Paleta motora Audijevog kupea
A5 je upravo proširena i prvim četvorocilindričnim agregatom. Radi se o 1,8
litarskom benzincu sa turbo punjačem i FSI direktnim ubrizgavanjem goriva, koji
razvija 125kW/170KS pri 4800 o/min. i 250Nm obrtnog momenta, raspoloživog u
rasponu od 1500 do 4800 o/min. U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim
menjačem, A5 1,8 TFSI do 100 km/h ubrzava za 8,4 sekunde, dok maksimalna brzina
iznosi 225 km/h. Cena ove nove verzije npr. u Velikoj Britaniji iznosi 26.190
funti ili 37.750 evra, a prve isporuke tamo počinju krajem novembra.
Toyota je na
salonu automobila u Sidneju (počeo 11. oktobra) izložila i sportsku TRD verziju
modela HiLux, doduše još u fazi predserijskog vozila. Ovo je već drugi član TRD
(Toyota Racing Development) porodice, odnosno sportskih varijanti Toyotinih
automobila, koji je predstavljen za poslednja dva meseca (prvi je bio TRD
Aurion sa motorom od 323KS promovisan tokom avgusta meseca). Da podsetimo, Australija
je istovremeno i prva zemlja, u kojoj se TRD (Toyota Racing Development)
pojavljuje kao nezavisan brend u odnosu na matičnu Toyotu, odnosno Japanci žele
da TRD postane nešto kao njihov AMG. Što se nove Toyote TRD HiLux tiče,
pokretaće je 4,0 litarski V6 motor sa kompresorom, koji raspolaže sa 25 % više
snage u poređenju sa standardnih 175kW/235KS, dok je maksimalni obrtni moment porastao
sa 376 na preko 400Nm, ali tačne brojke i za snagu i obrtni moment Toyota još
nije saopštila (ipak je ovaj TRD HiLux na salonu u Sidneju još uvek samo
predserijski primerak). Sem na motoru, izmena ima i na ogibljenju, kočionom
sistemu i izgledu (naročito oko prednjeg grila, nove su i šestokrake
aluminijumske felne od 17 inča, zatamnjeni B stub i posebne TRD oznake).
Ukratko, Toyota TRD HiLux bi trebao da ponudi jedinstvenu kombinaciju sportskih
performansi i svakodnevne upotrebljivosti.
Posle promocije potpuno novog modela XF, Jaguar je za novu prodajnu sezonu
izvršio i manje doterivanje najmanjeg kućnog automobila – modela X-Type
(fabrika u press saopštenju navodi brojku od 500 novih komponenti, koji su
ugrađeni u X-Type za 2008.). Najočiglednije spoljašnje promene tiču se novog saćastog
prednjeg grila u stilu većih modela britanskog brenda, modifikovanih branika i
pragova, novih aluminijumskih točkova (petokrake 17-inčne Barbados i 18-inčne
Abaco felne), novih retrovizora sa inkorporiranim žmigavcima, suptilinog
spojlera na poklopcu prtljažnika za Sport Pack verziju, a tu su i proširena
paleta boja za karoseriju, kao i bogatiji paketi opreme i nove boje i
materijali u unutrašnjosti. Možda i najveći novitet predstavlja
novi šestostepeni automatski menjač za verziju sa 2,2 litarskim
dizel motorom. Za poređenje, X-Type sa ovim dizel motorom i manuelnim menjačem
do 100 km/h stiže za 9,1 sekundu, postiže 216 km/h, emituje 159 grama CO2 po
kilometru i ima kombinovanu potrošnju od samo 6 litara dizela na 100 km, dok
verzija sa novim automatskim menjačem do 100 km/h ubrzava za 9,5 sekundi, postiže
208 km/h, emituje 184 grama CO2 po kilometru i troši 6,9 litara dizela. I dalje
su u ponudi dve karoserijske verzije : sedan i karavan (Estate). Osveženi
X-Type zadržava postojeću paletu motora, a to znači 2,0 i 2,2 litarske dizelaše
sa 96 kW/131KS odnosno 107kW/145KS, kao i V6 benzince od 2,5 (144kW/196KS) i
3,0 litra sa 169kW/231KS (na nekim tržištima u ponudi je i manji 2,0 litarski
benzinac). Menjači su manulni sa 5 ili 6 stepeni i već pomenuti automatik sa 6
brzina. Pogon može biti samo na prednje točkove ili integralni AWD. Bogatiji
paketi opreme znače da se sada, kao standardni elementi opreme u svim verzijama
Jaguara X-Type, nalaze : 17-inčni alu točkovi, Bluetooth konekcija, DSC
(dinamička kontrola stabilnosti), kožna ili sedišta u kombinaciji koža/tkanina,
multifunkcionalni volan, Cruise Control, pomoć pri
parkiranju, tri naslona za glavu na zadnjim sedištima, sedišta deljiva u odnosu
70/30, automatsko uključivanje svetala i brisača itd. U Jaguaru naglašavaju da
X-Type i dalje kombinuje sportski duh, agilno upravljanje i inovativnu
tehnologiju sa luksuzom i rafiniranošću, po kojoj su modeli Jaguara ionako
poznati. Prodaja doteranog X-Type-a u Velikoj Britaniji zvanično počinje u
martu naredne godine, a na ostalim tržištima mesec dana kasnije.
Još jedan novitet predstavljen na salonu automobila u Sidneju, koji je
privukao pažnju nas u Evropi, jeste i ovaj Ford Mondeo XR5 Turbo. Naime, sem
australijske premijere novog Mondea (evropska je bila u martu na salonu u
Ženevi), Ford je promovisao i njegovu dosad najjaču varijantu nazvanu XR5
Turbo. Ovakav Mondeo još nije dostupan u Evropi, a pokreće ga petocilindrični
2,5 litarski Duratec turbo motor sa 20 ventila, kakav je već ugrađen u Ford
Focus XR5, odnosno evropski Ford Focus ST (što znači da će Mondeo XR5 Turbo u
Evropi poneti logično ime Mondeo ST). Kako bilo, pomenuti motor razvija snagu
162kW/220KS pri 5000 o/min. i 320Nm obrtnog momenta, dostupnog u rasponu od
1500 do 4800 o/min. Mondeo XR5 Turbo je dostupan samo sa manuelnim menjačem sa
6 stepeni prenosa, a u odnosu na standardne varijante Mondea, novi XR5 Turbo
odlikuje i nešto dinamičniji body paket (modifikovani prednji i zadnji branik,
jedinstveni gornji i donji gril na prednjem delu automobila, novi pragovi i
svetla za maglu), spušteno sportsko ogibljenje i 18-inčni aluminijumski
točkovi. Od opreme treba izdvojiti automatski klima uređaj u dve zone, cruise
control, CD plejer, senzore za parkiranje napred i pozadi, automatsko
uključivanje brisača, "Ford Power" dugme za startovanje motora, ABS,
EBD (elektronska raspodela kočione sile), EBA (pomoć pri naglom kočenju), DSC
(elektronska kontrola stabilnosti) i sedam vazdušnih jastuka, uključujući tu i
vazdušni jastuk za kolena vozača i bočne vazdušne jastuke. Novi Mondeo XR5
Turbo u Australiji ima cenu od 41.990 tamošnjih dolara.
Mazda je danas zaista pozitivno iznenadila kako publiku tako i
specijalizovane novinare na upravo otvorenom salonu automobila u Sidneju.
Naime, na njihovom izložbenom prostoru šepuri se modifikovana
verzija sportske Mazde3 MPS sa dodatkom Extreme u imenu. Ime je u potpunosti
zasluženo jer MPS Extreme raspolaže sa pojačanim 2,3 litarskim turbo motorom
(uparenim sa manuelnim menjačem sa 6 stepeni), dorađenim ogibljenjem (spuštenim
za 25 mm), poboljšanim kočenjem i upravljanjem, kao i novim sportskim izduvnim
sistemom. Standardna Mazda3 MPS iz pomenutog motora izvlači 190kW/258KS pri
5500 o/min. i 380Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min., a MPS Extreme svih
210kW/286KS pri 5300 o/min. i 425Nm pri 4400 o/min. Izloženi primerak na salonu
je u tzv. True Red crvenoj boji sa kontrastom u vidu crnog krova i crnih traka
na haubi i zadnjim bokovima. Spoljašnjost je dobila još nekoliko novih detalja,
i to u vidu proširenja blatobrana (u crnoj boji), zadnjeg krovnog spojlera
(takođe u crnoj boji), zatamnjenih stakla i BBS Motorsport točkova od 19 inča
sa Dunlop Sports gumama dimenzija 225/35ZR19 (standardna Mazda3 MPS inače ima
točkove od 18 inča). Za zaustavljanje se brinu kočnice sa diskovima od 320 mm
napred, a 280 mm nazad. Tu su naravno i elektronski sistemi ABS, EBD
(elektronska distribucija kočione sile), BAS (pomoć pri naglom kočenju), Traction
control, ESP (elektronska kontrola stabilnosti), kao i šest vazdušnih jastuka (dva
frontalna, dva bočna i dve vazdušne zavese).
Auto
na slikama nam je poznat od ranije kao Scion xB, a sada je Toyota u Japanu
lansirala i njegovog brata blizanca, model Toyota Corolla Rumion (s tim što je
ime Corolla na samom automobilu napisano upadljivo manjim slovima !). Ovaj
kockasti auto je od juče dopunio Corollinu gamu u Japanu, gde se prodaje po
ceni od 14.300 američkih dolara (nešto preko 10.000 evra) pa do 21.000 dolara
(što je skoro 14.000 evra), a Japanci očekuju prodaju od oko 3500 komada na
mesečnom nivou. Upravo je pomenuti prost, kockast dizajn odgovoran za prostran
i funkcionalan interijer, pa Toyota navodi da Corolla Rumion svim putnicima
pruža "relaksirajuću, ugodnu i komfornu vožnju", dok visoki bokovi
tim istim putnicima pružaju osećaj bezbednosti. Corolla Rumion se oprema sa dva
ekonomična benzinska motora : 1,5 litarskim VVT-i (sa 81kW/110KS pri 6000
o/min.), kao i 1,8 litarskim Dual VVT-I od 100kW/136KS pri takođe 6000 o/min.
Slabiji emituje 143 grama CO2 po kilometru,
a snažniji 151 g/km (što je za 10 % manje od propisa u Japanu). Od
bezbednosnih elemenata treba izdvojiti SRS vazdušne jastuke, WIL (Whiplash
Injury Lessening) prednja sedišta, ABS+EBD, BAS, ojačanu strukturu karoserije,
a tu su i Super CVT-i kontinualna transmisija i Smart Entry & Start System
za ulazak i startovanje automobila bez ključa. Corolla Rumio ima međuosovinsko
rastojanje od 2600 mm, dugačka je 4210 mm, široka 1760 mm, dok visina zavisi od
pogona (model sa pogonom na prednjim točkovima je visok 1630 mm, a varijanta sa
integralnim 4WD pogonom 1640 mm).
General Motors je pustio u
opticaj prvu zvaničnu fotografiju potpuno novog Pontiaca Vibe GT modelske
godine 2009., ali nažalost sliku prati i veoma malo propratnih informacija.
Ipak, poznato je da će novi Pontiac Vibe prvi put biti predstavljen na salonu
automobila u Los Anđelesu krajem ove godine, a da će prodaja startovati
početkom 2008. Osim toga, ponovo će u ponudi biti i GT verzija ovog
modela, kao i AWD varijanta sa pogonom na svim točkovima. I to je to. Ah, da.
Brat blizanac ovog Pontiaca, buduća Toyota Matrix, biće predstavljena već
krajem ovog meseca na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu (počinje 30. oktobra).
Francuski Renault je upravo
objavio prve zvanične slike i par detalja o novom modelu Grand Modus. Drugim
rečima, ovo je produžena varijanta već poznatog Renault Modusa, koji se ne
prodaje onoliko dobro koliko bi u francuskoj kompaniji to želeli, pa je ovo osveženje
game i te kako dobrodošlo. Novi Grand Modus (prva i druga slika) dobija i restilizovani
izgled spoljašnjosti (prednja i zadnja svetla, drugačija maska u stilu Clia III,
modifikovani branici i vrata prtljažnika), kakav će uostalom krasiti i običan, kratki
Modus koji se nalazi na trećoj slici (Grand Modus takođe dobija i treće bočno
staklo ispred C stuba). Sem veće dužine (sada 4034 mm), Grand Modus u odnosu na
standardni Modus (3874 mm) ima naravno povećano i međuosovinsko rastojanje,
koje iznosi 2575 mm (+93 mm), koliko ima i Renault Clio III. Za poređenje,
pomenuti Clio III ima zapreminu prtljažnika od 288 litara, a ovaj Grand Modus
svih 410 litara (kratki Modus raspolaže sa 293 litra). Funkcionalnosti
prostrane i komforne kabine (za ovu klasu) doprinosi i klizna zadnja klupa (pomera se napred/nazad), pri tom i deljiva u
odnosu 60:40. Što se palete motora tiče, Grand Modus će pokretati benzinski i
dizel agregati već poznati iz standardnog Modusa, odnosno benzinci od 1,2 litra
(48 i 55kW), 1,4L (72kW), 1,6L (65 i 82kW), kao i 1,5 litarski dCi dizelaš u
tri verzije (sa 50, 63 i 78kW). Grand Modus će se proizvoditi u Renaultovoj
fabrici u španskom Valjadolidu, a komercijalizacija startuje početkom 2008.
godine po, za sada, nepoznatoj ceni.
E, pa bilo je već vreme ! Posle meseci i meseci raznih nagađanja, špijunskih slika, procurelih brošura i zvaničnih teaser slika, toliko nestrpljivo očekivana nova generacija Impreze WRX STi je konačno pred nama. Dakle, Impreza WRX STi za 2008. godinu se odlikuje daleko agresivnijim i moćnijim izgledom (prošireni blatobrani, otvor za vazduh na haubi motora, modifikovani branici sa spojlerima, širi pragovi, veliki zadnji krovni spojler, difuzor pozadi sa četiri izduvne cevi, atraktivni alu točkovi od 18 inča sa gumama 245/40R18), nego nedavno predstavljena obična verzija Impreze sa petora vrata. Najavu izgleda serijske Impreze WRX STi smo inače mogli da vidimo još na salonu u Frankfurtu kroz model Subaru WRC Concept. Naravno, agresivan izgled bez odgovarajućeg motora i mehanike ne znači mnogo, pa Imprezu WRX STi pokreće novi četvorocilindrični DOHC 2,0 litarski turbo motor sa 16 ventila i snagom od 227kW/308KS pri 6400 o/min. i 422Nm obrtnog momenta pri 4400 o/min. Snaga se na sva četiri točka (Subaru Symmetrical AWD) prenosi na podlogu preko manuelnog 6-stepenog menjača, a tu su i DCCD (Drivers´s Control Center Differential - podesivi centralni diferencijal) i VDC (Vehicle Dynamics control – elektronska kontrola stabilnosti), koji se brinu za kontrolu trakcije i stabilnost automobila. Ukratko, prema navodima same fabrike, "ovaj sporstki model sa integralnim pogonom odlikuje maksimalno uživanje u vožnji, zahvaljujući kombinaciji snage, performansi, upravljivosti i voznim karakteristikama". I na kraju još podaci o dimenzijama : dužina Impreze WRX STi iznosi 4415 mm, širina 1795 mm, visina 1475 mm, rastojanje između osovina 2625 mm, dok je težina 1480 kg.
Kao što već smo pisali pre nekoliko dana, Volkswagenova sportska
R porodica će pored modela Golf R32 i Passat R36 za neki dan dobiti novog,
trećeg člana. To je VW Touareg R50, čija svetska premijera je najavljena za
predstojeći salon automobila u Sidneju, koji počinje 11. oktobra. Volkswagen u
toj prvoj informaciji od prošle nedelje nije objavio konkretne podatke o snazi
V10 TDI dizel motora, koji pokreće ovaj Touareg, ali je to konačno učinio tokom
jučerašnjeg dana. Dakle, novi VW Touareg R50 pokreće pojačani 5,0 litarski V10
agregat sa 258kW/350KS i 850Nm obrtnog momenta (standardna verzija ovog motora
raspolaže sa 230kW/313KS i 750Nm). To je dovolno za maksimalnu brzinu od 235
km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi, dok je prosečna potrošnja po
fabričkim podacima 12,6 litara dizela na 100 km. Sem pojačanog motora, VW
Touareg R50 je dobio i agresivniji body paket, veće točkove (od 21 inča) i
gume, blago proširenje blatobrana, dorađeno (vazdušno) ogibljenje, kao i
sportskiji izgled unutrašnjosti (za promene na eksterijeru i interijeru bilo je
zaduženo Volkswagenovo odeljenje Individual GmbH). Kao i pomenuti Golf R32 i
Passat R36, i novi Touareg R50 ima naravno VW-ov 4Motion integralni pogon, a
menjač je automatski sa 6 stepeni. Prodaja u Nemačkoj počinje u novembru po
ceni od 88.260 evra.
Posle prvih slika i tehničkih informacija, BMW je juče pustio u opticaj i zvaničan video novog modela M3 sedan. Da podsetimo, ovu "Trojku" pokreće 4,0 litarski V8 motor sa 309kW/420KS i 400Nm, ubrzanje do 100 km/h postiže za 4,9 sekundi, dok je maksimalna brzina već tradicionalno ograničena na 250 km/h.
FPV (Ford Performance Vehicle), odnosno sportsko odeljenje australijskog
Forda, predstavio je novu i naravno limitiranu ediciju Forda Falcon i Forda Ute
pod nazivom FPV GT Cobra (limuzina) i FPV Cobra Ute (pick up). Pokreće ih 5,4
litarski "Boss 302" V8 motor (broj 302 ne označava zapreminu agregata
u kubnim inčima, već snagu u kilovatima) sa 302kW/404KS i 540Nm obrtnog momenta,
a standardno je uparen sa manuelnim 6-stepenim menjačem ili opcionom ZF-ovom
sekvencijalnom automatskom transmisijom sa takođe 6 stepeni (ovaj potonji se
dobija bez doplate). Svi primerci FPV GT Cobre i FPV Cobre Ute će biti na
raspolaganju samo u beloj boji sa plavim trkačim trakama ("any colour you
like as long as it´s white, with blue stripes"), a tu su i kožna sedišta
(svako sa Cobra logom), jedinstveni petokraki aluminijumski točkovi od 19 inča (gume
Dunlop SP Sport Maxx dimenzija 245/35 ZR19), FPV izduvni sistem od nerđajućeg
čelika sa dva završetka, ABS, EBD, Brembo kočnice (napred 355 x 32 mm, pozadi
328 x 26 mm), R-Spec trkačko ogibljenje (samo za FPV GT Cobru) i posebne Cobra
oznake (GT Cobra ima naravno i R-Spec oznake). Kao što je napomenuto na
početku, FPV GT Cobra i FPV Cobra Ute će biti proizvedeni u limitiranom broju
primeraka, i to 400 komada GT Cobre i samo 100 primeraka Cobre Ute. Za GT Cobru
u Australiji treba platiti 65.110 tamošnjih dolara, a za Cobru Ute 61.200
dolara.

Ford je ponudio novu limitiranu ediciju Fieste, nazvane Black Magic, kao još jedan pokušaj da ponovo privuče pažnju kupaca na ovaj model, koji se nalazi na zalasku svog životnog ciklusa. Poenta serije je, kao uostalom i bezbroj puta do sada, bogata standardna oprema, pa kupci Fieste Black Magic na opremi mogu da uštede do 2275 evra. Naravno ako budu dovoljno brzi, budući da je serija ograničena na samo 1500 primeraka. Pomenuta oprema obuhvata specijalnu Panter Black crnu metalik boju, sedmokrake aluminijumske točkove od 16 inča, nova svetla za maglu napred, jedinstvene prednje i zadnje branike u boji karoserije, zadnji krovni spojler, zatamnjena stakla, kožni volan i ručicu menjača, CD radio, el. podizače stakala, centralnu bravu, el. retrovizore sa grejanjem i naravno klima uređaj. U ponudi su dva benzinska motora : 1,2 litarski sa 70 konja i 1,6L sa 80KS. Cena za verziju sa 70KS i troja vrata u Nemačkoj iznosi 13.980 evra.
Na salonu automobila u Frankfurtu, koji je završen pre dve nedelje,
Chevrolet je evropskoj publici predstavio model HHR, koga su nedavno vozili i
specijalizovani automobilski novinari na prezentaciji u Lionu. Chevrolet HHR je
zaista izuzetan auto sa privlačnim retro izgledom i praktičnom unutrašnjošću, koji
ide stopama Chryslera PT Cruisera. Ipak, bez obzira na atraktivan izgled i
bogatu standardnu LT opremu (kožna sedišta, tempomat, klima, el.paket,
CD/Radio/MP3, 17-inčni točkovi, ABS, Traction Control, ESP – elektronska
kontrola stabilnosti), smeta činjenica da HHR na Stari kontinent dolazi
godinama posle pomenutog Chryslera, što bi moglo da predstavlja problem za
plasman u Evropi jer je interesovanje i za PT Cruiserom opalo, pa je pitanje
koliko će se naći kupaca za dizajnerski veoma sličan automobil. Uostalom, vreme
i rezultati prodaje će pokazati koliko su u Chevroletu bili realni kada su
planirali da u Evropi godišnje plasiraju od 3000 do 4000 komada. U Severnoj
Americi je u protekle dve godine prodato oko 200.000 HHR-a, koji se inače
proizvodi u Meksiku. Čisto dizajnerski posmatrano, HHR se ističe velikim i izbačenim
blatobranima i tipično velikom Chevroletovom maskom. Neobičana su i prednja i
zadnja svetla, kao i izgled vrata i prozora, što sve zajedno čini ovaj auto
atraktivnim i pored toga što je Chrysler PT Cruiser sa sličnim dizajnom već
godinama među nama pa smo se na takav izgled već odavno navikli. Sam HHR (za izgled
može zahvaliti Chevroletu Suburban iz 1949) je nekakav polukaravan-polu
hatchback sa visokim krovom (odatle i ime HHR – Heritage High Roof), što se
pozitivno odražava na unutrašnji prostor (povišeno sedenje, dobra preglednost,
olakšan ulazak/izlazak putnika). HHR je dugačak 4,47 metra, zapremina
prtljažnika mu iznosi 638 litara, a sa oborenim zadnjim sedišta ta vrednost
raste na svih 1634 litara. Chevrolet HHR pokreće 2,4 litarski benzinac sa 125kW/170KS
i 224Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 180 km/h i
ubrzanje do 100 km/h za 9,1 sekundi. Ovaj poslednji podatak važi za verziju sa
manuelnim 5-stepenim menjačem, koja u proseku troši 7,8 liatra goriva na 100
km, dok varijanta sa 4-stepenim automatikom do stotke stiže za 10 sekundi i
troši 8,6 litara (naravno po fabričkim podacima). Emisija CO2 iznosi 186 g/km,
a cena u Nemačkoj je 23.000 evra.

Posle prvih slika koje su juče pre vremena procurele na internet, BMW je danas konačno objavio i zvanične fotografije toliko željno očekivanog modela M3 (serija E90) u sedan verziji. Ovo je prvi M3 u obliku klasične limuzine još od serije E36 i, kao što smo ranije pisali, novi M3 sedan imaće prednji kraj identičan već predstavljenom modelu M3 u Coupe verziji (svetla, branik, gril hladnjaka), a ne onakav kakav se nalazi na običnim limuzinama E90. Rezultat je zaista moćan izgled u tipičnom M look-u, čemu doprinose i upadljivo prošireni blatobrani, dodatni otvori za vazduh, četiri završetka izduvnog sistema i atraktivni točkovi od 18 inča sa gumama 245/40 napred, odnosno 265/40 nazad (kao opcija će se nuditi i veći od 19 inča). Međutim, za razliku od modela M6 i M3 Coupe, novi M3 sedan nema krov od karbon fibera. I M3 sedan će imati isti motor kao M3 Coupe, dakle 4,0 litarski V8 agregat sa 309kW/420KS pri 8300 o/min. i 400Nm obrtnog momenta pri 3900 o/min. Ono što je važno jeste da je 85% obrtnog momenta dostupno već od 2000 o/min., odnosno 340Nm je na raspolaganju već pri 2000 o/min. Maksimalna brzina je i dalje elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 4,9 sekundi. Dok je M3 Coupe odgovor Bavaraca na Mercedes CLK 63 AMG (i na budući Audi RS5), ovaj M3 sedan cilja na Audi RS4, Mercedes C 63 AMG i Lexus IS-F. Snaga njegovog V8 agregata se na zadnje točkove prenosi preko manuelnog menjača sa 6 stepeni ili preko BMW-ove nove sedmostepene M DCT transmisije sa duplim kvačilom. Treba pomenuti da je raspored težine idealnih 50:50, a da se u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) nalaze i elektronski sistemi kao što su ASC (Automatic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control), CBC (Cornering Brake Control) i EDC (Electronic Damper Control) sa tri moda podešavanja : Sport, Normal i Comfort. BMW za sada još nije objavio ni cene ni termin početka prodaje novog M3 sedana ali se za SAD nezvanično pominje cena od oko 60.000 dolara.