home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Chrysler će od septembra ove godine kupcima ponuditi novo specijalno i limitirano izdanje svog PT Cruisera pod punim nazivom PT Street Cruiser Sunset Boulevard Edition, posvećen "velikom američkom putu, koji je deo Holivudske legende i inspiracija za bezbrojne pesme, filmove i TV emisije." Ovaj "specijalac" će biti proizveden u samo 500 primeraka, a koštaće 16.650 dolara (model sa manuelnim 5-stepenim menjačem) i 17.475 dolara, koliko će biti potrebno platiti verziju sa automatskom transmisijom sa 4 brzine. PT Cruiser Sunset Boulevard se bazira na standardnom PT Cruiseru LX i pokreće ga 2,4 litarski benzinac sa 112kW/150KS i 220Nm obrtnog momenta. Poenta cele serije je naravno u ekskluzivnoj dodatnoj opremi, koja između ostalog sadrži i posebnu Sunset Crystal boju, prednji i zadnji deo automobila u potpunosti u boji karoserije, zadnji krovni spojler (takođe u boji karoserije), devetokrake 16-inčne točkove, električni otvor na krovu, zatamnjena stakla, CD plejer, MP3, kao i poseban displej sa satom, kompasom (!) i meračem temperature. Inače, od 2000.-te do danas, Chrysler je prodao preko 1,2 miliona PT Cruisera, a ovo je već 11. po redu specijalna verzija ovog modela, koji se polako bliži kraju svog životnog ciklusa. 





Nova Toyota Land Cruiser

15 Avg 2007 - 22:43 Noviteti Link

Nova generacija Toyotinog Land Cruisera za 2008. godinu tek treba da bude zvanično predstavljena, ali oficijelne slike gotovog modela su se ipak našle na internetu, naravno bez znanja i odobrenja japanske kompanije. Krivac za to je Corporacion Flores, uvoznik Toyote za Honduras (!), koji je nekoliko fotografija novog Land Cruisera objavio na svom zvaničnom sajtu (što će naravno "oduševiti" čelnike Toyote u Japanu). Kao što se i pretpostavljalo prilikom prezentacije novog Lexusa LX570 pre nekoliko meseci na salonu u Njujorku, nova Toyotina "krstarica" će izgledom biti veoma slična pomenutom Lexusu, naročito sa strane dok će se prednji kraj naravno najviše razlikovati i to zahvaljujući, pre svega, velikoj rešetki hladnjaka. Kao i Lexus LX570, i Land Cruiser će zahvaljujući većim dimenzijama, nuditi više mesta u luksuznijoj i udobnijoj unutrašnjosti i bolje vozne osobine. Nekih preciznijih podataka o motorima još nema, ali se pominju (bar za američko tržište) 5,7 litarski benzinac sa 280kW/381KS iz Lexusa LX570 (u paru sa 6-stepenim automatskim menjačem) i 4,7 litarski V8 motor sa 210kW/286KS. Naravno, u evropskoj verziji novog Land Cruisera možemo očekivati i dizel motor, a da li će to biti već postojeći 4,2 litarski turbo-dizel od 150kW/204KS iz Land Cruisera 100, ili neki jači, tek ćemo videti. Novi Toyotin full-size SUV imaće svetsku premijeru krajem godine na salonu u Tokiju ali se prodaja očekuje tek sredinom naredne.




Novi Subaru Justy

15 Avg 2007 - 12:44 Noviteti Link

Kako to već biva u poslednje vreme, još jedna fabrička brošura je našla put na internet pre vremena i bez volje proizvođača. Najnoviji slučaj prevremenog objavljivanja slika i karakteristika zadesio je japanski Subaru, odnosno njihovu novu generaciju modela Justy. Ipak, novi Justy nije baš ni toliko nov. Naime, ovaj Justy je samo klon već nekoliko godina dobro poznatog Daihatsua Sirion (negde poznat i kao Daihatsu Boon, Toyota Passo i Perodua Myvi). Razlike između dva Japanca se svode samo na drugačiju prednju masku i znak proizvođača, dok je sve ostalo praktično isto. Za Subaru saradnja sa drugim brendovima u proizvodnji malih automobila nije nikakva novost. Tako je Justy predstavljen 1995. bio samo brat blizanac tadašnjeg Suzukija Swift, a aktuelni Justy GX3 iz 2003. je klon aktuelnog Suzukija Ignis (uz sve to, oba Subarua je i proizvodio Suzuki u svojoj mađarskoj fabrici). Sada je mesto Suzukija zauzeo Daihatsu, odnosno Toyota, budući da je ova poslednja 100-postotni vlasnik Daihatsua. Novi Subaru Justy će tako biti kraći, širi i niži od svog prethodnika, budući da su mu dimenzije ovakve : dužina 3600 mm, širina 1655 mm i visina 1550 mm. Za poređenje, sadašnji Justy je dugačak 3770 mm, širok 1605 mm a visok 1565 mm. Novi Justy će, bar u početku, pokretati samo jedan trocilindrični benzinski 1,0 litarski motor (nije bokser) sa 51kW/70KS i 94Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa manuelnim 5-stepenim menjačem ili 4-stepenom automatikom), a nudiće se u dva paketa opreme : Active i Trend. Već i osnovni paket podrazumeva šest vazdušnih jastuka, el.podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje, ABS, radio-CD plejer itd. U Subaruu napominju da Justy nudi prostranu kabinu, izuzetne manevarske sposobnosti, ekonomične motore i malu emisiju CO2. Premijera novog Justy-a biće na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu.




Lobini H1

15 Avg 2007 - 01:01 Noviteti Link

Brazilska kompanija Lobini u svom programu ima zanimljiv novi sportski model H1. Reč Lobini bi mogla da se prevede kao "mali vuk", a sudeći prema izgledu ovog malog sportskog automobila (dužina samo 3720 mm), ime je sasvim adekvatno, odnosno skoro savršeno opisuje Lobini H1. Za njegovo stvaranje zaslužni su Jose Orlando Lobo (inače advokat i amaterski trkač) i Fabio Birolini (dizajner i inženjer), a pomagali su im i Graham Holmes i Dave Minter, bivši glavni inžinjer u Lotusu i Ascariju. Lobini H1 pokreće 1,8 litarski četvorocilindraš sa turbo punjačem i intercooler-om, a razvija 132kW/180KS. Za prenos snage preko 17-inčnih točkova (gume 205/45 R17 napred, 225/45 R17 nazad) brine se manuelni menjač sa 5 stepeni. Sa ovim motorom Lobini H1 postiže 100 km/h za manje od šest sekundi. Auto je težak 1030 kg, visina mu iznosi samo 1180 mm, širina 1800 mm, međuosovinsko rastojanje 2400 mm, klirens (rastojanje od tla) 150 mm, a raspored težine je 41/59. Zanimljiv detalj je i krov, koji se može da se skida, dok ostala standardna oprema obuhvata i kožna sedišta, električne podizače prozora, klima uređaj i podešavanje sedišta i volana. Kao opcija se nude i satelitska navigacija, DVD, Xenon svetla, parking senzori i personalizovane boje. Cena ovog brazilskog sportiste iznosi 90.000 dolara ili oko 65.700 evra.



"Porsche Design Edition 1" je naziv nove specijalne i naravno limitirane serije Porscheovog modela Cayman S (motor 3,4 litarski 6-cilindraš sa 295KS), koja će biti ponuđena samo kupcima u Nemačkoj i SAD-u. Biće proizvedeno tačno 777 primeraka ovog modela, i to po ceni, koja sa porezom iznosi 69.942 evra (toliki iznos će biti potrebno platiti u Nemačkoj kada u novembru počne prodaja, dok cena za Ameriku još nije objavljena, a prodaja tamo startuje u januaru sledeće godine). Porsche Design Edition 1 Cayman S je u odnosu na standardni Cayman S spušten za 10 mm, širi (ima distancijale od 5 mm), a dobio je i 19-inčne točkove sa modela 911 Turbo (gume 235/35 ZR 19 napred i 265/35 ZR 19 nazad). Osim toga, ovaj specijalni Cayman S dolazi samo u pretećoj crnoj boji (čak su i dodatne trkačke pruge na automobilu u crnoj boji, samo u drugoj nijansi); naravno i unutrašnjost je "crna k'o ugalj", a zasluga za to pripada kako crnim kožnim sedištima (sa utisnutim Porsche logom na naslonima za glavu), tako i crnoj alkantari, kojom su obloženi trokraki volan, ručica menjača i ručica ručne kočnice. Kao standardnu opremu, kupci će dobiti i posebne Porsche Design sunčane naočare, naliv pero, privezak za ključeve i džepni nož – naravno sve u crnoj boji (čak je i oštrica džepnog noža u crnoj boji).




Veoma popularno takmičenje MINI Challenge Series se u Velikoj Britaniji održava već sedam godina, a za novu sezonu Mini je spremio potpuno novi Mini JCW (John Cooper Works) Challenge, koji se bazira na Miniju Cooper S. Kao i ranije, ovaj Mini pokreće 1,6 litarski motor sa istom snagom (154kW/210KS), ali se sada umesto kompresora pod haubom nalazi turbo punjač. Ostale promene na automobilu uključuju poboljšanu aerodinamiku, modifikacije na ogibljenju, unapređenu trakciju, bolji odnos snaga-težina (lakši je za 30 kg), povećan obrtni moment (zahvaljujući Overboost funkciji 280 umesto 245Nm), bolja ubrzanja (do stotke stiže za 6,1 sekundu) i veću maksimalnu brzinu (240 km/h). Ukratko, recept za još više akcije i uzbuđenja.



Samo par dana posle prvih zvaničnih slika Renaulta Clio Grandtour, stižu i fotografije njegovog konkurenta iz Češke-Škode Fabije Combi druge generacije. Škoda je istina nedavno već objavila jednu teaser sliku Fabije Combi (kako u češkoj fabrici nazivaju svoje karavane), ali se na toj prilično zatamnjenoj slici video samo bok ovog novog karavana. Sada smo konačno u prilici da vidimo i "ostatak" automobila. Fabia Combi druge generacije je dugačka 4239 mm (skoro 25 cm više u odnosu na standardnu Fabiju hatchback), široka 1642 mm, visoka je 1498 mm, a raspolaže prtljažnikom zapremine 480 litara (180 litara više od aktuelnog hatchbacka i 54 litra više u odnosu na prvu Fabiju Combi). To je više od neposrednih rivala jer Peugeot 207 SW raspolaže sa 337 litara, a Renault Clio Grandtour sa 439 litara. Kada se obore i zadnja sedišta volumen korisnog prtljažnog prostora raste na 1460 litara (235 litara više od stare Fabije Combi). Pokretaće je benzinski motori od 1,2 litra (sa 3 cilindra i 70KS), 1,4 litra (sa 86KS) i 1,6 16v sa 105 konja, a od dizelaša će na raspolaganju biti 1,4 TDI u verzijama sa 70 i 80 konja i veći 1,9 TDI sa 105KS. Svi motori se serijski uparaju sa manuelnim 5-stepenim menjačem, dok je kod najjačeg benzinca sa 105KS moguće doplatiti i automatsku transmisiju sa šest brzina. Za izgled novog zadnjeg dela se može reći da je skladan i lepo uklopljen u ostatak karoserije a pada u oči i prilično položen C stub, više u stilu nekog hatchback automobila a ne karavana. Paketi opreme biće isti kao i kod Fabie sa petora vrata, a premijera već na septembarskom salonu u Frankfurtu.




Volkswagen će uskoro proširiti svoju BlueMotion porodicu novim članom. Naime, posle Pola, Passata i Passata Variant, i Golf dobija svoju BlueMotion verziju sa visokom energetskom efikasnošću (u prevodu manja potrošnja uz iste performanse). To je postignuto finim podešavanjem već ionako efikasnog 1,9 litarskog TDI dizel motora sa filterom čestica, dužim prenosnim odnosima menjača u trećoj, četvrtoj i petoj brzini, gumama 195/65 R 15 sa smanjenim otporom kotrljanja, spuštenim ogibljenjem kao i poboljšanjem aerodinamike automobila (vrednost Cw iznosi 0,30 umesto 0,32). Rezultat ? Golf BlueMotion sa 77kW/105KS i 250Nm obrtnog momenta postiže 190 km/h, prosečno troši 4,5 litre dizela na 100 km (što uz rezervoar od 55 litara podrazumeva autonomiju od 1200 km), a emituje 119 grama CO2 po kilometru. U poređenju sa standardnim Golfom 1,9 TDI, potrošnja je manja za 0,6 litra, emisija CO2 za 16 g/km, a maksimalna brzina je veća za 3 km/h. Premijera će naravno biti već na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu, a prodaja u Nemačkoj počinje krajem godine po ceni od 20.615 evra pa naviše (odnosno Golf BlueMotion je od jednako opremljenog Golfa 1,9 TDI skuplji za samo 315 evra).



Chevrolet za septembarski salon u Frankfurtu najavljuje prezentaciju novog, odnosno kompletno prerađenog Chevrolet Avea u hatchback verziji. Najvažnije promene u odnosu na prethodnika čine njegov agresivni eksterijer (naročito prednji kraj), unapređena unutrašnjost i novi 1,2 litarski benzinski motor. Najviše pažnje naravno privlači napadni prednji deo, i to pre svega zahvaljujući ogromnoj saćastoj masci hladnjaka, koja je podeljena na dva dela horizontalnom prečkom na kojoj se nalazi i veliki znak Chevroleta (hmm, gde li su predvideli mesto za registarsku tablicu ?). Tu su i nova zakošena prednja svetla, drugačiji branici i hauba dok je zadnji deo osvežen novim okruglim svetlima. Uopštev uzev, Aveo hatchback sada deluje mnogo dinamičnije i atraktivnije (u stilu većih modela Captiva i Epica), a da sve ne bi ostalo samo na izgledu, tu je i novi 1,2 litarski benzinac sa 62kW/84KS, kome društvo pravi i već postojeći 1,4 litarski, ali koji je malo pojačan pa sada razvija 72kW/98KS (ranije 69kW/94). Uz ovaj snažniji motor se može dobiti i automatska transmisija. Kasnije će paletu upotpuniti i mali 1,5 litarski trocilindrični dizel agregat. Što se dimenzija tiče, novi Aveo je duži, širi i viši u odnosu na prethodnika (dužina sada iznosi 3920 mm, širina 1680 mm, visina 1510 mm), jedino je međuosovinsko rastojanje ostalo neizmenjeno i iznosi 2480 mm. Zapremina prtljažnika je 220 litara u osnovnoj konfiguarciji, dok sa preklopljenom zadnjom klupom raste na 980 litara.  Prodaja obnovljenog Avea hatchback počinje u martu sledeće godine.




Mercedes E 300 BLUETEC

13 Avg 2007 - 00:47 Noviteti Link

Mercedesova E klasa sa inovativnom BLUETEC tehnologijom došla je i u Evropu. Naime, posle pozitivnih iskustava iz Amerike (gde se E klasa BLUETEC prodaje od jeseni prošle godine), Mercedes je odlučio da i evropskim kupcima ponudi model E 300 BLUETEC sa ovom tehnologijom, kojom je nemačka kompanija kod dizel motora postigla drastično smanjenje emisije štetnih gasova (posebno  azot-oksida) i koja zadovoljava buduće Euro5 standarde (stupaju na snagu 2011. godine). Mercedes tvrdi da je zahvaljujući ovoj tehnologiji (između ostalog podrazumeva oksidacioni katalizator, SCR katalizator, AdBlue rastvor i filter čestica čađi), motor u modelu E 300 BLUETEC jedan od "najčistijih i najefikasnijih agregata na svetu." E 300 BLUETEC pokreće 3,0 litarski V6 motor sa 155kW/211KS i 540Nm obrtnog momenta, koji prema fabričkim podacima troši 7,3 litra dizela na 100 km. Maksimalna brzina iznosi 244 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h traje 7,2 sekunde. Ova E klasa se osim smanjenjem emisije štetnih gasova, može pohvaliti i dinamičnim karakteristikama, komfornim ogibljenjem, prijatnom unutrašnjošću i izuzetnim bezbednosnim standardima. Mercedes već najavljuje da će uskoro proširiti paletu svojih vozila sa BLUETEC tehnologijom (konkretnije, radi se o modelima GL, M i R klase, ali će se oni prvo pojaviti u SAD-u). Da podsetimo da je Mercedes u martu ove godine na salonu u Ženevi prikazao i koncept Vision C 220 BLUETEC, prvi automobila sa 4-cilindričnim motorim, u koji je ugrađena ova ultra-čista BLUETEC dizel tehnologija. Kao i prethodni Mercedesov koncept Vision GL 420 (iz januara ove godine), i ovaj pokazuje u kom pravcu će se kretati razvoj dizel motora. Naime, već sada dizel motor u Vision C 220 BLUETEC konceptu zadovoljava stroge standarde Euro6, koji će u Evropi stupiti na snagu tek 2015. godine. I što je najlepše, sa snagom od 125kW/170KS i 400Nm obrtnog momenta, ovaj auto troši samo 5,5 litara goriva na 100 km, naravno po fabričkim podacima. Kako već i standardni Mercedes C klase (W204) ispušta za 15 % manje CO2 u životnu sredinu u odnosu na stari model (W203), Vision C 220 BLUETEC "preti" da postane jedan od najčistijih vozila uopšte. Što se pomenutog koncepta Vision GL 420 tiče, radi se o doteranoj GL klasi sa moćnom V8 mašinom, BLUETEC tehnologijom i 216kW/290KS kao i 700Nm obrtnog momenta. Mercedes tvrdi da Vision GL 420 Concept troši samo 9,8 litara dizela na 100 km puta, što znači da mu autonomija iznosi skoro 1000 km.



Range Rover Sport LE

12 Avg 2007 - 00:27 Noviteti Link

Na krilima velikog uspeha Range Rovera Sport na tržištu SAD-a, Land Rover je odlučio da kupcima ponudi specijalnu verziju ovog modela sa dodatkom LE u imenu (Limited Edition), koja će se na tržištu Severne Amerike naći u samo 250 primeraka, i to po ceni od 81.450 dolara. Da bi se razlikovao od standardnih verzija, specijalni Range Rover Sport ima nekoliko novih estetskih detalja poput doteranih branika, većeg zadnjeg krovnog spojlera, donjih delova automobila ofarbanih u boju karoserije, drugačijih izduvnih cevi i 20-inčne Stormer točkove. Unutrašnjost je opremljena Luxury Interior paketom koji, između ostalog, sadrži kožna sedišta, ručno poliranu hrastovinu, adaptivni cruise control, audio-vizuelni zabavni sistem za putnike na zadnjim sedištima itd. U Land Roveru napominju da je Range Rover Sport LE namenjen kupcima koji žele nešto malo drugačije, odnosno određeni nivo personalizacije, koji oslikava njihov ukus i stil. Ovaj luksuzni terenac pokreće 4,2 litarski Supercharged V8 motor sa 390KS u kombinaciji sa permanentnim pogonom na sva četiri točka i proveranim Land Roverovim Terrain Reponse sistemom.




General Motors će na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu (11.-23. septembar), osim novog Cadillaca CTS i BLS Wagon (o kojima smo naravno već pisali), evropskoj publici predstaviti i najnovije izdanje legendarne Corvette za 2008. godinu sa novim 6,2 litarskim V8 motorom. Novi LS3 agregat razvija 321kW/436KS i 586Nm obrtnog momenta, što Corvetti omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 4,3 sekunde dok maksimalna brzina iznosi 306 km/h. U poređenju sa prethodnim LS2 agregatom, LS3 ima 36KS i 44Nm više, dok je ubrzanje do stotke smanjeno za 0,2 sekunde a maksimalna brzina povećana za 5 km/h. Osim novog motora, GM je za ovu Corvettu (i u Coupe i u Cabrio izdanju) pripremo još neka poboljšanja (obećavaju brže promene brzina na automatskoj transmisiji sa 6 stepeni i poboljšano upravljanje). Sem toga, dorađena je i unutrašnjost, ponuđeni su novi alu točkovi (napred od 18 a pozadi veličine 19 inča), nove boje za karoseriju...

 



Renault Clio Grandtour

10 Avg 2007 - 10:53 Noviteti Link

Renault je objavio prve dve slike novog Clia Grandtour, odnosno Clia u karavan verziji, koji će zvaničnu svetsku premijeru imati za mesec dana na salonu u Frankfurtu. Ovo je brz i pravovremen odgovor novom Peugeotu 207 SW kao i novoj Škodi Fabiji Combi, koja će takođe svetlost dana ugledati u Frankfurtu. Clio karavan je za 216 mm duži od aktuelnih hatchback varijanti sa troja i petora vrata, tačnije dužina mu iznosi 420 cm (širina, visina i međuosovinsko rastojanje su ostali isti). Naravno i zapremina prtljažnika je skočila, i to sa 290 na 439 litara (tolika je zapremina u osnovnoj konfiguraciji, dok sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 1277 litara). Clio Grandtour pokretaće već poznati Renaultovi motori, tačnije četiri benzinca (dva 1,2 litarska sa 75 i 80KS, novi TCE turbo sa 100KS i 1,6 16V sa 110KS), kao i tri dizel agregata (1,5 dCi sa 70, 85 i 105KS). Inače, Clio u karavan verziji je Renault najavio još u martu ove godine studijom Clio Grand Tour Concept, koja je doduše imala samo troja vrata, a pod haubom se skrivao 2,0 litarski agregat sa 197KS iz Clia RS. Da li će se taj motor naći i u serijskoj verziji Clia Grandtour zasad nije poznato. Estetski posmatrano, Clio karavan ne donosi ništa revolucionarno; jednostavno, u Renaultu igraju na sigurno i ne žele da rizikuju sa avangardnim rešenjima, koja bi im se obila o glavu. Tako Clio Grandtour prati trend lifestyle malih karavana, koji više daju na izgled nego na praktičnost (dovoljno je primetiti položen C stub, koji više pristaje nekom hatchbacku nego pravom karavanu). Clio Grandtour će se proizvoditi u Renaultovoj fabrici u Turskoj, a na tržište stiže početkom 2008. godine. 




Porsche je Limited Edition verziju Boxstera pokazao još u aprilu ove godine u Njujorku, a sada je konačno objavljena i njegova cena i termin početka prodaje. Prodaja počinje 28. septembra po ceni od 49.990 dolara za Boxster (2,7 litarski motor sa 245KS), odnosno 59.990 dolara za verziju Boxster S (3,4 litarski motor sa 295KS). Kao što mu i ime kaže, Limited Edition Boxster će biti ponuđen u ograničenom broju primeraka, tačnije radi se o količini od svega 500 komada. Prvo što pada u oči na ovom Boxsteru jeste njegova narandžasta boja, koja se inače upotrebljava i na ekskluzivom modelu 911 GT3 RS. Pored zanimljive boje, Limited Edition Boxster je dobio i SportDesign paket, koji sadrži doterani prednji branik, zadnji difuzor, novi zadnji spojler, koji se izvlači i 18-inče točkove za Boxster, odnosno točkove od 19 inča za jači Boxster S. Kao odličan kontrast narandžastoj karoseriji, Porsche je točkove, retrovizore i bočne usisnike za vazduh ofarbao u crno. I unutrašnjost je uglavnom crna ali ima i par detalja u narandžastoj boji, koji se slažu sa spoljašnošću (i sigurnosni lukovi iznad glava putnika su takođe narandžasti). Motori istina nisu dirani ali je ovaj Boxster ipak dobio koju konjsku snagu više zahvaljujući novom sportskom izduvnom sistemu. Limited Edition Boxster će inače biti na raspolaganju samo kupcima u SAD-u i Kanadi.




Za predstojeći 62. salon automobila u Frankfurtu (11.-23. septembar), japanski Subaru priprema nekoliko zaista zanimljivih noviteta. Pre svega, evropska publika će po prvi put videti potpuno novu, već treću generaciju modela Impreza (prva se pojavila 1992. godine), a osim te "civilne" verzije, Subaru je kao šlag na torti na njenoj osnovi pripremio i prototip WRC Concept (na prve dve slike), koji predstavlja najavu "budućih trendova u stilizovanju automobila za svetski rally šampionat" (WRC). Kao što se odmah primetili, Impreza za WRC šampionat neće više biti limuzina kao do sada, već hatchback ali su naravno karakteristična plava boja, zlatni točkovi, široki blatobrani i ogromno zadnje krilo i dalje tu. Takođe, WRC Concept se može posmatrati i kao najava budućih sportskih Impreza WRX i WRX STi, koje će imati 230 odnosno 280 konja, čime bi se Impreza direktno suprostavila novom Mitsubishiju EVO X sa oko 300 konja. Što se tiče obične Impreze (treća slika), evropskim kupcima će se (bar u početku) nuditi samo u hatchback verziji sa petora vrata (dužina 4115 mm, širina 1740 mm, visina 1475 mm, međuosovinsko rastojanje 2620 mm), mada nije isključeno da se kasnije i Evropljanima ponudi klasična limuzinska varijanta (dužine 4590 mm), koja je već predstavljena Amerikancima pre nekoliko meseci. Bez obzira na vrstu karoserije, nova Impreza generalno donosi "mirniji" dizajn (plus komforniju i prostraniju kabinu) u odnosu na prethodnicu, koja je ipak imala oštrije i agresivnije linije. Paleta agregata obuhvata benzince od 1,5 i 2,0 litra sa 79kW/107KS odnosno 110kW/150KS, ali u oba slučaja u kombinaciji sa poznatim Subaruovim simetričnim integralnim pogonom (Symmetrical AWD). Slabiji model postiže maksimalnih 175 km/h i ubrzava do stotke za 13,9 sekundi, dok snažniji stiže do 193 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 9,3 sekundi (toliko treba sa manuelnim menjačem, a sa automatikom 11,3 sekunde). Osim novog dizajna, Impreza je po navodima fabrike, sada daleko bezbednija i kvalitetnija. Može se pohvaliti i novim zadnjim vešanjem, nižim težištem, krućom karoserijom, manjom potrošnjom, boljom aerodinamikom (Cw količnik je umesto 0,36 sada 0,34), boljim voznim osobinama kao i VDC elektronskim sistemom za kontrolu stabilnosti i 6 vazdušnih jastuka u standardnoj opremi. Prodaja nove Impreze u Evropi startuje u septembru (modeli sa 1,5 i 2,0 litra), verzija WRX sa 2,5 litarskim turbo motorom i 230KS biće u prodaji od novembra, a najjača WRX STi varijanta sa 280KS tek od jeseni 2008. godine. Još jedan novitet za Frankfurt jeste estetski i mehanički obnovljeni SUV model Tribeca (četvrta slika), koji se u prvoj generaciji izdvajao od konkurencije po karakterističnom dizajnu prednjeg dela, koji baš i nije bio po volji mnogih zainteresovanih kupaca ovakvih vozila. Zato Subaru na salonu u Frankfurtu izlaže i novu, detaljno obnovljenu verziju ovog velikog SUV-a sa promenjenim dizajnom spoljašnjosti, naročito prednjeg dela (na koga je i letelo najviše kritika). Nova maska, svetla, hauba i branici su od Tribece napravili privlačan SUV model sa moćnim izgledom, koji i dalje zadržava sportski i dinamičan karakter odlazeće varijante. Promene pozadi nisu toliko drastične kao napred, odnosno iako su vrata prtljažnika, svetla i branici potpuno novi, zadržavaju stil prethodnika pa se promene možda neće videti na prvi pogled. Da pomenemo i da je u sklopu svih ovih dizajnerskih doterivanja i treće bočno staklo dobilo novi oblik. Osim novog dizajna, Tribeca je dobila i novi motor, zapremine 3,6 litra; i kao i ranije, radi se o 6-cilindričnom bokser agregatu. Iako veće zapremine i nešto veće snage od prethodnika, novi motor emituje manju emisiju štetnih sastojaka i čak troši nešto manje goriva. Pored novog motora, Tribeca se može pohvaliti i doteranim zadnjim vešanjem pa Subaru obećava udobniju vožnju nego ranije. Dimenzije nove Tribece sada izgledaju ovako-dužina/širina/visina : 4865 mm/1870 mm/1686 mm, a međuosovinsko rastojanje 2749 mm. Subaru će u Frankfurtu promovisati  i "potpuno novu" generaciju njihovog najmanjeg modela Justy. Navodnici su neophodni jer novi Justy nije ništa drugo do klon Daihatsu Siriona sa značkom Subarua (ovde i napomena da Subaru još nije objavio sliku novog Justy-a). Da podsetimo, još aktuelni Justy je napravljen zajedno sa Suzukijem, koji svoju verziju ovog automobila prodaje pod imenom Ignis. Novi Subaru Justy će tako biti kraći, širi i niži od svog prethodnika, budući da su dimenzije Daihatsu Siriona ovakve : dužina 3600 mm, širina 1655 mm i visina 1550 mm. Za poređenje, sadašnji Justy je dugačak 3770 mm, širok 1605 mm a visok 1565 mm. U novi Justy će se ugrađivati benzinci od 1,0 i 1,3 litra (prvi ima 3, a drugi 4 cilindra). U Subaruu napominju da Justy nudi prostranu kabinu, izuzetne manevarske sposobnosti, ekonomične motore i malu emisiju CO2. Subaru će u Frankfurtu izložiti i svoj prvi turbo-dizel agregat ("Subaru Boxer Turbo diesel"), koji će evropskim kupcima biti na raspolaganju 2008. godine. Ovim će biti uklonjen i poslednji pravi nedostatak u ponudi ove marke bar što se tiče prodaje u Evropi gde kupci jednostavno traže dizelaše koje Subaru dosad nije imao, pa nije ni postizao neke rekorde u prodaji. U Americi je drugačije pa se nedostatak dizel motora nije odražavao na prodaju dok Evropljani putničke 4WD modele, terence i SUV vozila, kakve Subaru ima u ponudi, kupuju uglavnom sa dizelašima zbog manje potrošnje i većeg obrtnog momenta. Sa dolaskom ovog dizelaša, situacija u Evropi će se promeniti na bolje (bar se tako nadaju u japanskoj firmi). Na štandu Subarua će takođe biti izložen i već poznati mali elektroauto, model R1e, koji je već u upotrebi u Japanu i koji pokazuje privrženost ove kompanije u razvijanju ekološki podobnih tehnologija.