
Jedna kratka vest iz Mercedes-Benza, koji je saopštio da je u fabrici Pune u Indiji počeo da sklapa i svoj crossover GLA.

U Opelu su objavili zvanične prodajne cene nove Astre (serija K) koje su određene za nemačko tržište.

Volkswagenova korporativna struktura će biti reorganizovana u decentralizovan sistem sa četiri holding kompanije unutar kojih će se naći dvanaest marki, kaže nemačka štampa citirajući izvore iz kompanije.

Da kradljivci automobila najčešće nisu baš najbristirji momci pokazuje i ovaj primer kada je lopov obio automobil ali zaboravio da uzme ono što je najviše vredelo.

Ne znamo kako je ovaj automobil uspeo da ostavi tragove guma na svodu tunela, a izgleda da to baš nije jasno ni nemačkoj policiji koja je objavila fotografije snimljene posle teške saobraćajne nesreće u blizini Kajzerslauterna.

Rafael Nadal je proteklog vikenda osvojio ATP Tour turnir u Štutgartu i kao nagradu je dobio i Mercedes–AMG GT. Samo po sebi ništa neobično, ali problem se pojavio jer se Nadalu nije dopala boja automobila.

Maserati je između 1967. i 1973. godine proizvodio model Ghibli za čiji dizajn je inače bio zaslužan italijanski dizajner Giorgetto Giugiaro.

Honda je objavila da će eliminisati Accord sedan srednje kategorije sa tržišta Velike Britanije zbog loše prodaje.

Šef Tesla Motorsa otkrio je da će novi električni model ovog brenda, trenutno poznat kao Model III, imati znatno bolju autonomiju nego što je to ranije najavljeno. Umesto dosadašnjih 321 km autonomije o kojima se pričalo, novi Teslin električni automobil bi trebalo da raspolaže s autonomijom od 400 kilometara.

Stižu pomalo iznenađujuće glasine o budućnosti Tesla brenda. Naime, priča se da bi nakon trećeg modela na tržištu, Elon Musk mogao da proda kompaniju!

Vojna vozila su vrlo jasno obeležena prepoznatljivom zelenom bojom i ostali vozači bi trebalo da ih se paze jer u slučaju bliskog kontakta nema sumnje ko će "izvući deblji kraj".

Na aukciji će se krajem ovog meseca naći i jedan zanimljivi primerak DeLoreana DMC-12.

Kompanija Šel, jedan od najvećih distributera naftnih prerađevina na svetu, sprovela je nedavno istraživanje u vezi stalnih špekulacija i nagađanja o održivosti transporta u obliku koji danas poznajemo, baziranog na nafti. Rezultat ovog istraživanja je izveštaj u kome je na 46 stranica detaljno razrađen scenario za budućnost. “Smrt” automobila sa konvencionalnim motorima, onakvih kakve danas poznajemo, prema Šelu će se dogoditi tek 2070. godine.

Slabljenje više tržišta, posebno u Kini, uticalo je na pad prodaje kompanije Volkswagen, koja je najveći evropski proizvođač automobila.