home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Ford Ka

27 Jun 2007 - 02:00 Top secret Link

Kao što je već dobro poznato, novi Ford Ka deliće platformu sa novim Fiatom 500 ali će se pojaviti na tržištu godinu dana kasnije u odnosu na svog italijanskog rođaka, negde u drugoj polovini 2008. Kako će novi Ka izgledati, vidimo na ovim najnovijim crtežima iz nemačkog AutoBilda. Sudeći prema njima, budući Ka u osnovi zadržava zaobljene linije prednjeg dela kao i aktuelni model ali dobija nova prednja svetla, koja "prate" poklopac motora. Novi prednji branik sa integrisanim svetlima za maglu i velika maska hladnjaka, brinu se za prilično agresivan izgled, čemu doprinose i točkovi smešeteni na same uglove karoserije i kratki prepusti. Paleta motora novog Ka obuhvataće i 1,4 litarski agregat sa mogućih 150KS za sportsku ST verziju (ovde i podsećanje da je britanski AutoExpress ranije najavio da će novi Ka ST imati oko 120 konja). Kao i Fiat 500, i Ford Ka će se proizvoditi u Fijatovoj fabrici u Poljskoj. 

 





U Beogradu je otvoren još jedan prodajno-servisni centar južnokorejskog Hyundaija – Ehom Auto, koji predstavlja najveći ovakav centar za Hyundai u Srbiji (veličine 3000 kvadrata), a nalazi se u ulici Svetog Nikole 43. U sklopu centra nalaze se izložbeni salon automobila sa najnovijim modelima ovog proizvođača i servis površine 600 kvadrata. Ovim novim objektom, Hyundai Auto d.o.o. (generalni zastupnik Hyundaija za Srbiju, tel: 011/3283-274 i 3283-167, www.hyundai-auto.co.yu), proširio je svoju prodajno-servisnu mrežu, koja sada broji 18 članova. Da podsetimo da su ove godine već otvoreni i Hyundai centri u Beogradu, Novom Sadu, Kraljevu i Kragujevcu.  



Ovo je Mini Clubman

26 Jun 2007 - 15:50 Top secret Link

Konačno su se pojavile fotografije potpuno nemaskiranog i toliko očekivanog Minija Clubman (napravljene tokom snimanja reklame za ovaj novi Mini). Ono što se naziralo na onim ranijim fotkama, definitivno je potvrđeno ovim novim – Mini Clubman imaće manja, pomoćna vrata (prva slika) za lakši ulazak na zadnja sedišta sa suvozačeve strane (tzv. samoubilačka vrata kao kod Mazde RX8), produženo zadnje bočno staklo sa vozačeve strane dok će se zadnja vrata otvarati iz dva dela (50/50), kao kod nekih komercijalnih vozila. Osim toga, najveća razlika u odnosu na obični Mini je u stvari produženo međuosovinsko rastojanje (više mesta za putnike pozadi i prtljažnik) i povećane staklene površine. Pažnju privlače plastični elementi (u istoj boji kao i krov), koji okružuju zadnja svetla i C stubove kao i to da oba krila zadnjih vrata imaju svaka svoj brisač. Tu su i dve izduvne cevi integrisane u zadnji branik i povećani panoramski stakleni krov. To je ono što se vidi sa ovih slika a za više detalja moraćemo da sačakamo na zvanične fabričke podatke (kao i na slike produženog zadnjeg dela kabine), koji bi trebalo da budu obelodanjeni već početkom jula. Mada će zvanična svetska promocija Clubmana biti tek u septembru na salonu u Frankfurtu (prodaja startuje u novembru), ljudi iz Minija su odličili da Clubman predstave i na Mini United skupu fanova, čime se žele odužiti ljubiteljima Minija na njihovoj dugogodišnjoj vernosti. Ipak, sam čin ove prezentacije biće zatvoren za javnost. Što se palete motora tiče, Clubman će pokretati isti agregati kao i hatchback verziju, osim najmanjeg 1,4 litarskog sa 95KS. Dakle, u ponudi bi trebalo da budu verzije Cooper sa 1,6 litarskim motorom od 120KS, Cooper S sa 1,6 L turbo agregatom sa 175KS i 1,6 L dizel sa 110KS. Sa uvođenjem Clubmana u ponudu, paleta Minija će narasti na 4 modela (Cooper, Cooper D, Cooper S i naravno Clubman) a zbog očekivane veće potražnje u budućnosti, BMW (vlasnik Minija) planira da predstavi i SUV verziju (interno se naziva Colorado) kao i to da deo proizvodnje preseli u austrijsku fabriku Magna, o čemu smo već pisali.



Nissan Aprio

26 Jun 2007 - 14:05 Noviteti Link

Nedavno smo pisali o početku proizvodnje Logana u Brazilu (Renaultova fabrika u gradu Kuritiba sa kapacitetom od 200.000 automobila godišnje) i napomenuli da će se Logani proizvedeni u toj fabrici izvoziti i na meksičko tržište ali kao Nissan, čime se nastavlja ekspanzija ovog jeftinog automobila. Tada nisu bili poznati detaljniji podaci o motorima i imenu pod kojim će se Logan prodavati u Meksiku ali je i ta "misterija" otkrivena pre neki dan kada je meksička filijala japanskog Nissana (Nissan Mexicana) promovisala novi model nazvan Nissan Aprio. Iako Nissan ima svoju fabriku u Meksiku (proizvode modele Tiida i Platina), Logan će se za meksičko tržište ipak proizvoditi u pomenutoj Renaultovoj fabrici što predstavlja samo još jedan dobar primer kako se u praksi sprovodi uspešna saradnja Ranault-Nissan alijanse. Kako bilo, Nissan Aprio, bar zasad, pokreće samo 1,6 litarski benzinac sa 103KS (evropska verzija 105 konja) uparen sa manuelnim 5-stepenim menjačem dok se za 2008. godinu najavljuje i automatik. Dizajnerske promene u odnosu na Daciu/Renault Logan svode se na novu masku sa značkom Nissana, prednji branik sa modifikovanim otvorom za vazduh i malo promenjenu unutrašnjost sa drugačijim upravljačem i doteranu centralnu konzolu. Inače, Logan je od 2004. godine do danas prodat u preko 450.000 primeraka a proizvodi se u Rumuniji, Rusiji, Maroku, Indiji (kao Mahindra-Renault Logan), Brazilu a uskoro i u Iranu. 



Novi Lancer je Mitsubishi predstavio još u januaru ove godine na salonu u Detroitu a sada stiže i zvanična najava iz japanske kompanije da će premijera evropske varijante biti na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu. Osim novog i daleko atraktivnijeg spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda (konačno !), novi Lancer privlači pažnju i novom tzv. globalnom platformom, koju već koriste novi Outlander i MPV model Delica D5, a kasnije će poslužiti za još nekoliko novih Mitsubishijevih automobila. Za privlačniji izgled (dugačka hauba i relativno kratak zadnji deo, duže međuosovinsko rastojanje, široki trag točkova, velika prednja maska i "opaki" farovi), zaslužan je Mitsubishijev Evropski dizajn studio u Treburu, blizu Frankfurta a kao osnova su poslužili uspešni koncept automobili Concept-Sportback (predstavljen u Frankfurtu 2005.) i Concept –X (salon u Tokiju iste 2005.), koji su takođe dizajnirani u Evropi. Ukratko mnogo, mnogo bolje rešenje u odnosu na konzervativnog i beznadežno dosadnog prethodnika koji sada izgleda još više zastarelo (da ne bude zabune, ovo se odnosi na obični Lancer a ne na EVO verziju). U novi Lancer (dužine 4570 mm, širine 1760 mm) će se ugrađivati sledeći motori : benzinci su 1,5 L DOHC MIVEC (110KS), 1,8 L DOHC MIVEC sa 144KS i 2,0 L Turbo MIVEC (pokretaće budući Lancer Evolution ali će njegova snaga biti saopštena naknadno mada se pretpostavlja da se radi o 300 konja) dok je od dizelaša zastupljen samo 2,0 litarski VW-ov agregat sa 140KS. Mitsubishi najavljuje da će kasnije biti na raspolaganju još nekoliko motora ali se u ovom trenutku ne precizira i koji. U zavisnosti od motora, u Lancer će se ugrađivati 5 i 6-stepeni manuelni menjači, CVT transmisija, 4-stepeni automatik i 6-stepeni automatizovani manuelni menjač. Osim sedan verzije, koja će se u Evropi naći u prodaji krajem ove godine, tokom 2008. stižu i Lancer Evolution X kao i potpuno novi Lancer Sportback, tačnije Lancer u hatchback formi sa 5 vrata. Mitsubishi najavljuje da će ovaj poslednji preuzeti oblik sa istoimenog koncepta iz 2005. godine i da će imati bočni profil u stilu nekog coupe automobila. U svakom slučaju, novi Lancer će u Evropi tražiti kupce među ljudima, koji od svog automobila zahtevaju dinamičnost, pouzdanost i kvalitet a da pri tom odnos plaćeno/dobijeno bude i više nego zadovoljavajući.




ASMA CLS Shark II

26 Jun 2007 - 00:41 Tuning Link

Evo još jedne prerade Mercedesa CLS u režiji tjuning kuće ASMA. Ovoga puta radi se o zaista ekstravagantnoj obradi ovog coupe modela sa 4 vrata. Novi Shark II body kit za poboljšanje izgleda eksterijera možda i deluje pomalo nestvarno (kao iz nekog SF filma) ali i izuzetno efikasno stavlja do znanja o čemu se to ovde radi. Prvo naravno upada u oči ogromna prednja maska sa tačno 10 hromiranih i horizontalno poređanih lajsni. To ipak nije dovoljno, pa su dodati novi prednji branik, blatobrani sa otvorima za vazduh, širi pragovi i novi zadnji branik ispod koga se nalaze 4 pravougaone izduvne cevi. Ni tu nije kraj pa ASMA za ovaj Mercedes CLS, osim posebnog modula za jednostavno spuštanje automobila za 35 mm, nudi i zaista široku paletu 20-inčnih točkova sa 8 ili više krakova i to u srebrnoj ili crnoj boji (gume su širine 255 mm napred odnosno 285 mm nazad). ASMA za kasnije najavljuje i komplet novih opruga i amortizera kao i sportsko, još tvrđe podešeno ogibljenje.




Nekoliko meseci posle predstavljanja doteranog Jaguara XJ, blagi redizajn je doživeo i njegov luksuzniji brat, Daimler Super Eight. Osim još veće ekskluzivnosti i izraženije indvidualnosti, Daimler se od brata Jaguara razlikuje i po dimenzijama, odnosno dužem međuosovinskom rastojanju i prostranijoj i komfornijoj kabini, naročito u zadnjem delu. Spoljašnjost Super Eighta je za novu prodajnu sezonu osvežena novim branicima (napred sa primetno velikim otvorom za vazduh), doteranim prednjim grilom, novim točkovima (19-inčni Vela su standard a 20-inčni Sepang opcija) i svetlima za maglu dok se hromirani okviri zadnjih svetala i otvori za vazduh na blatobranima idealno uklapaju sa ukupno šest raspoloživih boja karoserije (karoserija takođe od aluminijuma kao kod Jaguara XJ). Ipak, najvažniji deo ovog i uopšte ovakvih automobila, jeste unutrašnjost. Osim već pomenute prostranosti i komfora (vazdušno ogibljenje), putnicima su na raspolaganju najkvalitetnija koža i drvo, klima u 4 zone, kontrolni sistem sa 7-inčnim LCD ekranom (osetljivim na dodir), kojim se kontrolišu klima uređaj, satelitska navigacija, audio sistem, Bluetooth konekcijom, DVD plejer i TV tjuner (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Motor koji pokreće ovaj Daimler je 4,2 litarski V8 sa 395KS, uparen sa 6-stepenom automatskom transmisijom. Maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h dok ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 5 sekundi. Za bezbednost putnika, osim neizbežnih vazdušnih jastuka, brinu se i elektronski sistemi poput EBA (pomoć pri naglom kočenju) i DSC (dinamička kontrola stabilnosti).




Ove slike prikazuju konačni izgled nove Toyote Land Cruiser 100, čiji je nemaskirani prototip uhvaćen na testiranju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Kao što se i pretpostavljalo prilikom prezentacije novog Lexusa LX570 pre nekoliko meseci na salonu u Njujorku, nova Toyotina "krstarica" će izgledom biti veoma slična pomenutom Lexusu, naročito sa strane dok će se prednji kraj naravno najviše razlikovati i to zahvaljujući, pre svega, velikoj rešetki hladnjaka. Kao i Lexus LX570, i Land Cruiser 100 će zahvaljujući većim dimenzijama, nuditi više mesta u luksuznijoj i udobnijoj unutrašnjosti i bolje vozne osobine. Priča se i da su Toyotini inženjeri razvili novo vazdušno ogibljenje, koje će biti u mogućnosti da automatski diže i spušta vozilo u zavisnosti od uslova na putu. Nekih preciznijih podataka o motorima još nema, ali se pominju (bar za američko tržište) benzinci 4,0 V6 (183kW/249KS) i 4,7 V8 sa 210kW/286KS. Kasnije bi trebao da se ugrađuje i novi 5,7 litarski V8 agregat sa 381KS iz toliko pominjanog Lexusa LX570 (u paru sa 6-stepenim automatskim menjačem). U Evropi će se pojaviti i sa novim 4,5 litarskim V8 dizelašem (još se ne zna da li će se i dalje ugrađivati aktuelni 4,2 litarski 6-cilindrični turbo-dizel od 150kW/204KS). Novi Toyotin full-size SUV imaće svetsku premijeru krajem godine na salonu u Tokiju ali se prodaja očekuje tek sredinom naredne.




Krenuo Fisker Latigo

25 Jun 2007 - 00:39 Noviteti Link

Henrik Fisker, bivši dizajner u britanskom Aston Martinu, 2005. godine je u Kaliforniji osnovao kompaniju Fisker Coachbuild a ovih dana je na Beverli Hilsu kupcu isporučio prvi automobil. Radi se o modelu Fisker Latigo CS V10 coupe, prvom u nizu iz ekskluzivne serije od samo 150 komada. Latigo se bazira na BMW-u serije 6 (što se vidi i po bočnoj silueti i obliku krovu) dok je izgled prednjeg i zadnjeg kraja potpuno nov. Latigo CS 10 coupe koristi i BMW-ov 5,0 litarski V10 motor iz modela M6 ali koji umesto serijskih 373kW/507KS ovde raspolaže sa svih 476 kW ili 648 konja, što je dovoljno da Latigo CS V10 coupe postigne 60 milja na sat (96 km/h) za samo 3,9 sekunde (za poređenje BMW-u M6 za istu "disciplinu" treba 4,6 sekundi). Cene se kreću od 199.000 dolara za Latigo V8 sa motorom od 270kW/367KS iz BMW-a 650Ci pa sve do 304.000 dolara, koliko košta Latigo CS 10 Convertible. Osim Latiga, Fisker proizvodi još jedan automobil, nazvan Tramonto, koji se bazira na Mercedesovom modelu SL55 AMG (pokreće ga 5,4 litarski V8 agregat sa 363kW/494KS i 449kW/610KS). 




Za samo 2045 evra i vaš Passat može da izgleda ovako opako i monstruozno kao na slici. Nemački tjuner Pro Street za tu sumu naime nudi aero body kit "xtr-racing line", koji sadrži ogromnu (ali stvarno ogromnu) prednju masku a la Audi A8, nove branike i spojlere, veće pragove, proširenja blatobrana, atraktivnije točkove zanimljivog dizajna i zadnje krilo na poklopcu prtljažnika.



Renault je u Francuskoj pustio u prodaju Megane Bioethanol E85, koji predstavlja prvi model francuske fabrike pokretan bioetanolom na evropskom tržištu (automobile na bioetanol Renault već nekoliko godina proizvodi i prodaje u Brazilu). Sama oznaka E85 inače označava mešavinu 85 % bioetanola (u stvari alkohol dobijen fermentacijom šećera iz žitarica; u Evropi najčešće iz kukuruza i šećerne repe) i 15 % benzina. Ova nova ekološka i ekonomična alternativa je za sada rezervisana za Megane hatchback i karavan sa 1,6 litarskim motorom od 105KS, uparenim sa manuelnim 5-stepenim menjačem. Cene se kreću od 18.550 evra (za Megane hatchback) i od 19.150 za Megane karavan, što je za samo 200 evra skuplje u odnosu na standardni Megane 1,6 16v benzinac. Postojeći benzinski 1,6 16v motor je naravno morao da pretrpi određene modifikacije kako bi se prilagodio na novo gorivo. Najveće promene se odnose na sistem ubrizgavanaja, komore za sagorevanje i rezervoar za gorivo.



Abarth SS roadster

24 Jun 2007 - 15:49 Top secret Link

Fiat je svoj već odavno legendarni brend Abarth ponovo oživeo na ovogodišnjem martovskom salonu automobila u Ženevi i to kroz drumsku i trkačku varijantu Grande Punta a sada britanski magazin AutoExpress najavljuje da Evropski Institut za Dizajn iz Torina (European Institute of Design), sprema predlog Abarthovog sportskog dvoseda sa imenom SS roadster (sa karakterističnom kombinacijom crvene i bele boje karoserije i crne za haubu). Ono što je posebno zanimljivo, jeste činjenica da se ispod atraktivnog odela krije mehanika malene Fiatove Pande 100HP, dakle 1,4 litarski motor sa 74kW/100KS, koji bi zahvaljujući laganoj konstrukciji ovog roadstera, obezbeđivao sasvim solidne sportske performanse. Ipak, tu nije kraj jer bi se ispod haube mogao naći i potentniji 1,4 litarski turbo agregat sa 110kW/150KS. Ovo doduše nije i prvi put da se Panda koristi kao baza za izradu nekog roadstera. Na pomenutom ženevskom salonu automobila, italijanski dizajn studio Bertone, promovisao je svoje viđenje malenog sportskog dvoseda na Pandinoj platformi, nazvanog Barchetta Concept. Kako bilo, prema ovom predlogu Evropskog Instuta za Dizajn, Abarth SS roadster bi mogao da košta nešto preko 12.000 funti ili oko 18.000 evra. Iako Fiat za sada nema u planu nikakav projekat sportskog dvoseda, AutoExpress podseća da je Fiat ipak jedan od najambicioznijih evropskih proizvođača automobila pa je sigurno da je i te kako svestan potencijala ovog segmenta i ovog predloga za Abarth SS. Za sada će ipak Abarthov škorpion (zaštitni znak ovog brenda) krasiti samo sportske verzije nekoliko Fiatovih modela. Prvi je već pomenuti Abart Grande Punto, a drugi novi mali Fiat 500, koji bi Abarthovo odelo trebalo da dobije na salonu u Tokiju, krajem ove godine.

 



Kao što je već dobro poznato, Ferrari ove godine slavi tačno 60 godina postojanja pa je red da se to obeleži na pravi način. Zato je za tu priliku napravljena limitirana specijalna serija od simboličnih 60 komada njihovog modela 612 Scaglietti (5,75 litarski V12 motor sa 540KS, ubrzanje 4,3 sekunde do stotke i maksimalnih 320 km/h) sa logičnom oznakom 612 Scaglietti Sessanta (šezdeset na italijanskom). Unutrašnjost je obložena najkvalitetnijom kožom a tu je i stakleni krov sa podešavanjem stepena zatamnjenja po želji putnika. Ovu ediciju karakterišu još dvobojna karoserija, jedinstveni prednji gril, 19-inčni alu točkovi, hromirane izduvne cevi, F1 menjačka kutija, upravljač sa start/stop dugmetom, Bose Media System, Cruise Control i kamera za vožnju unazad. Naravno, kao dokaz pripadnosti ovoj seriji, svaki od ovih Ferrarija obeležen je posebnim Sessanta logom.    



Izvor : www.blic.co.yu

Česi su dugo s ponosom isticali da su deo Volkswagen grupe. Sada, međutim, žele da izađu iz senke nemačkog proizvođača i izgrade novi imidž zasnovan na inovativnom pristupu dizajnu i opremanju vozila. Nova faza započeta je lansiranjem modela Roomster, na čijoj osnovi je izvedena i druga generacija Fabije. Neobična forma karoserije traži period privikavanja, ali istovremeno naglašava i posebnost ove Škode Novu Fabiju je zaista nemoguće pomešati s automobilima drugih marki, kojima se ova „čehinja“ suprotstavlja i nizom praktičnih detalja u unutrašnjosti. Na relativno klasično dizajniranom prednjem panelu, ugrađene su dve kasete ispred suvozača a u podnožju centralne konzole profilisana su dva držača za čaše i još jedna polica za sitnice. Naslon za laktove između prednjih sedišta retkost je u ovoj klasi, pogotovu s kasetom gde se mogu odložiti dokumenta, mobilni telefon i slični predmeti. Još jedna kaseta ugrađena je ispod prednjeg desnog sedišta, a na oplatama svih vrata su džepovi među kojima se posebno izdvajaju prednji sa elastičnim držačima. Štos pozajmljen s fascikli sprečava neprijatno (i često bučno) klizanje stvari po plastici, i to na krajne jednostavan način. Da se vodilo računa o svakom detalju pokazuje i tovarni prostor od 300 litara. To je maksimum za velike gradske automobile (B segment tržišta), ali Česi se nisu fokusirali samo na povećanje prtljažnika (40 litara više od stare Fabije). Da manji predmeti, poput prve pomoći ili rezervnih sijalica, ne bi leteli tokom vožnje osmišljen je polukružni držač koji se jednostavno postavlja u radni položaj. Tu su i dve police na bokovima, ali i jaka kuka za kačenje torbi ili kesa iz supermarketa. Kao i kod svih savremenih automobila, naslon zadnje klupe je deljiv u odnosu 60:40 odsto, a kada je potpuno sklopljen, nova Fabia nudi transportni kapacitet od 1.163 litra. Veliki napredak na polju upotrebljivosti i komoditeta prate i druge komponente - pogotovu one od kojih direktno zavise vozne karakteristike. Sistem oslanjanja (napred McPherson, nazad polukruta osovina) predstavlja dobar kompromis između udobnosti i stabilnosti. Uprkos visokoj karoseriji, koja vizuelno baš i ne uliva poverenje, Fabia se lako kontroliše i ne zahteva posebnu veštinu od vozača. Motor od 1,4 l je savremeno konstruisan. Ima dva bregasta vratila, 16 ventila, elektronski nazor ubrizgavanja... Ipak, ne puca od snage (s relativno skromnih 86 KS), tako da je od velikog značaja primena sjajnog petostepenog menjača i servo-upravljača dobro odmerene snage. Promene brzina su pravo zadovoljstvo. Hodovi su meki i precizni, pa često zažalite što na raspolaganju nemate malu veću „ergelu“ - bar onu što nudi motor od 1,6 l (105 KS, za sada najsnažniji benzinac u ponudi). Verzija na testu, inače, nije najslabija. Ispod nje su trocilindrični motori - benzinac od 1,2 l i TDI od 1,4, oba s maksimalnom snagom 51 kW (70 KS). Nova Fabia se, dakle, prilično razlikuje od istoimenog prethodnika. U češkoj fabrici se nadaju da će im novi imidž doneti i nove kupce, do sada orjentisane na automobile drugih proizvođača. Kako će oni reagovati ostaje nam, ipak, da vidimo. Škoda više nije jeftin automobil, tako da su na sceni neki drugi aduti. Bitka će u svakom slučaju biti jako zanimljiva.

Cena i oprema test vozila : ABS, MSR, servo-upravljač podesiv po visini i dužini stuba, dva vazdušna jastuka, kodirani ključ s imobilizatorom, centralno zaključavanje, podešavanje spoljašnih ogledala iz kabine, prednja svetla podesiva po visini, zadnje svetlo za maglu, poluautomatski klima uređaj, putni računar, elektropodizači prozora u prednjim vratima, vozačko sedište podesivo po visini, naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 60:40, fioka ispod suvozačkog sedišta, priprema za radio s četiri zvučnika i antenom, dva naslona za glavu pozadi, prednji nasloni za glavu podesivi napred-nazad, prednji sigurnosni pojasevi podesivi po visini s mehaničkim zatezačima, branici u boji vozila, tonirana stakla... Cena vozila s uračunatim PDV-om je 13.712 evra.




Tjunerska kuća Edo Competition je pre nekoliko dana izazvala pažnju njihovom obradom Lamborghinija Murcielago LP640, ali to nije jedini superautomobil, koji stiže iz ove kompanije. Tako je 6-cilindrični bokser motor u najnovijem Porscheu 911 Turbo (fabrička oznaka 997) pojačan sa 353kW/480KS i 620Nm na ukupno 404kW/550KS (pri 6000 obrt./min.) i 790Nm obrtnog momenta, koji je na raspolaganju u rasponu od 2100 do 4900 obrt./min. Samim tim i performanse su poboljšane. Maksimalna brzina Edo Competition Porschea 997 Shark iznosi 338 km/h (serijski model 310 km/h) a ubrzanje do 100 km/h traje 3,5 sekundi. To nije sve što je promenjeno na ovom Porscheu. Novo je Edo-KW ogibljenje, sportski izduvni sistem (sada sa 4 završetka i to od nerđajućeg čelika), nov je prednji spojler kao i pojačani kočioni sistem dok je unutrašnjost obogaćena kožnim Recaro sedištima i alu pedalama.