home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Ljubitelji Range Rovera Sport kojima snage nikad nije dosta, od sledeće godine imaće na raspolaganju najjači motor ikada ugrađen u neki (serijski) Range Rover. Trenutno se naime testiraju prototipovi Range Rovera Sport sa novim 5,0 litarskim (4997 kubika) V8 benzincem, koji će razvijati 450 ili čak 500KS, čime bi ovaj model postao i jedan od najsnažnijih SUV-ova na tržištu. Inače, trenutno najsnažniji agregat u Range Roveru Sport je 4,2 litarski V8 benzinac sa kompresorom i sa snagom od 287kW/390KS (koriste ga i Jaguarovi modeli XF, XJ i XK). Procenjuje sa da bi novi Range Rover Sport 5,0 V8 do stotke mogao da stiže za oko 6,5 sekundi, dok sadašnjem 4,2 V8 modelu od 0 do 100 km/h treba 7,2 sekunde.  





Renault Twingo RS

22 Dec 2007 - 00:55 Top secret Link

Prototip sportskog Renault Twinga RS uhvaćen je ovih dana tokom tajnih testiranja na test stazi negde na jugu Italije. Sudeći po ovim špijunskim slikama, Twingo RS izgleda veoma slično studiji Twingo Concept, predstavljenoj prošle godine na salonu automobila u Parizu (2006 Paris Motor Show). To u praksi znači novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, modifikovana svetla za maglu, proširenja blatobrana, drugačiji zadnji branik i atraktivnije aluminijumske točkove. To je ono što se vidi i što se uostalom i očekuje od ovakvih gradskih jurilica, ali više privlači pažnju ono što se krije pod poklopcem motora. Očekuje se da će Twingo RS pokretati agregat sa oko 145KS, što će biti dovoljno za maksimalnu brzinu od preko 200 km/h (trenutno najsnažniji Twingo GT iz 1,2 litarskog turbo benzinca izvlači ravno 100 konja i postiže 189 km/h). Francuski proizvođač je već ranije zvanično potvrdio da će svetska premijera Twinga RS biti na sledećem salonu automobila u Ženevi, marta 2008. godine, dok će njegova komercijalizacija startovati u leto iste godine.

 



Holandska kompanija Vandenbrink Design BV je još prošle godine predstavila javnosti svoje viđenje moderne interpretacije legendarnog Ferrarija 250 GTO iz 1962., koji bi se bazirao na aktuelnom Ferrariju 599 GTB Fiorano. Budući da je taj njihov dizajnerski predlog u obliku modela Vandenbrink GTO naišao na zaista izuzetan prijem, u ovoj kompaniji su se najzad odlučili da prihvate izazov i pripreme Vanderbrink GTO za proizvodnju (imaće aluminijumsku karoseriju). Međutim, sem modela Vanderbrink GTO, holandska kompanija je juče prvim crtežom najavila i novi kabriolet Vanderbrink GT Convertible (na slici), koji će se takođe bazirati na Ferrariju 599 GTB. Ovaj automobil je nedavno bio predstavljen u Beču na zatvorenoj prezentaciji kojoj je prisustvovala samo odabrana publika. Radi se o modelu sa laganim hardtop krovom izrađenim od karbon fibera, koji će se izrađivati samo na zahtev kupca. Detalji o motorizaciji nisu saopšteni ali podsećamo da je Vandenbrink za model GTO predvideo dve verzije : 630 GTO sa 6,3 litarskim motorom od 750KS i 680Nm obrtnog momenta, i slabiji 599 GTO sa 6,0 litarskim agregatom od 650KS i 630Nm (oba motora će inače biti izrađena u saradnji sa nemačkom tjuning firmom Edo Comeptition). Cena za GT Convertible nije saopštena, ali imajući u vidu da cena Vandenbrinka 630 GTO iznosi vrtoglavih 993.000 evra (i to bez poreza), od cene za GT Convertible "boleće glava." 



ssss

Već duže vreme se govori o manjem modelu Rolls Roycea, koji bi proširio ponudu ove britanske marke i pomogao da se poveća njena godišnja proizvodnja (ove godine se očekuje prodaja od oko 800 automobila). Podsećamo, iz ove kompanije u sastavu BMW-a su još u martu ove godine potvrdili da se radi na takvom modelu. Tada je najavljeno da će se uvođenje novog modela u ponudu desiti 2010. godine. Naravno, u Rolls Royceu nisu želeli ništa da preciziraju po pitanju izgleda novog modela, mada je napomenuto da će i taj auto zadržati prepoznatljiv dizajn i ekskluzivnost ovog brenda. U međuvremenu se pojavilo nekoliko dobrih crteža mogućeg izgleda ovog modela (jedan vidite na slici), koji se interno naziva New Generation Saloon, (NGS), ali će u serijskoj verziji najverovatnije poneti ime Silver Shadow. Silver Shadow će se proizvoditi u fabrici u engleskom gradu Goodwood, a da bi se smanjili troškovi i vreme potrebno za razvoj, u Rollsu će iskoristiti platformu buduće BMW-a serije 7 (model F01 za 2009. godinu). Ipak, motor ostaje Rolls Royceov. To će biti V8 agregat, a možda i V12 iz Phantoma. Očekuje se dužina približna dužini Mercedesa S klase (ima 508 cm), a ako je suditi po ovoj slici, dizajn će velikim delom biti inspirisan modelom Rolls Royce Phantom Drophead Coupe (to se odnosi pre svega na prednji kraj). Cena ? Između 200.000 i 300.000 evra...  



Peugeot 308 CC

20 Dec 2007 - 01:39 Top secret Link

Evo i do sada najbolje špijunske slike novog Peugeota u otvorenoj CC, odnosno Coupe-Cabrio verziji, koja će dopuniti paletu ovog modela kompakt klase (već su predstavljeni hatchback sa troja i petora vrata i koncepti 308 karavana i 308 RC-Z kupea). Novi 308 CC sa metalnim sklopivim krovom zameniće sadašnji 307 CC, a prema nezvaničnim informacijama, 308-ica CC će se prvo pojaviti kao koncept automobil u martu 2008. godine na salonu u Ženevi, dok bi serijska verzija bila predstavljena na jesen 2008., i to naravno na domaćem terenu salona automobila u Parizu. I Peugeot 308 CC će imati četiri sedišta, ali će za razliku od 307 CC, raspolagati sa više mesta za putnike pozadi i nešto većim prtlljažnikom.



Novi Citroen C3

Posle novog Citroena C5 (zvanična svetska premijera je najavljena za 15. januar 2008. na salonu automobila u Briselu), na redu za zamenu je model C3 (predstavljen još 2001.), čiji istoimeni naslednik se očekuje na jesen naredne godine na salonu u Parizu. Njegov zaista zanimljiv izgled možete da vidite na slikama iz britanskog magazina AutoExpress (oni ih preuzimaju iz francuskog Auto Plusa) i po njima je očigledno da su dizajneri Citroena (delimično) za inspiraciju koristili legendardni Citroen 2CV, odnosno Spaček. Novi C3 karakterišu velike staklene površine (posebno se to odnosi na vetrobran, koji se slično modelu C4 Picasso "useca" duboko u krov), zaobljeni nos sa velikim otvorom za vazduh u prednjem braniku, prednja svetla u stilu buduće Ford Fieste, zadnja svetla u obliku bumeranga (podseća na rešenje sada već starog Citroena C5), izraženi lukovi blatobrana, linija krova koja prati bočnu liniju, bokovi koji bi se mogli nazvati evolucijom sadašnjeg rešenja (ostali su karakteristično oblikovani zadnji bočni prozori) i prostrana i prozračna unutrašnjost. Novi Citroenov rival Renaultu Clio, Volkswagenu Polo, Fiatu Grande Punto, Opel Corsi, Seatu Ibizi, Ford Fiesti i ostalima, koristiće najverovatnije revidiranu platformu bratskog Peugeota 207, a paletu karoserijskih varijanti činiće kombi-limuzina sa troja i petora vrata (ova potonja je na slikama), kabriolet Pluriel (sa rafiniranijim sistemom sklapanja krova) i MPV model, koji se nezvanično poslednjih meseci naziva C3 Streetlounge (o njemu više u nastavku). U pripremi je i sportska varijanta sa troja vrata, nazvana C3 VTS, koja će dobiti 1,6 litarski THP turbo benzinac sa 175KS (iz Peugeota 207 RC). Prodaja novog C3 će inače starovati početkom 2009. godine.

Citroen C3 Streetlounge

 

Posle modela C8, C4 Picasso, Xsare Picasso, Berlinga, iz Citroena će tokom 2009. godine na tržište stići još jedan monovolumenski auto, nazvan C3 Streetlounge. Kako će i novi Berlingo biti prezentovan takođe 2008. vidi se da će Citroen biti baš aktivan u segmentu manjih vozila ali se istovremeno nameće pitanje kanibalizma u sopstvenoj firmi, jer će novi C3 Streetlounge i putnička verzija novog Berlinga ciljati praktično na iste kupce. Treba reći da ime Streetlounge nije zvanično potvrđeno ali ono što se zna jeste da će C3 Streetlounge, kao konkurent Opel Merivi, Fiat Idei, Nissan Noteu, Renaultu Modus i drugima, biti dugačak 3980 mm (međuosovinski razmak iznosi 2570 mm), što znači da je napravljen na platformi Peugeota 207, odnosno budućeg Citroena C3. Interesantnog i simpatičnog dizajna, C3 Streetlounge privlači pažnju i velikim staklenim površinama, posebno veličinom vetrobrana. Kao i kod većih MPV-ova iz Citroena, naglasak i kod ovog modela je na prostranosti, udobnosti i praktičnosti putničke kabine i veličini prtljažnika (verovatno 410 litara), dok će zadnja klupa moći da se pomera i po dužini, čime se dobijaju fleksibilnije transportne mogućnosti. Pokretaće ga naravno cela paleta benzinskih i dizel motora, i to od 75 do 150KS za benzince, dok će dizelaši biti 1,4 i 1,6 litarski HDi sa 90, odnosno 110KS, koji će biti opremljeni tzv. FAP filterom protiv čađi.



Već smo nekoliko puta objavili set slika nove generacije Subaru Forestera (procurelih iz različitih izvora), a sada su se na raznim forumima pojavile i ove, do sada najbolje fotografije ovog modela, koje u potpunosti razotkrivaju njegov definitivan izgled. Sem novih slika spoljašnjosti i unutrašnjosti, za sada nema nekih novih informacija o ovom modelu, pa ponavljamo ono što je do sada poznato. Nova generacija ovog crossovera će biti napravljena na platformi nove Impreze (naravno modifikovana za off-road upotrebu), a i paleta motora bi trebalo da bude slična kao kod Impreze. Prema prvim nezvaničnim informacijama, u novi Forester će se (bar u početku) ugrađivati 2,0 litarski benzinski bokser motori. Slabiji raspolaže sa 148KS i 190Nm, a snažniji (sa turbo punjačem) ima 230KS i 317Nm. Novi model je porastao u svim pravcima, pa nezvanične informacije govore da dužina iznosi 4560 mm, širina 1790 mm, a visina 1675 mm (sadašnji Forester D/Š/V : 4485/1735/1590 mm). Subaru će inače prve zvanične fotografije i detalje o novom Foresteru (na engleskom šumar, gorštak, brđanin) objaviti za šest dana, a u tu svrhu je na sajtu japanske kompanije još ranije počelo odbrojavanje do oficijelne prezentacije. Na istom sajtu (LINK) možete videti i jednu zatamnjenu tzv. taser sliku novog Forestera, ali budući da su slike pre vremena procurele na internet, tajni više nema. Bar što se tiče izgleda, gde je Subaru napustio ne baš uspešan dizajnerski pravac započet sa prvom verzijom modela Tribeca, tako da je ovaj novi model nesumnjivo daleko prihvatljiviji i privlačniji u odnosu na još uvek aktuelnu verziju (to važi i za unutrašnjost koja je u poređenju sa sadašnjim rešenjem ipak privlačnija i modernija). Prvo oficijelno pojavljivanje novog Forestera na nekom salonu možemo očekivati već u januaru 2008. na NAIAS salonu automobila u Detroitu.

    



McLaren P11

18 Dec 2007 - 00:41 Top secret Link

O novom McLarenovom sportskom modelu već je bilo dosta reči u poslednjih nekoliko meseci, ali su najvažniji "detalji" ipak ostali nedostupni javnosti. Tokom leta ove godine govorilo se naime da McLaren priprema novi sportski dvosed sa V8 motorom i da se ceo projekat skriva pod kodnim imenom P11 (kao konkurencija Ferrariju F430 Scuderia, Porscheu 911 GT2 i Lamborghiniju Gallardo Superleggera). U međuvremenu je britanski CarMagazine došao do podataka koji se tiču pogonskog agregata i performansi novog P11 (u serijskoj verziji će naravno poneti neko originalnije ime). Ukratko, prema pisanju CarMagazina, novi McLaren P11 će pokretati Mercedes AMG-ov 6,3 litarski V8 motor sa 500KS, što će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za manje od 4 sekunde i maksimalnu brzinu veću od 200 milja na sat (322 km/h). CarMagazine takođe navodi da će njegova veličina biti između veličine Audija TT i R8, da će u konstrukciji biti korišćeni karbon fiber i aluminijum i da će se pojaviti na tržištu u jesen 2010. godine (po ceni od 195.000 funti).



O sportskom Fordu Focus RS se priča i piše već mesecima, ali je evropski Ford sve te glasine uvek opovrgavao tvrdeći da takav model uopšte nemaju u svojim planovima. Danas su demantovali sami sebe. Naime, ovo je prva zvanična teser slika tog budućeg Focusa RS (odgovor na Subaru Imprezu WRX STi, Volkswagen Golf R32 i Mitsubishi Lancer EVO X), čija se zvanična prezentacija očekuje tokom 2008. godine (prodaja bi trebalo da počne krajem te godine ili početkom 2009.). Kao i sadašnji najjači Focus ST, i Focus RS će pokretati 2,5 litarski petocilindraš, ali će umesto 225KS razvijati oko 280KS i najmanje 400Nm maksimalnog obrtnog momenta. To će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za 5 sekundi i najveću brzinu od 250 km/h. Uz snažniji motor, Focus RS će raspolagati i doteranim ogibljenjem, modifikovanim izduvnim i kočionim sistemom, dok će se za agresivniji izgled eksterijera brinuti kompletan aerodinamički paket, koji podrazumeva novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, integrisanim spojlerom i farovima za maglu, zadnji branik sa difuzorom, otvore za vazduh na haubi motora, novu masku hladnjaka, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove i naravno nove alu točkove. U Velikoj Britaniji se očekuje cena od oko 25.000 funti.



Foto : AutoSpies.com

Još jedna brižljivo čuvana tajna je otkrivena. Ovo su naime do sada najbolji špijunski snimci, koji pokazuju definitivan izgled novog manjeg Mercedesovog SUV modela, nazvanog GLK, i to bez ikakve maske. Fotografije koje gledate su napravljene na setu tokom snimanja filma Sex and the City, a zvanična svetska promocija ovog možda i previše kockastog Mercedesa se očekuje za manje od mesec dana na predstojećem januarskom NAIAS (North American International Auto Show) salonu automobila u Detroitu. Iako naravno još uvek nema zvaničnih detalja, prema ranijim saznanjima novi GLK (odgovor Mercedesa BMW-u X3 i budućem Audiju Q3) će deliti veliki broj komponenti sa novom Mercedesovom C klasom, za pogon će biti zadužena dva V6 benzinca (jedan zapremine 3,5 litra) i dva dizelaša (jedan V6 i jedan četvorocilindraš), u kombinaciji sa 7G-Tronic TouchShift automatskom transmisijom i naravno Mercedesovim 4Matic pogonom na sva četiri točka.

 



Nova Mazda 3

16 Dec 2007 - 02:31 Top secret Link

Ako je verovati insajderskim informacijama britanskog magazina AutoExpress, ovako će izgledati nova, druga generacija Mazde 3, koja se očekuje na tržištu 2009. godine. Novi Mazdin predstavnik u C klasi odlikovaće se sportskijim izgledom (u stilu nove Mazde 6) u odnosu na aktuelni model, a karakterišu ga dinamičniji prednji kraj sa velikim otvorima za vazduh, naglašeni lukovi blatobrana i Mazdin već karakterističan C stub, dok će i unutrašnjost dobiti novi izgled u stilu Mazde 6 (kvalitetniji materijali i još viši nivo završne obrade se naravno podrazumevaju). Nova Mazda 3 će koristiti produženu platformu sledeće, treće generacije Forda Focus (pojaviće se 2010. godine), što će u praksi značiti prostraniju kabinu nego do sada i poboljšane vozne osobine. Što se motora tiče, nova "trojka" će koristiti već poznate agregate iz sadašnjeg modela, uz dodatak novog 2,5 litarskog benzinca sa 250KS, koji će se u sportskom MPS modelu pojaviti 2010. godine.



Suzuki Swift sedan

16 Dec 2007 - 02:27 Top secret Link

O Suzukiju Swift u obliku klasične limuzine sa četiri vrata govorilo se i ranije, ali sem nekoliko crteža nije bilo nekih konkretnijih informacija o ovom automobilu. Doduše, novih detalja nema ni sada ali je na internet procurela prva špijunska slika Swifta sedan u konačnoj, serijskoj verziji. Fotografija je nastala u Suzukijevoj fabrici u Indiji i očigledno je da će se zvanična promocija desiti vrlo brzo (bar za indijsko tržište, dok ćemo na dolazak u Evropu ipak sačekati još neko vreme i to naravno pod uslovom da se Suzuki odluči da ga komercijalizije i na Starom kontinentu). Komentari na netu o izgledu ovog modela nisu uopšte pozitivni, a naročito bodu oči mali točkovi i nespretno nakalemljen veliki poklopac prtljažnika, koji je mnoge podsetio na rešenje aktuelnog BMW-a serije 7.      



Foto : TheAutoChannel.com

Nedavno je nemački Volkswagen pokrenuo novi, tzv. teaser sajt, u kome kratkim video klipom pokazuje samo delić svog novog kupea sa četiri vrata na bazi Passata (slično Mercedesovoj CLS klasi), koji će se na tržištu pojaviti tokom 2008. godine (taj video klip možete pogledati OVDE). U međuvremenu su lovci na automobilske novitete uspeli da uhvate prototip ovog automobila tokom testiranja negde na severu Finske, i to bez mnogo maske. Do sada najbolje slike novog VW Coupea objavio je sajt www.TheAutoChannel.com (OVDE možete videti ostale slike), a na njima je ovaj VW maskiran u Lexus GS. Ipak, vidi se da je prednji deo tipičan za jedan VW, a da je njegova veličina približna Mercedesovom CLS-u, odnosno nezvanično se pominje cifra od 4,83 metra (CLS ima 4,91 m), dok je standardni Passat dužine 4,77 metra. Kako se očekuje, Volkswagen će Passat Coupe predstaviti već za mesec dana na salonu automobila u Detroitu, mada to nije i zvanično potvrđeno. Što se motora tiče, paleta bi trebalo da obuhvata benzince od 1,8 litarskog TSI agregata sa 160KS, pa sve do 3,6 litarskog FSI V6 motora sa 300KS, koji bi imao i integralni pogon i DSG transmisiju sa duplim kvačilom, a od dizelaša se za sada pominje 2,0 litarski TDI. Od opcija će na raspolaganju biti stakleni panoramski krov, kamera za vožnju unazad i senzori za parkiranje (osnovni model bi trebao da ima cenu od oko 30.000 evra). 



Proteklih meseci je već nekoliko puta bilo dosta reči o novoj generaciji BMW-a serije 5, a u međuvremenu su uvek spremni lovci na automobilske novitete u okolini Minhena ponovo uhvatili i snimili zamaskirane prototipove ovog modela. Na osnovu tih snimaka nastao je i ovaj crtež mogućeg izgleda buduće "petice", koja bi trebalo da se pojavi tek u drugoj polovini 2010. godine. Naravno, ovo je samo jedna od impresija, a kako će stvarno izgledati naslednik aktuelnog modela, još uvek može samo da se nagađa, jer su prototipovi naravno dobro maskirani. Ipak i ovakav nezvaničan crtež pokazuje opšte dizajnerske smernice ovog modela. U vezi s tim, nova serija 5 će biti dizajnerski manje avangardna u odnosu na aktuelni model (predstavljen 2003.). Drugim rečima, novi model bi trebao da bude više po ukusu kupaca koji preferiraju konvencionalniji izgled. Sem novog izgleda, nova "petica" je dobila i novu internu oznaku sa F, umesto do sada korišćenog slova E, pa će tako dobiti novu oznaku F10 (sadašnji model jeE60). To će biti drugi model bavarske fabrike sa internom F oznakom, jer će godinu dana ranije (2009.) na tržištu pojaviti nova serija 7 sa internom oznakom F01. I nova generacija serije 5 imaće M varijantu, koju će i dalje pokretati V10 motor (bar prema trenutnim informacijama) ali će snaga biti podignuta sa aktuelnih 507 na oko 550KS, a možda i na više (konkurentski Audi RS6 recimo ima 579KS). Prema ranijim informacijama M5 varijanta će biti i jedina u paleti novih "petica" koja će imati menjač sa dvostrukim kvačilom (slično DSG-u iz VW-a). Što se ostalih agregata tiče, u ponudi bi trebalo da bude 6 benzinskih motora (od 2,5 litarskog sa 218KS pa do 4,4 litarskog V8 sa 408KS), kao i četiri dizelaša zapremine između 2,0 i 3,0 litra sa rasponom snage od 175 do 300KS. BMW za buduću seriju 5 najavljuje i novi automatski menjač sa 8 stepeni, koji je razvio ZF i pogon na sva četiri točka kao opciju. Ipak, na odgovor kako će stvarno izgledati i čime će sve raspolagati novi BMW serije 5, moraćemo ipak da se strpimo...



Od sredine 2009. godine konkurentima u tzv. B segmentu tržišta (Renault Clio, Opel Corsa, Peugeot 207, Ford Fiesta, Fiat Grande Punto i ostali) pridružiće se i potpuno novi Volkswagen Polo. Štaviše, ako je suditi po najavama, novi Polo neće se samo priključiti borbi sa pomenutim konkurentima, već namerava da zasedne na sam vrh ovog segmenta. Da li će u tome uspeti, pokazaće vreme, odnosno prvi prodajni rezultati. U tome bi trebalo da pomogne i činjenica da se cena (bar prema prvim najavama) neće bitnije menjati u odnosu na sadašnji Polo. Prvo će se pojaviti hatchback verzija (sa troja i petora vrata), a nedugo zatim i crossover Dune i kabriolet varijanta. U svakom slučaju, novi Polo će biti veći i kvalitetniji od aktuelnog modela, sa bogatom paletom pogonskih agregata, a naročito će biti dizajnerski daleko privlačniji. I to uprkos tome što su se u Volkswagenu ipak odlučili za dizajnersku evoluciju umesto revolucije, kao recimo Ford sa sledećom Fiestom. Kao što se vidi sa ovih renderinga, uticaj budućeg Golfa VI na dizajn novog Pola je zaista veliki, a to se pre svega ogleda u agresivnijem prednjem delu (kockastija svetla i dvodelna maska) i višoj bočnoj liniji, dok zadnja svetla podsećaju na ona sa novog Tiguana. I izgled unutrašnjosti će velikm delom "mirisati" na Golf VI (očekuju se kvalitetniji i mekši materijali). Kada već poredimo Polo sa Golfom, možda je zanimljivo uporediti i dimenzije novog Pola sa nekoliko generacija Golfa. Novi Polo će naime biti dugačak oko 4 metra (što je već postao standard ove klase), a težak oko 1000 kg (osnovna verzija), dok je recimo Golf I iz 1974. godine dugačak 3,80 metra i težak samo 750 kg, Golf II je dugačak 3,98, a Golf III ima 402 cm; ukratko novi Polo je dimanzijama dostigao i prestigao tri generacije svog mnogo poznatijeg člana porodice. Povećane dimenzije će se naravno pozitivno odraziti i na raspoloživ prostor i komfor u putničkoj kabini (naročita pažnja je posvećena prostoru za noge putnika na zadnjoj klupi), kao i na veličinu prtljažnika. Novi Polo će koristiti modifikovanu platformu aktuelnog modela, a svi modeli će dobiti električni servo upravljač. Što se motora tiče, stvari (za sada) izgledaju ovako : benzinci od 1,2 litra sa 60 i 70KS (oba sa tri cilindra), 1,4 litarski sa 85KS, sledi 1,2 litarski turbo sa 105KS i najjači 1,4 TSI turbo sa 170KS (za Polo GTI), a od dizelaša 1,6 TDI u verzijama sa 75, 90 i 105KS (vrh ponude kod dizelaša će činiti TDI motor sa 135KS). U ponudi će biti i Polo Bluemotion (1,4 TDI od 80KS), a svi motori će zadovoljavati Euro5 standard (većina će biti uparena sa manuelnim šestostepenim menjačem, a po prvi put Polo će kao ociju dobiti i DSG menjač sa duplim kvačilom). Iako će prodaja novog Pola startovati tek sredinom 2009. godine, zvanična svetska premijera se očekuje krajem 2008. na salonu automobila u Parizu.