home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Topspeed.rs

Iako potiče iz najpoznatije automobilske garaže, čuvene po kreiranju sportskih automobila, model „kalifornija” je ipak, donekle prilagođen svakodnevnoj vožnji. Kako se ovakav karakter ponaša u ekstremnim uslovima, pokušali smo da saznamo na Trek testu, s tim da je olakšavajuću okolnost predstavljala činjenica da je pre dolaska na stazu Centra NAVAK, testirana „kalifornija” posetila i čuvenu tjunersku garažu Novitek.

 (Dalje)



Iako je restilizovana „tojota avensis” na našem tržištu već izvesno vreme prisutna, za navikavanje na nov izgled popularne japanske limuzine bilo je potrebno određeno vreme, jer su dizajnerske izmene prilično detaljne.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Cadillac XTS je jedan od onih automobila čija je sudbina bila poznata i pre nego što je sam proizvod debitovao na tržištu

Naime, u želji da promeni imidž kompanije, General Motorsova premijum divizija je 2013. godine predstavila XTS kao zamenu za dva zastarela modela sa zadnjom vučom (STS i DTS), a u prvoj godini i pored limitirane ponude prodaja je iznosila 15,049 primeraka.

 (Dalje)

Iako nije značajno porasla u dimenzijama, Fiatova „panda” je napredovala u odnosu na prethodnika u svakom pogledu, a da pritom dizajneri nisu prevideli da je to u osnovi mali, pristupačan i praktičan automobil

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Upoznajte najbolji svetski super-automobil koji nikada nije ušao u serijsku proizvodnju

Jaguar je imao velike planove da pokvari račune poznatim novim super-automobilima, kao što su Ferrari LaFerrari, McLaren P1 i Porsche 918, sa svojim najnovijim remek-delom C-X75 i vrati kompaniju na puteve stare slave, ne samo u svetu serijskih automobila već i u auto-sportu, ali do toga ipak neće doći. Što je sigurno velika šteta.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako je verovati Suzukiju, novi SX4 se u velikoj meri razlikuje od modela koji zamenjuje.

 (Dalje)

Model koji je decenijama čuvao tradiciju zadnjeg pogona i rednih benzinskih motora, danas sportski imidž prilagođava potrebama vremena. Testirali smo atraktivno izdanje „serije 3“ sa integralnim pogonom i moćnim dizelašem od 184 „konja“ koji predstavlja veliki izazov za konkurenciju.

 (Dalje)

Britanski automobilski magazini ne samo da su jedni od najkvalitetnijih i najuticajnijih u svetu, već su i njihovi novinari često u povlašćenom položaju kada su u pitanju promocije novih modela automobila, ili čak vožnje predserijskih vozila, pa neretko i prototipova.

 (Dalje)

Ševrolet Orlando - vozilo sa sedam sedišta i mnoštvom praktičnih rešenja. Pravi porodični automobil, dobro opremljen i veoma bezbedan

Pre nešto više od godinu dana, na testu smo imali "orlando" sa benzinskim 1,8-litarskim motorom i manuelnim menjačem. Tada su utisci bili više nego povoljni, a reakcije čitalaca i kupaca još bolje.

 (Dalje)

Sve oštriji pritisak konkurencije poslednjih godina i najokorelije tradicionaliste primorava na ustupke, koji su često dobrodošli. Jedan od njih je svakako i prvi „mercedes” iz AMG odeljenja u ovoj klasi sa pogonom na sva četiri točka.

 (Dalje)

Pravi „mercedes“ Slavu nekadašnjih modela 123 i 124 preuzela je E klasa. Uz čuveni osećaj na asfaltu, za vozača sada radi vojska elektronskih sistema

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Ostavimo za trenutak iza sebe sumorna vremena ekonomske krize koja uveliko hara Evropom i naš, još sumorniji Balkan, i preselimo se par hiljada kilometara zapadnije, na prostore nekadašnjeg Divljeg zapada. Zašto? Pa, recimo da u saveznoj državi Novi Meksiko, postoji jedan gradić, osnovan još davne 1610. godine od strane Don Pedro de Peralte, guvernera tadašnje španske provincije, a danas je, ujedno, i najstariji glavni grad neke američke države.

 (Dalje)

Uprkos malim dimenzijama pažnja koju privlače izuzetno je velika. Njihova pozornica su bulevari i poznati kafići, a ciljna grupa svi kojima je originalnost na prvom mestu. Upoznajte do detalja tandem koji se bori za titulu najpoželjnijeg gradskog automobila

 (Dalje)

Kombinacijom kupea sa četvora vrata i karavana, gigant iz Štutgarta još jednom postavlja standarde u pogledu kreativnosti, baš kao što je to učinio 2004. godine kada se pojavila prva generacija sada već legendarnog „CLS-a“

 (Dalje)

Iako pripadaju istoj klasi i za pogon koriste 2,2 litarske dizel agregate, testirani dvojac je na uporednom testu pokazao da se po karakteru umnogome razlikuje

 (Dalje)