home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche je upravo proizveo jubilarni, 100.000-ti primerak aktuelnog modela 911, poznat i po fabričkoj oznaci 997 (proizvodnja počela u aprilu 2004. godine). Uz ovu vest i podatak da je 997-ica dostigla tiraž od 100.000 primeraka brže nego bilo koja generacija modela 911 pre toga. Jubilarni automobil je crveni 911 Carrera S sa 6-stepenim manuelnim menjačem, a namenjen je kupcu u Frankfurtu na Majni. Nemački proizvođač očekuje da krajem ovog meseca postavi još jedan rekord, odnosno tada će sa proizvodne trake sići 36.000-ti Porsche 997 proizveden u fiskalnoj godini 2006/07.  





Mitsubishi će na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu, osim novog Lancera, evropskoj publici predstaviti i MPV model Delica D5, koji se u Japanu prodaje od početka ove godine. Kao i novi Lancer i Outlander, i Delica D5 koristi novu, tzv. globalnu Mitsubishijevu platformu, na kojoj će u budućnosti nastati još nekoliko novih modela ovog japanskog proizvođača. Ime Delica nije novo u programu Mitsubishija, jer je prva generacija automobila sa tim nazivom predstavljena javnosti još 1968. godine a ova najnovija je već peta po redu (zato i ono D5 u imenu). U Evropi bi Delica D5 trebalo da nasledi nekadašnji Mitsubishijev model Space Gear, a radi se o praktičnom MPV automobilu (naravno sa kliznim zadnjim bočnim vratima), koji bi trebao da objedini "komfor minivena sa mogućnostima SUV-a". Delicu D5 karakterišu prostran i funkcionalan interijer za 7 osoba (rezultat veoma kockastog oblika), čvrsta struktura karoserije i dobre vozne osobine, kako na putu tako i van njega (nudiće se varijante sa elektronski kontrolisanim 4WD pogonom na sva četiri točka kao i sa 2WD pogonom samo na prednjoj osovini). U Japanu se u Delicu ugrađuje 2,4 litarski benzinski motor sa 16 ventila, snage 125kW/170KS pri 6000 obrt./min. i 226Nm obrtnog momenta pri 4100 obrt./min., uparen sa CVT transmisijom (prosečno troši 9,6 litara goriva na 100 km). Društvo u Evropi bi trebalo da mu pravi i jedan dizel agregat (ili VW-ov 2,0 litarski sa 140KS ili 2,2 litarski sa156KS iz PSA grupacije). Dužina Delice iznosi 4730, širina 1795 a visina 1870 mm.

  



Posle AC Shnitzera, koji je nedavno predstavio obrađenu BMW-ovu "Trojku" u Cabrio izdanju (model E93), sada još jedan nemački tjuner, Hamann, promoviše doteranu verziju ovog BMW-ovog modela (novi aerodinamički kit, pojačani motori, doteran interijer). Zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici motora, Hamann je iz modela 325i izvukao dodatnih 13 konja snage (umesto 192 ima 205KS), model 330i ima 17KS više (umesto 231 sada 248KS), a najjači 335i je dobio dodatnih 74KS pa sada umesto sa 306 raspolaže sa 380KS. Pored sportskog izduvnog sistema (sa četiri izduvne cevi umesto dve), Hamann je za ovu "Trojku" pripremio i elegantan ali i dovoljno atraktivan body paket, koji sadrži novi prednji spojler, drugačije pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i nove točkove dimenzija od 18 do 20 inča sa novim kompletom odgovarajućih guma.




Nemačka tjuning kompanija delta4x4 (već iz njihovog imena je jasno da su se specijalizovali za doradu SUV modela), ponudila je novi paket za ulepšavanje aktuelnog Jeepa Grand Cherokee. Paket sadrži nove petokrake točkove veličine 18, 20, 21 ili čak 22 inča (cena od 1490 evra pa naviše) i nove pragove za lepši izgled i lakše ulaženje u ovaj Cherokee (pragovi će vas olakšati za dodatnih 950 evra).  



Citroenovi modeli kao što su Xsara Picasso i C4 Picasso su nam dobro poznati već od ranije, a sada se pojavio još jedan Citroen, koji u svom nazivu takođe nosi ime Picasso ali koji ne stiže iz francuske fabrike. Naime, engleski mehaničar Andy Saunders (44) je za šest meseci rada pretvorio običan Citroen 2CV (Spaček) u pravo malo umetničko delo, inspirisano Picassovim portretom Dore Maar. Ovako prepravljen automobil Saunders može voziti samo danju i to zbog neobičnog rasporeda svetala i žmigavaca, koji su smešteni sa leve strane ovog Spačeka. Bez obzira na neobičan izgled ove kreacije, Saunders napominje da Spaček Picasso i dalje može postići maksimalnu brzinu od 110 km/h. Ako vam se ovo sviđa, niste jedini, a ako vam nije nimalo simpatično, ni tu niste usamljeni. Jednostavno, kao i dela slavnog Picassa, i ovaj rad izaziva potpuno različite reakcije- ili vam se dopada ili ne. Šta će biti sa ovim unikatnim Spačekom, još nije poznato mada Saunders čak razmišlja o prodaji galeriji Tate ili Centru Pompidou.




Posle nekoliko meseci intenzivnog pregovaranja (u međuvremenu je došlo i do "razvoda" između Chryslera i Mercedesa), Chrysler i kineski Chery (osnovan 1997. a prošle godine proizveo 350.000 automobila) su juče u Pekingu konačno postigli dogovor o saradnji, koji podrazumeva zajednički razvoj, proizvodnju i distribuciju malih i automobila sub-kompakt segmenta. Po dogovoru, Chery će automobile proizvoditi u Kini, a Chrysler će ih plasirati u Severnoj i Južnoj Americi, Evropi i ostalim tržištima i to pod značkom Jeepa, Chryslera i Dodgea. Prvi čovek Chryslera, Tom LaSorda, je izjavio da će ovaj dogovor sa kineskom kompanijom imati veliku ulogu u planovima Chryslera da duplira prodaju svojih automobila u narednih pet godina. Prema njegovim rečima, izvoz tih automobila proizvedenih u Kini, počeće već za 12 meseci, i to prvo u Latinskoj Americi i istočnoj Evropi, dok se dolazak u SAD očekuje sredinom 2009. godine. Ipak, prvi model, koji će se izvoziti (mali Dodge baziran na modelu Chery A1), neće se prodavati ni u Severnoj Americi ni u Evropi.



Osim komapnije RUF (pre nekoliko dana su predstavili Porsche Cayman 3400K Coupe sa 400 konja), još jedan nemački tjuner je nedavno u svoje ruke uzeo ovaj Porscheov model. Ovoga puta radi se o tjunerskoj kući SpeedART a njihov Cayman S se odlikuje prilično decentnim ali i originalnim dizajnerskim detaljima. Novi su diskretan prednji spojler, izraženiji pragovi, zadnje krilo i novi točkovi od 20 inča. Najveću pažnju u stvari privlači zelena boja, upotrebljena na kočionim klještima, retrovizorima, a naročito u interijeru (na središnjem delu volana, sportskim sedištima, delu oko ručice menjača i na patosnicama). Osim vizuelnih doterivanja, i 6-cilindrični 3,4 litarski motor je promenama na softveru pojačan za 22kW/30KS. Tako sada umesto serijskih 217kW/295KS i 340Nm obrtnog momenta, razvija 239kW/325KS i 360Nm. Maksimalna brzina iznosi 285 km/h a ubrzanje do stotke 5,3 sekundi (serijski model 275 km/h i 5,4 sekunde). 




 

Model, koji su Italijani (i ne samo oni !) nestrpljivo očekivali proteklih meseci pa i godina (još od promocije koncepta Trepiuno 2004. godine), konačno je i zvanično danas predstavljen u Torinu. Fiat je novi "500" promovisao baš danas da bi i simbolično obeležio tačno 50 godina od pojavljivanja originalnog Fiata nuova 500 (između 1957. i 1975. proizvedeno je ukupno 3,7 miliona komada), koji je i poslužio kao dizajnerska osnova za ovaj Fiat 500 (ili Fiat Cinqucento na italijanskom). Naravno, nas novi "500" neodoljivo podseća na legendarnog Fiću (bar od napred) ali ipak treba podsetiti da je naš Fića nastao na bazi Fiata 600 a ne Fiata 500 što mnogi često mešaju. Kako bilo, današnjoj zvaničnoj prezentaciji prisustvovalo je oko 7000 posetilaca iz 63 zemlje, uključujući i 3750 dilera, uvoznika i predstavnika velikih kompanija, zatim preko 1000 novinara, oko 100 finansijskih analitičara, 200 dobavljača i još 1000 gostiju iz sveta zabave, mode, sporta i politike. Tu nije kraj jer će sutra, 5. jula, Fiatovi šefovi otići u Rim da bi novi Fiat 500 zvanično predstavili i predsedniku Italije. Kao što smo ranije već nekoliko puta pisali, Fiat će primeniti taktiku prodaje kao BMW, koji je cenu novog Minija postavio izuzetno visoko računajući da će kupci platiti i takvu cenu samo da bi bili u trendu i vozili oživljenu legendu. To isto želi i Fiat tj. ljudi iz Torina će novi 500 prodavati kao skuplji lifestyle automobil (osnovna verzija u Nemačkoj koštaće 10.500 a najskuplja 14.500 evra), a ne kao jeftini automobil za široke narodne mase kao nekada. BMW je u tome uspeo, odnosno prodaja Minija samo potvrđuje procene ljudi iz BMW-a da će se naći dovoljno zainteresovanih za Mini bez obzira na cenu, a ostaje da se vidi da li su i u Fiatu dobro procenili kupce. Inače, prve najave su govorile o tome da će "500" koštati oko 7250-7500 evra, odnosno manje od Fiat Pande koja se može dobiti za oko 8600 evra. Međutim, Fiat ima jedan veliki adut u rukavu. Naime, garancija za Fiat 500 iznosi 5 godina ili, pazite sad ovo, 500.000 km !! Da, 500.000 km. Za novi "500" Fiat će ponuditi i široku paletu dodatne opreme za indvidualizaciju pa će kupci moći da svom ljubimcu dodaju i svoj lični pečat. Fiat očekuje prodaju 58.000 komada do kraja ove godine a sledeće već 120.000 a možda i 140.000. Kao što smo ranije već nekoliko puta napomenuli, novi 500 će se proizvoditi u Poljskoj, u mestu Tychy i to zajedno sa novim Fordom Ka, koji će platformu deliti sa ovim malim Fiatom. Koliko simpatično zapravo izgleda novi Fiat 500, dovoljno govore slike (naročito se ističu karakteristična prednja svetla, maska, hauba, hromirani dodaci na branicima, okrugli retro brzinomer i visoko postavljena ručica menjača), a evo i njegovih tehničkih karekteristika. U kabini 3546 mm dugačkog, 1627 mm širokog i 1488 mm visokog automobila sa 2300 mm dugačkim međuosovinskim rastojanjem, ima mesta za 4 osobe dok je volumen prtljažnika 185 litara. Za poređenje Fiat Panda, na čijoj je platformi novi "500" i napravljen, ima 206 litara a naš Jugo raspolaže sa 170 litara korisne zapremine. Paleta motora obuhvata benzince od 1,2 i 1,4 litra kao i 1,3 litarski dizelaš. Manji benzinac 1,2 8v ima 50kW/69KS (pri 5500 obrt./min.) i 102Nm obrtnog momenta pri 3000 obrt./min., postiže maksimalnih 160 km/h, ubrzava do 100 km/h za 12,9 sekundi a troši 5,1 litru goriva na 100 km (emituje samo 119 grama CO2 po kilometru). Snažniji 1,4 16v benzinac razvija 74kW/100KS (pri 6000 obrt./min.) i 131Nm pri 4250 obrt./min., dostiže 182 km/h, ubrzava do stotke za 10,5 sekundi a troši 6,3 litra. Dizelaš 1,3 Mulijet raspolaže sa 55kW/75KS (pri 4000 obrt./min.) i 145Nm pri 1500 obrt./min., stiže do 165 km/h, ubrzanje mu do 100 km/h iznosi 12,5 sekundi a potrošnja svega 4,2 litara dizela na 100 km (ima i DPF filter čestica pa emisija CO2 po kilometru iznosi 111 grama). Svi motori zadovoljavaju strogi Euro5 standard, koji stupa na snagu 2009. godine. Za kasnije se najavljuje ugradnja i snažnijeg 1,3 litarskog Mulijet dizelaša sa 105KS (koji se nedavno pojavio u modelu Lancia Ypsilon Sport MomoDesign), kao i dvocilidričnog turbo benzinca sa samo 900 "kubika" zapremine. Tokom 2008. godine dolazi i sportska Abarth verzija sa 1,4 litarskim turbo benzincem i snagom od 135 konja, a 2009. se očekuje i kabriolet varijanta sa samo dva sedišta. Bar u početku, u ponudi su samo manuelni menjači sa 5 i 6 stepeni prenosa, četiri paketa opreme (Naked, Pop, Sport i Lounge) i 12 boja. U Fiatu se nadaju da će na EuroNCAP kreš testu osvojiti maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost putnika a da bi to i ostvarili, svi modeli "500" imaće sedam vazdušnih jastuka u standardnoj opremi, ABS i EBD sisteme dok će ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti biti u serijskoj opremi kod 1,4 litarskog benzinca a kod ostalih će moći da se dobije kao opcija. Sve verzije novog "500" imaće standardno točkove od 15 inča a uz doplatu na rapolaganju su i oni od 16 inča (gume dimenzija 185/55 R 15 odnosno 195/45 R 16). Ovde i napomena da je ovo spisak opreme za modele namenjene EU a kakva će biti specifikacija standardne opreme za našu zemlju, još nije poznato. Bez obzira na najavljenu visoku cenu, Fiat ne mora da se brine za sudbinu ovog modela, jer, ako je suditi po nedavnoj ekspresnoj prodaji limitirane serije Open Edition od 500 komada, zainteresovanih ima i više nego što su se u Fiatu nadali. Ipak, Fiat bi kasnije trebalo da ponudi i jeftiniju verziju novog "500", koja bi koštala oko 8500 evra. Dotle, uživajte u videu...

 



Izvor : dnevni list Press (pressonline.co.yu)

Tender za prodaju kragujevačke fabrike vozila "Zastava" biće objavljen u decembru ove godine, najavio je juče ministar ekonomije Mlađan Dinkić. Ekonomisti smatraju da je to "krajnji rok za privatizaciju", iako je "Zastava" tek na početku velikih poslova sa italijanskim "Fijatom" i nemačkim "Opelom". Tender jedva čeka i rukovodstvo "Zastave", koje nema ni najmanje sumnje da će se fabrika dobro prodati. Aleksandar Stevanović, saradnik u Centru za slobodno tržište, kaže za Press da je "Zastava" trebalo da bude prodata još pre sedam godina. - Iako se možda čini da bi "Zastava" više vredela za, recimo, dve godine, kada razvije poslove sa "Fijatom" i "Opelom", mislim da više ne bi trebalo čekati sa prodajom. Ako poslovi sa Italijanima i Nemcima zaista vrede, novi investitor će to prepoznati i zbog toga već sada dati više para za "Zastavu". A i više se isplati prodati fabriku sada, nego izdvajati gomilu novca iz budžeta za nju. Država već sedam godina subvencioniše Kragujevčane, a za sve te pare mogli smo još jednu automobilsku industriju da razvijemo - kaže Stevanović. Ekonomista Milan Kovačević takođe smatra da je "Zastavu" trebalo prodati mnogo ranije. - Ja samo ne znam ko bi sada kupio tu fabriku?! Nju je odavno trebalo prodati. Lično smatram da nema mnogo izgleda da se nađe kupac. Ne mislim da Zastavi mogu da pomognu ni poslovi sa "Fijatom" i "Opelom" - pesimista je Kovačević. S druge strane, Dragan Srejović, zamenik generalnog direktora "Zastava vozila", kaže za Press da je raspisivanje tendera očekivano i da jedino tako može da se utvrdi stvarna vrednost fabrike. - Konačno će biti utvrđena prava vrednost "Zastave", a jedino tako možemo da se privatizujemo i da dobijemo pravog strateškog partnera. Raspisivanje tendera je prava prilika i da se skinemo sa državnih leđa - kaže Srejović. On dodaje da poslovi sa  "Fijatom" i uskoro "Opelom" mogu samo da povećaju cenu "Zastave". - Do kraja godine već će biti dobro razvijen posao sa "Fijatom", a i započeta saradnja sa "Opelom" i tada ćemo sasvim sigurno imati šta da ponudimo potencijalnom kupcu. Pretpostavljam da će upravo zbog poslova sa tim jakim svetskim kompanijama biti mnogo interesenata za kupovinu "Zastave" - smatra Srejović.



Pred vama su prve zvanične slike superbrzog i supersnažnog Mercedesa C 63 AMG, novog rivala BMW-u M3, Audiju RS4 i budućem Lexusu IS-F. Prvo ono najvažnije – motor. Pod poklopcem C 63 se skriva 6,2 litarski V8 agregat sa 336kW/457KS i 600Nm obrtnog momenta (500Nm je dostupno u rasponu od 2000 do 6250 obrt./min.), koji ovom automobilu omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 4,5 sekunde dok je nažalost maksimalna brzina već tradicionalno ograničena na 250 km/h (dosadašnji C 55 AMG je raspolagao sa 270kW/367KS i 510Nm, a do stotke je ubrzavao za 5,2 sekunde).C 63 je opremljen AMG-ovom Speedshift Plus 7G-TRONIC automatskom transmisijom, koja omogućava i manuelno menjanje brzina. Pomenuti konkurenti takođe raspolažu sa preko 400 konja (BMW M3 i Audi RS4 sa 420KS a i Lexus IS-F će imati preko 400 konja). Vizuelni promene na C 63, koji se brinu za distanciranje ove verzije C klase u odnosu na standardni model, svode se na nove branike sa dodatnim otvorima za vazduh, moćnije pragove, spojler na poklopcu prtljažnika, dve "grbe" na prednjoj haubi, izražajniju masku hladnjaka sa dve horizontalne lajsne i trokrakom zvezdom u sredini, nižu siluetu, 35 mm širu karoseriju, četiri izduvne cevi a iznutra na kožna sportska sedišta i ergonomski oblikovan sportski volan (takođe kožni). Standardno će se C 63 opremati točkovima od 18 inča, a 19-inčni će biti opcija. Zvanična premijera se očekuje već na salonu automobila u Frankfurtu, u septembru ove godine dok proizvodnja počinje u prvoj polovini 2008. Ovo su samo prve informacije o novom C 63 AMG (više detalja tek sledi) ali je i ovo sasvim dovoljno za početak. 



Evo još jedne zanimljive dorade aktuelne BMW-ove serije 3, ovog puta iz nemačke tjuning kuće Kelleners Sport. Budući da vlasnik kompanije (Ralf Kelleners) ima dugogodišnje trkačko iskustvo, ono je i upotrebljeno u razvoju ovog BMW-a, naročito u optimizaciji novih aerodinamičkih elemenata na karoseriji i doteranom vešanju. Ti elementi su, osim za poboljšanje aerodinamike i voznih osobina, zaslužni za moćniji i "puniji" izgled ove "Trojke" a obuhvataju novi prednji spojler, retrovizore, pragove kao i krovni i spojler na poklopcu prtljažnika. Naravno, Kelleners je za ovu "Trojku" kreirao i nove, atraktivnije točkove od 19 inča, nazvane Vegas 2 (sa gumama 235/35 napred a 265/30 nazad) a tu je i pojačani kočioni sistem. Dovoljno da se za ovim BMW-om okrenu i oni nezainteresovani za automobile. A to i jeste jedan od razloga za tjuning... I interijer je doteran i to detaljima od aluminijuma i karbona. Spoljašnje i unutrašnje vizuelne promene samo nagoveštavaju ono što se krije ispod poklopca motora odnosno Kellenersov K3.2S kit za povećanje snage 3,0 litarskog benzinca, koji serijski razvija 258KS. Sada isti motor raspolaže sa 306KS i 341Nm obrtnog momenta što je dovoljno za maksimalnih 278 km/h. Kelleners Sport ceo ovaj paket nudi kako za seriju 3 sedan (E90) tako i za karavan varijantu (E91).

  



VW Bora je još uvek živa ! Iako se u Evropi ovaj VW-ov model više ne može kupiti (osim kao polovnjak naravno !), u Meksiku se i dalje nalazi u ponudi ali kao Jetta. E, ta Jetta je za novu prodajnu sezonu dizajnerski osvežena (i spolja i iznutra) i to u stilu VW Passata prethodne generacije, što je naviše vidljivo po novom prednjem delu (svetla, hromirana maska, branici). Ovakva obnovljena Jetta se inače već nekoliko meseci prodaje i u Kini ali je tamo zadržala ime Bora. Osim od napred, obnovljena meksička Jetta ima vizuelno promenjen i zadnji deo, što je postignuto novim, većim svetlima, koja se protežu i na poklopac prtljažnika i drugačijim branicima (sada i sa mestom za registarsku tablicu, koja se ranije nalazila na poklopcu prtljažnika). U svakom slučaju veoma zanimljiv dizajnerski miks, koji bi možda mogao da nađe kupce i u Evropi, naročito u centralnim i istočnim delovima našeg kontinenta, gde su limuzine i te kako popularne. Još ako su sa VW znakom... Kako bilo, Volkswagen de Mexico je Meksikancima od 2. jula ponudio ovu novu Jettu i to sa 2,0 litarskim benzincem (115KS i 165Nm), kao i 1,9 litarski TDI model sa 100KS i 240Nm (u Kini su na raspolaganju i 1,6 i 1,8 litarski benzinci). Kupcima se nudi mogućnost izbora između manuelnog 5-stepenog i automatskog menjača sa 6 brzina. I unutrašnjost je modifikovana drugačijom instrument tablom i novim upravljačem, kao i doteranim otvorima za vazduh i sa još par sitnica, pa kabina sada više liči na najnovije modele nemačke marke. 



Kia je u vrućim letnjim danima pripremila posebne povoljnosti za svoje kupce. Naime, u svim salonima svoje prodajne mreže priredila je posebnu letnju akciju u trajanju od 1. do 31. jula. Dodatni popusti odnose se na već sniženu cenu određenog nivoa opremljenosti modela Picanto i Rio. Tako je pri kupovini simpatičnog mališana Picanta Lotto + ABS opremom moguće uštediti 1.900 evra. Navedena oprema uz standardnu Lotto opremu nudi i klima uređaj, servo upravljač, zatamnjena atermička stakla, ABS sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja i disk kočnice na svim točkovima. Kupovinom svežeg, originalnog i tehnički usavršenog Ria je moguće je uštediti do 2.000 evra. Popust se odnosi na opremu EX Active koja uz bogatu standardnu opremu EX (vazdušni jastuk za vozača i suvozača, servo upravljač, centralno zaključavanje, el. pokretanje prednjih i zadnjih stakala, maglenka) nudi i 1.4 DOHC benzinski ili 1,5 CRDi VGT dizel motor, automatski klima uređaj, ABS sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja te disk kočnice na svim točkovima. Na oba modela važe trogodišnja garancija (do 100.000 pređenih km) te šestogodišnja garancija na prohrđavanje karoserije. Sva vozila su dostupna odmah i putem svih načina finansiranja. Količina raspoloživih vozila je ograničena. Ponuda važi do isteka zaliha.

Izvor : kia.co.yu



TechArt Automobildesign (puno ime ove nemačke kompanije) je 2001. godine sa modelom GTstreet (baza je bio tadašnji Porsche 996), izbacio na tržište jedan od najbržih i najsnažnijih sportskih automobila tog vremena. Sada TechArt predstavlja novi GTstreet a baza je opet Porsche 911 Turbo, sada naravno iz najnovije 997 serije. U centru pažnje je opet motor. Ima i razloga. Redni 6-cilindraš, zapremine 3,6 litra, je modifikovan pa sada razvija 463kW/630KS pri 6800 obrt./min. (serijski 911 Turbo raspolaže sa 353kW/480KS). Naravno, i obrtni moment je skočio pa sada, umesto 620Nm iznosi svih 820Nm pri 4500 obrt./min. Snaga je povećana ugradnjom dva specijalna VTG turbo punjača, novim sportskim filterom za vazduh i interkulerima, izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika (sa četiri završetka umesto dva koliko ima standardni 911 Turbo) i reprogramiranim sistemom menadžmenta motora. Ovako nabildovan TechArt do 100 km/h ubrzava za samo 3,2 sekunde, do 200 km/h treba mu 10,9 sekundi dok mu je "plafon" 345 km/h. Ovome nema šta da se doda... Ipak, Techart je dodao i novi body kit (posebno se ističu zadnje krilo, pragovi, krovni spojler, zadnji difuzor od karbon fibera, novi otvori za vazduh na prednjim blatobranima), kreiran u vazdušnom tunelu, koji se brine za bolju aerodinamiku  i agresivniji dizajn. Techart nudi i čitav niz različitih točkova, veličine 8.5Jx20 napred a 12Jx20 pozadi. Gume su ContiSportContact, veličine 245/30 ZR 20 odnosno 325/25 ZR 20. Ovi veliki 20-inčni točkovi takođe obezbeđuju neophodan prostor za snažni TechArtov kočioni sistem sa diskovima od 390 mm napred, odnosno 365 mm nazad. I kabina GTstreeta se razlikuje od standardnog 911 Turbo, zahvaljujući, između ostalog, ekskluzivnom kožnom interijeru, TechArtovom sportskom upravljaču, alu pedalama.... Ah, da! Cena iznosi 245.000 evra...