Globalna limuzina Volkswagen Jetta u Kini ima dva potomka:
izduženi Sagitar i kompaktnija Lavida. Prvi se proizvodi u zajedničkom projektu
FAW-a i Volkswagena, dok drugi dolazi iz joint-venture kompanije SAIC
Volkswagen. VW Sagitar limuzina je već ušla u svoju sledeću generaciju koja je
dobila dodatak L u oznaci – u Kini je ova limuzina lansirana u septembru.
Maserati otvara novo poglavlje, jer se proizvodnja modela
GranTurismo i GranCabrio – u svim njihovim verzijama – vraća u istorijsku
fabriku u Modeni. Kao oličenje italijanske elegancije i stila, ova dva modela
vraćaju se tamo gde su rođene prethodne generacije, osiguravajući besprekoran
nastavak Maseratijeve nenadmašne industrijske stručnosti i zanatstva.
Kupovina novog automobila bi trebalo da bude uzbudljiva, ali
ovo iskustvo često izaziva osećaje teskobe ili straha. Mnogo toga zavisi o
samom iskustvu boravka u salonu, tako da Ford radi na rešavanju ovog problema
svojim "ujedinjenim globalnim maloprodajnim iskustvom" poznatim kao
Ford Signature 2.0., koje će posetu salonu učiniti gostoljubivijom, opuštajućom
i "bezbolnom".
Kad god Ilon Mask pomene neki "najuzbudljiviji proizvod
u istoriji", ljubitelji Tesle već instinktivno pomisle na kašnjenje. Najnoviji
primer je Roadster druge generacije, električni superautomobil koji je prvi put
najavljen još 2017. godine, a zatim pomeren na 2020., 2022., 2024., 2025. i sada za
"najranije 2027. godinu".
Jedan od samo pet primeraka superautomobila S1 LM V12, koji
su napravili Gordon Murray i njegov tim, uskoro će biti prodat na aukciji, a
očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti više od 20 miliona dolara.
Kriza u snabdevanju čipovima, koja je poslednjih godina
nekoliko puta snažno pogađala svetsku autoindustriju, pokazuje prve znakove
smirivanja. Nakon višemesečnih napetosti između Pekinga i Brisela, kineske
vlasti su ukinule zabranu izvoza čipova holandskog proizvođača Nexperia, što
znači da se ključne komponente ponovo mogu isporučivati evropskim proizvođačima
automobila.