
Mazda je pustila u opticaj zvanične slike redizajnirane verzije svog modela RX-8, čija će premijera biti održana na NAIAS (North American International Auto Show) salonu automobila u Detroitu. Ipak, gledajući ove prve oficijelne fotografije, može se lako zaključiti da vizuelne promene u odnosu na dosadašnji model i nisu velike, tačnije restilizovana verzija je dobila novi, nešto oštriji izgled prednjeg kraja (novi gril, drugačiji otvori za vazduh, nova svetla za maglu, šira prednja svetla), kao i doterana zadnja svetla (sa dvostrukim LED prstenovima). Model RS je pored toga dobio i Recaro sportska sedišta, izraženije pragove, aluminijumske točkove od 19 inča i zadnji spojler. Promena ima i u kabini (revidirana instrument tabla), dorađeno je i ogibljenje, poboljšano upravljanje, a rotacioni motor je pojačan (sada u slabijoj verziji razvija 212, a u jačoj 232KS). Verzija sa 232 konja se oprema manuelnim šestostepenim menjačem, a ona sa 212KS sa šestostepenom Sport A/T automatskom transmisijom, koji ima i komande na volanu za ručno menjanje brzina.

Posle mnogobrojnih špijunskih slika, evo konačno i prvih zvaničnih slika dugoočekivanog kupea sa četvoro vrata na bazi VW Passata, koji će se zvanično zvati Passat CC (njegova premijera će se održati na salonu automobila u Detroitu). Sem različitog dizajna (pre svega nova maska, prednja i zadnja svetla, položen C stub), Passat CC se od standardnog Passata razlikuje i po dimenzijama, tačnije Passat CC je dugačak 4796 mm, širok 1856 mm, a visok 1420 mm (drugim rečima, Passat CC je od standardnog Passata duži za 31 mm, širi za 36 mm, a niži za 50 mm). Proširen je i trag točkova, i to 11 mm napred, a 16 mm nazad. Što se prtljažnika tiče, njegova zapremina u Passatu CC iznosi 535 litara, odnosno za 30 litara manje od aktuelnog Passata u limuzinskoj verziji. Prema prvim informacijama, Passat CC će pokretati benzinski motori 1,8 TSI (160KS, 250Nm, 222 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h za 8,6 sec, potrošnja 7,6 litara), 2,0 TFSI (200KS, 280Nm, 237 km/h, 0-100 za 7,6 sec, troši 7,9 litara) i 3,6 V6 FSI (300KS, 350Nm, 250 km/h, 0-100 za 5,6 sec, troši 10,1 litara goriva) i dva TDI dizelaša od 2,0 litra zapremine (slabiji ima 140KS i 320Nm, postiže 213 km/h, do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi i troši 5,8 litara dizela na 100 km, dok snažniji raspolaže sa 170KS i 350Nm, do stotke stiže za 8,6 sekundi, postiže 227 km/h i troši 6 litara na 100 km). Passat CC 3,6 V6 FSI se serijski oprema i stalnim 4MOTION pogonom na sva četiri točka. Ovde i napomena da će američka verzija Passata CC sa 3,6 litarskim V6 FSI motorom imati 280KS i 360Nm, pa će ubrzanje do 100 km/h iznositi 6,6 sekundi, dok mu je najveća brzina ograničena na 210 km/h. Zavisno od verzije, Passat CC će se serijski opremati manuelnim menjačem sa 6 stepeni ili sa Volkswagenovim sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom. I Passat CC će dobiti Dynamic Drive Control sistem (poznat iz novog Audija A4), Lane Assist, cruise control, kao i veliki stakleni panoramski krov (dimenzija 1,12 x 0,75 metra).
VIDEO I : Volkswagen Passat CC
VIDEO II : Volkswagen Passat CC

Američki Fisker Automotive je još krajem oktobra prošle godine za predstojeći NAIAS salon automobila u Detroitu najavio promociju svoje nove sportske limuzine (ili je možda bolje reći kupea sa četiri vrata?), koji tada još nije imao pravo ime (meta su očigledno Mercedes CLS, Aston Martin Rapide, Porsche Panamera i Maserati Quattroporte). Konačno, od danas je poznato da se automobil zvanično zove Fisker Karma, a pojavile su se i nove fotografije ovog zanimljivog automobila sa mestom za četiri putnika. Sem intrigantnog dizajna, čiji detalji mnoge podsećaju na Maserati GranTourismo (potpisuje ga Henrik Fisker, autor izgleda BMW-a Z8, Aston Martina DB9 i V8), ovaj automobil pažnju pre svega privlači Q-DRIVE hibridnim pogonom (kombinacija malog benzinca i elektromotora sa litijum-jonskim baterijama), razvijenog u saradnji sa kalifornijskom kompanijom Quantum Fuel Systems Technologies. Zbog boljeg rasporeda težine, litijum-jonske baterije su smeštene u centralnom delu automobila, a zbog manje mase u konstrukciji je korišćen aluminijum. Deo energije Karma dobija i regeneracijom kočione sile i preko solarnih panela smeštenih na krovu vozila. Inače, Fisker Karma do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 6 sekundi, dok mu maksimalna brzina prelazi 125 milja na sat (201 km/h). Fisker Automotive namerava da počne prodaju ovog automobila tokom četvrtog kvartala 2009. godine, a cena osnovnog modela će iznositi oko 80.000 dolara.

Volvo je nedavno počeo sa prodajom fabričkog R-Design paketa, namenjenog kupcima koji žele individualniji i rafiniraniji izgled svog automobila. Do sada je ovaj paket bio dostupan na modelima C30, S40 i V50, a za nekoliko dana na salonu automobila u Detroitu švedska firma će prikazati i Volvo XC90 R-Design (na bazi postojećeg modela XC90 Sport). Volvo se odlučio da ponudi ovakav paket jer je današnjim kupcima mogućnost personalizacije automobila postala izuzetno važna stavka prilikom izbora svog novog vozila. Takvi kupci mogu da biraju između nekoliko boja karoserije (Volvo XC90 R-Design na slici je u Passion Red crvenoj boji), a osim značke R-Design na maski hladnjaka, čitav ovaj fabrički kit za individualizaciju prati i niz specijalno dizajniranih detalja na eksterijeru i interijeru. Spoljašnjost je tako bogatija za petokrake aluminijumske felne od 19 inča (kao opcija u ponudi su i 20-inčni), srebrna kućišta retrovizora, četiri završetka izduvnog sistema, dok su krovni nosači uklonjeni (mada se i dalje mogu dobiti kao opcija). Unutrašnjost je oplemenjena sportskim kožnim sedištima u kombinaciji crne i bež boje (sedišta naravno imaju utisnut R-Design logo), kožnim volanom (takođe sa R-Design logom), ekskluzivnim patosnicama, aluminijumskim pedalama kao i sa još nekoliko aluminijumskih detalja raspoređenih po kabini. Što se Volvoa C30, S40 i V50 sa R-Design paketom tiče, njihova spoljašnjost je bogatija za doterane branike (napred sa integrisanim spojlerom i u potpunosti u boji karoserije), izraženijim pragovima, krovnim ili spojlerom na poklopcu prtljažnika, srebrnim kućištem retrovizora i petokrakim aluminijumskim felnama od 17 inča (kao opcija u ponudi su i 18-inčni). Unutrašnjost je bogatija za sedištima u kombinaciji crne i bež boje, kožni volan (i sedišta i volan imaju utisnut R-Design logo), nove patosnice i aluminijumske pedale. R-Design paket će moći da se dobije u kombinaciji sa svim motorima, koji se ugrađuju u modele C30, S40 i V50, sem sa 2,4 litarskim benzincem.

Dodge će već za neki dan na salonu automobila u Detroitu i zvanično predstaviti novu generaciju svog pick-up modela Ram za 2009. godinu, čija je jedna oficijelna slika nedavno već procurela u javnost (tako da od nekog iznenađenja u pogledu njegovog dizajna neće biti ništa). Kako bilo, izgled novog Rama je nešto agresivniji u odnosu na istoimenog prethodnika, što je zasluga kako novih prednjih svetala, tako i velikog grila, karakterističnog za modele ove marke. Drastično je modernizovana i unutrašnjost, koja je dosad trpela i najviše kritika. Sem novog izgleda prednjeg panela, unutrašnjost sada može da se pohvali i novim sedištima, kao i kvalitetnijim materijalima. Paleta motora novog Rama za sada obuhvata tri benzinska agregata, i to 3,7 litarski V6 sa 160kW/215KS i 319Nm, zatim 4,7 litarski V8 sa 231kW/310KS i 447Nm i na kraju unapređeni 5,7 litarski HEMI V8 sa 283kW/380KS i 548Nm obrtnog momenta (ovaj potonji sada odlikuju veća rafiniranost i manja potrošnja goriva). Od menjača su na raspolaganju manuelni sa šest i automatici sa 4 i 5 stepeni prenosa. Ram za 2009. će inače biti dostupan u tri verzije kabine (regular cab, Quad Cab i crew cab) i u pet paketa opreme: ST, SLT, TRX, Sport i Laramie. U standardnoj opremi svih modela se nalaze prednje i zadnje bočne vazdušne zavese, ABS, ESP sietem elektronske kontrole stabilnosti i Hill Start Assist, dok se kao opcija nude i podešavajuće pedale, pomoć pri parkiranju i kamera za vožnju unazad. Prodaja novog Rama u Americi inače počinje ove jeseni.
VIDEO : Dodge Ram za 2009.
Novi Ford F-150
Drugi novi pick-up model koji će Amerikanci moći da vide na salonu u Detroitu, jeste ovaj novi Ford F-150, kojim američka kompanija želi da zadrži korak sa sličnim modelima GM, Chryslera i Toyote (mada prema ovim prvim zvaničnim slikama izmene i nisu toliko dramatične; bar što se tiče veličine i proporcija). Osim novog izgleda eksterijera i interijera, F-150 sada ima veću torzinu čvrstoću, veću nosivost, fleksibilniju, rafiniraniju i prostraniju kabinu (plus 30 različitih ostava za sitnice) i viši kvalitet ugrađenih materijala. Novi F-150 će se inače nuditi sa tri različite kabine, četiri veličine tovarnog prostora, i sedam paketa opreme (XL, STX, FX4, XLT, Lariat, King Ranch i Platinum), što u praksi znači da će kupcima biti na raspolaganju ukupno 35 različitih konfiguracija ovog modela. Što se opreme tiče, kupac može naručiti i Ford SYNC komunikacioni i zabavni sistem, satelitsku navigaciju i Sonny surround sound sistem od 700 vati. Paleta pogonskih agregata obuhvata tri unapređena benzinska V8 motora, koji se po fabričkim podacima sada zadovoljavaju sa manje goriva. To su 5,4 litarski Triton motor i dva 4,6 litarska agregata (upareni sa automatskim menjačima sa 4 ili 6 stepeni), dok je dizelaš u planu za 2010. godinu.
VIDEO : Ford F-150
Sem modela R8 V12 TDI Concept, Audi će na skorašnjem salonu automobila u Detroitu 13. januara promovisati i sportsku varijantu Audija TT, kratko nazvanu TTS (kao i standardni TT, i TTS će biti dostupan i u kupe i u otvorenoj Roadster verziji). Novi Audi TTS ima 2,0 litarski TFSI turbo motor, koji isporučuje 200kW/272KS i 350Nm obrtnog momenta, dostupnog u rasponu od 2500 do 5000 o/min. To je dovoljno da Audi TTS kupe od 0 do 100 km/h ubrza za 5,4 sekunde (u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem), odnosno 5,2 sekunde u verziji sa Audijevim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom (Roadsteru do 100 km/h treba 5,6 odnosno 5,4 sekunde sa S-tronic menjačem). Maksimalna brzina ? Kod svih verzija već tradicionalno elektronski ograničena na 250 km/h. TTS ima i direktnije upravljanje, Audijev magnetic ride sistem amortizacije (u Sport modu ogibljenje se spušta za 10 mm), pojačni kočioni sistem i Quattro pogon na sva četiri točka. TTS u kupe verziji i sa manuelnim 6-stepenim menjačem prosečno troši 8 litara benzina na 100 km,a TTS Roadster 8,2 litra (naravno, ovo su fabričke tvrdnje). Od ostalih novih detalja koji će TTS razlikovati od standardnih TT modela, vredi istaći prednja LED dnevna svetla, bi-xenon svetla, kućišta retrovizora u aluminijum looku (kao kod ostalih Audijevih S modela), modifikovan prednji kraj sa većim otvorima za vazduh i novim spojlerom, doteranu "single-frame" masku hladnjaka, četiri završetka izduvnog sistema, podešavajuće zadnje krilo, 18-inčne aluminijumske točkove (oni od 19 inča su opcija), kožna sportska sedišta, upravljač sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumske pedale i specijalne TT-S oznake na automobilu. Cena u Nemačkoj za osnovni TTS kupe iznosi 44.900, a za TTS Roadster 47.750 evra.

Volkswagen je juče na salonu Autosport International racing show u Birmingemu publici predstavio novu trkačku Jettu TSI Sport, namenjenu takmičenju u britanskom Volkswagen Racing kupu (Jetta TSI Sport će se prvi put naći na stazi 24. marta na prvoj trci ovog kupa u Oulton Parku). Ovu Jettu (tešku 1223 kg) pokreće benzinski 1,4 litarski četvorocilindrični TSI motor sa kompresorom i turbo punjačem, koji umesto standardnih 170KS, ovde razvija 230KS (za povećanje snage zaslužan je Volkswagen Racing UK). Snaga se preko šestostepenog menjača prenosi na prednje točkove (felne su BBS od 18 inča i sa Hankook gumama dimenzija 225/40 ZR18), dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima od 360 mm.

Britanska kompanija MMI (MM Industries) je juče na salonu Autosport International Show u Birmingemu promovisala svoj novi lagani roadster nazvan Avocet, koga pokreće Fordov 2,0 litarski Duratec motor. Snaga ovog agregata iznosi 150KS, a ukoliko kupac želi nešto više, na raspolaganju je i verzija sa 225KS. Za sportski auto to možda i nisu brojke od kojih boli glava, ali zahvaljujući težini od samo 700 kg (Avocet je izrađen od laganih kompozitnih materijala), ovaj dvosed bez vrata do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od 5 sekundi. Za zaustavljanje se inače brinu karbon keramičke kočnice (firme Surface Transformers). Prema tvrdnjama samog proizvođača, Avocet nudi sjajne vozne osobine i izvanredne performanse. Britanska firma u prvoj godini planira na proizvede 50 primeraka ovog dvoseda, i to u verzijama sa volanom na levoj i desnoj strani.


Indijska kompanija Tata Motors je i zvanično na 9. salonu automobila u Nju Delhiju (9th New Delhi Auto Expo) promovisala svoj novi model Nano, dugoočekivani ultrajeftini automobil o kome se dosta pričalo i pisalo poslednjih meseci. Ovaj auto za široke narodne mase u Indiji će naime u osnovnoj verziji koštati samo 2550 američkih dolara, odnosno oko 1740 evra! Naravno, od automobila sa tako niskom cenom ne može se očekivati mnogo, tako da ga tržišta poput SAD-a ili Zapadne Evrope neće videti, već će biti na raspolaganju kupcima u Africi, Latinskoj Americi, azijskim zemljama, a možda i na istoku Evrope. Tata Nano je inače dugačak samo 310 cm, širok 150 cm, a visok 160 cm. U Nano je ugrađen maleni (623 kubika) dvocilindrični aluminijumski benzinac sa 33KS (smešten pozadi), koji pokreće zadnje točkove (veličine samo 12 inča!). Nano postiže maksimalnu brzinu od 60 milja na sat (96 km/h), a potrošnja je manja od 5 litara na 100 km (u planu je i dizel verzija). Tata Motors će Nano nuditi u dva paketa opreme; standardnom i luksuznom (sa brojnim dodacima i velikim izborom boja). Standardni paket znači da auto nema ni audio uređaj, ni električne podizače stakala, ni centralnu bravu, ni servo, ni klimu, mada će neki od ovih elemenata opreme biti dostupni u tzv. luksuznoj verziji, koja će dobiti i svetla za maglu i branike u boji karoserije. Ovde i napomena da će na pomenutu cenu od 2550 dolara, kupac u Indiji morati da doda i 12,5% za troškove poreza. Inače, za dizajn ovog automobila bio je zadužen italijanski Institute of Development in Automotive Engineering, a rezultat je maleni gradski monovolumen sa 4 vrata, kratkim prepustima karoserije, dovoljno mesta za komforan smeštaj za četiri putnika (sa dovoljno mesta za noge i glave istih), visokom pozicijom sedenja i koji po tvrdnjama samog proizvođača zadovoljava standarde vezane za bezbednost putnika i zaštitu životne sredine. Tata Motors planira da godišnje proizvede 250-350.000 primeraka ovog modela, a njegova prodaja u Indiji startuje krajem ove godine (izvoz neće početi pre 2011. godine).

Nissan je juče objavio da će u Japanu 16. januara startovati prodaja
restilizovane verzije kompaktnog MPV modela Note (na slici). Prvi Note je inače
debitovao u januaru 2005. kada je osvojio simpatije kupaca pre svega zbog svoje
komforne i funkcionalne kabine, kao i prostranog prtljažnika. Model za 2008.
godinu je dobio redizajniranu spoljašnjost (nova prednja svetla, gril, hauba,
branik), revidiranu unutrašnjost (modernizovana instrument tabla, nove boje, kvalitetniji
materijali, bogatija oprema), unapređeni 1,5 litarski četvorocilindrični motor
(manja emisija CO2 i NOx) i doteranu XTRONIC CVT transmisiju. Kupcima su na
raspolaganju i tri nove boje za karoseriju (Titanium Pearl Metallic Blue
Turquoise, Titanium Metallic Frosty Green i Pearl Metallic Amethyst Gray), a
Note se i dalje nudi u 2WD verziji sa pogonom na prednje točkove, kao i u 4WD
varijanti sa pogonom na sva četiri točka. Za sada nema najava kada bi obnovljeni Note mogao da se nađe na tržištu Starog kontinenta.
Indijski Tata Motors će na salonu automobila u Nju Delhiju (New Delhi Auto Expo) osim modela People's Car (najjeftinijeg automobila na svetu), javnosti predstaviti i novi SUV model, nazvan Sumo Grande, koji će se na indijskom tržištu naći već ovog meseca. Radi se o vozilu sa tri reda sedišta (za 7 do 8 osoba) i međuosovinskog rastojanja od 2550 mm, koga pokreće 2,2 litarski turbo-dizel motor nove generacije sa direktnim ubrizgavanjem i snagom od 120KS i 250Nm obrtnog momenta.

Škoda je objavila još nekoliko zvaničnih slika i par detalja o novoj generaciji svog najvećeg modela u ponudi, koji će oficijelnu svetsku premijeru imati u martu ove godine na salonu automobila u Ženevi. Prvo podaci o dimenzijama : novi Superb je dugačak 4838 mm, širok 1783 mm, visok 1461 mm, dok je međuosovinsko rastojanje dužine 2761 mm. Drugim rečima, novi Superb je za 35 mm duži, 18 mm širi i za 8 mm niži od istoimenog prethodnika (i rastojanje između osovina je kraće za 42 mm). Za razliku od sadašnje generacije Superba koji se od Volkswagenovog Passata razlikovao samo po znaku Škode na drugačijoj maski hladnjaka i po svetlima, novi Superb donosi originalniji dizajn koji se ugleda na Škodinu studiju Joyster iz 2006. godine. To je vidljivo pre svega napred, gde su svetla, maska, branici i hauba veoma slični pomenutoj studiji. U kabini se očekuje veći kvalitet upotrebljenih materijala i kvaliteta izrade, a kako je već ranije najavljeno u veoma kratkom saopštenju, novi Superb će nuditi veoma prostran interijer sa brojnim pametnim rešenjima i tehnologijama. Superb će pokretati paleta od tri dizel i tri benzinska motora sa rasponom snage od 77kW/105 do 191kW/260KS. Jedan od njih je i 1,8 litarski TSI benzinac sa 118kW/160KS, sa kojim će Superb od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 9 sekundi. Novi Superb će se inače proizvoditi u Škodinoj fabrici u češkom mestu Kvasiny.

Sem (nezvanične) vesti da će Audi na skorašnjem salonu automobila u Detroitu (za medije počinje već 13. januara) promovisati dizelsku verziju Audija R8 (o tome više OVDE), sada stiže i vest o sportskom Audiju TT u TT-S varijanti, koja će takođe ugledati svetlost dana na pomenutom salonu. Novi Audi TT-S će imati 2,0 litarski TFSI turbo motor, koji isporučuje 200kW/272KS i 350Nm obrtnog momenta, a biće dostupan i u kupe i u roadster verzijama. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h u trajanju od 5,2 sekunde (u verziji sa manuelnim šestostepenim menjačem), odnosno 5 sekundi (sa Audijevim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom). Maksimalna brzina ? Tradicionalno elektronski ograničena na 250 km/h. TT-S ima i direktnije upravljanje, tvrđe podešeno ogibljenje, pojačni kočioni sistem i Quattro pogon na sva četiri točka. Od ostalih novih detalja, koji će TT-S razlikovati od standardnih TT modela, vredi istaći prednja LED dnevna svetla, kućišta retrovizora od brušenog nikla (kao kod ostalih Audijevih S modela), modifikovan prednji kraj sa većim otvorima za vazduh i novim spojlerom, doteranu "single-frame" masku hladnjaka, četiri završetka izduvnog sistema, podešavajuće zadnje krilo, 18-inčne aluminijumske točkove, kožna sportska sedišta, upravljač sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumske pedale i specijalne TT-S oznake na automobilu.

Posle mnogobrojnih špijunskih slika i neproverenih informacija, Cadillac je danas konačno i zvanično obelodanio podatke o svom novom modelu CTS-V, koga će publika moći da vidi već za neki dan na NAIAS salonu automobila u Detroitu. Cadillac je u ovog konkurenta BMW-u M5 ugradio GM-ov 6,2 litarski V8 LSA agregat sa kompresorom i snagom od 410kW/550KS i 745Nm obrtnog momenta. Motor (pogoni zadnje točkove) može biti uparen ili sa šestostepenim manuelnim Tremec TR6060 menjačem ili sa Hydra-Matic 6L90 automatskom transmisijom sa takođe 6 stepeni (ovaj potonji ima i komande na volanu za ručno menjanje brzina). Za poređenje, pomenuti BMW M5 ima 5,0 litarski V10 motor sa 507KS (mada ovde ne treba zaboraviti ni na Audi RS6 i Mercedes E63 AMG). Što se performansi tiče, Cadillac za sada nije objavio zvanične podatke o ubrzanju i najvećoj brzini, ali prema ranijim informacijama, očekuje se da će CTS-V do 60 milja na sat (96 km/h) stizati za oko 5 sekundi, a da je maksimalna brzina oko 175 milja na sat (282 km/h). Cadillac je na CTS-V ugradio Michelin Pilot Sport 2 gume (dimenzija 255/40R19 napred, a 285/35R19 nazad) sa točkovima od 19 inča, Brembo kočnice (sa diskovima od 380 x 32 mm napred, odnosno 373 x 28 mm pozadi), novi saćasti gril hladnjaka, veliki otvor za vazduh u prednjem braniku (takođe sa saćastim grilom), veliku grbu na haubi motora, bi-xenon prednja svetla, dva završetka izduvnog sistema, a u kabinu sportska Recaro sedišta, Bose stereo sa hard-driveom od 40GB, satelitsku navigaciju, vrhunski klima uređaj i Bluetooth konekciju. CTS-V je dobio i GM-ov Magnetic Ride Control (MSRC) sistem podešavanja ogibljenja, što u praksi znači automatsko podešavanje amortizera prema uslovima vožnje, a tu je i PTM Traction Control. CTS-V je inače dugačak 4874 mm, širok 1842 mm, visok 1473 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2880 mm. Prema ranijim najavama, proizvodnja Cadillaca CTS-V treba da počne u septembru 2008. godine, a biće ograničena na 7000 komada godišnje.
VIDEO : Cadillac CTS-V

Hyundai je danas objavio prve fotografije i specifikacije američke verzije svog novog luksuznog modela Genesis, sa kojim korejski proizvođač želi da otme bar deo kolača luksuznih limuzina (premijera će biti već za neki dan na NAIAS salonu automobila u Detroitu). Što se dizajna tiče, ne može a da se ne primeti (ne)namerna sličnost njegovih bokova sa aktuelnim BMW-om serije 5 (model E60). Genesis namenjen prodaji na američkom tržištu pokretaće tri motora, i to 3,3 i 3,8 litarski Lambda V6 benzinci (sa 268, odnosno 290KS), kao i potpuno novi 4,6 litarski V8 Tau motor sa 368KS pri 6500 o/min. i 439Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min. V8 agregat omogućava ovoj limuzini dugačkoj skoro 5 metara ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za manje od 6 sekundi, a snaga se na zadnje točkove prenosi preko šestostepene ZF automatske transmisije sa opcijom manuelnog menjanja brzina komandama na volanu (V6 verzije dolaze u paru sa Aisin automatskim menjačem sa 6 stepeni). Usput, raspored težine Genesisa iznosi 53% napred i 47% nazad. Od opreme, Genesis će imati Xenon svetla, AFLS adaptivna prednja svetla, Bluetooth konekciju, Smart Cruise Control (tempomat), DIS (Driver Information System) informativni sistem za vozača, satelitsku navigaciju, Lexicon Audio System (snage 500 vati), dugme za start motora, kožna sedišta (sa grejanjem i hlađenjem), ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti i 8 vazdušnih jastuka. Prodaja u SAD-u startuje ovog leta, a cena za osnovni model će biti ispod 30.000 dolara.