Zastava : Rezervnih delova biće za narednih 10 godina
Nemačka kompanija Edo Competition je odavno poznata kao specijalista kada se radi o izuzetnim preradama najbržih i najskupljih automobila na svetu (dovoljno je podsetiti se njihovih modifikacija Lamboghinija Murcielago LP640 i Gallardo, Porschea 911 Turbo, Forda GT, Ferrarija 599GTB, Ferrarija Enzo i Maseratija MC12 Corsa), dok je najnoviji rad ove kuće jedan SUV model – Porscheov Cayenne GTS.
Kupce čeka još samo 150 Jugo vozila
Kragujevačka fabrika „Zastava”, u kojoj se 20. novembra zvanično ukida proizvodnja dosadašnjih modela automobila, na lageru za prodaju ima samo još 150 automobila „jugo”, 220 „zastava101” i 12 „florida”, izjavila je Tanjugu Ljiljana Milosavljević, rukovodilac službe plasmana automobila.
Nakon standardnih verzija Abarth 500 i 500 SS, italijanska fabrika je sada za 101 najbržeg kupca (toliko će ih naime biti napravljeno) pripremila i novu, limitiranu ediciju Fiat 500 Abarth DA 0 A 100 (it. DA ZERO A CENTO), napravljenu u čast 100 godine rođenja Karla Abartha (rođen 15. novembra 1908. godine).
O modelu GT9 kompanije 9ff (na drugoj slici) je već bilo dosta reči, budući da je na trkačkoj stazi Papenburg ovaj automobil u aprilu uspeo da postigne planiranih 409 km/h. To je bilo dovoljno da se pretekne Bugatti Veyron (može do 407 km/h), ali ipak manje od 411,76 km/h koliko postiže američki SSC Ultimate Aero TT.
Audi TTS stigao u Srbiju
Domaći uvoznik Audija (www.audi.rs) počeo je sa prodajom Audijevog sportskog modela TTS, koji se na evropskom tržištu inače prodaje od početka leta (njegova zvanična promocija je održana još u januaru ove godine na Salonu automobila u Detroitu).
Na jedinstvenom off-road parku, Beograđani koji vode aktivan i dinamičan život, vozili su novi Audi Q5 i uz nadzor stručnjaka, uživali u okretnosti ovog SUV-a. Predstavnici medija, među kojima je bio i Miroslav Lazanski i Borislav Miljanović, oprobali su se u vožnji Q5 na pesku, vodenim preprekama kroz više od 20 modula terena, dok su Vuk Brajović i Filip Maksimović uživali u dinamičnoj vožnji do Avale.
Nakon osvajanja titule Automobila godine 2009. u Škotskoj, nova Ford Fiesta se tim laskavim priznanjem okitila i u našem komšilku – u Hrvatskoj.
Citroeni bez carine do 1. januara 2009.
Citroenov ovlašćeni uvoznik i distributer za Srbiju,
kompanija Vitro Group (www.vitrogroup.rs), objavila je da će do 1. januara
2009. godine svi zainteresovani biti u mogućnosti da tokom akcije i dalje kupe
pojedine modele Citroena bez carinskih troškova.
(Dalje)
General Motors je još pre nekoliko meseci najavio da priprema dva nova turbo motora namenjena, pre svega, njihovim modelima za evropsko tržište. Radi se o 1,4 litarskom turbo benzincu i 1,6 litarskom turbo CNG motoru sa pogonom na komprimovani prirodni gas (na engleskom CNG - compresed natural gas, a kod nas poznat i kao zemni gas ili prosto metan). Ovaj potonji će se prvo pojaviti u Opel Zafiri 1.6 CNG Turbo, čija je svetska premijera zakazana za Salon automobila u Bolonji početkom narednog meseca.
Mada je u poslednje vreme pre svega General Motors bio u centru pažnje sa svojim novim modelima-klonovima, izbacivši na tržište novu Opel Insigniju i pod znakom Chevroleta (Chevrolet Vectra za Čile) i Buicka (Buick Regal za Kinu), takvih primera ima još. Najnoviji je novi Subaru Dex, koji nije ništa drugo nego Subaruova verzija automobila koji je već dobro poznat kao Toyota bB, Daihatsu Coo, a u Evropi kao Daihatsu Materia.
Nemački Brabus je poznat pre svega po obradama različitih Mercedesovih modela, ali je došlo vreme da se pozabavi i izgledom jednog elektroautomobila kakav je Tesla Roadster.
Renault već planira redizajn nove Lagune
Iskreno, ovo je moglo i da se očekuje. Naime, iako u Renaultu dizajn prošle godine predstavljene Lagune III opisuju kao "dinamičan i fluidan sa rafiniranim linijama", kritike na realno prilično bezličan, pa i anemičan spoljašnji izgled (ovo se naravno ne odnosi na Lagunu Coupe), su očigledno urodile plodom pa su Francuzi već najavili prvi ozbiljan redizajn svog modela srednje klase.
Nemački koncern Volkswagen, vlasnik češkog proizvođača automobila Škoda Auto, odlučio je da odustane od proizvodnje modela Volkswagen Up! u fabrici u Vrchlabi, gde je prvobitno planirano da bude započeta proizvodnja, prenosi regionalni dnevnik Boleslavski denik.