home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Torinski automobilski gigant, oduvek je bio poznat po sjajnim vozilima, takozvanog B segmenta. Ali i po umešnosti da nekom svom modelu, uz „fejslifting“ produži vek trajanja na tržištu.

 (Dalje)



Preuzeto sa : Novosti.rs

Test "novosti": Polovnjak na skeneru - „Sitreon C4“ koji i na našem tržištu uskoro dobija naslednika, pokazao se kao dobra investicija

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

Test Novosti - Opel insignija 1,6 turbo edišn, automobil koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim: Prema DEKRA izveštaju, „insignija“ ima najmanje kvarova

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Klima-uređaj, ESP i sedam vazdušnih jastuka aduti su nove generacije „suziku svifta” koji godinama uživa veliko poštovanje među srpskim vozačima.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

Japanska marka automobila “Micubiši”, zahvaljujući kompaniji “Inoto”, odnedavno je ponovo prisutna na tržištu Srbije. Jedan od aduta, brenda koji na poklopcu motora ima stilizovane dijamante, sa kojim se ušlo u žestoku tržišnu utakmicu svakako je novi model mini SUV vozila, koje je “Micubiši” nazvao ASX.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

“Leksus” je zatezanje bora na IS seriji iskoristio da predstavi i novu dizel verziju sa oznakom 200d. U pitanju je naslednik modela IS 220d koji takođe koristi “Tojotin” 2,2-litarski motor ali sa 150 konjskih snaga, odnosno 27 ks manje.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Južnokorejski automobilski gigant “Kija”, je svoj “minivolumen” s kojim je žestoko krenula u ofanzivu, dizajnirala i napravila u Evropi. Po meri evropskih kupaca i njihovog, sve probirljivijeg ukusa “venga”, to je sasvim sigurno, lako će naći put do kupaca kojima je ovakva vrsta automobila potrebna.

 (Dalje)

Vozila južnokorejskih proizvođača "Hjundaji" i partnerske kompanije "Kija" podelila su prvo mesto u testovima bezbednosti automobila koji su obavljeni u SAD na većem broju modela za 2011. godinu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Sudbina hibrida na srpskom tržištu određena je i pre nego što se pojave u prodaji. Uglavnom se nalaze u zapećku zbog previsoke cene koja je u proseku za 5.000 evra viša od identičnog modela ali sa dizel motorom. Drugo što plaši kupce jeste to da hibridi nisu tražena roba u svetu polovnjaka. Čak i ako vlasnik želi da zadrži automobil, uvek se postavlja pitanje: „A koliko će me koštati zamena baterija kada za to dođe vreme?“

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Nova, još atraktivnija, ”Honda CR-V 2.0 I-VTEK 5D elegans” sačuvala sve kvalitete prethodnika

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Alfa Romeo” bih najlakše uporedio s filmom “Kum”. Na pitanje kako vam se sviđa, svi će odgovoriti: “Strava je”. Retki će rizikovati da kažu da je Frensis Ford Kopola možda preterao sa 2 sata i 55 minuta i da je u pojedinim delovima film prespor, jer bi tako na sebe navukli gnev okoline. Što je sigurno, sigurno je.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Kakvi veeeliki, ogroman automobil” bila je prva reakcija moje trogodišnje ćerke kada je videla “škodu superb kombi“ koja je nedavno ponuđena našim kupcima. Sina su, po običaju, zanimali samo ključevi, ali ni on nije ostao ravnodušan kada je uleteo i video da između prednjih i zadnjih sedišta ima dovoljno prostora da se otvori igraonica.

 (Dalje)

Preuzeto sa : NSautomobili.com  

Zahvaljujući Auto Centru Papić, ovlašćenom prodavcu i serviseru Kia automobila, bili smo u mogućnosti da testiramo novu Kiu Sportage

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Škoda” je pre godinu dana u Srbiji počela s prodajom svog prvog trendovskog vozila “jetija”, koji je u međuvremenu dobio opasnu konkurenciju u novoj “kiji sportidž” i “hjundaiju ix35”, nasledniku “tusona”.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

„Kinez“ je bačen u vatru! Japanci, a potom Korejci, prve automobilske korake napravili su kopirajući dizajn i tehniku iz Evrope i SAD, a danas su u samom vrhu industrije. Istim putem sada kreću Kinezi. „Čeri tengo“, koji je bio na testu Kurira, bačen je u vatru - u džunglu zvanu C segment, gde opstaju samo najjači!

 (Dalje)