home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na ovim stranicama smo tokom proteklih par godina već mnogo pisali o devetoj generaciji Lancera, ali sada smo u prilici da detaljnije pogledamo kako izgleda “gospodska” verzija ove popularne limuzine. Benzinac, pa još automatik - u Srbiji, za mnoge vozače sa predrasudima odmah dobija prizvuk nečeg što će “teško” prodati, i što može biti komplikovano za održavanje, međutim to važi samo ukoliko ga želite prodati istom takvom kupcu punom predrasuda. Samo onaj ko nije imao prilike da se provoza ovom limuzinom može biti skeptičan prema ovom malom remek delu japanske auto industrije. Možda preterujemo ali stvarno se tako osećamo dok vozimo ovog Lancera.

 (Dalje)



Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Alu-naplaci „saribus“, zaštita prednjeg I zadnjeg branika, hromirane bočne lajsne, „klackalice“ na volanu... Ovaj paket dobija se s popustom u verziji „vajt edišn“

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Deveta generacija slična je prethodnoj. Futuristički dizajn je očuvan i unapređen, a napredak je vidljiv i na svim ostalim poljima

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Novinari iz bivših republika SFRJ imali su priliku da provozaju novi „i30“ i provere sve njegove mogućnosti na relaciji Beograd - Novi Sad – Palić

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

U odnosu na odlazeći „i30”, novi model je unapređen, ulepšan i poboljšan u svakom smislu. Prodaja u Srbiji počinje u maju

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Dobar izgled i fleksibilnost mogu da postoje na jednom mestu. Tvrde ovo „Ševroletovi“ inženjeri, navodeći da kupci modela „orlando“ mogu da zaborave na kompromis. Iako izbegavamo da pričamo o dizajnu, držeći se one narodne da o ukusima ne vredi raspravljati, verujemo da će se čitaoci „Novosti“ složiti da je „Ševrolet“ napravio dopadljivo, moderno, porodično vozilo.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Sledeći dan, sledeća avantura. To je slogan ovog dvoseda, ali, rekli bismo, „kupe“ donosi još više

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Limuzinski dizajn obezbedio je prostor, dovoljan za celu porodicu, dok „linea“ zadržava sportsku crtu koju nasleđuje od „punta“

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Promocija novih modela vozila, auto-gigante košta bezmalo kao i razvoj noviteta. Ogromni marketinški timovi paze na svaku reč, slogan, fotografiju ili propagandi film. Sve ovo nije ni čudo, jer su ulozi ogromni, a konkurencija sve žešća.

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Ovaj „opel“ toliko je stabilan da je na gradskim ulicama gotovo nemoguće utvrditi da li se može izbaciti iz putanje

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Novi „avensis“ osvaja na prvu loptu, a naročito na drugu. Vozaču nudi prijateljstvo na duge staze

 (Dalje)

Preuzeto sa: Novosti.rs

Model poznate francuske kompanije “reno“, našao se pod lupom reportera „Večernjih novosti“: Benzinac od 1,6 litara, sa 110 KS, sa PDV-om staje 12.500 €

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Mali „jaris“ veliko je ime u auto-svetu. Proverili smo da li treća generacija može da produži tradiciju

 (Dalje)

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

„Vijano“ garantuje luksuz za grupu direktora, mada mislimo da ipak vozač uživa najviše. Posebno ako je pod haubom verzija sa 224 KS

 (Dalje)

Preuzeto sa: Toyotaclubserbia.com

Krajem avgusta u Srbiju je stigao potpuno novi model Toyote Yaris, sa velikim očekivanjima za jednog gradskog mališana koji je prvenstveno namenjen mlađoj populaciji i svima onima koji se tako osećaju. Kao plod izuzetne saradnje sa Toyota Srbijom, Toyota Club Serbia, u ovim zimskim mesecima, imala je čast da testira najnoviji model Yarisa.

 (Dalje)