinu. A1 će biti dugačak nepunih četiri metra a biće niži i širi od svojih neposrednih konkuranata. Audi inače planira četiri karoserijske verzije novog A1. To su hatchback sa troja vrata (na slikama), nešto prostraniji i praktičniji hatchback sa petora vrata, sledi manji Coupe i na kraju još i Cabrio, za koji još nije sigurno da li se radi o klasičnom kabrioletu sa četiri sedišta ili sportskom roadsteru sa mestom za samo dva putnika. Ne treba zaboraviti ni sportsku S1 verziju, koju bi trebalo da pokreće turbo benzinac sa 200 konja, naravno u kombinaciji sa Quattro pogonom. Na trećoj slici je prikazana ta S1 varijanta novog malog Audija, koja se ističe velikim alu točkovima, komletnim aero body paketom i dnevnim LED svetlima. Obični modeli A1 će naravno imati pogon samo na prednjoj osovini. Audi je predvideo ugradnju pet različitih verzija jednog 1,4 litarskog benzinca, koji će u zavisnosti da li imaju ili nemaju turbo punjač, razvijati 48kW/65KS, 63kW/85KS, 77kW/105KS, 103kW/140KS i 125kW/170KS. Svi će naravno imati direktno ubrizgavanje goriva. Od dizelaša u ponudi će biti 1,6 litarski agregat u nekoliko verzija : sa 55kW/75KS, 66kW/90KS, 77kW/105KS i 96kW/130KS. Kako bi opravdao svoj buduću premium status, Audi A1 će se opremati i DSG menjačem sa duplim kvačilom. Audi se nada će tokom 2010.-te, prve pune godine proizvodnje, proizvesti oko 100.000 komada A1, a da kasnije sa promocijom novih verzija kao i SUV modela Q1, proizvodnja u fabrici u Briselu naraste na 190.000 primeraka. Cene će se kretati od 16.000 evra pa naviše.



Kia Mesa

26 Jul 2007 - 00:32 Top secret Link

Ovo je prvi teaser crtež Kijinog novog full size SUV modela Mesa, koji bi na domaćem, korejskom tržištu trebao da bude predstavljen već na jesen ove godine a na američkom (kome je u stvari najviše namenjen) na samom početku naredne godine (najverovatnije u Detroitu početkom januara). Kao što se i očekivalo, serijska varijanta Mese će veoma ličiti na koncept KCD-II Mesa, koji se takođe pojavio na salona u Detroitu ali 2005. godine. Mesa će kupce osvajati svojim robusnim izgledom, atraktivnim i prostranim interijerom (najverovatnije će nuditi mesta za sedam putnika u tri reda sedišta), povoljnim odnosom plaćeno/dobijeno i stalnim pogonom na sva četiri točka. Budući da je namenjena Amerikancima, ne čudi što se (bar zasad) najavljuje ugradnja samo 3,8 litarskog V6 benzinca sa 260KS dok o dizelašu nema ni pomena. Zasad. Zbog toga ga u Evropi i ne treba očekivati tako brzo, naravno ako se ikada i pojavi na Starom kontinentu. Prema nepotvrđenim informacijama, Kia će u Mesu ugrađivati i jači 4,6 litarski V8 benzinac.  



Iako o ovome još nema zvaničnih informacija, izgleda da Renault sprema i CC (Coupe-Cabrio) verziju tek nedavno predstavljenog Twinga druge generacije. Prema sadašnjim informacijama, Twingo CC vizuelno uopšte neće ličiti na običan Twingo hatchback (prednji deo više podseća na aktuelni Clio III), jedino bi njegova instrument tabla uz manje izmene ipak mogla da se nađe u Twingu CC. Naravno platformu i motore Twingo CC će preuzeti od brata sa tvrdim krovom. Što se rešenja krova tiče, Renault neće upotrebiti neki skup i kompleksan mehanizam već će umesto krova iz nekoliko delova, upotrebiti jednostavniji iz samo jednog dela (slično rešenju Fioravantija Vola i Ferrarija 575M Superamerica), čime se štedi na težini automobila a prednosti su još i manja cena i veći prtljažnik. Iako se novi Twingo trenutno proizvodi samo u Sloveniji, Twingo CC bi trebalo da se proizvodi u Francuskoj. Pojavila se i nezvanična informacija da bi cena ovakvog Twinga CC mogla da se kreće oko 15.000 evra za razliku od konkurencije, čiji modeli koštaju od 18 do 20.000 evra.



Proton Gen-2 sedan

25 Jul 2007 - 00:40 Top secret Link

Malezijski Proton je objavio prvu teaser fotografiju svoje nove limuzine (prva slika), koja u stvari predstavlja samo sedan verziju već postojećeg hatchaback modela Gen-2, promovisanog 2004. godine. Nažalost po Proton, koji bi želeo da zadnji kraj novog sedana ostane tajna do zvanične prezentacije (planirane za 15. avgust), na netu su se pojavili kompjuterski crteži (druga i treća slika), koji u potpunosti otkrivaju izgled brižljivo čuvane tajne. Naravno, zahvaljujući produženom gepeku, Gen-2 sedan je za 17 cm duži od kombi-limuzinske verzije (448 naspram 431 cm) dok je prtljažnik zapremine 430 litara. Proton Gen-2 sedan (bar u početku) pokretaće benzinski 1,6 i 1,8 litarski motori sa 82kW/111KS i 148Nm odnosno 88kW/120KS i 165Nm. Težina slabije motorizovane verzije iznosi 1180 a snažnije 1210 kg. Snaga se na prednje točkove prenosi preko ručnog menjača sa 5 stepeni i automatskog sa 4 brzine. Kao standardna oprema ugrađivaće se točkovi od 15 inča, centralno zaključavanje, el. podizači stakala i radio/CD plejer.



Audi Q3 stiže 2009.

24 Jul 2007 - 00:58 Top secret Link

Audijev kompaktni SUV model Q3 treba da dobije zeleno svetlo za serijsku proizvodnju tokom narednih nekoliko meseci, što u praksi znači da će prvi primerci napustiti proizvodne hale početkom 2009. godine. Kako će budući Q3 izgledati, pokazala nam je studija Cross Coupe Quattro, promovisana u aprilu ove godine na salonu u Šangaju, a konačan oblik Q3 bi trebao da bude kao na ovoj slici iz nemačkog AutoBilda. Osim verzije sa pet, Audi će ponuditi i varijantu sa troja vrata, koja će ipak biti više lifestyle automobil nego pravo off-road vozilo. To potvrđuje i činjenica da će integralni pogon na sva četiri točka biti opcija a ne standard, kao i to da neće biti ni blokade diferencijala, ni reduktora ni podešavajućeg ogibljenja. Paleta motora obuhvataće, između ostalog, i 2,0 litarski TFSI benzinac sa 147kW/200KS, zatim 3,6 litarski FSI V6 agregat sa 210kW/286KS i 3,0 L turbodizel sa 171kW/233KS.



Par dana posle špijunskih slika novog BMW-a X6, pojavile su se dosad možda i najbolje slike BMW-a serije 1 u Cabrio verziji, čija premijera se očekuje na salonu automobila u Ženevi naredne godine (prema najnovijim insajderskim informacijama). Ova Cabrio varijanta nedavno predstavljene serije 1 Coupe ipak će imati konvencionalni platneni umesto metalnog sklopivog krova, kakav je ugrađen na BMW seriju 3 CC (Coupe-Cabrio). Razlog je finansijske prirode (jeftiniji za proizvodnju) kao i to da platneni krov zauzima manje mesta od metalnog (prtljažnik će imati od 240 do 280 litara zapremine zavisno od toga da li je krov spušten ili podignut). Imaće mesta za četiri osobe a dužina iznosi kao i kod serije 1 Coupe – 4,36 metra. Motori će najverovatnije biti isti kao i kod serije 1 Coupe, što znači da će paleta agregata obuhvatati 3,0 litarski bi-turbo brenzinac sa 306KS (model 135i) i 2,0 litarske dizelaše sa 177 i 204KS (modeli 120d i 123d). U Americi će se nuditi i 3,0 litarski benzinac sa 230KS (model 128i). Kasnije će ponuda biti obogaćena pa će (prema sadašnjim nezvaničnim informacijama) serija 1 Cabrio obuhvatati i modele 118i (143KS), 120i (170KS), 130i (265KS) i 118d (143KS). Naravno i ovaj Cabrio imaće pogon na zadnjoj osovini. BMW-ov EfficientDynamics program (obuhvata Brake Energy Regeneration - regeneracija kočione energije, drugu generaciju High Precision Direct ubrizgavanja kod 135i, Start&Go funkciju) brinuće se za smanjenje potrošnje goriva i emisije štetnih gasova. Za bezbednost će se brinuti elektronski sistemi kao što su DTC (Dynamic Traction Control) i DSC (Dynamic Stability Control). Prodaja bi trebalo da počne nedugo posle zvanične prezenatacije na pomenutom ženevskom salonu u martu 2008. godine.

 



Osim (polu)karavana Clubman o kome smo nedavno opširnije pisali, Mini sprema i novu Cabrio varijantu, koja će se pojaviti na tržištu na proleće naredne godine. Jedan nemaskirani primerak novog Minija Cabrio uhvaćen je ovih dana tokom testiranja blizu BMW-ove centrale u Minhenu (da podsetimo da je BMW vlasnik Minija). Naravno, i Cabrio varijanta kao i aktuelna konvencionalna verzija sa tvrdim krovom (predstavljena prošle godine), donosi dizajn veoma sličan prethodniku kao i povećane dimenzije što će najviše pozdraviti putnici na zadnjim sedištima. Bez obzira na modu ugradnje metalnih sklopivih krovova, novi Mini Cabrio zadržava klasični platneni multifunkcionalni krov ali koji i dalje ima širok C stub tako da od poboljšanja vidljivosti nema ništa. Pokretaće ga već poznati benzinci od 1,4 i 1,6 litra sa 95 (Mini One), 120 (Mini Cooper) i 175KS (Mini Cooper S). O mogućnosti ugradnje 1,6 litarskog dizelaša sa 110 konja zasad nema zvanične potvrde.



Upravo tako. Uspešni model, koji se u Evropi prodavao od 1974. do 1992. godine, dobiće istoimenog naslednika već tokom naredne godine. Kako će novi Scirocco izgledati pokazala je studija Iroc, predstavljena prošle godine na salonu u Parizu. Tada su VW-ovi čelnici najavili da će novi Scirocco ličiti na pomenuti koncept a koliko će to stvarno biti, videćemo tek kada automobil bude i zvanično promovisan. Dotle, moramo da se zadovoljimo najnovijim špijunskim slikama (iz Kalifornije), na kojima su najinteresantniji delovi Sciroccoa naravno maskirani i tako sakriveni od "urokljivih" i radoznalih novinarskih očiju (druga slika prikazuje crtež mogućeg konačnog izgleda). Uprkos maskiranom prednjem i zadnjem delu automobila, ipak je jasno da će serijski Scirocco zadržati veliki deo dizajna prikazanog na studiji Iroc. Auto je daleko niži u odnosu na Golf (i lakši), ima prilično kratku haubu i izduženu liniju krova, a izgleda da će serijski Scirocco zadržati skoro identičnu saćastu masku, kakvu je imao i Iroc (inače dugačak 4,24 metra i težak 1150 kg). VW bi u novi Scirocco trebao da ugrađuje benzinske TSI motore od 1,4 i 2,0 litra sa rasponom snage od 140 do 230KS kao i 2,0 TDI dizelaš u verzijama sa 140 i 170KS. Uz doplatu će moći da se opremi i DSG menjačem sa duplim kvačilom. Proizvodnja će se odvijati u VW-ovoj fabrici u Palmeli (Portugal) i to u količini od oko 100.000 komada godišnje. Očekuje se cena od oko 24.000  evra za bazni model. Zanimljivo je i pitanje da li će se novi Scirocco prodavati i u Americi. Naime, prošle godine se govorilo da se nova generacija Sciroccoa najverovatnije neće pojaviti u SAD-u da se ne bi stvarala konkurencija unutar kuće odnosno da novi Scirocco ne bi imao negativni efekat po prodaju aktuelnog Golfa GTI. Ipak, kasnije su se pojavile vesti da će konačnu odluku o tome, da li će Amerikanci moći da kupe novi Scirocco, doneti lično Martin Winterkorn, prvi čovek Volkswagena. Amerima preostaje samo da se nadaju da tog dana kada treba da donese tu odluku, neće ustati na levu nogu...




Uhvaćen BMW X6

20 Jul 2007 - 17:36 Top secret Link

Samo nekoliko dana pošto smo objavili nekoliko renderinga mogućeg izgleda novog BMW-ovog SAC (Sports Activity Coupe) modela X6, lovci na novitete uspeli su da snime njegov prototip i to bez mnogo maske (konačno se jasno vidi njegov zadnji deo), što samo potvrđuje da je datum prezentacije veoma blizu (koncept bi trebao da se pojavi već u septembru na salonu u Frankfurtu a prodaja serijske varijante će startovati tokom 2008. godine). Ovi, dosad najbolji snimci, samo potvrđuju realističnost renderinga od pre neki dan. Dakle, X6 (na platformi BMW-a X5) sa svojim niskim krovom i položenim C stubom, predstavlja zanimljivu mešavinu coupe automobila sa četiri vrata i SUV modela što znači da će X6 biti niži od uobičajenih 4x4 vozila (biće za 60 mm duži a 100 mm niži od X5). Za razliku od brata X5, novi X6 neće imati mogućnost doplate za treći red sedišta, štaviše X6 će u osnovnoj konfiguraciji biti četvorosed, dok će peto sedište biti ponuđeno kao opcija. X6 će imati isto međuosovinsko rastojanje i trag točkova kao i X5, a pomenuti nizak krov znači niže težište i bolju upravljivost (više sportskih voznih osobina), naravno u kombinaciji sa xDrive integralnim pogonom. Što se motora tiče, paleta će biti veoma slična kao i kod X5, odnosno pokretaće ga 3,0 litarski benzinac sa 200kW/272KS i 3,0 litarski dizelaši sa 170kW/231KS odnosno 210kW/286KS. Najjači će (bar u početku) biti benzinski 4,8 litarski V8 agregat sa 355KS a kasnije je moguća ugradnja i 3,0 litarskog turbo benzinca od 306KS kao i bi-turbo V8 benzinca sa oko 400 konja. Novi X6 će se proizvoditi u BMW-ovim američkim pogonima u gradu Spartanburg (gde se već prave X5 i Z4) i to u tiražu od 40.000 komada godišnje. Očekuje se da će cena X6 biti viša za 4500 evra u odnosu na aktuelni X5.




Prema pisanju magazina Automobilwoche i Auto Motor und Sport, BMW na platformi Minija Cooper sprema mali gradski automobil sa prednjim pogonom (!), koji bi mogao da se pojavi na tržištu 2010. godine (mogući izgled vidite na slici). BMW-ov City car biće direktan konkurent budućem Audiju A1, koji će biti predstavljen godinu dana ranije. Prema prvim informacijama, novi mali BMW u karoseriji dugačkoj 3,75 metra nudiće mesta za četiri osobe, a pokretaće ga 1,4 litarski motor, čija emisija CO2 bi trebalo da iznosi manje od 100 grama po kilometru. Ako stvarno ikada ugleda svetlost dana, BMW City (ili kako će se već zvati) bi mogao da se proizvodi u pogonima kompanije Magna Steyr, budući da su kapaciteti fabrike Mini u Oksfordu ograničeni. Međutim, bez obzira na to gde bi City mogao da se sklapa, motori za njega bi se sigurno proizvodili u Minhenu.



Mada Fiat za sada (bar zvanično) i ne razmišlja o eventualnom oživljavanju marke Autobianchi i njenog već odavno legendarnog modela A112, nedavna promocija novog retro Fiata 500 izgleda da je probudila sećanja na mnoge slavne italijanske automobile. Tako su dizajneri italijanskog sajta Autoblog.it napravili ovaj kompjuterski crtež moderne interpretacije Autobianchijevog modela A112 u Abarthovom dresu (sa sve karakterističnom crnom haubom) i time poslali jasnu poruku Fiatu (koji drži prava na Autobianchijevo ime) šta sledeće treba da učini posle oživljavanja brenda Abarth i reinkarnacije Fiata 500. Inače, originalni Autobianchi A112 (na bazi tadašnjeg Fiata 127) pojavio se 1969. godine i proizvodio se sve do 1986. godine kada ga je zamenio Autobianchi Y10. Za tih 17 godina proizvedeno je ukupno 1,3 miliona modela A112. Prvi Autobianchi A112 Abarth predstavljen je 1971. i u prvo vreme se opremao 1,0 litarskim motorom od 59KS (za današnje pojmove skromno ali ne zaboravite radi se o 1971. godini i automobilu teškom samo 700 kg). Kasnije je ovaj motor zamenjen snažnijim agregatom od 1049 kubika sa 70 konja. Eventualni novi Autobianchi A112 Abarth bi mogao da koristi benzinski motor od 1,4 litra sa turbo punjačem i 135KS iz budućeg Fiata 500 Abarth ili motor iz Grande Punta Abarth, koji raspolaže sa 150 konja. Naravno, ovo je sve samo hipotetički za slučaj da se Fiat odluči za obnavljane Autobianchija. Samo ime Autobianchi je inače preživelo sve do 1995. kada je prestala proizvodnja modela Y10.



Nemački BMW će uskoro dopuniti svoju porodicu terenskih vozila novim modelom nazvanim X6 (na platformi BMW-a X5), o kome smo već nekoliko puta pisali. Sada su dostupni novi renderinzi ovog, kako ga BMW definiše, SAC modela (SAC - Sports Activity Coupe !). Budući da X6 ima nizak krov (za jedan "terenac") i položen C stub, reč Coupe u nazivu ima smisla ali to istovremeno znači i da će putnicima na zadnjim sedištima faliti mesta za glavu. Dakle, X6 treba da bude nekakva mešavina Coupe automobila sa četiri vrata i SUV modela što znači da će X6 biti niži od uobičajenih 4x4 vozila (biće za 60 mm duži a 100 mm niži od X5). Za razliku od brata X5, novi X6 neće imati mogućnost doplate za treći red sedišta, štaviše X6 će u osnovnoj konfiguraciji biti četvorosed, dok će peto sedište biti ponuđeno kao opcija. X6 će imati isto međuosovinsko rastojanje i trag točkova kao i X5 a pomenuti nizak krov znači niže težište i bolju upravljivost (više sportskih voznih osobina), naravno u kombinaciji sa xDrive integralnim pogonom. Dizajnerski posmatrano, osim tog nižeg krova i položenih C stubova, na novom X6 se ističu još visoki bokovi i agresivan prednji deo (ogromni "bubrezi", moćni branici sa velikim otvorima za vazduh). Instrument tabla će se prilično razlikovati od one u X5 mada će X6 najverovatnije imati iDrive sistem i opcije poput HUD sistema (Head Up Display), koji najvažnije podatke emituje na vetrobransko staklo, tačno ispred vozača. Što se motora tiče, paleta će biti veoma slična kao i kod X5, što znači 3,0 litarski benzinac sa 200kW/272KS i 3,0 litarski dizelaši sa 170kW/231KS odnosno 210kW/286KS. Najjači će (bar u početku) biti benzinski 4,8 litarski V8 agregat sa 355KS a moguća je i ugradnja 3,0 litarskog turbo benzinca od 306KS kao i bi-turbo V8 benzinca sa oko 400 konja. Kako se očekuje, BMW će već na ovogodišnjem septembarskom salonu u Frankfurtu predstaviti X6 u formi koncepta dok će se serijska verzija naći na tržištu tokom 2008. godine po ceni višoj za oko 4500 evra u odnosu na BMW X5. Novi X6 će se proizvoditi u BMW-ovim američkim pogonima u gradu Spartanburg (gde se već prave X5 i Z4) i to u tiražu od 40.000 komada godišnje.




BMW M3 u CC verziji

17 Jul 2007 - 00:48 Top secret Link

Prošle nedelje je BMW za specijalizovane automobilske novinare u Španiji organizovao prve zvanične test vožnje novog M3 ali su pomenuti novinari (ne svi ali mnogi od njih) zaključili da je novi M3 (serija E92) izgubio na oštrini i sirovosti, koju je imao prethodni M3 (serija E46). Posle takvih ocena, postavlja se pitanje kakva li će tek biti kabrio odnosno CC (Coupe-Cabrio) verzija jer će ona zbog veće težine naravno imati još slabije performanse u odnosu na tek predstavljeni M3 Coupe. Ipak, uprkos takvim predviđanjima, budući BMW M3 CC (sa metalnim sklopivim krovom umesto platnenog na E46) će izgledati izuzetno moćno i atraktivno što pokazuju i ovi najnoviji crteži (širi blatobrani, agresivniji branici sa većim otvorima za vazduh, poklopac motora sa "grbom" i dodatnim otvorima za vazduh, četiri izduvne cevi i detalj u vidu M retrovizora). Veliki deo odgovornosti za povećanje težine CC-a u odnosu na Coupe, leži na kompleksnom metalnom sklopivom krovu i dodatnim ojačanjima karoserije, koja su potrebna zbog povećanja krutosti karoserije. Za sada se ne zna za koliko će M3 CC biti teži od M3 Coupea (ima 1655 kg) ali kao putokaz nože da posluži i podatak da je 335i Cabrio od 335i Coupea teži za čitavih 285 kg. Takođe, za očekivati je i povećanje potrošnje, koja kod M3 Coupea iznosi zvanično 12,4 litre a na testovima su novinari bez problema dostizali svih 18 litara. Novi M3 CC će se pojaviti u drugoj polovini 2008.godine, a pokretaće ga isti 4,0 litarski V8 motor kao i M3 Coupe, koji razvija 309kW/420KS i 400Nm obrtnog momenta (M3 Coupe ubrzava do 100 km/h za 4,8 sekunde a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h). U ponudi će biti i novi M DCT menjač (BMW-ova verzija menjača sa dva kvačila). Kasnije se očekuje i sedan i karavan (Touring) verzija novog M3. Inače, BMW planira da proda preko 100.000 komada novog BMW-a M3 za razliku od prethodnika E46, koji je prodat u 90.000 primeraka. Prva serija M3 (model E30) našla je ukupno 18.000 srećnih vlasnika. Usput, najnoviji M3 Coupe u Nemačkoj košta od 66.650 evra pa naviše.