home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

RENNtech Mercedes CL65 AMG

29 Jan 2008 - 22:38 Tuning Link

RENNtech, jedan od vodećih američkih tjunera za Mercedesove modele, predstavio je svoj novi "stage 3" tuning kit (između ostalog sadrži reprogramiranu elektronsku kontrolnu jedinicu motora i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika), namenjen vlasnicima Mercedesa CL65 AMG, S65 AMG i SL65 AMG, kojima njihov automobil u standardnoj verziji nije dovoljno snažan (na slici RENNtech CL65 AMG). Ovaj kit naime podrazumeva povećanje snage 6,0 litarskog bi-turbo V12 motora, koji pokreće pomenute Mercedesove modele, i to na svih 695KS i kamionskih 1205Nm obrtnog momenta (rast od 83KS i 205Nm u odnosu na standardne modele). U saopštenju se nažalost ne navode podaci o ubrzanju do stotke i maksimalnoj brzini (standardni CL65 AMG inače do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde i postiže elektronski ograničenih 250 km/h). Cena za ovaj kit (zvanično nazvan RENNtech PKG365) naravno nije mala i iznosi 18.990 američkih dolara...





Nemački BMW je saopštio da je danas sa proizvodnih traka sišao jubilarni, 5-milioniti primerak njihove serije 5. Jubilarna serija 5 je model 530d (ima 3,0 litarski dizelaš sa 173kW/235KS i 500Nm) u limuzinskoj verziji i sa metalik Carbon Black bojom. Prvu seriju 5 je bavarski proizvođač inače predstavio još 1972. godine (sa internom oznakom E12), druga generacija je usledila u leto 1981. (serija E28, prodata u 722.328 komada), treća je stigla januara 1988. godine (serija E34), četvrta 1995. godine (serija E39, plasirana u 1.470.757 primaraka), a aktuelna peta generacija (serija E60) je promovisana 2003. godine.



Evo još jedne najave za predstojeći salon automobila u Ženevi (4. – 16. mart). Ovog puta radi se o konceptu Maserati Chicane ("šikana"), za čiji izgled su zaslužni studenti italijanskog instituta IED (Istituto Europeo di Design) iz Torina. Ovo je inače već peti put zaredom da studenti IED-a prikazuju koncept automobil na salonu u Ženevi, a sponzor ovog projekta su kompanije Pirelli, Cecomp i OZ Racing. IED Maserati Chicane concept je sportski kupe (2+2 konfiguracije sedenja) dugačak 4400 mm, širok 1850 mm, visok 1250 mm, međuosovinskog rastojanja od 2600 mm, a dizajniran je da primi V8 agregat, koji bi pokretao zadnje točkove. Sem Maseratija Chicane concept, IED će na ovogodišnjem salonu u Ženevi predstaviti još nekoliko hibridnih modela sa znakom Toyote : Forma, Waterfall i H.A.L.O.



Seat Leon Ecomotive

29 Jan 2008 - 01:10 Noviteti Link

Posle Ibize 1,4 TDI Ecomotive, Leon 1,9 TDI Ecomotive (ima 105KS i 250Nm) je još jedan Seatov model koji se odlikuje redukovanom potrošnjom goriva i smanjenom emisijom CO2. Na njemu je Seat primenio znanje velikog tate Volkswagena, koje ovaj ima sa modelima BlueMotion. Dakle, poboljšana aerodinamika vozila, modifikovana elektronska kontrolna jedinica TDI dizel motora sa DPF filterom za čestice čađi, duži prenosni odnosi u menjaču, manja težina (1320 umesto standardnih 1405 kg) i gume sa smanjenim otporom kotrljanja; zaslužni su da emisija CO2 ovog Leona iznosi 119 grama po kilometru (standardni Leon 1,9 TDI emituje 135 g/km), a prosečna potrošnju samo 3,7 litara na 100 km (naravno, ovo je fabrički podatak). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 186 km/h.  



Obnovljeni Nissan Tiida

29 Jan 2008 - 01:02 Noviteti Link

Posle nedavnog blagog redizajna manjeg MPV modela Note (o tome više OVDE), Nissan je juče u Japanu startovao i sa prodajom blago obnovljenog modela Tiida (i u hatchback i u sedan verziji, nazvanoj Tiida Latio). Kao i u slučaju redizajniranog Note-a, i obnovljena Tiida ne donosi neke epohalne promene u dizajnu eksterijera i interijera, ali svaka promena na ovom automobilu (predstavljenom prvi put 2004. godine) je i te kako dobrodošla. Konkretno, najveće promene su zadesile prednji kraj automobila (maska hladnjaka, branik, svetla), dok je hatchback varijanta dobila i osveženi izgled zadnjih svetala i branika. Uz novi dizajn poklopaca točkova, to je to. Što se unutrašnjosti tiče, redizajnirana je instrument tabla i centralna konzola, kvalitet materijala i završne obrade je na višem nivou, a tu je i novi dizajn presvlaka za sedišta. Novost je i poboljšani el. servo upravljač, kao i dva opciona paketa : NISMO S-tune Aero Package i NISMO S-tune Performance Package, koji su zaslužni za atraktivniji izgled i poboljšanje performansi ovog modela.




Posle modela Viano i Vito (o tome više OVDE), nemačka tjuning kuća Hartmann Tuning je obradila još jedan Mercedesov model. Ovoga puta radi se o Sprinteru, kojim Hartmann opet pokazuje i dokazuje da i veliki porodični transporteri mogu izgledati prilično atraktivno. Ukratko, ovaj Hartmann SP5 je bogatiji za novi aero body kit, koji sadrži modifikovani prednji i zadnji branik (napred sa integrisanim spojlerom), moćnije pragove, novi gril hladnjaka, dva završetka izduvnog sistema i nove aluminijumske točkove od 19 inča (sa gumama dimenzija 255/55 R19). Hartmannov SP5 je dobio i modifikovanu unutrašnjost (između ostalog, tu su sportski upravljač presvučen Nappa kožom, detalji od hroma, karbona, drva i aluminijuma), a u ponudi je i povećanje snage za sve motore iz palete ovog Mercedesovog modela.



I italijanski Fiat će u svoje modele od sledeće godine početi da ugrađuje menjače sa duplim kvačilom. Tačnije, od septembra 2009. godine automobili Fiatove grupacije (Fiati, Alfe i Lancie B, C i D segmenta sa motorima maksimalnog obrtnog momenta do 350Nm) će dobiti poluautomatski 6-stepeni menjač sa duplim kvačilom, nazvan DDC (Dual Dry Clutch), za čiji razvoj je zaslužan Fiat Powertrain Technologies (FPT). Ova transmisija je jedna od ukupno tri varijante iz nove porodice šestostepenih transmisija sa oznakom C635. Druge dve varijante (manuelna i automatizovana manuelna) pojaviće se u junu 2009., odnosno 2010. godine. Proizvodnja novih transmisija će se odvijati u Fiatovoj fabrici Verrone, koja će od 2010. godine proizvoditi 800.000 ovih menjača godišnje.



Renault Sandero Sport

28 Jan 2008 - 23:31 Noviteti Link

Kako stvari sada stoje, na predstojećem salonu automobila u Ženevi (4. – 16. mart 2008.) Renault će izložiti sportsku verziju svog novog low cost modela Sandero (reč sport u ovom slučaju ipak treba uzeti sa velikom dozom rezerve). Prve fotografije Sandera Sport su se pojavile na internetu pre nekoliko dana, a prema njima ovaj Sandero karakteriše nešto atraktivniji spoljašnji izgled (slika interijera još nema), što je zasluga novih detalja, kao što su modifikovani branici sa integrisanim spojlerima, ispupčeniji pragovi, zadnji krovni spojler i zatamnjena stakla. Zvaničnih podataka o motoru koji će pokretati Sandero Sport još nema (kao ni informacija o eventualnim doradama ogibljenja i kočionog sistema), ali automobil na slikama pozadi ima pločicu sa oznakom 1.6 16V, što znači da je u njega ugrađen četvorocilindrični 1,6 litarski benzinac sa 16 ventila, koji u standardnoj verziji Sandera raspolaže sa 105KS pri 5750 o/min. i 148Nm obrtnog momenta pri 3750 o/min. Inače, Renault će Sandero, osim u Brazilu, proizvoditi i u Južnoj Africi, Argentini, Rumuniji (kao Dacia), Iranu, Indiji, Maroku, Kolumbiji i Rusiji. Prodaja je već startovala u Brazilu, dok će Evropljanima biti predstavljen u martu na pomenutom salonu automobila u Ženevi (prodaja na Starom kontinentu počinje u julu 2008.). Sandero bi kratko mogao da se opiše kao Renault/Dacia Logan u verziji kombi-limuzine sa petora vrata, mada sa drugačijim dizajnom, koji podseća na ostale modele u gami Renault (napred na Clio III i Koleos SUV). Naravno, Sandero je kraći od Logana (402 naspram Loganovih 425 cm), a i prtljažnik je u osnovnoj konfiguraciji manji za skoro 200 litara (Sandero 320, Logan 510 litara). U Brazilu se Sandero oprema 1,0 i 1,6 litarskim Flexi Fuel motorima pokretanim bioetanolom sa 60 odnosno 105KS, kao i 1,5 litarskim dCi dizelašem u dve verzije : sa 70 i 85KS. Prema prvim najavama, Evropljani će dobiti 1,4 i 1,6 16V benzince sa 75, 90 i 105KS, kao i 1,5 dCi dizelaše sa 70 i 85KS.




Ponovo Trabant

28 Jan 2008 - 13:00 Vesti Link

Trend oživljavanja automobilskih legendi se nastavlja. Naime, posle Volkswagenove nove Bube, BMW-ovog novog Minija, pa Fiata 500 i najave da i Citroen radi na Spačeku za 21. vek, u pripremi je i reinkarnacija već odavno legendarnog Trabanta. Čitava priča se vrti oko nemačke firme Herpa Miniaturmodelle GmbH (poznata po proizvodnji kolekcionarskih modela Trabanta u razmeri 1 : 87). Da bi upoznali javnost sa svojim planovima (i naravno čuli reakcije i privukli investitore), pomenuta kompanija je na prošlogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu predstavila publici maketu novog Trabanta (u razmeri 1:10). Reakcije na "New Trabi" su očigledno bile izuzetno pozitivne (čak 90 odsto anketiranih je bilo za pokretanje proizvodnje ovakvog Trabanta), jer je Herpa angažovala nemačku karoserijsku kompaniju IndiKar za razvoj modernog Trabanta (IndiKar se inače proizvodi specijalna vozila, delove i prototipove za velike proizvođače). U ovom trenutku još nije poznato kada bi "New Trabi" mogao da krene u serijsku proizvodnju, ali se promocija modela u punoj veličini (1:1) očekuje na sledećem salonu u Frankfurtu, septembra 2009. godine. Nezvanično se pominje da bi kao osnova za novi Trabant mogla da posluži Škoda Fabia, odnosno novi Volkswagen Polo za 2008. godinu (VW-ova platforma PQ25), pa čak i Dacia, dok bi se karoserija pravila od čelika, a ne više od plastike. Pominje se i osnovna cena od oko 15.000 evra, koliko bi "New Trabi" mogao da košta. Iako će novi Trabant dobiti dodatni par vrata, prepoznatljiv oblik starog modela je skoro u celosti očuvan, odnosno karakteristični detalji poput velike maske hladnjaka, prednjih farova, haube, blatobrana, oblika krova i vertikalnih zadnjih svetala, su i dalje tu i nedvosmisleno asociraju na originalni Trabant (mada je krov bele boje na maketi ovog Trabanta u stvari Minijev detalj).




Francuska PSA grupacija (Peugeot i Citroen) je u Španiji za specijalizovane novinare održala promociju nove generacije modela Citroen Berlingo i njegovog klona Peugeota Partner. Francuzi su prvi Berlingo i Partner inače promovisali još daleke 1996. godine, čime su praktično stvorili potpuno novu klasu automobila, ali su stvorili i mnogo ljutih konkurenata, tako da se vreme za zamenu odavno primaklo. Oba modela su osvežena 2002. godine ali je i konkurencija u međuvremenu izbacila brojne nove modele, kao što su Renault Kangoo, Fiat Doblo, Ford Connect, Opel Combo, VW Caddy i drugi, pa se novi Berlingo/Partner već dugo željno iščekuje kod kupaca, a i prodavaca Citroena i Peugeota. Ipak, zaintersovani kupci će na novi Berlingo morati da sačekaju maj ove godine, kada će zvanično početi njegova prodaja (kao i ranije, na raspolaganju će biti i putnička i dostavna varijanta). A da ima zaintersovanih kupaca pokazuje i podatak da je od 1996. do danas prodato preko 1.760.000 primeraka Berlinga prve generacije. Dolazak novog Berlinga ne znači i gašenje aktuelnog modela, jer će ovaj potonji nastaviti da živi kao tzv. entry (ulazni, osnovni) model pod imenom Berlingo First. Velikih iznenađenja u pogledu dizajna i nema, odnosno novi Berlingo prati aktuelni stil francuske fabrike (prednji deo recimo veoma liči na Citroen C4 Picasso). Novi Berlingo ima naravno veće dimenzije od svog istoimenog prethodnika, kako zbog većeg unutrašnjeg prostora, tako i zbog proste činjenice da je i konkurentski Renault nedavno promovisao novi Renault Kangoo sa značajno povećanim dimenzijama. Konkretnije, Berlingo je sada dugačak 4,38 metra, širok 1,81 m, ima međuosovinsko rastojanje od 2,73 m (od prethodnika je duži za 24 cm, širi 8 cm, a rastojanje između osovina je veće za 3,5 cm), pa putnička verzija kombinuje komfor neke limuzine i praktičnost MPV vozila (kao uostalom i pomenuti Renault Kangoo, najveći Berlingov konkurent). Ukratko, putnički Berlingo i dalje predstavlja odličan porodični automobil sa mnogobrojnim praktičnim rešenjima (recimo staklo na vratima prtljažnika može da se otvori nezavisno od samih vrata, a tu su i tri nezavisna sedišta u drugom redu, koja mogu da se izbace iz vozila, bočna klizna vrata, kao i Modutop krov sa mnogobrojim ostavama za sitnice). Sve to uz poboljšane vozne osobine, kvalitenije materijale u interijeru, bolju zvučnu izolaciju, poboljšanu ergonomiju, veću bezbednost i moderniji i dinamičniji stajling. Od opreme, između ostalog, treba izdvojiti ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti, servo volan podesiv po visini i dubini i Hill Start Assist, koja pomaže pri startovanju vozila na uzbrdici (drži "vagu"). Što se motora tiče, u putnički Berlingo će se ugrađivati 1,6 litarski HDi dizelaš u verzijama sa 75, 90 i 110KS, kao i 1,6 litarski benzinac sa 90 i 110 konja, dok će dostavna verzija raspolagati sa HDi dizelašima od 75 i 90KS i benzincem od 90 konja. Dostavna verzija Berlinga inače ima tovarni prostor zapremine 3,3 kubna metra, nosivost iznosi 850 kg, a može da preveze predmete dugačke do 1,8 metra. Kome to nije dovoljno, u ponudi će biti i tzv. Extenso modularna kabina, koja može da primi 3,7 kubna metra tereta i predmete dugačke do 3 metra. Sa novim Berlingom ponuda Citroena u MPV segmentu je sada zaista bogata, pa svako može pronaći model za sebe. Tako paletu čine Citroen Nemo, stari Berlingo (sada kao Berlingo First), ovaj novi Berlingo, C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Citroen C8, pa i putničke verzije većih modela Jumpy i Jumper (ovoj listi će se pridružiti i buduća MPV verzija novog Citroena C3 sa imenom Streetlounge o kome je nedavno već bilo reči).


Novi Peugeot Partner i Partner Tepee


Istovremeno sa novim Berlingom, i Peugeot je promovisao novu generaciju modela Partner, koji će se poput Berlinga kupcima nuditi u putničkoj (nosi ime Partner Tepee) i dostavnoj verziji. Partner se u odnosu na Berlingo razlikuje pre svega po izmenjenom prednjem delu, što je zasluga drugačijih svetala, maske i branika. Za kupce koji žele nešto više, Peugeot će novi Partner Tepee ponuditi i u (polu)terenskoj varijanti nazvanoj Partner Tepee Outdoor. Poput Citroena sa Berlingom First, i Peugeot će i dalje zadržati stari Partner u proizvodnji, koji će se od sada zvati Partner Origin (ali samo na određenim tržištima). Sve što je rečeno za novi Berlingo praktično važi i za novi Partner. Dakle, i Partner je dugačak 4,38 metra, koji u putničkoj Tepee varijanti predstavlja komforan i prostran porodični automobil sa mnogobrojnim praktičnim rešenjima (staklo na vratima prtljažnika može da se otvori nezavisno od samih vrata, tri nezavisna sedišta u drugom redu, bočna klizna vrata, tzv. Zenith panoramski krov zaslužan za svetliju unutrašnjost). Poboljšane vozne osobine, kvalitetniji materijali u interijeru, viši nivo završne obrade, bolja zvučna izolacija, poboljšana ergonomija, veća bezbednost i moderniji i dinamičniji stajling se popdrazumevaju. Kao i kod Berlinga, i u Partner će se ugrađivati 1,6 litarski HDi dizelaš sa 75, 90 i 110KS (sa DPFS fileterom čestica čađi), kao i benzinci sa 90 i 110 konja. Komercijalna verzija Partnera takođe ima tovarni prostor zapremine od 3,3 ili 3,7 kubna metra, nosivost od 850 kg i može da preveze predmete dugačke od 1,8 do 3 metra.



Abt AS5

28 Jan 2008 - 00:55 Tuning Link

Već serijski Audi A5 predstavlja uspešnu kombinaciju sportskog dizajna i snažne, elegantne i individualne pojave ali to za neke ljude jednostavno nije dovoljno. Takvi kao da su čekali da i nemački Abt Sportsline predstavi svoje viđenje novog Audijevog kupea. Ovakav unapređeni i dinamičniji Audi A5 dobija i novo ime – Abt AS5. Novi body kit, skrojen za ovaj A5, sadrži paket novih spojlera (uključujući i jedan na poklopcu prtljažnika), pragove, bočne škrge, difuzor pozadi, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i nove BR točkove od 20 inča sa kompletom odgovarajućih sportskih guma. Čak i dok stoji, Abt AS5 svojom senzualnom pojavom kao da jedva čeka da bude pušten na put i da pokaže šta ume. A da ume, ume. Njegov 3,0 litarski TDI dizel agregat je sa standardnih 176kW/240KS pojačan na 221kW/300KS i 600Nm obrtnog momenta pri 2400 o/min., što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 264 km/h i ubrzanje do 100 km/h za samo 5,3 sekunde. Tu nije kraj onoga što je Abt Sportsline predvideo za AS5. Tako se za efikasnije kočenje brine Abt-ov kočioni sistem sa diskovima prečnika 380 mm, za bolje vozne osobine Abt sportsko ogibljenje, dok je za privlačenje pažnje prolaznika zadužena i dvobojna spoljašnjost. Unutrašnjost je oplemenjena novim multifunkcionalnim sportskim volanom, najkvalitetnijom kožom i aluminijumskim pedalama i istom takvom ručicom menjača.




Mercedes je posle promocije obnovljenog modela SLK i koncept vozila GLK Freeside/Townside na salonu u Detroitu, kao i objavljivanja prvih fotografija i detalja restilizovanih modela CLS i SL, danas i zvanično predstavio još jedan novitet – novi Mercedes CLC. Zvanična prezentacija je održana u Berlinu, na događaju Mercedes-Benz Fashion Week, koji se ove godine održava po drugi put, i to u periodu od 27. do 31. januara 2008. Novi CLC je manji kupe, koji će zameniti dosadašnji model C Sport Coupe, a treba da predstavlja atraktivan i pristupačan ulazak u Mercedesovu kupe porodicu modela, ciljajući pre svega na mlađe kupce. Iako se bazira na platformi odlazeće C klase Sport Coupe, novi CLC prema navodima nemačke fabrike ima oko 1100 delova koji su potpuno novi ili značajno modifikovani u odnosu na C Sport Coupe. Tako novi CLC i dalje ima međuosovinsko rastojanje od 2715 mm, dok nova C klasa ima rastojanje između osovina, koje iznosi 2761 mm (CLC je inače dugačak 4452 mm, širok 1728, a visok 1405 mm). Ovde i podatak da zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji iznosi 310 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima ta vrednost raste na 1100 litara. Što se izgleda tiče, tu iznenađenja nema. Prednji deo je preslikan sa aktuelne Mercedesove C klase (serija W204), bokovi su praktično isti kao i na prethodniku C Sport Coupe (serija W203), jedino je zadnji kraj dobio novi izgled, na kome se pre svega ističu velika svetla. CLC je dobio i novi direktni upravljački sistem sa varijabilnom servo asistencijom (zaslužna za prvoklasno upravljanje i veću agilnost u vožnji), moderan informacioni i zabavni sistem sa displejom u boji, kao i bogatu paletu pogonskih agregata. Ponuda agregata počinje 1,8 litarskim četvorocilindarskim benzinskim motorom (za model CLC 180 Kompressor), koji raspolaže sa 143KS i 230Nm. Sledi model CLC 200 Kompressor (ima 4 cilindra, 184KS i 250Nm), CLC 230 (sa 2,5 litarskim V6 agregatom od 204KS i 245Nm) i najjači CLC 350, koji iz 3,5 litarskog V6 motora izvlači 272KS i 350Nm (CLC 350 do 100 km/h stiže za 6,3 sekunde i postiže maksimalnih 250km/h). Za ljubitelje dizelaša na raspolaganju će biti modeli CLC 200 CDI (sa 122KS i 270Nm) i CLC 220 CDI sa 150KS i 340Nm (oba su zapremine 2,2 litra i sa 4 cilindra). Kasnije će se pojaviti i bazni model CLC 160 sa 1,8 litarskim četvorocilindrašem od 122KS, a možda i sportski AMG sa 6,2 litarskim V8 agregatom od 457KS. Zavisno od modela, novi CLC se standardno oprema šestostepenim manuelnim ili 5-stepenim automatskim menjačem, dok su V6 modeli dostupni sa sedmostepenom automatskom transmisijom i sa komandama za ručno menjanje brzina na upravljaču. Na slikama se nalazi CLC opremljen Mercedesovim Sport paketom, što podrazumeva 18-inčne aluminijumske felne, prednja svetla sa zatamnjenim kućištem, sportsko i spušteno ogibljenje, kao i hromirane detalje. Osnovni CLC 180 Kompressor će u Nemačkoj koštati 28.113 evra (prodaja počinje u maju), a budući CLC 160, koji će se pojaviti u prodaji sledeće godine, imaće cenu od oko 26.000 evra.



Nemačka kompanija Alpina je proširila ponudu svog modela B3 Bi-turbo (bazira se na BMW-ovoj seriji 3), koji je sada dostupan i sa xDrive pogonom na sva četiri točka. Uz obavezan i atraktivan aero body kit, B3 Bi-turbo je dobio i ZF-ovu Switch-Tronic 6-stepenu transmisiju (odlikuje se veoma brzim promenama stepeni prenosa), pojačani kočioni sistem, modifikovanu unutrašnjost (interijer u koži, sportska sedišta) i kao vrhunac svega - pojačani 3,0 litarski redni šestocilindrični motor sa dva turbo punjača. Ovaj agregat sada razvija 265kW/360KS pri 5500 o/min. i 500Nm obrtnog momenta u rasponu od 3800 do 5000 o/min. Drugim rečima, specifična snaga iznosi 89kW/121KS po litri zapremine.



Iz tjuning kompanije JE DESIGN stiže još jedna obrada Seatovog Leona, kome su u pomenutoj firmi snagu njegovog četvorocilindričnog 2,0 litarskog TFSI motora podigli sa standardnih 147kW/200KS i 280Nm na 180kW/244KS i 355Nm obrtnog momenta. Posledica toga je i povećanje maksimalne brzine za 13 km/h (sada 242 km/h) i smanjenje vremena potrebnog za dostizanje 100 km/h sa 7,3 na samo 6,4 sekunde. Da bi još više naglasio promene ispod limenog odela, JE DESIGN je na svoj Leon nakalemio agresivan aero body kit i vrata, koja se otvarju u vis, u Lamborghini stilu. Body paket sadrži novi prednji branik sa integrisanim spojlerom, zatim difuzor pozadi sa 4 izduvne cevi (svaka prečnika 90 mm), nove pragove, zadnji krovni spojler, kao i novu masku (bez znaka proizvođača), retrovizore i "trepavice" za prednja svetla. Auto je približen zemlji za dodatnih 35 do 65 mm, čime je sniženo težište i poboljšano upravljanje i agilnost u vožnji. Promene zaokružuju novi 18-inčni Visage točkovi (10 x 18 ET 31) sa gumama dimenzija 255/35 ZR 18.

 



Seat je juče u fabrici Martorell proslavio proizvodnju svog 16-milionitog automobila. Čast da ponese broj 16.000.000 dobio je srebrni Seat Leon Ecomotive sa 1,9 litarskim TDI dizelašem od 105KS, koji se odlikuje fabrički deklarisanom potrošnjom od samo 3,7 litara na 100 km i emisijom CO2 od 119 g/km. Seat je inače počeo sa proizvodnjom automobila 13. novembra 1953. godine (u fabrici Zona Franca u Barseloni), a prvi model je bio Seat 1400. Te 1953. fabrika je imala 900 radnika, koji su dnevno prozvodili 5 automobila, a danas 12.000 zaposlenih proizvodi skoro 2000 automobila na dan. U početku je pomenuta fabrika u Martorellu (zvanično počela sa radom 1993. godine) proizvodila samo dva Seatova modela (Ibizu i Cordobu), a danas iz ovog postrojenja izlaze skoro svi Seatovi modeli (sem Alhambre, koja se proizvodi u VW-ovoj fabrici Palmela u Portugalu).