
Volvo je u drugom kvartalu 2011. godine zabeležio operativnu zaradu od 600 miliona švedskih kruna, što je povećanje od 170 miliona švedskih kruna u odnosu na isti period prošle godine.

Korporacija Kia Motors dobitnik je 3 prestižna ekološka certifikata, koja podeljuje TÜV Nord, nemačka nezavisna organizacija za tehničke preglede, što dovoljno govori o ekološkoj predanosti Kijina tri nova modela.

Suzuki i Volkswagen su u 'braku' od prošle godine, ali izgleda da nemačko-japanski dvojac do medenog meseca nije ni stigao.

Barem još dve godine
Seb Leb je potpisao na još dve godine, i ostaje u Citroenu barem do 2013. Iako su ga vezivali za novi tim koji bi trebalo da se pojavi u reli takmičenju, VW, Francuz je odlučio da ostane sa Francuzima.

Tanjug piše da japanski "Suzuki" planira povećanje proizvodnje automobila SUV klase (sport utility vehicles) zbog rasta tražnje u Rusiji i zemljama Bliskog istoka.

Kamion njujorške komunalne službe izleteo je sa trećeg sprata zgrade u Kvinsu. Vozač nije uspeo da uspostavi kontrolu nad vozilom, i probio je zid na zgradi. Kamion se potom nagnuo, a vozač je visio okačen na vrata.

Zaposlenima u preduzeću Fijat automobili Srbija (FAS) u Kragujevcu koji ne zadovoljavaju kriterijume rada ponuđeno je da napuste fabriku uz otpremnine, rečeno je Beti u Samostalnom sindikatu FAS-a.

Nakon nezvanične vesti koja je objavljena prošle nedelje, General Motors je sada i zvanično potvrdio da će atraktivni Cadillacov koncept automobil Converj (predstavljen još na Salonu automobila u Detroitu u januaru 2009. godine) konačno ući u serijsku proizvodnju.

Već dve godine aktivista za borbu protiv side Joahim Franc radi na povećanju obaveštenosti o HIV / Aids serijom spektakularnih akcija i kampanja.

Subaru u SAD-u slavi jubilej. Nedavno je naime SIA fabrika (SIA – Subaru of Indiana Automotive, Inc.) u američkoj državi Indijana proizvela dvomilioniti automobil.

Iako je mnogima još uvek mrska i sama pomisao da će se u skoroj budućnosti dobar deo automobila imati elektro pogon, takvi mogu da ostanu mirni jer postoje oni kojima elektrifikacija njihovih automobila ne pada ni na pamet.

U poslednje vreme, svi su digli bunu na Šumahera, i pitaju se šta mu je uopšte trebalo da se vraća na stazu jer je sa 42 godine već odavno prestario za vozača F1. Iako nije postigao željene rezultate, Šumi ne krivi sebe već Mercedes koji ne isporučuje dovoljno na stazi i koji nije dovoljno kompetitivan.

Ne tako davno objavljena je vest o reperu koji je odlučio da postane vlasnik jedinstvenog Maybacha Exelero.

Nešto sa čim u vožnji mora da se suoči svaki vozač je strepnja da se na njegovom automobilu ne probuši „guma“.