home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA


Tokom 7. sajma automobila "Auto Show - Novi Sad", koji se na Novosadskom sajmu održava od 23. do 28. oktobra, biće priređen 17. Tuning Styling Show. U organizaciji Auto Tuning Cluba i časopisa Tuning Styling iz Beograda u subotu, 27. i nedelju, 28. oktobra nastupiće veliki broj zaljubljenika u automobile, a očekuje se dolazak velikog broja vozila iz Hrvatske, Makedonije, Bugarske, Grčke, Švajcarske, Nemačke, Austrije, Crne Gore i Srbije. Atrakciju će upotpuniti nezaobilazna takmičenja "1 na 1 dB" za izbor automobila sa najglasnijim audio-sistemom, najlepše sređenog automobila, zatim SQ – takmičenje u kvalitetu zvuka, kao i "burn out" i "write up". Žiri će bodovati celokupan izgled vozila – od spoljašnje i unutrašnje modifikacije do motornog prostora, a po prvi put učesnici će se nadmetati u novoj disciplini - TS Power. Ono što se ne sme propustiti je ekskluzivni izbor za Miss manifestacije,  najatraktivnije dens igračice, muzički performansi DJ Marcheza, koncert benda High Way-a, plesna grupa Golden Stars i "Live Air Brush" nastup Sandre Milanović. A za one koji vole škripu i miris spaljenih guma biće izvedene tačke našeg šampiona u driftu Bojana Kurbalije "It’s Show Time" i Zorana Radisavljevća Dr. Saab-a kao i  performansi na "kvadovima" – motociklima na četiri točka "ATV Gravel-a". Iz svega navedenog može se zaključiti samo jedno - ne propustite 17. Tuning Styling Show. Početak programa oba dana zakazan je za 10 časova.

Više na : www.tuning.co.yu 





 

Opel Club Serbia (OPCS) je u nedelju 7.10. 2007. uspešno organizovao svoj prvi Međunarodni godišnji skup. Na manifsetaciji su bili prisutni gosti iz Mađarske, ali i mnogi drugi klubovi-prijatelji OPCS-a. Na skupu se našlo oko 50 automobila raznih modela, i 20-tak vozila oastalih simpatizera kluba.

Auto kuća Komnenović je bila sponzor prve tri nagrade, a pojedinci su osvojili i tri simbolične, duhovitog karaktera. Druženje se nakon formalnog dela nastavilo u restoranu.

OPCS se zahvalio svima koji su obogatili ovu manifestaciju svojim prisustvom, i uputio poziv za godišnji skup sledeće godine, sa željama da se druženje i saradnja članova kluba, koje povezuje ljubav prema marki Opel, uspešno nastavi.

Opel Club Serbia

www.opelclubserbia.org.yu   e-mail : opelklubsrbija@gmail.com   tel. +381 64 4 33 6666.



Vandenbrink GTO

12 Okt 2007 - 00:23 Vesti Link


Holandska kompanija Vandenbrink Design BV je još prošle godine predstavila javnosti svoje viđenje moderne interpretacije legendarnog Ferrarija 250 GTO iz 1962., koji bi se bazirao na aktuelnom Ferrariju 599 GTB Fiorano. Budući da je taj njihov dizajnerski predlog u obliku modela Vandenbrink GTO naišao na zaista izuzetan prijem, u ovoj kompaniji su se najzad odlučili da prihvate izazov i pripreme Vanderbrink GTO za proizvodnju. Doduše proizvodnja (i to naravno ručna) biće ograničena na samo 5 (pet) primeraka ovog izuzetnog automobila sa aluminijumskom karoserijom, a kao da to nije dovoljno za ekskluzivnost celog projekta, odlučeno je i da cena bude vrtoglavih 993.000 evra, i to bez poreza. To je cena za snažniju varijantu 630 GTO sa 6,3 litarskim motorom od 750KS i 680Nm obrtnog momenta, dok cena za slabiju verziju 599 GTO sa 6,0 litarskim agregatom od 650KS i 630Nm još nije saopštena. Oba motora će inaće biti izrađena u saradnji sa nemačkom tjuning firmom Edo Comeptition. Po poslednjim vestima, nekoliko primeraka novog sportiste je već rezervisano, dok se isporuka prvom kupcu najavljuje za 2009. godinu. Istovremeno sa objavljivanjem odluke o proizvodnji, iz Vandenbrinka su stigli i novi zvanični renderinzi njihovog budućeg automobila.

 



Honda club Serbia u subotu 13. oktobra organizuje četvrti internacionalni skup ljubitelja Honde. Ova manifestacija će se održati u Beogradu, na AdaKart kartodromu Ada huja, sa početkom od 12:00h. – 24:00h. Inače, Honda club Serbia je osnovan 3. marta 2006. godine, sa namerom da okupi sve ljubitelje Honda brenda, a pogotovo automobila. Klub radi sa podrškom firme Delta automoto, koja je zvanični uvoznik ovog japanskog proizvođača za našu zemlju. Svi članovi imaju popust od 5 do 20% u prodavnicama i servisima specijalizovanim za ovu marku, a na okupljanjima mogu da premijerno isprobaju neke od Hondinih novih modela. Da bi postali članovi Honda club Serbia ne morate posedovati Honda vozilo, a godišnja članarina iznosi 1800 dinara. Adresa kluba je Brankova 32/5, Beograd, tel. 011/26-29-446, internet adresa : http://www.hondaclub.co.yu/



Poznato je sedam finalista u izboru Evropskog automobila godine 2008., u kome učestvuje 58 automobilskih novinara iz 22 evropske zemlje. Od početna 32 kandidata u finale su se plasirali sledeći automobili : Fiat 500, Ford Mondeo, Kia Cee´d, Mazda2, Mercedes C klasa, Nissan Qashqai i Peugeot 308. Pobednik ovog izbora, koji će poneti laskavu titulu European Car of The Year 2008., biće poznat 19. novembra ove godine. Da podsetimo, nosilac ove titule za 2007. je Fordov model S-MAX.



 
Prema pisanju Autocar Magazina, britanski Aston Martin je već primio čak 1500 narudžbina za novi model DBS, predstavljen na nedavno završenom salonu automobila u Frankfurtu. Imajući u vidu da je britanska fabrika najavila da će proizvodnja ovog modela biti limitirana na samo 300 komada godišnje, ovo praktično znači da je DBS rasprodat za narednih pet godina ! Takođe, ovolika potražnja bi mogla da natera fabriku da poveća godišnju proizvodnju kako bi se udovoljilo svim zainteresovanim. Tim pre, jer svi na listi čekanja su VIP-ovci, a rukovodstvo Aston Martina ne želi da se oni zbog predugačkog roka isporuke preorijentišu na neki model konkurentske fabrike. Ako se desi da proizvodnja DBS-a bude povećana, to će imati direktne posledice i za novi model Rapide, jer će proizvodnja ovog potonjeg onda morati biti prepuštena nekome sa strane. Ranije je inače Aston Martin planirao da godišnje proizvede 1000 do 2000 primeraka Rapidea. Da podsetimo, novi Aston Martin DBS je serijska verzija izuzetnog modela DBS, koji je "igrao" i u poslednjem filmu o tajnom agentu Jamesu Bondu (Casino Royal). Od početka 2008. godine ovaj prelepi auto izuzetnih proporcija će konačno biti dostupan i ljudima, koji nisu tajni agenti Njenog Veličanstva, ali koji opet nisu običan svet, jer DBS naravno neće biti jeftin. Pod haubom se nalazi isti 6,0 litarski V12 motor kao i u modelu DB9, ali koji je pretrpeo veliki broj modifikacija (pre svega, agregat u DBS-u dobija daleko više vazduha u odnosu na onaj u DB9), a uparen je sa manuelnom 6-stepenom transmisijom, koja snagu prenosi na zadnje točkove od 20 inča. Agregat razvija 380kW/517KS i 570Nm obrtnog momenta, koji su zaslužni za sprint do 100 km/h za 4,3 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi preko 300 km/h, tačnije 302 km/h. U poređenju sa Aston Martinom DB9 sa manuelnim menjačem, težina DBS-a (1695 kg) je manja za oko 65 kg, što je zasluga obilate upotrebe karbon fibera. Ovako snažan i brz auto zaslužuje i vrhunski kočioni sistem, pa je DBS prvi Aston Martin, koji ima karbon-keramičke kočnice.

 



Da je Dacia Logan i te kako uspešan automobil, potvrđuje i sledeća vest. Naime, posle tri godine od početka proizvodnje, pre nekoliko dana (tačnije 26. septembra) sa proizvodnih traka fabrike Dacia u rumunskom Mioveniju, sišao je jubilarni 500.000-ti Logan. Slavljenički primerak crvene boje sa 1,6 MPI benzinskim motorom je deo limitirane serije "Kiss FM", a namenjen je kupcu u Rumuniji. Inače, Logan se trenutno nudi u tri verzije karoserije (klasična limuzina, karavan MCV i komercijalni Van), dok početkom naredne godine počinje prodaja i četvrtog modela, odnosno Logana u Pick-up verziji, koji je nedavno predstavljen javnosti. Paleta motora obuhvata pet agregata : tri benzinca (1,4L sa 75KS, 1,6L sa 90KS, 1,6 16V sa 105KS) i dva dCi dizelaša zapremine 1,5 litara sa 70, odnosno 85KS. Budući da se Logan ne proizvodi samo u Rumuniji, već i u šest fabrika širom sveta (sa značkom Renaulta, Nissana i Mahindra-Renaulta), ukupna proizvodnja ovog modela za poslednje tri godine u stvari iznosi 680.000 primeraka. Da kažemo i to da je pomenuta fabrika u Mioveniju (dnevno proizvodi 930 Logana) nedavno proslavila još jedan značajan jubilej - proizvodnju jubilarnog 3-milionitog automobila.



BMW Klub iz Zrenjanina će u nedelju 14. oktobra (sa početkom u 11 časova) organizovati sedmi skup ljubitelja i vlasnika BMW-a. Skup će biti održan ispred motela Šumica u Zrenjaninu. Cilj skupa je da se u Zrenjaninu okupi što više ljubitelja, poštovalaca i vlasnika vozila marke BMW, a očekuje se više od 200 vozila i motocikala iz cele Srbije. Prateći program će obuhvatiti ocenjivanje izgleda izloženih automobila, test spretnosti, "promociju drifta", defile kroz grad, takmičenje u natezanju konopca, merenje snage i istrajnosti u držanju glave motora (glava šestaka) sa i bez bregaste vertikalno u odnosu na telo, i poslastica zvana ŠLAJF NA METAR, pa ko ostavi duže tragove....

Sve u svemu vidimo se - DOBRODOŠLI!

Info: www.bmwclub.org.yu


 



 

Novi Hyundaijev adut u C segmentu, model i30, nije uspeo da na najnovijem crash testu nezavisne organizacije EuroNCAP (European New Car Assessment Programe) osvoji svih pet zvezdica za bezbednost odraslih putnika. Rezultat od četiri zvezdice privlači pažnju i zbog činjenice da i30 u osnovi predstavlja samo Hyundaijevu verziju Kije Ceed, koja se međutim već ponosi sa maksimalnih 5 zvezdica. Nisu mnogo bolji ni rezultati u oblasti zaštite dece, jer je od mogućih 5, Hyundai i30 ovde dobio samo tri zvezdice (Ceed ima 4), dok je za sigurnost pešaka i30 ocenjen sa 2 od moguće 4 zvezdice (koliko doduše ima i Kia Ceed). S druge strane, novi Ford Mondeo i Volkswagenov SUV model Tiguan su u oblasti zaštite sigurnosti odraslih putnika zaradili svih 5 zvezdica, a zanimljivo da su i za bezbednost dece i pešaka osvojili istovetnu ocenu, odnosno 4 zvezdice za sigurnost dece i 2 zvezdice za zaštitu pešaka. Da podsetimo, organizacija EuroNCAP ispituje bezbednost automobila frontalnim udarom u čvrstu prepreku pri brzini od 64 km/h, zatim bočnim udarom od 50 km/h i naletom na lutke (koje simuliraju pešake) pri brzini od 40 km/h.





Alfa Romeo Club Serbia (www.arcs.org.yu) 7.10.2007. organizuje 10. skup ljubitelja Alfa Romea, koji će se održati u Kragujevcu, na parkingu iza zgrade Medicine rada (Zastavina ambulanta).
Početak skupa u 11:30 časova. Polazak u restoran PUTNIK na Gružanskom jezeru u 14:30h i nastavak druženja. Informacije na telefone : 065/66-06-994, 064/11-24-711 i 063/455-705.



Klub Renault 4 Serbia organizuje okupljanje vlasnika i ljubitelja "četvorki" u Novom Sadu, u nedelju 30. septembra 2007. godine, sa početkom u 9:30 na parkingu (pored fontane) ispred glavnog ulaza u supermarket Rodić koji se nalazi pored auto-puta Novi Sad - Subotica. Ukratko o okupljanju: početak u 9:30, doček učesnika do 11:00, nakon toga sledi defile kroz grad do Mišeluka, kako bismo pogledali trke. Oko 15:00 nakon završetka trke, provozaćemo se po stazi, potom sledi povratak u grad na još jedan defile, sa mogućim stajanjem, kako bi nas što više prolaznika primetilo i konačno povratak u Rodić na nedeljni ručak. Tu će biti i proglašenje pobednika raznih igara u kojima ćete učestvovati.

Prijave za okupljanje možete ostaviti ovde. Vidimo se na okupljanju.

Klub Renault 4 Serbia



Opel Antara iz Rusije

26 Sep 2007 - 00:16 Vesti Link

Sa montažnih traka General Motorsovog postrojenja "Arsenal" u Sankt Peterburgu, sišla je prva Opel Antara napravljena u Rusiji, a kako se očekuje, tokom 2008. godine u najvećoj zemlji sveta biće napravljeno oko 2500 primeraka ovog SUV modela. Iz ovog postrojenja izlaziće dve verzije Antare: sa 2,4 i 3,2 litarskim motorima i 140, odnosno 227KS. U istoj fabrici se inače od prošle godine sklapa i Antarin brat blizanac - Chevrolet Captiva. Ovde treba napomenuti da General Motors gradi i novu fabriku u mestu Shushary, u kojoj će 900 radnika od kraja 2008. proizvoditi oko 70.000 vozila godišnje. Što se tiče pozicije Opela u Rusiji, o tome najbolje govore brojke o prodaji za prvih osam meseci ove godine. Naime, u ovom periodu Opel je Rusima prodao 40.000 automobila ili 278 % (!) više nego u istom periodu prošle godine. Danas je Opel najbrže rastući strani brend u Rusiji, a imajući u vidu da je Rusija postala peto po veličini auto tržište u Evropi, ova činjenica i te kako dobija na značaju. Budući da je prodaja SUV-ova u Rusiji u stalnom porastu (trenutno zauzimaju 19 % tržišta), u GM-u su uvereni u veliki uspeh Opel Antare na ruskom tržištu. 



Poštovani,

OpelClubSerbia (OPCS) Vas poziva da u nedelju 07.10.2007 godine dođete da zajedno sa nama, članovima OPCS-a, učestvujete na godišnjem skupu našeg kluba, ali i da obeležimo dvogodišnjicu postojanja kluba. Ovom prilikom ćemo Vam predstaviti nas kao klub, pokazati šta smo do sada uradili, prezentovati naš promo materijal, organizovati „neobična i zanimljiva takmičenja“, podeliti simbolične nagrade... Nastavak druženja će biti u restoranu FK „Polet“, gde je OPCS već dogovorio određeni meni za goste našeg skupa.

1. skupljanje članova i pozvanih gostiju na parkingu hale „Pionir“ od 13:30 do 14h (naravno da će se kašnjenje tolerisati, akademskih 15 minuta)
2. neobavezno druženje, prezentovanje disciplina takmičenja kao i
popisivanje takmičara, predstavljanje promotivnog materijala,
takmičenja, proglašenja pobednika, dodela nagrada...od 14 do 16h
3. Polazak ka restoranu FK „Polet“ koji se nalazi 4 Km od parkinga hale „Pionir“ 16:30
4. Oko 17h se planira da se zasedne u restoran, a nakon toga se druženje može svrstati pod slobodne aktivnosti...

Na parkingu će se skupljati novac za obezbeđen meni u restoranu. Da bi se moglo rezervisati dovoljno mesta u restoranu potrebno je da se prijavite najkasnije do 01.10.2007 godine, na našu email adresu
opelklubsrbija@gmail.com ili na tel +381 64 4 33 6666. Potrebno je da napišete svoje ime i prezime i broj osoba koje će biti u restoranu. Dobro nam došli i vidimo se.



Da bi održao korak sa velikom potražnjom za Outlanderom u Evropi, Mitsubishi Motors Corporation će tokom 2008. godine proizvodnju ovog modela (verzije namenjene prodaji na Starom kontinentu) preseliti u svoju fabriku u mestu Born, u Holandiji (Netherlands Car B.V. ili prosto NedCar). Outlander se trenutno proizvodi u japanskoj Nagoya fabrici u Okazakiju, dok se njegovi blizanci Citroen C-Crosser i Peugeot 4007 proizvode u Mitsubishijevoj fabrici Mizushima u Kurashikiju. Preseljenje proizvodnje Outlandera iz fabrike Nagoya u Holandiju, dovešće i do premeštanja proizvodnje Citroenovog i Peugeotovog SUV modela iz Mizushima fabrike u Nagoyu. Inače, Mitsubishijeva NedCar farika u Holandiji trenutno proizvodi model Colt, a Japanci planiraju da Outlander u Holandiji proizode sve do kraja njegovog životnog ciklusa.    



To je odluka više od 50.000 čitalaca nemačkog magazina AutoBild, a imajući u vidu simpatičan retro izgled novog Fiata 500 i pravu pomamu kupaca (celokupna ovogodišnja proizvodnja je rasprodata za samo tri nedelje), ova vest u stvari i ne predstavlja neko veliko iznenađenje. Čitaoci ovog magazina su mogli da biraju najlepše dizajnirani automobil u sedam kategorija, a pobednik svake od njih je dobio nagradu "Autobild Design Award". Fiat 500 je pobedio u kategoriji "Klein – und Kompaktwagen", i to ispred BMW-a serije 1 i novog Minija (za Fiat je glasalo 27,02 % čitalaca, za BMW jedinicu 20,53 %, a za Mini 13,25 %). Ono što bode oči u ovom izboru, jeste činjenica da su pobedu u ostalih šest kategorija izborili nemački automobili, čime pobeda novog Fiata 500 u svojoj kategoriji još više dobija na značaju.