home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Preuzeto sa : Blic.rs

„Opel“ je u bogatoj prošlosti imao prepoznatljive karavane („olimpija rekord“ i „askona vojaž“) i vagone („omega“), ali nikada sports turere. Tačnije, ne do pojave „insignije“, koja je dobro poznatim formama podarila novi život. Do promene je došlo iz želja da „insignija“ od prvog izlaska na teren progovori jezikom 21. veka, u kojem je sports turer sinonim za superdinamičan, snažan i atraktivan automobil.

 (Dalje)



Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Ne bi bilo pristojno reći da je to samo automobil. "Sitroen" je zapravo napravio još jedno remek-delo. Automobilska planeta može da slavi jer je dobila novu skulpturu na četiri točka. Model "C3 pikaso" smelim stilom govori da nastavlja put slave serijama s oznakama imena slavnog slikara. Redakcija Kurira imala je priliku da izuvijanim putevima Katalonije, po brdima u okolini Barselone testira ovaj elegantni model.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Ford“ je u 33 godine prodao više od 12 miliona „fijesti“, ali je tek s modelom poslednje generacije zaigrao na kartu atraktivnog izgleda. Razlog je jednostavan, 1976. i 2009. nemaju dodirnih tačaka kada je shvatanje dizajna u pitanju.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi golf VI po spoljašnjem dizajnu veoma malo se razlikuje od svog prethodnika i nema ničeg revolucionarnog, ali je vidljivo da je svaki detalj iskorak napred za ostanak na vrhu u klasi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Kada se kaže da je automobil namenjen istočnoevropskom tržištu, to podrazumeva da mora da bude pouzdan i dugotrajan, treba da ima gepek i bude prostran, a zbog naše putne infrastrukture neophodno je da bude ojačan s donje strane. Nije obavezno da bude previše lep i, što je najvažnije, ne sme puno da košta. Kada bi ovo bile kolone kviza "Slagalica", rešenje asocijacije bilo bi "reno talija", koji je bio na testu Kurira.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Hjundai“ je izabrao najbolji trenutak da predstavi svoj potpuno novi model u segmentu gradskih automobila nazvan i20. Globalna kriza je povećala potražnju za malim, ekonomičnim vozilima, jeftinim za održavanje. Kada se na sve dopiše i petogodišnja garancija i povoljna cena, onda naslednika "geca" čeka lepa budućnost.

 (Dalje)

Honda Jazz 1.4 LS

22 Feb 2009 - 12:14 Predstavljamo Link

Preuzeto sa : Blic.rs

Nova „honda džez“ je klasičan primer da rešenje koje prolazi kod kupaca ne bi trebalo menjati. Mali gradski automobil zvučnog imena od predstavljanja 2001. godine prodat je u više od dva miliona komada, jer je svakodnevnim korisnicima ponudio upravo sve ono što im je bilo potrebno: prostranu i fleksibilnu unutrašnjost, kompaktne dimenzije, pouzdanost i štedljive motore.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Dačija“ je još od 2004. godine i lansiranja „logana“ postavila standarde u klasi takozvanih lako priuštivih automobila koji vam nude tačno onoliko koliko ste i platili. Za uloženi novac dobićete sve što je potrebno za prijatnu vožnju i, najvažnije, nećete se osećati prevareno.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Reno“ je odlučio da izvuče maksimum iz trećeg generacije „lagune“ i logičnim redom je posle limuzine i karavana na ulice „izbacio“ i kupe, rešenje od kojeg je francuski proizvođač odustao još gašenjem legendarnog „fuega“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Širom planete, od pojavljivanja 2003. godine, prodato je više od dva miliona „mazdi 3“. Praktično, svaki treći „Mazdin“ automobil je „trojka“ čiju smo drugu generaciju ekskluzivno testirali u okolini imanja Sa Tore na Majorki. U rukama smo imali predprodukcijske modele, koji će se samo u nijansama razlikovati od serijskog.

 (Dalje)

Toyota Yaris 1.33

26 Jan 2009 - 08:41 Predstavljamo Link

Preuzeto sa : Blic.rs

„Tojota“ je, i pored finansijskog minusa na kraju prošle godine koji je prvi od postojanja ove firme, za 2009. pripremila po šest noviteta i redizajniranih modela. Već smo imali priliku da za „Blic“ testiramo treću generaciju „avensisa“ i podmlađeni „hajlaks“, kojima se na srpskom tržištu od utorka pridružio i osveženi „jaris“, najprodavaniji „Tojotin“ automobil u Evropi.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Inženjerima „Renoa“ ideja o „laguni GT“ mora da se rodila dok su svakodnevno putovali francuskim superbrzim vozom TGV (rekordna brzina 574,8 km/h). Sistem upravljanja na sva četiri točka patentiran je još osamdesetih godina („honda prelud“, „mazda 626“ i „mazda MX6“), ali je brzo napušten kao skup, prekomplikovan i za to vreme, u tehnološkom smislu, nedostižan.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Mercedes“ je u svet kompaktnih terenaca zakoračio modelom GLK nastalim na platformi karavanske verzije nove C klase. Proizvođač iz Štutgarta čekao je punih pet godina da na izazov zvani BMW X3 odgovori „kutijastim“ 4,525 metara dugačkim automobilom koji izgledom prkosi dizajnerskom trendu modernih SUV-ova.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Luksuzni terenac iz Kine, CEO sa Micubišijevim motorom i donjim postrojem, mnoštvom opreme, kožom i automatskom klimom, staje samo 19.990 evra.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Šef dizajnera „Tojote“ Takaši Jamamoto prevezao je 5.000 kilometara kroz Evropu kako bi razumeo potrebe kupaca pre nego što je seo za kompjuter i počeo da stvara novi „avensis“. Japanci su shvatili da se na Starom kontinentu automobili i dalje kupuju očima, zbog čega je razvoj jednog od vodećih modela D segmenta trajao čak 31 mesec, šest više od proseka. Takođe, predstavnici "Tojote" su priznali, s knedlom u grlu, da je prethodna, druga generacija "avensisa" bila dobra i pouzdana, ali i neprepoznatljiva na ulici.

 (Dalje)