home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.2 all

Izgleda da su u Volkswagenu poslušali savete vaskolikog automobilskog novinarstva (i kupaca), tako da nakon brojnih žalbi u vezi s komandama osetljivim na dodir, nemačka marka vraća u igru stare dobre fizičke dugmiće.

 (Dalje)



Rimac test vozilo

Kako navode britanski mediji, Rimac se proširuje na mobilnost na masovnom tržištu sa svojom inicijativom Project 3 Mobility.

 (Dalje)

Volvo C40

Ideja gotovo svih ključnih političkih igrača u Evropi jeste rast prodaje električnih automobila. Ali na nekim tržištima bi moglo doći do obrta. Nemačka ukida subvencije za prodaju električnih automobila, što će sigurno rezultirati hlađenjem tržišta, a čini se da pad prodaje čeka i Švedsku. Industrijska organizacija Mobility Sweden je sažela 2023. godinu, a istovremeno daje prognozu za novu godinu.

 (Dalje)

Dacia Jogger

Može se naglasiti da je sve počelo 1999. godine, kada je rumunsku marku Daciju preuzeo Renault. Pet godina kasnije, krenula je velika tržišna ofanziva s Loganom, kada je po prvi put ciljano i veliko evropsko tržište. Od te 2004. godine, Dacia je prodala više od osam miliona vozila u 44 zemlje. Ko su, dakle, kupci rumunske marke, koju znamo po poštenim cenama?

 (Dalje)

Tesla Model 3

Kompanija Tesla je objavila godišnju statistiku proizvodnje i isporuke, uz isticanje da je dostigla svoj cilj za 2023. da isporuči 1,8 miliona vozila, velikim delom zahvaljujući prodaji Modela 3 i Modela Y.

 (Dalje)

Porsche Taycan Turbo GT

Porsche će uskoro predstaviti unapređenu verziju potpuno električnog Taycana, kada će pokazati i novu, vrhunsku verziju za koju se očekuje da će nositi ime Turbo GT. Upravo ta verzija je bila na Nirburgringu i rezultat je toliko dobar da je Porsche odlučio da ga otkrije i pre zvaničnog lansiranja modela.

 (Dalje)

Fisker Ocean

Fisker je objavio svoje poslovanje za decembar 2023. i otkrio da je isporučio 4.700 vozila od početka prodaje u junu. Međutim, značajne isporuke nisu počele do septembra i oktobra.

 (Dalje)

BYD Song Plus

Kineska kompanija BYD Co, najveći svetski prodavac električnih vozila na baterije (BEV) i plug-in hibrida, prodala je oko 3,02 miliona vozila u 2023., što je povećanje od 61,9%, objavljeno je u ponedeljak.

 (Dalje)

VW fabrika

Stručnjaci kažu da je Nemačka već izgubila trku u elektromobilnosti. Kina je novi centar sveta, što se tiče toga. A to je veliki udarac za Nemačku, gde su automobili i dalje najvažnija branša i poslodavac.

 (Dalje)

Tesla Model X

Rojters je objavio eksplozivan istraživački izveštaj koji beleži Tesline navodne obrasce namernog zanemarivanja i prebacivanja krivice na kupce za kvarove delova.

 (Dalje)

ASRA

Najveće japanske automobilske kompanije, uključujući dobavljače delova i proizvođače čipova formiralo je savez za istraživanje i razvoj naprednih automobilskih čipova, s ciljem proizvodnje efikasnijih automobilskih procesorskih čipova visokih performansi.

 (Dalje)

Porsche Taycan

Nema većih razlika u odnosu na dizelaše i benzince

Električni automobili imaju manje pokretnih delova od automobila s motorom s unutrašnjim sagorevanjem, pa je samim tim i mogućnost da se nešto pokvari manja. Ipak, još uvek postoji puno električnih automobila koji su izuzetno osetljivi na kvarove.

 (Dalje)

Kia EV gama

Proizvođači automobila u Južnoj Koreji i inostranstvu usklađuju svoje strategije kako bi se fokusirali na jeftina električna vozila (EV) 2024. godine, nadajući se da će povećati prodaju automobila suočeni sa padom potražnje izazvanom usporavanjem globalne ekonomije.

 (Dalje)

Zeekr 007

Kao Geelyev električni brand, Zeekr opasno remeti tržišnu utakmicu renomiranih proizvođača automobila. Analogno vrednosti za traženi novac, Zeekr je za najnoviji model 007 primio preko 51.000 narudžbina u poslednjih 40 dana. Početna cena osnovnog modela u Kini je ispod 30.000 američkih dolara.

 (Dalje)

Tesla Cybertruck

Uprkos činjenici da je Tesla u kupoprodajni ugovor uveo pravilo da svako ko preproda svoj automobil u roku od godinu dana rizikuje kaznu do 50.000 dolara izgleda da novi trend dobija sve više na snazi i da je daleko unosniji. Vlasnici ga iznajmljuju za 750 dolara dnevno ili 10.000 mesečno, a cene rentiranja rastu.

 (Dalje)