home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Novosti.rs

Najjeftiniji „benzinac“ 10.950 evra, a početna cena za „dizelaša“ 13.580 evra

Zadatak da napravite automobil koji će biti uspešniji od sopstvenog „bestselera“ u takozvanom B segmentu, dizajneri i inženjeri „Pežoa“ su uspešno odradili. Dokaz - novi „pežo 208“, koji je znatno drugačiji od prethodnika, ali ipak ima „dah starih linija“.

 (Dalje)



Praktično neograničene opcije za prilagođavanje su upakovane u automobil koji je samo 3,70 metara dug i 1,97 metara širok (uključujući retrovizore). Na "Mondial de l'Automobile 2012" u Parizu, Opel ADAM će pokazati svoje brojne inovativne karakteristike i opcije za podešavanje po ličnoj meri, koje nijedan drugi proizvođač automobila ne nudi.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Novinari „Večernjih novosti“ na svetskoj premijernoj vožnji. U Srbiji dizel i benzinski agregati. Visok nivo bezbednosti i u osnovnoj verziji

 (Dalje)

Kao pokazatelj evropskog dizajna i inženjerskih mogućnosti ove kompanije, nova Toyota Verso će imati svoj debi na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu. Zajedno s novim modelima Auris i Auris Touring Sports karavan, predstavlja ofanzivu Toyotinih obnovljenih modela u Evropskom C-segmentu vozila.

 (Dalje)

• Atraktivniji i uverljiviji izgled, u duhu nove dizajnerske filozofije Toyote.
• Prostranu i prijatnu unutrašnjost odlikuju inteligentan dizajn i materijali visokog kvaliteta.
• Smanjenje težine, novi dizajn šasije i aerodinamičnost radi boljih dinamičkih performansi i niže potrošnje goriva.
• Smanjena potrošnja goriva i nivo emisija svakog modela.
• Strategija četiri paketa opreme sa bogatijom standardnom opremom za svaki paket.
• Planirano je da se proda 1/3 hibridnih, 1/3 benzinskih i 1/3 dizel modela; ovaj miks motora zadovoljava zahteve širokog kruga kupaca.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Od 1997. godine do danas, „Tojota“ je prodala više od četiri miliona hibridnih vozila! Više od 75 odsto čine modeli „prijusa“, pionira zelene automobilske tehnologije. Najpoznatiji i najprodavaniji hibridni automobil na svetu, naravno, za sve ove godine je znatno napredovao i evoluirao.

 (Dalje)

Chevrolet Malibu je najstarija marka automobila srednje veličine ove auto industrije, lansirana 1964. godine. Od hot rod verzije, preko policijskog automobila i kabrioleta, do američke ulične limuzine srednje veličine, mali je broj automobila srednje veličine koji su privukli toliko ljudi i tokom toliko dugog perioda. Novi Malibu je Chevrolet-ova prva prava globalna limuzina srednje veličine i prvo izdanje modela koje će se lansirati u Evropi.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Spoljašnjost je vizuelno uvećana, ali enterijer je mnogo bolji nego kod prethodnika. Iako je skup, „Pežoov“ dizel ponovo nas je oduševio.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Jedno je sigurno - „reno tvingo“ je neprikosnoven u sakupljanju ženskih komplimenata. Dovoljan za svakodnevne potrebe, ali i da se s njim otisnete na neki manji put, francuski „mališan“ je pravi izbor za one s plićim džepom, kao i za sve kojima je potreban gradski četvorotočkaš.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Ekološki model s dizel-agregatom dolazi sa subvencijom od 100.000 dinara jer emituje samo 99 g/km. Ali „aveo“ nije samo dosadni štediša

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Kada je u oktobru 2008. sa fabričkih traka u Brazilu sišao prvi „stepvej“, automobilsko tržište je dobilo nešto sasvim novo - malog „terenca“ za još manje novca! Recept je brzo preslikan i na evropsko tržište.

 (Dalje)

Nova Opel Astra porodica – Kratak pregled

Riselshajm. Opel Astra porodica je spremna za start. Sa svojom novom sedan verzijom, novim vrhunskim, moćnim motorima i sistemima za pomoć, kao i svežim dizajnom, brend proširuje svoj uspešan, nagrađivan, najprodavaniji, kompaktni model i nove članove Astra porodice čini još više sportskim i raznovrsnim.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

„Mališan“ koji, otkako se pojavio na globalnom tržištu automobila, ne prestaje da oduševljava kupce

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Sve je brižljivo osmišljeno, materijali nisu preterano skupi, vidi se da je namera bila da se i cenom osvoji što više tržišta

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Još dublje u 21. vek!

Kakvo je čudo bio „prijus“ na beogradskim ulicama pre sedam godina! Izazivao je šok, strahopoštovanje i divljenje onih koji su se vozili s nama na testu, ali i slučajnih prolaznika. Bio je to direktan susret sa budućnošću.

 (Dalje)