
Britanski magazin Autocar, pozivajući se na insajdere iz Mazde, piše da će ova japanska kompanija svetsku premijeru limuzinske verzije nove Mazde3 održati u novembru na salonu automobila u Los Anđelesu, dok će se hatchback model sa petora vrata po prvi put u javnosti pojaviti u decembru na salonu u Bolonji.
Novi Mazdin predstavnik u C klasi imaće osobeniji i sportskiji dizajn (u stilu RX8-ice i nove Mazde 6) u odnosu na aktuelni model, a odlikovaće ga dinamičniji prednji kraj sa karakterističnim Mazdinim otvorom za vazduh i naglašenim lukovima blatobrana. Što se unutrašnjosti tiče, ona će dobiti novi izgled u stilu nove Mazde 6 (kvalitetniji materijali i još viši nivo završne obrade se naravno podrazumevaju) sa komandama za audio sistem i satelitsku navigaciju na upravljaču.
Buduća Mazda 3 će koristiti produženu platformu sledeće, treće generacije Forda Focus (pojaviće se krajem 2009. ili početkom 2010. godine), što će u praksi značiti prostraniju kabinu nego do sada i poboljšane vozne osobine. Takođe, novi model će biti lakši u odnosu na istoimenog prethodnika, a to kao posledicu daje nižu potrošnju i manju emisiju CO2.
Što se motora tiče, nova "trojka" će u početku koristiti benzinske agregate zapremine od 1.4 do 2.0 litra i dizelaše od 1.6 do 2.2 litra, dok će se petoclindrični 2,5 litarski turbo benzinac sa 250KS iz Forda Focus ST (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem) pojaviti 2010. godine u sportskom MPS modelu.
Prodaja nove Mazde3 bi na evropskom i japanskom tržištu trebalo da startuje u prvom kvartalu 2009. godine, a u Americi i ostalim tržištima ubrzo posle toga.
Misteriozni Ferrari na stazi Fiorano

Proteklog vikenda su uvek spremni lovci na automobilske novitete uspeli da na stazi Fiorano snime potpuno nemaskirani (što nagoveštava da je premijera veoma blizu) i za sada neindetifikovani Ferrari.
Očigledno je kao osnova poslužio aktuelni Ferrari F430, što je mnoge odmah nateralo na zaključak da je ovaj misteriozni automobil u stvari prototip njegovog naslednika. Poslednji izveštaji nagoveštavaju da se ovde ipak radi o preradi italijanske dizajnerske kuće Fioravanti, kojoj je F430 poslužio kao osnova za pravljenje unikatnog Ferrarija po narudžbini nekog bogatog kupca.
Ovo nije prvi put da su Ferrarijevi modeli poslužili kao osnova za nastanak izuzetnih modela raznih italijanskih dizajnerskih kuća, koje su naručili (pre)bogati kolekcionari. Dovoljno je samo setiti se Pininfarininog Ferrarija 612 p4-5 ili Zagato Ferrarija 575 GTZ.
Po onome što se vidi sa ovih fotografija, Fioravanati je na F430 izvršio relativno male promene na prednjem delu automobila, dok su mnogo veće modifikacije zadesile njegov zadnji kraj.
Za sada naravno nema zvaničnih detalja o ovom Ferrariju, a mnogi očekuju da će se početkom oktobra pojaviti na salonu automobila u Parizu (mada ne bi bilo iznenađenje da se pojavi i nešto ranije, recimo na događaju Pebble Beach Concours sredinom ovog meseca, gde će publika po prvi put videti i novi Bugatti Veyron Grand Sport kao i unikatni Pininfarinin Hyperion na bazi Rolls Royce-a Drophead Coupe).
Francuski Peugeot je najavio da će na salonu automobila u Parizu ove jeseni promovisati model 308 u otvorenoj CC, odnosno Coupe-Cabrio verziji sa metalnim sklopivim krovom (podiže/spušta se automatski za 20 sekundi), koja će dopuniti paletu ovog automobila kompakt klase (već su predstavljeni hatchback sa troja i petora vrata i 308 SW karavan, a potvrđena je i serijska proizvodnja prošlogodišnje Coupe studije 308 RC Z).
Poput svog prethodnika 307 CC, i 308 CC će imati četiri sedišta (bolje reći 2+2 koncepcija), ali će za razliku od 307 CC, raspolagati sa više mesta za putnike pozadi i nešto većim prtljažnikom. U odnosu na već poznate karoserijske varijante 308-ice, CC verzija je najviše promena (pored novog krova naravno) doživela na zadnjem kraju, gde se najviše ističu masivan branik, nova LED svetla i mali spojler na poklopcu prtljažnika (čija zapremina se u zavisnosti od toga da li je krov spušten ili podignut, kreće od 226 do 405 litra).
Što se tiče palete pogonskih agreagata, 308 CC će (bar u početku) pokretati samo 1.6 litarski THP benzinac sa 150KS i 2.0HDiF dizelaš od 140 konja (kasnije se očekuju u 1.6 litarski atmosferski VTi benzinac sa 120KS, zatim jači 1.6L turbo benzinac od 175 konja, a možda i manji 1.6 HDi od 110KS).
U standardnoj opremi se nalazi šest vazdušnih jastuka i ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, a tu je i novi Airwave sistem grejanja ugrađen u naslone za glavu u prednjim sedištima (slično Mercedesovom Airscarf sistemu).
Radulović Group : posebna ponuda za BMW 318d Touring

Povodom otvaranja novog, trećeg po redu izložbenog salona vozila BMW Radulović u Ulici Višnjičkoj 53a u Beogradu, ovaj ovlašćeni BMW i Mini diler (www.radulovic-group.com, tel. 011/10 80 888) je za potencijalne kupce pripremio posebnu ponudu za vozila koja se nalaze na lageru.
Tako se u njihovoj ponudi nalazi BMW 318d Touring (1995 kubika, 105kW/143KS i 300Nm, 210 km/h, ubrzanje do 100 km/h 9,6 s) koji sa carinom i PDV-om sada košta 34.000 evra (ranije 40.183).
Sem za 318d Touring, posebni uslovi važe još za BMW 120d i Mini One.
VIDEO : Honda OSM
Honda je na salonu automobila u Londonu (2008 British International Motor Show, traje do 3. avgusta) predstavila svoj novi koncept sportskog hibridnog automobila, zvanično nazvanog Open Study Model ili jednostavno OSM (društvo na salonu mu prave i Hondini modeli CR-Z hybrid i FCX Clarity hydrogen fuel cell car).
Za dizajn je odgovoran Hondin centar za istraživanje i razvoj u nemačkom Ofenbahu, a naglasak projekta je bio na smanjenju potrošnje goriva i maloj emisiji CO2.
U Hondi naglašavaju da OSM-om želeli da pokažu da automobili sa malom emisijom CO2 mogu da bude atraktivni, odnosno da budu sportski i zabavni za vožnju.
Čiste i dinamične linije spoljašnjosti se nastavljaju i u dvobojnom enterijeru, gde se ističe prednji panel podeljen u nekoliko delova, centralni displej iza volana (ostali podaci se prikazuju u luku u gornjem delu prednjeg panela), a tu su i komande za menjanje brzina smeštene na volanu.
Iako će možda prva pomisao mnogih zaljubljenika u Hondu biti da OSM najavljuje neki budući serijski model ove japanske marke, u Hondi naglašavaju da to jednostavno nije slučaj i da je OSM u ovom trenutku samo dizajnerska studija i da još nema zelenog svetla za njegovu eventualnu serijsku proizvodnju.

Izvor : Tanjug
Najveći svetski proizvođač automobila, američki "Dženeral motors"
(GM), objavio je povećanje gubitaka na 15,5 milijardi dolara u drugom
kvartalu, zbog smanjenja prodaje u Severnoj Americi i troškova koje su izazvali
radnički nemiri i mamutski plan restruktuiranja firme.
Ukupni prihod u razdoblju april-jun izneo je 38,2 milijarde dolara, 8,5
milijardi dolara manje nego u drugom tromesečje 2007, prenele su agencije.
Prema saopštenju kompanije, gubici uključuju 9,1 milijardi dolara u
jednokratnim isplatama, uključujući 3,3 milijarde dolara obestećenja za 19.000
radnika zaposlenih na sat koji su otpušteni krajem juna.
U saopštenju se precizira da su prihodi kompanije van Severne Amerike porasli
za 1,7 odsto, na 20,8 milijardi dolara u drugom kvaralu, ali da su ti dobici
potrveni gubicima u SAD, gde visoke cene benzina i slaba ekonomija prave pustoš
u automobilskoj industriji.

Izložba originalnih plakata posvećena istoriji Olimpijskih igara, svečano je otvorena u tržnom centru ZIRA, u organizaciji kompanije Verano Motors (www.verano.co.yu) i Olimpijskog komiteta. Izložba koja predstavlja svojevrsno putovanje kroz Olimpijske igre od Atine 1896. do Pekinga 2008. će za sve zainteresovane posetioce biti otvorena do završetka ovogodišnje Olimpijade.
Kompanija Verano Motors se prošle godine pridružila pulu sponzora srpskog Olimpijskog tima u Pekingu. Kao jedna od kompanija koje podržavaju naše olimpijce na 29-im letnjim igrama, Verano Motors je omogućio da Peugeot bude oficijalno vozilo naših sportista pre i tokom ove planetarno najvažnije sportske manifestacije.
„Odlučili smo da još jednom podržimo naše sportiste, i to ne samo kao jedan od sponzora već i tako što ćemo ovaj prostor u kome se nalazimo pretvoriti u svojevrstan fotografski omaž posvećen temama Olimpijskih igara i podržavanja pobedničkog duha naših sportista koji će nas predstavljati u Pekingu. Osećali smo da to dugujemo i njima, ali i svim ljubiteljima Peugeota, te smo rešili da spojimo ono što najbolje znamo u ideju koju smo realizovali kroz izložbu ovih sjajnih fotografija“, istakao je gospodin Jova Srećo, direktor marketinga kompanije Verano.
U okviru izložbe posetioci će imati prilike da vide plakate gradova domaćina Olimpijskih igara kroz vreme i pođu na malo putovanje koje počinje prvim modernim igrama u Atini 1896, preko onih u Parizu 1900, Berlinu 1936. i završava se poslednjim u nizu, Olimpijskim igrama u Pekingu.
Svaka fotografija locira određeni isečak istorije Olimpijskih igara i upoznaje sa najzanimljivijim pričama koje su obeležavala ova takmičenja tokom decenija. Izložba je i jedinstvena prilika da se zainteresovani upoznaju sa prvim uspesima naših sportista, saznaju više o prvoj ženskoj olimpijskoj pobednici, Britanki Šarloti Kuper u Parizu 1900, otkriju da je čuvenu krilaticu “Važno je učestvovati, a ne pobediti” osmislio Pensilvanijski biskup u Londonu davne 1908, ali i da je Oskar Svon sa 60 godina postao najstariji olimpijski šampion svih vremena.
Da podsetimo, pored Olimpijskog komiteta, kompanija Verano Motors podržava i aktivnosti Paraolimpijskog komiteta. Otvaranju izložbe prisustvovali su i Aleksandar Petrović, potpredsednik Paraolimpijskog komiteta i Zlatko Kesler, potpredsednik Paraolimpijskog komiteta, naš najtrofejniji paraolimpijski reprezentativac i prvak sveta u stonom tenisu, koji su iskoristili ovu priliku da najave Paraolimpijske igre koje se održavaju mesec dana nakon Olimpijskih igara.
Kompanija Verano Motors je nedavno započela i sa specijalnom olimpijskom ponudom za model Peugeot 308 Premium 1,6 E 120 KS.
Od svog lansiranja, Peugeot 308 osvaja brojne nagrade i priznanja. Prošle godine zabeležio je veliki uspeh u Nemačkoj, tradicionalno orijentisanoj prema automobilima sopstvene industrije i prema izboru čitalaca uticajnog nemačkog nedeljnika Bild am Sonntag, osvojio prestižnu nagradu Zlatni volan 2007. Nosilac game 308 proglašen je i Ginisovim rekorderom u dve kategorije: odnosno u opštoj potrošnji goriva i potrošnji dizel goriva. Prema tradicionalnom izboru u organizaciji dnevnih poslovnih novina „Privredni PREGLED” poneo je prestižnu titulu Automobil 2008. godine, ali i priznanje za Ekološki automobil godine. Ovaj model osvojio je i maksimalnih, pet zvezdica na Euro NCAP testu.
Peugeot 308 poseduje performanse koje vozačima pružaju besprekornu sigurnost i u vožnji po gradu, kao i na otvorenom putu. Dopadljiv dizajn i kompaktna veličina ovog modela zadovoljiavaju kriterijume i najzahtevnijih vozača. Konstruktori Peugeot-a 308 posvetili su veliku pažnju zaštiti životne sredine, imajući u vidu da smanjenje efekta staklene bašte usled emisije gasova predstavlja jedan od prioriteta francuske kompanije.
Ovaj model pleni svojom elegantnom siluetom i svojim osobenostima i, svakako, predstavlja jednog od najvećih Peugeot lepotana. Sa niskim centrom gravitacije i velikom širinom šasije, Peugeot 308 se može pohvaliti izuzetnim ponašanjem na putu. Velike površine prozora i panoramsko zadnje vetrobransko staklo obezbeđuju osećaj više nego dovoljnog prostora i za vozača i za putnike. Model 308 nudi savršenu ravnotežu između dimenzija unutrašnjeg prostora i ukupnih dimenzija.
Model koji je na akciji Peugeot 308 1,6 E sa 120 konjskih snaga ima benzinski motor koji je razvijen u saradnji sa BMW – om.
Izvor : Verano Motors
UPDATE : Audi RS6 sedan na salonu u Parizu

Audiju RS6 Avant uskoro (već početkom oktobra na salonu automobila u Parizu) će se pridružiti i njegova limuzinska verzija, koja će predstavljati Audijev odgovor na BMW M5 (ima 507KS) i Mercedes E63 AMG sa 514KS (mada ne treba zaboraviti ni na najavu Lexusa GS-F sa V10 motorom i više od 500 konja). Međutim, Audijev RS6 sedan prešišaće i BMW, i Mercedes i Lexus, bar kada je snaga motora u pitanju. Naime, kao i RS6 Avant, i RS6 sedan će dobiti V10 bi-turbo agregat, koji raspolaže sa 426kW/580KS. Maksimalni obrtni moment iznosi 650Nm i na raspolaganju je u rasponu od 1500 do 6250 obrt./min. Očekuje se da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi oko 4,5 sekunde, dok će maksimalna brzina nažalost biti ograničena na 250 km/h. Snaga će se preko 6-stepene Tiptronic transmisije naravno prenositi na sva četiri točka. RS6 sedan se i vizuelno razlikuje od drugih modela u A6 gami (veći otvori za vazduh u agresivnijem prednjem braniku, širi blatobrani, difuzor pozadi, modifikovana "Single Frame" maska, masivniji pragovi, novi točkovi od 19 ili 20 inča, novi završeci izduvnog sistema), kako bi i laiku bilo jasno koliki se potencijal skriva u ovom automobilu. Od opreme kod Audija RS6 treba izdovojiti (između ostalog) Bi-Xenon farove, ESP (sistem elektronske kontrole stabilnosti), DRC (Dynamic Ride Control), sportska sedišta (presvučena kožom i alkantarom), trokraki multifunkcionalni kožni volan, Audijev MMI sistem, alu pedale, Bose Sound system itd, itd.
Mercedes SLR McLaren Speedster

Dok se čeka na potpuno novi Mercedes SLC (o njemu više OVDE), Nemci sada pripremaju i poslednju, oproštajnu seriju aktuelnog Mercedesa SLR McLarena, koji nikada nije ispunio očekivanja fabrike.
Radi se o novoj laganoj Speedster verziji (zvanično ime doduše još nije obelodanjeno), čiji maskirani prototip je nedavno uhvaćen tokom testiranja, a na osnovu tih snimaka nastao je i ovaj rendering koji pokazuje njegov mogući izgled.
Iako na prvi pogled izgleda da će SLR Speedster (ili kako će se već zvati) u odnosu na standardni SLR Roadster izgubiti samo vetrobransko staklo (umesto toga imaće samo manje zaštitnike), izmene su daleko veće. Praktično, sve što je ostalo isto, jesu prednja svetla, dok je ostalo (hauba, nos automobila, blatobrani, vrata, drugačiji položaj izduvnih cevi...) dizajnirano drugačije.
Sem drugačijeg izgleda, budući SLR Speedster će zahvaljujući kuri mršavljenja biti olakšan za oko 200 kg, pa je rezultat automobil koji za ubrzanje od 0 do 300 km/h treba samo 26 sekundi, dok će maksimalna brzina biti nešto manja od 350 km/h.
Kako stvari sada stoje, Mercedes planira da proizvede ograničenu seriju od samo 75 komada ovog modela i to po ceni koja će počinjati od oko 450.000 evra.

Nakon Edo Murcielaga LP640 Versione Nardo sa 487,5kW/663KS pri 7800 o/min. i 675Nm obrtnog momenta pri 5600 o/min.(baza je standardni Murcielago LP640 sa 640KS i 660Nm), nemački tjuner Edo Competition Motorsport GmbH sada boljestojećim kupcima nudi novu igračku – Edo Lamborghini Murcielago LP710 /2.
Inžinjeri ove tjunerske kuće uspeli su da iz Murcielagovog 6,5 litarskog V12 motora (zahvaljujući, između ostalog, detaljno obrađenom izduvnom sistemu, modifikovanim glavama cilndara, novim bregastim osovinama, reprogramiranoj elektronici motora i sportskim filterima za vazduh) izvuku 522kW/710KS pri 7625 o/min. i okruglo 700Nm pri 6400 o/min.
Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,2 sekunde, do 200 km/h mu treba manje od 10 sekundi, a najveća brzina je veća od 360 km/h.
Edo Competition je takođe svoj LP 710 /2 pretvorio u automobil sa samo zadnjim pogonom, što je rezultiralo i 40 kg manjom težinom i agilnijim upravljanjem.
Murcielago u obradi Edo Competitiona dobija i specijalno dizajnirano zadnje krilo, koje može da se podešava i aluminijumske točkove od 19 inča sa Continental V-max gumama, dimenzija 225/35 ZR 19 (napred) i 325/30 ZR 19 (nazad).
VIDEO : Edo Lamborghini Murcielago LP710 /2

Novi kineski vlasnik britanskog brenda MG je posle zaista mnogobrojnih najava konačno ponovo pokrenuo serijsku proizvodnju roadstera MG TF i to u britanskoj Longbridge fabrici, koja je bila zatvorena pre tri i po godine.
Najnovija verzija ovog dvoseda je nazvana MG TF LE500, za čiji pogon se brine 1,8 litarski četvorocilindraš sa 100kW/136KS. Isporuke prvim kupcima treba da startuju već sledećeg meseca i to po početnoj ceni od 16.399 funti (20.810 evra). MG TF LE500 će u Velikoj Britaniji prodavati 50 dilera, a čelnici kompanije planiraju i dolazak MG-a na tržište SAD-a i to već za godinu ili dve. Ipak, MG TF neće dugo biti jedini model u ponudi ove fabrike, jer inženjeri već rade na tri nova MG modela, uključujući i sledeću generaciju TF-a koja treba da se pojavi već 2010. godine (nudiće se i u kabrio i u kupe verziji).

Očigledno su kompaktni SUV modeli ono što tržište trenutno traži, a to potvrđuje i vest iz Mercedesa, koja kaže da je za samo mesec dana od početka prodaje u zapadnoj Evropi, novi Mercedes GLK već naručilo 10.000 kupaca (od toga 1000 primeraka otpada na limitiranu seriju, nazvanu "Edition 1", koja se odlikuje specijalno dizajniranim eksterijerom i enterijom sa sportskim paketom, kao i AMG multifunkcionalnim kožnim upravljačem). Isporuka kupcima u Zapadnoj Evropi će startovati u oktobru ove, dok će Amerikanci morati da se strpe do početka naredne godine.
GLK je inače promovisan u aprilu na salonu u Pekingu, a predstavlja konkurenta BMW-u X3, Land Roveru Freelander, Volvou XC60 i novom manjem Audiju Q5 (koji je takođe imao svetsku premijeru na salonu u Pekingu). GLK u osnovi prilično liči na umanjenu, kompaktniju varijantu većeg Mercedesa GL, a i slovo K u samom imenu GLK znači Kompaktheit (na nemačkom "kompaktnost"). GLK je dugačak 4,53 metra (250 mm manje od Mercedesa ML, ali i 35 mm manje od konkurentskog BMW-a X3), širok 1,84 m, visok 1,69 m, ima mesta za 5 putnika, a postavljen je na točkove od 17 inča (u Sport paketu se dobijaju felne od 19 inča sa tvrđe podešenim i za 20 mm spuštenim ogibljenjem). Paletu pogonskih agregata čine dva benzinca i dva dizelaša : u modelu GLK 280 4Matic je 3,0 litarski V6 benzinac sa 170kW/231KS i 300Nm (po fabričkim podacima postiže 210 km/h, do 100 km/h mu treba 7,6 sekundi, troši 10,2 litra goriva), verziju GLK 350 4Matic pokreće 3,5 litarski V6 benzinac od 200kW/272KS (do 100 km/h stiže za 6,7 sekundi, može do 230 km/h, potrošnja 10,4 litra na 100 km), dok su ljubiteljima dizel motora na raspolaganju modeli GLK 220 CDI 4Matic (četvorocilindraš sa 2,2 litra zapremine, snage 125kW/170KS i 400Nm, ubrzanje 8,8 sekundi, najveća brzina 205 km/h, potrošnja 6,9 litara) i model GLK 320 CDI 4Matic sa 165kW/224KS i 540Nm (do 100 km/h stiže za 7,5 sekundi, najveća brzina iznosi 220 km/h, potrošnja 7,9 litara). Od ostalih Merdesovih caka, GLK ima i Agility Control, dok se 4ETS Dynamic Handling Control, ASR i ESP sistemi brinu za optimalnu trakciju, stabilnost i upravljivost (ne treba zaboraviti ni na poznati Pre Safe sistem bezbednosti). Cene u Nemačkoj izgledaju ovako : GLK 280 staje 43.554 evra, GLK 350 košta 46.053 evra, GLK 220 CDI 40.341 evro, GLK 320 CDI 46.053 evra.
Nissan Cube

Evo još jedne fotografije (prva se pojavila u maju) novog Nissana Cube, čija zvanična premijera se očekuje već ove jeseni na salonu automobila u Los Anđelesu (a možda i na sajmu u Parizu).
Novi Cube zaslužuje i našu pažnju budući da će se ova, već treća generacija, po prvi put prodavati i u Evropi i u SAD-u. Ono što je do sada poznato jeste da je novi Cube dugačak 3750 mm, širok 1695 mm, visok 1650 mm, da međuosovinsko rastojanje iznosi 2430 mm, a da se pod haubom nalazi 1,5 litarski benzinac sa 108KS. Više detalja će biti objavljivano postepeno, kako se bude približavala njegova premijera.
30.000 evra za zamenu ulja u Lamborghiniju Murcielago LP640

Jedan neimenovani Arapin je platio čak 20.000 funti (25.475 evra) za transport svog crno-zlatnog Lamborghinija Murcielago LP640 od Katara do londonskog aerodroma Hitrou, kako bi mu jedan britanski Lamborghinijev diler izvršio zamenu ulja!! Kada se na to doda i cena usluge u servisu od 3552 funte (4525 evra), ukupan račun koji je (očigledno prebogati) vlasnik platio, iznosi 23.552 funte, odnosno 30.000 evra.
Naravno, ovakav bahat potez je zgrozio borce za zaštitu životne sredine, tim pre što bi dolazak Lamborghinijevih mehaničara vlasniku u Katar koštao neuporedivo manje, a mogao je da izabere i neki bliži Lamborghinijev servis. Ali, ima se, može se...
Konačno, posle meseci i meseci špekulacija i raznih manje ili više uspešnih crteža, evo i prvih zvaničnih fotografija dugo očekivanog Bugattija Veyron u otvorenoj roadster varijanti (sa Webasto pokretnim krovom).
Auto je zvanično nazvan Veyron 16.4 Grand Sport a njegovo prvo pojavljivanje u javnosti je zakazano za 16. avgust na događaju Concours d'Elegance u Pebble Beachu (dan kasnije će prvi serijski primerak biti prodat na the Gooding & Company’s Pebble Beach aukciji).
Naravno, zbog skidanja krova Veyron je dodatno ojačan, kako bi se zadržala torziona čvrstoća, a vlasniku omogućilo da uživa u ovom monstrumu, koji kombinuje ultimativne performanse i zadovoljstvo vožnje automobila bez krova.
Veyron 16.4 Grand Sport pokreće 8,0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača i 64 ventila, koji raspolaže sa svih 736kW/1001KS pri 6000 o/min. i 1250 Nm obrtnog momenta.
Cena? Skoro dva miliona evra...