
Vijetnamski proizvođač automobila Vinfast namerava da dođe u Evropu, a jedna od polaznih tačaka za uspeh biće 10-godišnja garancija. Retko ko je znao za Vinfast pre nekoliko meseci. Ipak, isti taj Vinfast je potvrdio da želi da pokrene vlastitu proizvodnju u Nemačkoj.

Andreas Bovensiepen, šef kompanije Alpina je objavio da za sada ne planiraju uvođenje električnog pogona. Razlog: njihovi klijenti voze luksuznim komforom pri visokim brzinama, pri kojima je punjenje struje potrebno svakih 200 km.

Stranica posvećena proizvođaču električnih automobila i svim stvarima vezanim za električni kamion postaje sve nejasnija kao i informacije vezane za raspored proizvodnje EV-a.

Verovatno nije teško pogoditi, zabranu preticanja biciklista i motociklista. Zanimljivije je, međutim, da se saobraćajnice menjaju i da se sve više prostora posvećuje biciklistima.

Prema The Driveu, jedna mušterija je 19. decembra dobila svoj novi Model 3, samo da bi saznala da mu nedostaje jedna kočiona pločica. Taj kupac je, dan nakon što je dobio svoj automobil, kontaktirao Teslu da bi ih obavestio da nešto ne zvuči kako treba. Mušterija je snimila video zapis s automobilom, a kompanija Tesla je na njega odgovorila: 'Kočnice su zvučale normalno za Model 3'.

Prema pisanju nemačkih medija, BMW još nije završio sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

Toyota Motor Europe (TME) je 2021. godinu zaključila s ukupno 1.076.300 prodatih vozila marke Toyota i Lexus i tako ponovo nadmašila sveukupni stabilni tržišni rezultat.

Grad Beograd planira da u narednom periodu izgradi mrežu punjača za električna vozila. Kako se povećava broj ovih automobila na tržištu, raste i potreba za sve većom dostupnošću javnih stanica za punjenje, što podrazumeva i neophodnu infrastrukturu. Planom bi trebalo da budu određeni broj stanica za punjenje, kao i njihove lokacije.

Manifattura Automobili Torino, italijanski butik proizvođač automobila, i Jannarelly Automotive, dizajner i proizvođač ultralakih sportskih automobila, sklopili su Memorandum o razumevanju kako bi sarađivali na projektima dizajna, inženjeringa i proizvodnje automobila.

Kakve god bile prednosti ili mane električnih vozila, najveći izazov leži u tome da proizvođači podstaknu ljude da ih u stvari kupuju. Pokazalo se da je to jednako teško kao i učiniti njihove baterije dugotrajnijima i izgraditi sveobuhvatnu infrastrukturu za punjenje. Novi izveštaj konsultantske firme Deloitte pokazuje koliko je to veliki poduhvat.

Nakon što je nedavno saopštio da je prošle godine širom sveta plasirao 8.405 automobila (najviše modela Urus, oko 60 odsto), Lamborghini ima ambiciozne planove i za 2022.

S vremena na vreme videli smo vesti o proizvođačima koji povlače određene elektrifikovane modele zbog opasnosti od požara u baterijama. Možda je najozloglašeniji slučaj Chevrolet Bolta EV, koji je General Motors koštao stotine miliona, ali nije jedini: Ford Kuga plug-in hibrid, Hyundai Kona ili BMW plug-in hibridi morali su da budu opozvani zbog opasnosti od požara.

Bivši svetski šampion Formule 1, Jenson Button (Dženson Baton), voli brze i lepe automobile, ali i klasične te modifikovane modele. Sada je odlučio da proda jedan iz svoje kolekcije.

Nije lako biti vozač u Jakutiji, na Tajmiru i na Čukotki. Ali čovek se prilagođava svim mogućim uslovima, pa i tehniku prilagođava najnižim mogućim temperaturama.

Najčešće mesto za odlaganje kese s namirnicama kada vozite sami je suvozačevo sedište, dakle tik do vas. Ne samo da tako možete da je držite na oku dok vozite, već je takođe malo verovatno da ćete kesu zaboraviti u autu.