home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

 

Francuski proizvođač je proteklog vikenda na trkačkoj stazi Magny-Cours (prilikom održavanja "World Series" takmičenja) lansirao novu "World Series by Renault" verziju svog sportskog Clia RS, koji se odlikuje poboljšanim performansama i voznim osobinama. To je postignuto pre svega promenjenim prenosnim odnosima u petom i šestom stepenu manuelnog TL4 menjača, kao i smanjenom težinom (iz standardne opreme su izbačeni klima uređaj, el. retrovizori i keycard sistem). Clio Renault Sport "World Series by Renault" pokreće 2,0 litarski motor sa 145kW/200KS pri 7250 o/min. i 215Nm obrtnog momenta pri 5550 o/min., što znači da specifična snaga iznosi 100KS i 108Nm po litri zapremine motora. Od 0 do 100 km/h ovaj Clio stiže za 6,9 sekundi, četvrt milje (402 metra) prelazi za 15 sekundi, dok mu maksimalna brzina iznosi 223 km/h (standardni Clio RS može 215 km/h). Prosečna potrošnja je po fabričkim podacima 8,4 litra na 100 km. Clio Renault Sport "World Series by Renault" se isporučuje sa pet različitih boja (Glacier White, Dynamo Blue, Toro Red, Profond Black i Monaco Blue), već poznatim aerodinamičkim paketom (spojleri, pragovi, zadnji difuzor, prednji blatobrani sa otvorima za vazduh), 17-inčnim mat crnim točkovima sa Continental Sport Contact 3 gumama (dimenzija 215/45 R 17), kao i "World Series by Renault" dekorativnim elementima. Ostale opcije obuhvataju vazdušne zavese, klima uređaj, svetla za maglu napred, Recaro sedišta i tzv. Cup šasiju (kraće i tvrđe opruge). Za ovaj Clio u Francuskoj treba platiti 21.900 evra.

 





Poštovani,

OpelClubSerbia (OPCS) Vas poziva da u nedelju 07.10.2007 godine dođete da zajedno sa nama, članovima OPCS-a, učestvujete na godišnjem skupu našeg kluba, ali i da obeležimo dvogodišnjicu postojanja kluba. Ovom prilikom ćemo Vam predstaviti nas kao klub, pokazati šta smo do sada uradili, prezentovati naš promo materijal, organizovati „neobična i zanimljiva takmičenja“, podeliti simbolične nagrade... Nastavak druženja će biti u restoranu FK „Polet“, gde je OPCS već dogovorio određeni meni za goste našeg skupa.

1. skupljanje članova i pozvanih gostiju na parkingu hale „Pionir“ od 13:30 do 14h (naravno da će se kašnjenje tolerisati, akademskih 15 minuta)
2. neobavezno druženje, prezentovanje disciplina takmičenja kao i
popisivanje takmičara, predstavljanje promotivnog materijala,
takmičenja, proglašenja pobednika, dodela nagrada...od 14 do 16h
3. Polazak ka restoranu FK „Polet“ koji se nalazi 4 Km od parkinga hale „Pionir“ 16:30
4. Oko 17h se planira da se zasedne u restoran, a nakon toga se druženje može svrstati pod slobodne aktivnosti...

Na parkingu će se skupljati novac za obezbeđen meni u restoranu. Da bi se moglo rezervisati dovoljno mesta u restoranu potrebno je da se prijavite najkasnije do 01.10.2007 godine, na našu email adresu
opelklubsrbija@gmail.com ili na tel +381 64 4 33 6666. Potrebno je da napišete svoje ime i prezime i broj osoba koje će biti u restoranu. Dobro nam došli i vidimo se.



Zastupnik Porschea za Veliku Britaniju nudi novu, Sport Edition verziju Porsche Boxstera i Boxstera S, koji se odlikuju Porscheovim PASM elektronski kontrolisanim aktivnim vešanjem i SportDesign stajling paketom. Takođe, Boxster je umesto 5-stepenog manuelnog menjača dobio manuelnu transmisiju sa 6 stepeni prenosa, koja je inače standard za model Boxster S (taj Boxster S se nudi i sa opcionom Tiptronic S transmisijom). Poenta cele Sport Edition serije jeste pružiti još veće uživanje u vožnji, a u kombinaciji sa atraktivnijim vizuelnim nastupom, odnosno poboljšanom aerodinamikom i dinamičnijim look-om. Za privlačniji stajling eksterijera brine se modifikovani prednji branik sa krilcima, revidirani zadnji kraj sa difuzorom i podešavajuće zadnje krilo. Boxster Sport Edition pokreće 6-cilindrični, 2,7 litarski bokser motor sa 180kW/245KS i 273Nm obrtnog momenta (u rasponu od 4600 do 6000 o/min.), a Boxster S Sport Edition 3,4 litarski agregat sa 217kW/295KS i 340Nm. Cena za Boxster Sport Edition iznosi 36.450 funti, a za Boxster S Sport Edition 43.110 funti.




Lotus Exige S Club Racer

24 Sep 2007 - 00:41 Noviteti Link

Lotus je objavio detalje o svojoj najnovijoj specijalnoj verziji modela Exige S, nazvanoj Club Racer, koja će biti proizvedena u limitiranom broju od samo 25 komada po ceni od 39.950 funti. Exige S Club Racer, sem Sky-blu plave boje i crnih trkačkih traka (podsećanje na Lotusovu trkačku eru šezdesetih godina prošlog veka), karakterišu i točkovi crne boje i veliko zadnje krilo, kao i crna koža u unutrašnjosti sa efektom karbon fibera. Kao i ranije, poenta modela Exige je uživanje u "fenomenalnim performansama i upravljivosti", za šta su zaslužni kako aerodinamički paket, tako i 1,8 litarski motor sa kompresorom i interkulerom, koji razvija 218KS prti 7800 o/min. i 215Nm obrtnog momenta pri 5500 o/min (ali je 80 % momenta dostupno već pri 2000 o/min.).



I maleni Smart ForTwo je prošao kozmetički tretman kod nemačke tjuning kuće Cobra Technology & Lifestyle, koja je poznata pre svega po doterivanju terenskih modela. Tako je ovaj gradski automobil(čić) opremljen atraktivnim stilskim elementima, poput bul bara napred (košta 474 evra), novih pragova (prečnika 48 mm i sa cenom od 506 evra) i dodatne zaštite zadnjeg branika (317 evra). Naravno, ovi elementi (svi od nerđajućeg čelika) zadovoljavaju sve propise EU o bezbednosti pešaka, a mogu se montirati i na Coupe i na Cabrio verziju Smarta. Za dinamičniji izgled u odnosu na standardni model, brinu se i novi atraktivniji aluminijumski točkovi, a za sve ove elemente Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.



Kako je većina prodatih SUV automobila u Evropi opremljena savremenim dizel agregatima, tako će i Mazda od sredine sledeće godine u Evropi proširiti paletu motora u svom atraktivnom SUV modelu CX-7 novim turbo-dizelašem, nastalim u kooperaciji Forda (vlasnika Mazde) i francuske PSA grupacije (Peugeot i Citroen). Radi se o 2,2 litarskom agregatu, koji se, između ostalog, već ugrađuje u SUV modele Peugeot 4007 i Citroen C-Crosser. Motor razvija 115kW/156KS i 380Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min., a ima turbinu promenljive geometrije i filter čestica čađi. Dosad se inače ovaj Mazdin SUV (kod nas košta od 33.599 evra sa PDV-om pa na više) prodavao samo u verziji sa 4-cilindričnim 2,3 litarskim turbo benzincem od 190kW/258KS i 350Nm, uparen sa menuelnim 6-stepenim manuelnim menjačem.



Izvor : www.tanjug.co.yu

Za poslednjih mesec i po dana u Srbiji je naručeno više od 1300 automobila Opel Astra Classic II, kažu u preduzeću Zastava AGeM. Direktor tog preduzeća Zoran Stošić je rekao da je od početka avgusta kupcima isporučeno oko 700 Opel Astri Classic II, dok će preostalih 600 vozila biti predato u toku ovog meseca. Naglašavajući da je interesovanje kupaca najveće u Beogradu i Novom Sadu, a potom iz centralne i drugih delova Srbije, Stošić je kazao da se uporedo sa Opel Astrom Classic II u manjem procentu uvozi i prodaje noviji model tog automobila Opel Astra H.
"Trend dobre prodaje ovog automobila, započet početkom avgusta, nastavlja se, što znači da je naše tržište i te kako zainteresovano za Astru Classic II", rekao je Stošić i dodao da će za montažu tog modela u Kragujevcu, koja će početi krajem iduće godine, deo sredstava biti obezbeđen i od prodaje tog vozila na tržištu Srbije. Stošić nije mogao da precizira iznos provizije koju Zastava dobija prodajom tog Opelovog automobila, koji se uvozi bez carine, jer je to poslovna tajna. On je kazao i da će se montažne linije i oprema za sklapanje karoserije Zastave 10 koristiti u velikoj meri za montažu automobila sa oznakom Opel, koji će u Kragujevac stizati u delovima i sklopovima.  Inače, ugovorom između General Motorsa i Zastava automobila, koji važi do 2012. godine, predviđena je proizvodnja 30.500 Opelovih vozila, i to tako što će sa traka u kragujevačkoj fabrici prvo silaziti Astra Classic II, a potom i drugi modeli.



Honda Odyssey za 2008.

23 Sep 2007 - 00:27 Noviteti Link

Honda je pre nekoliko dana promovisala osveženu verziju svog velikog MPV modela Odyssey (ima tri reda sedišta i mesta za 7 ili 8 putnika zavisno od verzije), koji se odlikuje doteranim spoljašnjim izgledom i nešto ekonomičnijim benzinskim V6 motorom. Najuočljive vizuelne promene u odnosu na dosadašnji Odyssey predstavljaju novi dizajn maske hladnjaka, modifikovani prednji branik, kao i doterana zadnja svetla, dok je ostatak automobila ostao nepromenjen. Unutrašnjost je osvežena novim bojama, kvalitetnijim štofom za sedišta, novim odlagalištima za sitnice, kao i Bluetooth konekcijom, el. pomerivim sedištima i kamerom za vožnju unazad. Odyssey za 2008. pokreće 3,5 litarski SOHC i-VTEC V6 benzinski motor, koji razvija 177kW/241KS, a opremljen je VCM sistemom deaktivacije dva ili tri cilindra, čime se postiže veća ekonomičnost ovog agregata. U ponudi je i SOHC VTEC verzija ovog motora, koja raspolaže sa 179kW/244KS. Što se bezbednosti tiče, sve verzije novog Odysseya se opremaju Hondinim VSA sistemom elektronske kontrole stabilnosti, ABS-om, BAS-om, frontalnim i bočnim vazdušnim jastucima, vazdušnim zavesama (za sva tri reda sedišta), a dodati su i aktivni nasloni za glavu. Od standardne opreme treba izdvojiti dvozonski automatski klima uređaj, cruise control, keyless entry sistem, el. stakla i daljinsku centralnu bravu, a od opcija satelitsku navigaciju i Hondin DVD sistem za zabavu sa 9-inčnim ekranom.

 



Da bi održao korak sa velikom potražnjom za Outlanderom u Evropi, Mitsubishi Motors Corporation će tokom 2008. godine proizvodnju ovog modela (verzije namenjene prodaji na Starom kontinentu) preseliti u svoju fabriku u mestu Born, u Holandiji (Netherlands Car B.V. ili prosto NedCar). Outlander se trenutno proizvodi u japanskoj Nagoya fabrici u Okazakiju, dok se njegovi blizanci Citroen C-Crosser i Peugeot 4007 proizvode u Mitsubishijevoj fabrici Mizushima u Kurashikiju. Preseljenje proizvodnje Outlandera iz fabrike Nagoya u Holandiju, dovešće i do premeštanja proizvodnje Citroenovog i Peugeotovog SUV modela iz Mizushima fabrike u Nagoyu. Inače, Mitsubishijeva NedCar farika u Holandiji trenutno proizvodi model Colt, a Japanci planiraju da Outlander u Holandiji proizode sve do kraja njegovog životnog ciklusa.    



Domaće tržište automobila je od nedavno bogatije za nove prodajne i servisne objekte Nissana, Audija, Seata i Honde, dok će Citroen krajem oktobra svečano otvoriti svoj novi salon u Beogradu (na slici). Da krenemo od Nissana, koji od pre dva dana u Beogradu ima još jednog ovlašćenog dilera na teritoriji Srbije, i to kompaniju Radulović Group (do sada poznatu po prodaji automobila marki BMW, Mini i Hyundai). Novi prodajni salon Nissan Radulović se nalazi u ulici Višnjička bb, a njihov telefon za informacije je 011/20-80-777 (internet prezentacija na adresi www.radulovic-group.com. Inače, svečanost otvaranja novog prodajnog salona je iskorišćena i za promociju nove generacije SUV modela X-Trail.

Audi i Seat su dobili novog (trećeg po redu) dilera u našoj zemlji, a to je Autocentar Manik, čiji novi prodajno-servisni objekat je otvoren u Preljini kod Čačka (tel. 032/380-90). Novi salon je površine 1000 kvadrata, a sem salona, u sklopu objekta nalazi se i moderni servis sa četiri radna mesta, u kome se u van garantnom roku mogu održavati i automobili marke Volkswagen i Škoda.

Firma Delta Automoto, zastupnik Honde za Srbiju (Omladinskih brigada 33, Novi Beograd, tel.011/2010-915, 2010-901, www.deltaauto.co.yu), nedavno je proširila broj ovlašćenih servisera za automobile ove japanske kompanije. U mreži se pored matičnog servisa u Beogradu (tel.011/2010-915 i 2010-901), nalaze i servisi Centar S d.o.o. iz Beograda (Karađorđeva 71, tel.011/26-31-888 i 26-28-008), Stojanov auto d.o.o. iz Novog Sada (Bul. Kralja Petra I br. 65, tel.021/442-371 i 6330-806), Autocentar Urošević u Subotici (Braće Radića 77, tel.024/525-146 i 559-144) i Auto Garant d.o.o. iz Čačka (Ibarski Put bb, tel.032/380-050 i 380-051).

Uvoznik francuskog Citroena za našu zemlju, kompanija Vitro Group (tel. 011/2022-300, www.vitrogroup.co.yu) je za kraj oktobra najavio svečano otvaranje novog savremenog salona u Radničkoj ulici 22 u Beogradu, preko puta Ade Ciganlije. Novi objekat će biti veličine 8000 kvadrata, a u njemu će se sem prodajnog salona, nalaziti i servis, linija za tehnički pregled, služba rezervih delova i centar za tehničku obuku.



Lorinser L55RS

22 Sep 2007 - 00:34 Tuning Link

Sem manjeg modela L35GS (na bazi Mercedesa C350), nemački tjuner Lorinser na salonu automobila u Frankfurtu predstavlja i svoje viđenje velikog Mercedesovog coupea CL 500, koji sada nosi oznaku Lorinser L55RS. Naglasak prerade je na sportskom i dinamičnom izgledu, za šta su zaslužni kako kompletan aerodinamički komplet, tako i impresivni aluminijumski 21-inčni Lorinser RS8 točkovi u obliku turbine, kao i spušteno ogibljenje. Pomenuti aerodinamički paket sadrži novi prednji branik sa centralno postavljenim otvorom za vazduh i svetlima za maglu, prednje blatobrane sa ekstraktorima vazduha, moćnije pragove, modifikovani zadnji branik sa integrisanim cevima Lorinserovog sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika, zadnji krovni spojler, kao i spojler na poklopcu prtljažnika. Sem izgledom, Lorinser se pozabavio i V8 motorom zapremine 5,5 litara, koji je pojačan sa standardnih 285kW/388KS na 338kW/460KS. Ni kabina nije prošla bez "posledica", odnosno sedišta, upravljač i nasloni za glavu su presvučeni novom, ekskluzivnom kožom, pa zato uopšte ne iznenađuje Lorinserov slogan "Moving perfection".




Fiat je tokom jučerašnjeg dana i zvanično ponovo lansirao već odavno legendarni brend Abarth, i to kroz serijsku varijantu modela Grande Punto Abarth, koji smo kao koncept mogli da vidimo još u martu ove godine na salonu automobila u Ženevi. Sada je ovaj automobil spreman za tržište i već tokom septembra će se naći u prodaji u Italiji, dok će ostale zemlje automobile sa znakom škorpiona ponovo videti tokom 2008. godine. Kako napominju u Fiatu, modeli sa Abarthovim znakom su namenjeni sportskim entuzijastima, a Grande Punto Abarth je samo prvi u nizu (već na salonu u Tokiju u oktobru ove godine sledi i Fiat 500 Abarth). Fiat je takođe najavio da će do kraja 2008. godine lansirati još četiri nova modela sa Abarthovom značkom. Što se tiče Grande Punta Abarth, pokreće ga 4-cilindrični 1,4 litarski turbo motor, koji razvija 114kW/155KS i 206Nm obrtnog momenta (sa overboost funkcijom raste privremeno na 230Nm). Gledajući samo snagu na papiru, ovih 155 konja se na prvi pogled ne čini dovoljnim za ugrožavanje pozicije Renault Clia RS197 (ima 197KS), Minija Cooper S (175KS), Opel Corse OPC (192KS) ili Peugeota 207 RC sa 175KS. Dakle, u startu manjak od najmanje 20KS u odnosu na prvog rivala po snazi. Naravno, nije sve u snazi, pa su Fiatu za Grande Punto Abarth pripremili i doterano i spušteno ogibljenje (za 10 mm), aerodinamički kit, direktnije upravljanje i sl. Ovaj Punto do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde i postiže maksimalnih 208 km/h, a snaga se na prednje točkove prenosi preko 6-stepene manuelne transmisije. Grande Punto Abarth se vizuelno od sabraće razlikuje po novoj saćastoj masci hladnjaka, agresivnijim branicima sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, novim svetlima za maglu, proširenim blatobranima (dodatno oivičenim crnom bojom) i širem tragu točkova (za 6 mm), moćnijim pragovima, duplom završetku izduvnog sistema, kao i pomenutim spuštenim ogibljenjem. Atraktivni 17-inčni alu točkovi, kao i dekorativna crvena trka sa natpisom Abarth na donjem delu karoserije, zaokružuju vizuelni nastup ovog Punta. Škorpion, Abarthov zaštitni znak, na prednjoj masci, samo je tačka na i. Ni kabina mnogo ne zaostaje, pa je tako Grande Punto Abarth, između ostalog, dobio sportska sedišta (uz doplatu kožna), kožni volan i ručicu menjača (prošiveni crvenim koncem), kao i par dekorativnih detalja. Tu nije kraj jer je Fiat na salonu u Frankfurtu upravo promovisao i snažniju verziju Grande Punta Abarth, nazvanu Grande Punto Abarth SS (Super Sport). I njega pokreće 1,4 litarski turbo benzinac, ali pojačan na 132kW/180KS i 272Nm obrtnog momenta (u paru sa manuelnim 6-stepenim manuelnim menjačem), što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 215 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 7,7 sekundi. Karakteriše ga još agresivniji aero body paket (novi branici sa većim otvorima za vazduh, drugačiji pragovi, prošireni blatobrani, veći točkovi i zadnji spojler, veći završeci izduvnog sistema, niže ogibljenje za dodatnih 20 mm u odnosu na standardni Grande Punto Abarth i pojačane kočnice). Grande Punto Abarth SS (ili na italijanskom esse-esse) u serijskoj verziji biće na raspolaganju kupcima već početkom naredne godine.




Od mnogobrojnih jesenjih prodajnih akcija, izdvajaju se one domaćih uvoznika Subarua, Volkswagena, Audija, Seata, Honde, Fiata, Alfa Romea, Renaulta, Forda, Škode, Chevoleta, Kije, Hyundaija, Mazde, Suzukija, BMW-a, Toyote, Dacije, Citroena i Hummera.

SUBARU : Japanski Subaru ove godine slavi 40 godina prodaje svojih automobila u Evropi, pa je tim povodom ovlašćeni distributer ove marke za našu zemlju, firma Nicos C. Kattamis Ltd (Nemanjina 40/11, Beograd, tel.011/3650-047, 3650-083, www.subaruserbia.co.yu), ponudio ograničenu količinu modela Forester po ceni, koja je za svih 5000 evra niža u odnosu na redovnu (osnovni Forester 2,0X npr. sada umesto 24.950 košta 19.950 evra). Ponuda se odnosi samo na prvih 100 kupaca i važi samo do kraja ove godine. Subaru inače u našoj zemlji ima još tri dilera. To su Graditelj Group u Novom Sadu (Bulevar Slobodana Jovanovića 4a, tel. 011/ 48 08 400), Čurćić Export-Import Ltd u Beogradu (Vojvode Skopljanca 29, tel. 011/247 2222) i Interspeed Holding kompanija a.d. u Beogradu (Hajdukov Veljkov vena 4-6, tel. 011/3971-277).

VOLKSWAGEN : Do 1. oktobra traje prodajna kampanja domaćeg generalnog uvoznika za Volkswagen, firme Porsche SCG (tel. 011/3042-400, www.volkswagen.co.yu), vezana za VW Polo, najprodavaniji model ove marke kod nas. Kampanja pod nazivom "Polo Remiks" nudi besplatan  kasko od 5 godina i uštedu na modelu Polo od 750 evra. Ušteda se odnosi na Trend paket koji sadrži radio, četvoro vrata i klimu. Besplatan kasko ostvaruje se saradnjom sa finansijskom kućom Porsche Leasing. U akciji učestuju svi Volkswagen dileri u Srbiji. Takođe, Porsche SCG povodom 25 godina modela Caddy, svim kupcima koji ovaj model kupe na lizing preko Porsche Leasinga, daje popust od tri odsto i poklanja besplatno kasko osiguranje tokom prve godine. Tako najjeftiniji Caddy Life (putnička verzija) sa 1,9 litarskim dizelašem od 55kW/75KS sada košta 18.290 evra sa PDV-om (redovna cena 18.850 evra). Ova ponuda traje samo do kraja septembra.

AUDI : Firma Porsche SCG je zastupnik i nemačkog Audija, a trenutno imaju u ponudi ograničenu količinu (15 komada) Audija A6 2,0TDI sa posebnim Black Edition paketom opreme, čija cena iznosi 41.990 evra sa PDV-om, što znači da kupci na opremi mogu da uštede i do 6000 evra. Paket Black Edition podrazumeva kožni multifunkcionalni volan, podne prostirke od velura nazad, rezervni točak normalnih dimenzija, automatsko otvaranje prtljažnika, exclusive stilski paket u crnoj boji, oblogu krova u crnom štofu, el. preklopive spoljne retrovizore, metalne pločice u vratima, dnevna svetla sa senzorom za kišu i comming/leaving home funkcijom, Driver Information System, sedmokrake alu felne od 16 inča i Business paket, koji obuhvata središnji naslon zaa ruku, CD šaržer, alarm, zvučni parking sistem pozadi, tempomat i automatski klima uređaj. Ukoliko se ovaj Audi kupuje preko Porsche Leasinga, kupac na poklon dobija i četiri Michelin zimske gume. 

SEAT :  U toku je  prodajna kampanja ove marke (zastupnik je takođe firma Porsche SCG), tokom koje je Seat Leon sa benzinskim motorima jeftiniji za 6 %, a MPV model Altea za 8 procenata. U toku je takođe i tzv. Groove prodajna akcija za model Leon 1,9 TDI Stylance sa bogatim paketom opreme (kožni multifunkcionalni volan, radio CD/MP3 sa 8 zvučnika, alu felne od 16 inča, 6 vazdušnih jastuka, ABS+TCS, tempomat, bord kompjuter, progresivni servo volan podesiv po visini i dubini, senzori za kontrolu pritiska u gumama, elektro paket, farovi za maglu, Climatronic automatski klima uređaj), koji do 1. novembra može da se kupi po ceni od 19.950 evra sa PDV-om (ušteda od 1700 evra).

HONDA : Uvoznik Honde za našu zemlju, firma Delta Automoto (Omladinskih brigada 33, Novi Beograd, tel.011/2010-915, 2010-901, www.deltaauto.co.yu), nudi najmanji Hondin model Jazz po ceni, koja sa popustom od 500 evra iznosi 13.660 evra sa PDV-om. Osim toga, na poklon se dobijaju i bočni vazdušni jastuci vredni 300 evra. Ova ponuda se odnosi na osnovni Jazz 1,4 5D PE LS, koga pokreće benzinski motor zapremine 1339 kubika sa snagom od 61kW/83KS i koji postiže maksimalnih 170 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h iznosi 12,5 sekundi. Po fabričkim podacima ovaj auto dužine 3,84 metra i volumenom prtljažnika od 380 litara, prosečno troši 5,7 litara benzina na 100 km. U standardnoj opremi ovog Jazza se, sem pomenutih bočnih vazdušnih jastuka, nalaze i frontalni vazdušni jastuci za vozača i suvozača, servo volan podesiv po visini, branici i ručke u boji karoserije, vozačevo sedište podesivo po visini, nasloni za glavu pozadi, ABS+EBD, deljivo zadnje sedište u odnosu 60/40, automatska klima, radio CD uređaj, daljinsko centralno zaključavanje, el. podizači prednjih stakala, el. podešavanje retrovizora sa grejačima i audio komande na volanu. I dalje je na popustu osnovni model Accorda sa 2,0 litarskim motorom i Comfort paketom opreme, koji sa sniženjem od 5 % košta 19.500 evra sa PDV-om. Osim ovog Accorda, Delta Automoto nudi i Accord sa bogatijim paketom opreme Sport, kod koga se gratis dobijaju 17-inčne alu felne, CD šaržer za 6 diskova, Premium ozvučenje i svetla za maglu. Accord 2,0 Sport sa benzincem od 155KS košta 23.010 evra, a Accord 2,2 DE Sport sa dizelašem od 140 konja staje 26.904 evra. (sve cene su sa PDV-om).

FIAT i ALFA ROMEO : Kompanija Delta Automoto je zastupnik i italijanskih marki Fiat i Alfa Romeo, za čije pojedine modele se i dalje odobrava popust. Tako je još uvek moguće kupiti model Stilo za koga važi sniženje do 800 evra, zavisno od verzije. Osnovni Stilo sa 1,4 litarskim benzinskim motorom i 95KS sada staje 13.960 evra sa PDV-om. S druge strane, kompanija Delta Automoto je upravo proširila ponudu modela Fiat Bravo (naslednik pomenutog Stila), i to novom i skromnom verzijom 1,4 Active sa 90KS, koja sa sve PDV-om košta 14.750 evra. Što se Alfe tiče, i dalje se odobrava popust za modele 156 i GT (telefoni za informacije za Alfu i Fiat su 011/2010-955, 2010-968 i 2020-969).

RENAULT : Francuska fabrika u okviru nove akcije Eco2 (traje do kraja oktobra) kupcima u Srbiji nudi skoro sve svoje modele sa značajnim popustima. Tako za modele Thalia i Modus sniženje iznosi 1000 evra, za Clio II i Kangoo 1200 evra, za Clio III 1400 evra, Megane (sve verzije sem sedana) je jeftiniji za 1600 evra, a modeli Megane sedan, Vel Satis i Espace su na sniženju od svih 2000 evra. Renaulte u našoj zemlji prodaje firma Renault Nissan Srbija d.o.o., Omladinskih brigada 88, Novi Beograd, tel. 011/2178-111.

FORD : Generalni uvoznik Fordovih automobila za našu zemlju, beogradski Grand Motors (tel. 011/ 20 90 600, 20 90 610, www.ford.co.yu) počeo je sa novom prodajnom akcijom, u kojoj se svi modeli Fieste i Fusiona, kao i Focus sa benzinskim motorima, prodaju sa popustom u visini PDV-a. To konkretno znači da najjeftinija Fiesta sada košta 9797 evra, cene za Fusion počinju od 12.152, a za Focus od 14.144 evra. Količina vozila na koje se odnosi ovaj popust je doduše ograničena i odnosi se samo na vozila sa lagera, ali je isporuka odmah. Da podsetimo i da Ford za svoja vozila u našoj zemlji odobrava garanciju u trajanju od četiri godine. Inače, Grand Motors od nedavno nudi i ugradnju italijanskih BRC gasnih uređaja (LPG) u novi Ford Mondeo (sa 1,6 litarskim benzincem od 125KS). Cena ovog Mondea sa bogatim paketom opreme (automatska klima, Bluetoot Handsfree sistem, putni kompjuter, 7 vazdušnih jastuka, metalik boja i dr.) iznosi 24.900 evra sa PDV-om. Ugradnja BRC uređaja (sa sekvencijalnim ubrizgavanjem gasa i STACO rezervoarom) obavlja se u servisu Grand Motorsa u Beogradu. 

ŠKODA : Generalni uvoznik Škode za Srbiju, firma AutoČačak d.o.o. (PJ AutoČačak, III bulevar 9 , Novi Beograd, tel.011/3072-800, 3072-820, www.autocacak.co.yu), za sve svoje modele, sem za novu Fabiju, odobrava popust u iznosu od 7,5 odsto.

CHEVROLET :  Kupci korejskih Chevroleta mogu da uštede od 700 do 2500 evra, zavisno od modela. Maleni Chevrolet Spark je na sniženju od tačno 1000 evra (osnovni model košta 6760 evra), Aveo je jeftiniji za 700 evra (bazni model sa troja vrata zapada 8420 evra), dok za Lacetti važi popust od 1500 evra (za modele sa benzinskim motorima) do 2500 evra, koliko su jeftinije verzije sa benzinskim agregatima. Tako je bazni Lacetti 1,4 16V SE sa petora vrata i motorom od 94 konja, moguće kupiti već za 12.940 evra, a osnovni Lacetti dizel košta 15.340 evra. Sve navedene cene uključuju PDV.

KIA : Uvoznik Kije za Srbiju (Kia auto d.o.o., Ugrinovački put 10m, Zemun, tel.011/316-6903 i 316-5494, www.kia.co.yu), još uvek odobrava velike popuste na automobile ove marke, pa tako npr. Picanto košta od 6990 evra sa PDV-om (popust od 1700 evra), osnovni Rio zapada 9990 evra (-1500 evra), bazni Ceed staje 12.990 evra, a Sorento je jeftiniji i do 5000 evra, pa njegova osnovna verzija košta 27.490 evra sa PDV-om. Sem ovih popusta, Kia auto je nedavno spustio cenu i modelu Rio u limuzinskoj verziji, koji sada košta isto kao i hatchback varijanta sa petora vrata (dakle od 9990 evra pa naviše). Tako sada kupci Ria sedan štede 700 evra, koliko je ranije ova karoserijska varijanta bila skuplja u odnosu na hatchbak.

HYUNDAI : Naš zastupnik za ove korejske automobile (Hyundai Auto d.o.o., Uzun Mirkova 3a/IV, tel. 011/291 03 36, www.hyundai-auto.co.yu) nudi svoja dva najprodavanija modela (Atos i Getz) po akcijskim cenama. Tako osnovni Atos košta 6990 evra, a bazni Getz 8699 evra (sve navedene cene su sa obračunatim PDV-om). I ovde podsećanje da Hyundai za svoja vozila odobrava petogodišnju garanciju.

MAZDA : Sve do 31. oktobra Mazda6 je jeftinija za 2300 evra (u ponudi se inače nalaze i benzinske i dizel varijante sa paketom opreme Active), dok se za Mazdu3 odobrava popust od 1500 evra. Sada najpovoljnija Mazda3 1,4i CE sa benzinskim motorom od 84KS, košta 15.150 evra sa PDV-om, osnovna Mazda6 1,8i Active sa benzincem od 120KS staje 21.400 evra, a Mazda6 sa 2,0 litarskim dizelašem sada košta 22.900 evra, takođe sa PDV-om.

SUZUKI:  Beogradski Euro Sumar (Vojislava Ilića 145, tel. 011/488-6076 i 488-9554, www.suzuki-yu.co.yu), u okviru svoje nove posebne ponude odobrava 1000 evra popusta za model Swift sa 1,3 litarskim motorom, koliko je sniženje i za Grand Vitaru dizel sa srednjim paketom opreme. Treba podsetiti da Suzuki u našoj zemlji odobrava garanciju u trajanju od četiri godine.

BMW : U okviru posebne ponude, kupci modela 520d sa dizel motorom od 177KS dobijaju na poklon automatski menjač (vrednost poklona 2530 evra). Ovakav BMW 520d košta 44.990 evra sa PDV-om, a u opremi, između ostalog, ima automatski klima uređaj, multifunkcionalni kožni volan, alu felne, bixenon farove, alarm, parking senzore, tonirana stakla, centralni kolor displej i metalik boju. I kupci manjeg BMW-a serije 3 (konkretno modela 320d i 320i) sa paketom opreme Komfort, dobijaju na poklon paket, nazvan Prednost i vredan 1018 evra. Paket Prednost podrazumeva kožni volan, multifunkcije na volanu, svetla za maglu i aluminijumske felne "Double Soke". Generalni uvoznik bavarskog proizvođača za Srbiju je beogradski Delta Motors d.o.o. (Kralja Milana 31a, tel. 011/3640 351, www.bmw.co.yu).

TOYOTA :  Kod Toyote se izdvaja model Yaris sa bogatim paketom opreme Terra +, koji sadrži ABS sistem, dva vazdušna jastuka, servo volan, radio CD, klima uređaj, el. podizače stakala i centralno zaključavanje. Yaris Terra + inače košta 12.700 evra sa PDV-om. Toyota je takođe ovih dana proširila ponudu svog uspešnog SUV modela RAV4 novom verzijom, nazvanom Cross Sport. RAV4 Cross Sport karakteriše zaista bogata oprema, koja uključuje i Bluetooth Hands Free uređaj, parking senzore pozadi, alu felne, automatski klima uređaj, zatamnjena bočna zadnja stakla i zatamnjeno staklo na zadnjim vratima, a tu je i dodatna zaštita prednjeg branika. Osnovi RAV4 Cross Sport sa 2,0 litarskim benzinskim motorom od 110kW/150KS kod nas košta 28.700 evra sa PDV-om. Toyotine automobile kod nas prodaje Toyota Srbija d.o.o., Savski Nasip 7, Novi Beograd (besplatna Toyotina info linija tel. 011/0-800-300-000, www.toyota.co.yu). Toyota najavljuje i svoju novu akciju nazvanu "Toyotina jesen", koja će trajati od 15.10. do 31.12.2007. Toyotini ovlašćeni partneri pripremaju po posebnoj ceni ponudu usluga i opreme da biste bez brige stupili u hladne zimske dane. Ponuda podrazumeva povoljnije cene kompleta točkova sa zimskim gumama, Bluetooth Handsfree sistema, Garmin navigacije, parking senzora, alarma, konekcije za iPod, kao i pregled automobila po posebnim cenama.

DACIA : Zastupnik rumuske marke, beogradski Renault Nissan Srbija d.o.o. (Omladinskih Brigada 88, tel.011/2178-111), sve do 17. oktobra kupcima Logana poklanja parking senzor. Najjeftiniji Logan inače košta 7550 evra sa PDV-om, a garancija na sve modele iznosi tri godine.

CITROEN : Iako je Citroenov C4 Picasso sa kraćom karoserijom i 5 sedišta bio izložen još na prolećnom salonu automobila u Beogradu, taj model je tek nedavno i zvanično stigao na naše tržište. Naš zastupnik ovih francuskih automobila, firma Vitro Group (Karađorđeva 69, Beograd, tel.011/2022-300, www.vitrogroup.co.yu) u ponudi ima C4 Picasso sa dva benzinska i dva dizel motora (sa rasponom snage od 110 do 143KS), a cena slabijeg 1,6 litarskog HDi dizelaša sa 81kW/110KS iznosi 23.620 evra sa PDV-om.   

HUMMER : beogradska firma H.M.R. d.o.o. (ovlašćeni distributer i serviser za ove američke terence u našoj zemlji, internet : www.hmr.co.yu) u narednih mesec dana (tačnije do kraja oktobra) svakom kupcu Hummera H3 poklanja uređaj za vožnju na tečni naftni gas italijanske firme BRC (vredan 1800 evra), a da se pri tom ne menjaju uslovi garancije (četiri godine ili 100.000 km). 



Iako će prodaja nove Opel Astre H u obliku klasične limuzine sa 4 vrata u Srbiji početi tek krajem ove godine, cene za ovaj model su već poznate. Paletu motora čine benzinci od 1,6 i 1,8 litara (slabiji ima 115KS i 155Nm, snažniji 140KS i 175Nm) i CDTi dizeleši od 1,3 (90KS i 200Nm) i 1,9 litara sa 100KS i 240Nm. U ponudi se nalaze manuelni menjači sa 5 i 6 stepeni prenosa, 4-stepeni automatik i automatizovani manuelni menjač Easytronic. Bazna verzija Astre H limuzine sa 1,6 litarskim benzincem od 115 konja i 155Nm, kao i osnovnim paketom opreme, u našoj zemlji ima cenu od 17.240 evra sa PDV-om, dok najjeftinija varijanta sa 1,3 litarskim CDTI dizelašem od 90KS i 200Nm staje 18.040 evra (cena je takođe sa uračunatim PDV-om). Sve verzije u opremi imaju prednje disk kočnice, četiri vazdušna jastuka, ABS sistem, CBC (Cornering Brake Control), BA (pomoć pri kočenju), EHPS elektro-hidraulički servo upravljač, el. podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje i zadnju klupu deljivu u odnosu 60:40. Astra H sedan je prvenstveno namenjena rastućim tržištima Centralne i Istočne Evrope, dugačka je 4587 mm (široka 1753 mm, visoka 1458 mm) i ima prtljažnik zapremine 490 litara (duža je za 369 mm od standardne Astre H hatchback sa petora vrata i ima 140 litara veći prtljažnik). Inače, Astra H sedan (negde će se prodavati i kao Astra notchback) je imala svetsku premijeru još u novembru prošle godine na salonu automobila u Istanbulu, a njena serijska proizvodnja je počela tek krajem avgusta ove godine u Opelovoj fabrici u mestu Gljivice u Poljskoj.




Ovo je prva zvanična teaser slika Kijinog novog full size SUV modela (nezvanično se naziva Mesa mada Kia još nije saopštila kako će se zvanično zvati). Novi SUV bi na domaćem, korejskom tržištu trebao da bude predstavljen već na jesen ove godine, a na američkom (kome je u stvari najviše namenjen) na samom početku sledeće godine (tačnije na salonu u Detroitu u januaru 2008). Kao što se i očekivalo, serijska varijanta Mese će ličiti na koncept KCD-II Mesa, koji se takođe pojavio na salona u Detroitu ali 2005. godine. Mesa će kupce osvajati svojim privlačnim izgledom, atraktivnim i prostranim interijerom (nudiće mesta za sedam putnika u tri reda sedišta), povoljnim odnosom plaćeno/dobijeno i stalnim pogonom na sva četiri točka. Budući da je namenjena Amerikancima, ne čudi što se (bar zasad) najavljuje ugradnja samo 3,8 litarskog V6 benzinca sa 260KS, dok o dizelašu nema ni pomena. Zasad. Zbog toga ga u Evropi i ne treba očekivati tako brzo, naravno ako se ikada i pojavi na Starom kontinentu. Prema nepotvrđenim informacijama, Kia će u Mesu ugrađivati i jači 4,6 litarski V8 benzinac.