home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvo kratko podsećanje. Standardni Mercedes CLK63 AMG Black Series iz 6,2 litarskog V8 motora (u paru sa 7G-Tronic automatskim menjačem) izvlači svih 507 konja i 630Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da ovaj 1760 kg težak automobil od 0 do 100 km/h ubrza za samo 4,3 sekunde, a od 0 do 200 km/h za 13,8 sekundi. Iako bi mogao da postigne i više, AMG je elektronski ograničio maksimalnu brzinu na tačno 300 km/h.

Ove brojke bi većini bile sasvim dovoljne, ali tako nisu mislili i u RENNtechu, jednom od najpoznatijih američkih tjunera za Mercedesove modele. Oni su iz pomenutog V8 agregata izvukli ukupno 550KS i 80Nm više, što je zasluga, između ostalog, reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora i doteranog sportskog izduvnog sistema.

U paketu su još i RENNtech sportsko ogibljenja (spušteno za 20 mm) i unapređena aerodinamika vozila (prednji spojler, zadnji difuzor i veliko zadnje krilo od karbona).

 





Novidem Audi R8

15 Jun 2008 - 00:13 Tuning Link

Vlasnicima Audija R8, kojima standardnih 420KS i 430Nm obrtnog momenta iz serijskog 4,2 litarskog V8 FSI motora nije dovoljno i koji nemaju strpljenja na čekaju na model sa V10 motorom, švajcarska tjuning kompanija Novidem nudi paket za povećanje njegove snage. Tačnije, uz pomoć Novidem kompresora ovaj agregat sada raspolaže sa 537KS i 561Nm, što omogućuje da ubrzanje od 0 do 100 km/h sa fabričkih 4,6 padne na manje od 4 sekunde.





Britanska tjunerska kuća Autodelta (postoji više od dve decenije) će 20. i 21. juna, posle 18 meseci razvoja, u Amsterdamu održati zvaničnu promociju svog novog modela – Autodelta J4 2.2 C (C je oznaka za Compressore), baziranog na Alfa Romeu 159 2.2 JTS. Autodelta J4 2.2 C je već treći u ekskluzivnoj J seriji modela, u kojoj se već nalaze Brera J5 3.2 C i Spider J6 3.2 C. Ipak, za razliku od pomenutih Brere J5 i Spidera J6, koji su dobili doterani 3.2 V6 motor, Autodelta je za novu Alfu 159 J4 2.2 C pripremila pojačani 2.2 motor, kome je dodat Rotrex kompresor. Rezultat je porast snage sa standardnih 185 na 245KS i obrtni moment povećan sa 230 na 290Nm. U paketu su još i pojačani kočioni sistem, OZ točkovi i Dunlop gume. Kome ovo nije dovoljno, Autodelta će uskoro za J4 2.2 C ponuditi i specijalni "Corsa" tjuning kit, koji će imati više od 260 konja, sa koliko trenutno raspolaže fabrička Alfa 159 3.2 V6.



Lotus Sport Exige GT4

14 Jun 2008 - 13:32 Noviteti Link

Lotus je kraćim saopštenjem i ovom slikom najavio svoj novi trkački model, koji će biti spreman za sezonu 2009. Radi se o modelu Lotus Sport Exige GT4, koji se odlikuje novim aerodinamičkim paketom i za čiji pogon je zadužen 1,8 litarski VVTL-i motor (raspolaže sa snagom od 179kW/243KS). Kako se kaže u Lotusovom saopštenju, potpuniji detalji o ovom modelu biće saopšteni u narednom periodu.



Japanski tjuner Wald International je poznat i publici u Evropi, budući da je specijalizovan za doterivanje ekskluzivnih evropskih automobila kao što su BMW serije 7, Bentley Continental GT ili Mercedes S klase. Ipak, njihov najnoviji rad je domaći proizvod – sportski Lexus IS-F, koji je u obradi Wald Internationala dobio novi stajling paket za još agresivniji nastup. To podrazumeva modifikovani prednji branik sa spojlerom i drugačije oblikovanim usisnicima za vazduh, nešto izraženije pragove, drugačiji zadnji branik sa difuzorom i otvorima za vazduh sa strane (odmah iza zadnjih točkova), veliki spojler na poklopcu prtljažnika, kao i jedinstvene aluminijumske točkove.


 



Zastupnik Suzukija za Srbiju, beogradski Euro Sumar d.o.o. (www.suzuki-yu.co.yu) odobrava popuste za modele Swift i Splash sa dizel DDiS motorom i GLX opremom. Konkretnije, ovakav Swift DDiS umesto 14.900 treba platiti 13.900 evra, a Splash DDiS GLX ima cenu od 13.490 umesto ranijih 14.440 evra. Još uvek traje i sniženje od 500 evra za Suzuki Splash 1.0 (sada umesto 12.200 košta 11.700 evra).   

Naš zvanični uvoznik Fordovih automobila, firma Grand Motors (www.ford.rs) krenuo je sa novom prodajnom akcijom "Sve je već plaćeno", tokom koje se Ford Fiesta sa 1,4 litarskim benzincem od 80 konja i bogatim paketom opreme nudi po nižoj ceni (11.990 umesto 12.490 evra) i sa besplatnim redovnim servisnim održavanjem, koje traje sve vreme garantnog roka (četiri godine). U opremi ove Fieste se nalaze klima uređaj, servo volan, ABS, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, radio/CD, električni podizači stakala, daljinsko centralno zaključavanje, svetla za maglu, aluminijumske felne od 15 inča, metalik boja i petora vrata.

Ovde i podsećanje da je Grand Motors i naš ovlašćeni uvoznik britanskog Land Rovera i da će povodom 60 godina od pojavljivanja prvog vozila sa oznakom Land Rovera, od 15. juna pa sve do 1. septembra svim zainteresovanim kupcima nuditi kompletan program Land Rovera po specijalnim uslovima.

Prodavci Seata u našoj zemlji (recimo Porsche Beograd Ada, Radnička 4, tel. 011/3530-400) u ponudi imaju modele Leon, Altea i Altea XL sa 1.9 TDI i 2.0 TDI dizel motorima, koji se prodaju sa sniženjem od 5 odsto. Kupac dobija i pet godina besplatnog kasko osiguranja u saradnji sa firmom Porsche Mobility. Posebna ponuda se odnosi na model Leon 1.6 Salsa sa 102KS (u opremi između ostalog ima klima uređaj, ABS, aluminijumske točkove od 16 inča, farove za maglu, 6 vazdušnih jastuka, daljinsku centralnu bravu, električne podizače stakala napred, radio CD/MP3, tempomat, multifunkcionalni volan i putni kompjuter), koji sa popustom od 1174 evra sada treba platiti 17.973 evra sa PDV-om. Zvaničan sajt uvoznika za Srbiju je www.seat.rs

I Mazdini dileri u Srbiji imaju zanimljivu ponudu za sve zainteresovane za kupovinu Mazde3. Tačnije, sve do 31. avgusta sve verzije Mazde3 se prodaju sa popustom od 1500 evra, dok je Mazda5 na sniženju od 1800 evra. Inače, Mazde u Srbiji prodaju firme Profil Internacional iz Beograda (Karađorđeva 13, tel. 011/328 37 22,  internet : www.mazda-profil.co.yu, General Auto (Beograd, Stevana Prvovenčanog 50, tel. 011/397 05 44), Grand M (Novi Sad, Bulevar Vojvode Stepe 50, tel. 021/542 800) i Auto MG iz Niša (bul. 12 februar 81, tel. 018/581 336). Iz Mazde najavljuju da će uskoro njihove automobile prodavati i ovlašćeni dileri u Čačku i Subotici.  

Domaći zastupnik bavarskog BMW-a Delta Motors (www.bmw.co.yu) ima zanimljivu ponudu za model BMW 520d (sa 177KS), kod koga se na poklon dobija automatski menjač (u vrednosti od 2530 evra) i portabl BMW navigacioni uređaj sa mapom Srbije. U ponudi je i model BMW 318i uz koga se gratis dobija navigacioni uređaj, dok BMW serije 7 sa 3,0 litarskim dizelašem ima cenu umanjenu za 2000 evra.

Sve do kraja juna, Delta Automoto (deltaauto.co.yu) odobrava značajne popuste za Hondine modele. Najmanji model Jazz je na sniženju od 500 evra i staje 13.778 evra, Civic sa troja i petora vrata je jeftiniji za 7 odsto (recimo Civic Type S sada košta 22.524 evra, a Civic Type R 31.879 evra), za Accord sniženje takođe iznosi 7% (osnovni Accord 2.0 Comfort ima cenu od 19.534 evra), dok su Honda Civic limuzina i Honda CR-V na popustu od 3 odsto. 

Domaći uvoznik automobila francuskog Peugeota, firma Verano Motors (www.verano.co.yu), tokom nove prodajne kampanje nudi Peugeot 206 sedan po nižoj ceni od 10.990 evra sa PDV-om. Kupovinom ovog modela (čija oprema između ostalog sadrži klimu, servo, frontalne vazdušne jastuke, CD-radio, svetla za maglu i metalik boju) kupac štedi 730 evra.



Konigseder Smart ForTwo

14 Jun 2008 - 00:25 Tuning Link

Austrijski tjuner Konigseder pobrinuo se za atraktivniji izgled malenog Smarta ForTwo i to u njegovoj kabriolet verziji. Za privlačenje pažnje najviše zasluga pripada novom aero body paketu, a posebno proširenjima blatobrana (po 30 mm sa obe strane) i doteranim branicima sa integrisanim spojlerima (ceo ovaj body kit inače košta 2520 evra). Tu su još i novi set Eibach sportskih opruga, petokraki aluminijumski točkovi od 17 inča (7,5 x 17 napred, a 9,5 x 17 pozadi), posebne patosnice u kabini i pojačani motori. Za cenu od 670 evra, Konigseder će naime pojačati Smartov dizel motor na 65KS, a 1,0 litarski benzinac sa fabričkih 84 na 105KS.



Posle nekoliko zvaničnih špijunskih fotografija novog Chevrolet Camara Coupe, General Motors je juče objavio i dve manje slike njegovog kabriolet izdanja. I ove slike prikazuju predprodukcijsku verziju ovog modernog muscle car automobila, što znači da će izgled najverovatnije pretrpeti manje izmene pre nego što počne proizvodnja serijske varijante.

Ova, već peta generacija Camara (prvi je ugledao svetlost dana 1967. kao odgovor GM-a na Ford Mustang) je inače najavljena sa dva koncept automobila, predstavljena 2006. godine (Coupe verzija) i 2007., kada je promovisan Camaro Convertible Concept. Serijski Camaro će pokretati V6 i V8 benzinci, proizvodnja treba da počne pred sam kraj ove godine, dok će prodaja startovati početkom 2009. godine (to se odnosi na Coupe, dok će se kabriolet naći u prodajnim salonima nešto kasnije kao model za 2010.).



U Peugeotu ne miruju sa lansiranjem specijalnih serija svojih automobila, pa su tako posle modela 207 Cielo i 107 KISS, spremili još jednu posebnu ediciju popularne 207-ice.

Peugeot 207 Le Mans Series je napravljen kao počast uspešnom trkačkom modelu Peugeot 908 HDi FAP Le Mans, a zadovoljstvo da ga vozi imaće samo 2000 evropskih kupaca, budući da se i ovde radi o limitiranij seriji. Pomenutih 2000 kupaca će moći da bira između 1,6 litarskog THP turbo benzinca sa 110kW/150KS i 1.6 HDi FAP turbo dizelaša od 80kW/109KS, kao i između Banquise bele i Obsidien crne boje. Benzinac postiže maksimalnih 210 km/h, dok dizelaš može do 193 km/h. Od ostale sabraće, 207-ica Le Mans se razlikuje po dekorativnoj crvenoj traci na haubi i krovu, glavi lava na bokovima, aluminijumskim točkovima od 17 inča, posebnim "Le Mans Series" logom na poklopcu prtljažnika, sportski uređenim interijerom (ističu se sportska sedišta sa kožom i alkantarom), kao i numerisanom pločicom od aluminijuma na upravljaču.

Cena za 207 Le Mans 1.6 THP iznosi 19.400 evra, a za 207 Le Mans 1.6 HDi košta 19.950 evra.



Više o konceptu BMW GINA Light Visionary Model možete pročitati OVDE



Izvor : www.blic.co.yu

Nakon verzije s petoro vrata, na tržište je stigla i „mazda 2 sport“ s parom vrata manje. Novitet je, kako sama oznaka kaže, sportski orijentisan, pa će se kod nas prodavati isključivo s benzinskim motorima i bogatijim paketima opreme. Na startu komercijalizacije biće dostupna samo „mazda 2 sport 1.3i TE“ u pro i plus izvedbama, koje pokreće motor maksimalne snage 86 konja. Početkom sledeće godine ovom paru pridružiće se i „1.5i GTA“ (103 KS), koji uz najbolje performanse (188 km/h, 0-100 km/h za 10,4 s) donosi i najreprezentativniju opremu, poput kartice za startovanje i dodatnog grejanja prednjih sedišta. Cena najjeftinije „mazde 2 sport“ na našem tržištu je 13.590 evra, s uračunatim dažbinama.



Na bazi budućeg Audija A1 (o njemu više OVDE), marka sa znakom četiri prstena priprema i njegovu SUV varijantu, nazvanu Q1. Audi Q1 će biti treći model u paleti Audija A1, budući da će se standardni A1 hatchback pojaviti 2010. godine, 2011. stiže Cabrio varijanta, a Q1 krajem 2012. (s tim što će prodaja ovog malog SUV-a startovati početkom 2013.). Audi će novi Q1 postaviti na modifikovanu PQ24 platformu, koju će koristiti i budući Volkswagen Polo, što u praksi znači da će Q1 imati međuosovinsko rastojanje od 2,46 metara, dok će mu dužina iznositi manje od 4 metra (tačnije 395 cm). Po sadašnjim informacijama, u Q1 će se ugrađivati sledeći pogonski agregati : 1.4 TFSI četvorocilndraš u verzijama sa 125 i 150 konja, 1.2 TDI sa oko 80KS, 1.6 TDI u varijantama od 100 i 120KS, dok će paletu kasnije upotpuniti i najsnažniji benzinac sa 200KS. Inače, na slici je crtež mogućeg izgleda Audija Q1, koji je objavio nemački magazin AutoBild.



Subaru je za kupce u Australiji pripremio novu specijalnu ediciju modela Liberty (u Evropi Legacy), nazvanog Liberty GT tuned by STI (Subaru Tecnica International), koji će biti napravljen u seriji od samo 250 komada. Najkraće rečeno, ovaj Liberty se odlikuje 2,5 litarskim boxer motorom od 194kW/260KS pri 6000 o/min. i 350Nm obrtnog momenta pri 2800 o/min., modifikovanim i za 5 mm spuštenim ogibljenjem (nove STI opruge plus Bilstein amortizeri), unapređenim voznim osobinama, Brembo kočnicama, 12-krakim ENKEI točkovima od 18 inča u novoj "luminosity silver" boji i sa STI oznakom (inače su za 2,5 kg lakši od onih na standardnom modelu Liberty GT), kao i nešto agresivnijim izgledom spoljašnjosti (prednji spojler, saćasti gril, spojler na poklopcu prtljažnika, STI oznake) i bogatijim interijerom (izdvajaju se sportska sedišta sa kožom i alkantarom i crvenim STI logom). Kupci će moći da biraju između manuelnog šestostepenog ili Sportshift petostepenog automatskog menjača, limuzinske i karavan verzije karoserije, kao i crne, srebrne, sive ili bele boje. 



Standardni Toyotin Aygo sa 1,0 litarskim motorom od 68 konja, 93Nm obrtnog momenta, maksimalnih 157 km/h i ubrzanjem do stotke od 14,2 sekunde, teško da može koga da impresinira ali ovaj unikatni Aygo Crazy je nešto potpuno drugo. Kako i ne bi kada je u njega ugrađen 1,8 litarski VVT-i motor iz Toyote MR2, koji uz pomoć turbo punjača sada raspolaže sa svih 200KS pri 6700 o/min. i 240Nm pri 3400 o/min. (snaga se inače preko manuelnog petostepenog menjača prenosi na zadnje točkove). Rezultat? 1050 kg tažak automobil do 100 km/h potroši manje od 6 sekundi (tačnije 5,75 sec) a maksimalna brzina raste na 204 km/h.

Pored jačeg motora, Aygo Crazy je dobio i kompletan aero body kit (uključujući i veliko zadnje krilo od karbon fibera), novi set 17-inčnih  točkova i Godyear guma (dimenzija 225/45), širi trag točkova, Tein amortizere, zaštitni kavez, trkačka sedišta i Sparco volan (ali zato nema ni ABS, ni servo upravljač, ni traction control...).

Toyota će inače Aygo Crazy premijerno predstaviti na salonu automobila u Londonu krajem narednog meseca (British International Motor Show 2008).