home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan od najmanjih serijskih automobila nastavlja da pleni izgledom i praktičnošću, a zahvaljujući akciji domaćeg uvoznika, nikada nije bio bolji izbor za rešenje drugog automobila u kući

 (Dalje)



„Opel kaskada“ kabriolet su nam podarili čarobnjaci iz Riselshajma. Ovaj automobil ima samo jedan zadatak - da pruži vozaču i putnicima neograničeno uživanje

Podatak da se u Engleskoj na drumovima vozi najviše kabrioleta zvuči neverovatno. Nekako, prosečnog srpskog zaljubljenika u automobile, bar onog srednje životne dobi, vožnja bez krova odmah asocira na Kaliforniju.

 (Dalje)

BMW će za dva dana (25. oktobra) i zvanično predstaviti novu Seriju 2 Coupe koja će naslediti dosadašnju Seriju 1 Coupe.

 (Dalje)

Novi Giulietta model za 2014. i MiTo model za 2014. godinu izražavaju prave vrednosti brenda u svojim segmentima: italijanski stil, performanse i tehnička izvrsnost pružajui maksimalno zadovoljstvo pri vožnji i potpunu bezbednost. Automobili Alfa Romeo uvek su bili posvećeni onima koji očekuju odgovor više, koji prevazilazi koncept „korisnog prevoznog sredstva” i postaje odgovor pravog „uzbuđenja”.

 (Dalje)

„Opelovo“ oružje: Jedan od lidera u segmentu je sazreo zahvaljujući efektnim izmenama u dizajnu i u kabini, gde je sve kompjuterizovano i ulepšano

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Češki proizvođač automobila Škoda, odavno je prestala da bude „socijalni“ brend kojem je primarni cilj što veća motorizacija društva, uz poneki „izlet“ iz strogo utilitarnog u do juče nezamislivi svet luksuza i „lifestylea“. Naravno, najveću zaslugu za to ima „veliki gazda“ Volkswagen, koji je Škodu tako i pozicionirao, ne želeći da od nje stvara isključivo low-cost brend, kao što je Renault to učinio sa Dacijom.

 (Dalje)

Promocijom modela “CLA 45 AMG” Mercedes je na tržište plasirao model koji trenutno nema pravu konkurenciju, pruža tako puno, a sjaj ne može da mu umanji čak ni četvorocilindrični motor

 (Dalje)

"Chevrolet Trax 4X4", novitet na tržištu Srbije, pravo osveženje u klasi SUV vozila: Ovaj mali terenac sposoban je i za odvažnije izlete van druma

Kada neko vozilo bude svrstano u kategoriju SUV ("sport utility vehicle"), to znači da je namenjeno za sport i zabavu. Kako na asfaltnoj podlozi, tako i van nje.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Osećaj kad vozite „kedi“ sličan je onom dok ste za upravljačem „golfa 7“. S druge strane, potrošnja od šest litara je za svaku pohvalu

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Američki ukus oduvek se razlikovao od onog koji se neguje na Starom kontinentu. Bilo da je u pitanju muzika, kinematografija, pa čak i neke tehničke “novotarije”, u koje svakako ubrajamo i automobile. Ako igde postoji veća razlika u ponudi modela, to je između evropskog i severnoameričkog tržišta, ma kako to čudno zvučalo.

 (Dalje)

Nova „opel insignija“ nedavno je imala svetsku premijeru na Međunarodnom auto-salonu u Frankfurtu. „Opelova“ perjanica blista s još atraktivnijim stajlingom enterijera i eksterijera, prenoseći nagrađivanu filozofiju dizajna „spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti“ na sledeći nivo.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Pomalo zaboravljeni Lexus GX460 je dobio prve promene od predstavljanja druge generacije 2010. godine koje bi trebalo da poprave razočaravajuću prodaju.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Italijanski FIAT se tokom višedecenijskog prisustva na ovim prostorima, praktično „odomaćio“ kod prosečnog srpskog kupca, te njegove modele gotovo da nije neophodno nešto posebno predstavljati... Počevši od putničkih, uglavnom manjih, gradskih, ali i većih, porodičnih automobila, koji su dugi niz godina bili nezaobilazni deo naše svakodnevice, pa sve do lakih i srednjih dostavnih vozila koja su se u proteklih 10-15 godina, svojom jednostavnošću, ali i pouzdanošću, isprofilisala kao jedna od vodećih na našem, ali i na evropskom tržištu.

 (Dalje)

Nakon 15 godina od premijere u klasi, Seat je predstavio novog „leona“ koji će verovatno odrediti budućnost španske kompanije. Reč je o modelu koji uspeh traži kombinujući mnogo razuma i nešto manje emocija, klasičniji dizajn i unapređeni kvalitet

 (Dalje)

Preuzeto sa: Superauto.rs

Nakon nekoliko godina stagnacije i “balansiranja” sa već postojećim modelima u periodu najvećeg naleta ekonomske krize, kompanija Opel je nedavno ponovo prešla u ofanzivu.

 (Dalje)