Smart ForTwo za 13 ljudi

Ne radi se ni o kakvoj posebnoj preradi ovog popularnog gradskog mališana, već o potpuno standardnom modelu, koji je poslužio grupi od 13 "smart car-tortionists" gimnastičara da opovrgnu fabrički podatak da je Smart u stvari samo dvosed. Njih 13 je naime uspelo da se ugura u samo 2,70 metara dugačak i 1,60 metara širok Smart, a sve je organizovano na ovogodišnjem Destination Brooklands okupljanju ljubitelja ovog automobila, održanog u Mercedes-Benz Worldu, u britanskom Weybridgeu (na okupljanju je inače učestvovalo preko 1200 primeraka ovog modela).

Iz Land Rovera su najavili da će na salonu automobila u Londonu 22. jula svoj globalni debi doživeti novi Range Rover Autobiography.
Prema fabričkom saopštenju, radi se o najluksuznijem serijskom Range Roveru ikada, odnosno sve se u osnovi svodi na bogatu opremu sa posebnim naglaskom na koži. Tačnije, Autobiography ima više kože u interijeru (sedišta, volan, centralna konzola, prednji panel, vrata, pa čak i patosnice su oivičene kožom) nego bilo koji Range Rover pre njega.
Sem kožnim interijerom, Range Rover Autobiography se ističe i novim aluminijumskim točkovima od 20 inča, posebnim bojama za karoseriju i opcionim drvenim volanom i istim takvim vrhom ručice menjača.
Za kupce koji žele još više, Range Rover će ponuditi i novi dizajn paket sa Supercharged grilom, bočnim otvorima za vazduh, svetlima, kao i pedalama od nerđajućeg čelika za Range Rover Autobiography TDV8.
Cena za ovakav luksuzni 4x4 model naravno nije mala i u Velikoj Britaniji se kreće od 72.995 funti (oko 92.150 evra).
I standardni modeli Range Rovera su malo doterani za prodajnu sezonu 2009. Tačnije, dobili su novi izgled točkova, par novih boja karoserije, bogatiju serijsku opremu (satelitska navigacija i TV su deo opreme od HSE modela naviše) i opcioni drveni i kožni volan sa grejanjem.

Posle nekoliko dobrih špijunskih slika, koje su se proteklih dana i nedelja vrtele po internetu, rumunska Dacia je danas konačno objavila i prve zvanične fotografije redizajnirane verzije aktuelnog Logana limuzine (pojavio se inače pre tačno četiri godine). Naravno, kasnije na red dolaze i restilizovane verzije ostalih Loganovih karoserijskih verijanti (MCV, Pick-up, Van)
Kao što se i očekivalo, inspiracija za Loganov svežiji izgled je pronađena u novom modelu Sandero, čija svetska premijera je održana početkom marta na salonu automobila u Ženevi (o tome više OVDE). To u praksi znači da je najveće promene Logan doživeo na prednjem delu, gde se najviše ističe nova rebrasta maska hladnjaka sa novim logom marke, doterana svetla, modifikovani branik sa drugačije oblikovanim otvorom za vazduh i mestom oko svetala za maglu. Promene ima i na zadnjem kraju i one obuhvataju nova svetla, redizajnirani branik i novu hromiranu lajsnu na donjem delu poklopca prtljažnika, koji je uz to dobio i nešto izraženiji spojler. Uz unapređeni interijer u stilu pomenutog Sandera (prednji panel, novi volan, kvalitetniji materijali, oplate vrata), za 14 mm širi trag točkova, nove poklopce točkova, novi dizajn aluminijumskih točkova, kao i par novih boja, to je u principu to. Zbog drugačijih branika, obnovljeni Logan je za 4 cm duži nego ranije (sada 4,29 metra), dok je prtljažnik ostao na zapremini od 510 litara. Kao opcija u ponudi će biti i sistemi EBD (elektronska raspodela kočione sile) i EBA (pomoć pri naglom kočenju), dok u ponudi motora nema promena. Tačnije, paleta i dalje obuhvata pet agregata: tri benzinca (1,4L sa 75KS, 1,6L sa 90KS, 1,6 16V sa 105KS) i dva dCi dizelaša zapremine 1,5 litara sa 70, odnosno 85KS.
VIDEO I : Dacia Logan
VIDEO II : Dacia Logan
Novi BMW serije 7 : prva teaser fotografija

Posle bezbrojnih špijunskih slika maskiranih test vozila i raznih crteža nastalih na osnovu insajderskih i "proverenih" informacija, pred nama je konačno i jedna zvanična teaser fotografija potpuno nove BMW-ove serije 7. Tačnije, slika prikazuje veliki BMW-ov plakat postavljen na golf turniru u Minhenu (čiji je BMW sponzor), kojim se najavljuje dolazak nove "sedmice".
Naravno, kao i svaka teaser slika, tako i ova ne prikazuje previše; vidi se samo zatamnjeni prednji kraj nove bavarske krstarice i to tek toliko da zagolica našu maštu. Ipak, i to je dovoljno da se primeti zaista velika sličnost sa prošlogodišnjim BMW-ovim CS Conceptom (poređenje nove serije 7 i CS Concepta je na drugoj slici).
Mada će zvaničnu svetsku premijeru BMW održati tek ove jeseni na salonu automobila u Parizu, prema nezvaničnim informacijama, prve oficijelne slike nove serije 7 navodno možemo očekivati već za nekoliko dana.
Ono što je do sada poznato o novoj "sedmici" možete pročitati OVDE.

Seat je objavio nove zvanične fotografije i detalje o trovratnoj varijanti svoje nove Ibize, koja je dobila i dodatak SportCoupe u svom imenu. Kao što se i očekivalo, u Seatu su odlučili da se Ibiza SportCoupe estetski velikim delom oslanja na izgled atraktivnog Seatovog koncepta Bocanegra sa ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi.
Novu Ibizu (ne bez razloga) španski proizvođač opisuje kao najvažniji model u svojoj novijoj istoriji, čiji je primarni zadatak da se uhvati u koštac sa rivalima, kao što su nova Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Fabia, Fiat Grande Punto, Renault Clio i Peugeot 207. Jedan od aduta je svakako svež i dopadljiv izgled, za koji je zaslužan bivši Lamborghinijev dizajner Luc Donckerwolke. U svakom slučaju, ovakva Ibiza (snažni bokovi, "namršten" pogled, veliki prednji otvor za vazduh, moderniji i kvalitetniji interijer sa jednostavnim i čistim linijama) biće izuzetno opasan konkurent pomenutim automobilima B segmenta.
Ibiza SportCoupe je inače dugačka 4034 mm i visoka 1428 mm, odnosno nešto je kraća i niža u odnosu na ranije predstavljenu novu Ibizu hatchback sa petora vrata (dugačka 4052 mm, visoka 1445 mm). Međuosovinsko rastojanje iznosi 2469 mm, zapremina prtljažnika je narasla na 284 litra (stara trovratna Ibiza ima 267 litara), u odnosu na stari model širi je i trag točkova, dok će putnici na zadnjim sedištima imati više mesta za noge.
U početku će Ibizu SportCoupe pokretati dva dizelaša; tačnije trocilindrični 1.4 TDI sa 59kW/80KS i 195Nm obrtnog momenta (po fabričkim podacima troši 4,3 litre na 100 km, a emituje 114 grama CO2 po kilometru) i četvorocilindrični 1.9 TDI sa 66kW/90KS i 210Nm (potrošnja je 4,5 litara, a emisija CO2 119 g/km), kao i jedan benzinac (1.6L sa 77kW/105KS i 153Nm, potrošnja 6,7 litara, emisija CO2 je 159 g/km). Kasnije će paleta biti obogaćena sa još nekoliko agregata, odnosno radi se o 1.9 litarskom TDI dizelašu sa 77kW/105KS i 240Nm (takođe troši 4,5 litara dizela na 100 km), kao i o trocilindričnom 1.2 L benzincu (51kW/70KS, 112Nm, potrošnja 5,9 litara, emisija CO2 139 g/km) i četvorocilindričnom 1.4 L benzinskom motoru od 63kW/85KS i 132Nm (troši 6,2 litra goriva i emituje 149 grama CO2 po km). S druge strane, još nije sigurno koji će motori pokretati sportske verzije Ibiza FR i Ibiza Cupra. Jedni izvori govore da će Ibiza FR imati 1.8 TFSI agregat sa 160KS, a Ibiza Cupra 2.0 TFSI sa 200 konja, dok drugi izvori prednost daju manjem 1,4 litarskom turbo motoru.
Kao i kod verzije sa 5 vrata, Seat će kupcima Ibize SportCoupe ponuditi i sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom (u modelu sa 1,6 litarskim benzincem od 105 konja), Hill Hold Control, Bi-xenon prednja svetla sa AFS (Adaptive Frontlighting System) sitemom, parking senzorima, ESP sistemom elektronske kontrole stabilnosti, najmanje četiri vazdušnja jastuka u standardnoj opremi itd. Ovde i podsećanje da je nova Ibiza već dobila maksimalnu ocenu od 5 zvezdica za bezbednost odraslih putnika na EuroNCAP testu (za zaštitu dece dodeljene su 4, a za sigurnost pešaka tri zvezdice).
Ibiza SportCoupe će se proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u blizini Barselone, nudiće se u verzijama Reference, Stylance i Sport, dok prodaja počinje u drugoj polovini ove godine.
Posle Cayenna i Porsche Panamera sa dizelašem?

Iz Porschea su nedavno za Automotive News potvrdili (posle dugog perioda negiranja) da će na salonu automobila u Ženevi 2009. ipak promovisati Cayenne pokretan Audijevim 3.0 litarskim V6 dizelašem od 176kW/240KS (o tome više OVDE), međutim, to izgleda neće biti jedini model sa dizel motorom u Porscheovoj ponudi. Naime, ako je verovati procurelim informacijama iz nemačke fabrike, 12 meseci posle prezentacije sportskog sedana Panamera (čija proizvodnja treba da počene u aprilu 2009. godine), Porsche planira da na tržište izbaci i njegovu dizel varijantu. Po tim izvorima, u Panameru dizel će se ugrađivati isti 3.0 TDI V6 agregat kao i u pomenuti Cayenne TDI. Kao i kod Cayenna 3.0 TDI, i ovde konstatacija da, s obzirom na veze Volkswagena i Porschea, izbor motora ne iznenađuje, mada i pomalo razočarava, budući da Volkswagen u svojoj paleti ima i daleko snažnije dizelaše koji bi se bolje uklopili u imidž Porschea.
Panamera je inače odgovor Porschea na Mercedes CLS, Maserati Quattroporte, Aston Martin Rapide i budući model BMW-a u ovoj kategoriji (na bazi prošlogodišnje studije BMW CS Concept). Kako se saznaje, u Panameru će se, sem 3.0 TDI dizelaša (ako se vest pokaže tačnom), ugrađivati i benzinski 4.8 litarski V8 motor sa 405 i 520 konja (ovaj potonji sa turbo punjačem), a kasnije i 3.6 litarski V6 agregat sa 300KS. U ponudi će biti verzije sa pogonom samo na zadnjoj osovini i na sva četiri točka, a u konstrukciji će se između ostalog koristiti i aluminijum, kako bi se smanjila masa automobila. Težina Panamere bi trebalo da bude oko 1800 kg, dužina će prelaziti pet metara, a širina će iznositi oko dva metra. Što se cena tiče, one će se prema sadašnjim informacijama kretati od oko 80.000 evra za osnovni V6 model pa sve do 125.000 evra za najsnažniji 4,8 Turbo sa pogonom na sva četiri točka. I Panamera će dobiti hibridni pogon (verovatno 2011. godine), koji se sastoji od kombinacije Volkswagenovog 3.6 litarskog V6 benzinskog i elektromotora od 82kW/110KS. Hibridni sistem u Panameri Hybrid čine baterije smeštene pozadi (ispod prostora za prtljag) i hibridnog modula, koji se nalazi napred, između benzinskog motora i transmisije. U zavisnosti od uslova vožnje, hibridni modul ima mogućnost da isključi ili benzinski ili elektromotor, a može i da kombinuje snagu oba ova pogonska sistema.
Renault Scenic ZEV H2 sa gorivim ćelijama

I Renault se pridružio proizvođačima koji su napravili automobil sa gorivim ćelijama i pogonom na vodonik. Tačnije, novi koncept automobil Scenic ZEV H2 (Zero Emission Vehicle) je plod zajedničkog rada alijanse Renault-Nissan, koji 2010. godine treba da rezultira početkom prodaje njegove serijske verzije (ali u novoj karoseriji, budući da tokom 2009. Renault planira promociju potpuno nove generacije ovog MPV modela). U gorivim ćelijama hemijskom reakcijom između vodonika i kiseonika dolazi do stvaranja električne energije, koja na kraju i pokreće automobil. Tačnije, to radi elektro-motor od 90kW/122KS (sa litijum-jonskim baterijama), koji ovaj 1850 kg težak Scenic tera do maksimalnih 160 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 14,6 sekundi, dok mu autonomija sa jednim punjenjem vodonika iznosi 350 km.

Izvor : Tanjug
Pravilnik o
registraciji motornih i priključnih vozila, kao i o obliku, boji, dimenziji i
sadržini registarskih tablica, trebalo bi da počne da se primenjuje od 5. jula
ove godine.
Pravilnik je objavljen 29. decembra 2007. u "Službenom glasniku Republike
Srbije", stupio je na snagu 5. januara, a počeće da se primenjuje po
isteku šest meseci od dana stupanja na snagu. Registarske tablice izdate do
dana početka primene pravilnika zameniće se registarskim tablicama utvrđenim
ovim pravilnikom prilikom produženja važenja registracije motornog, odnosno
priključnog vozila, a najkasnije do isteka godinu dana od dana početka primene.
Vozila registruje organizaciona jedinica Ministarstva unutrašnijih poslova na
čijoj teritoriji vlasnik vozila ima prebivalište, odnosno sedište, navedeno je
u pravilniku.
Registarska tablica za motorno vozilo je bele boje, oivičena crnom linijom i na
njoj je sa leve strane, na plavoj podlozi, belim slovima ispisana međunarodna
oznaka Republike Srbije. Na tablici crnim slovima ispisana je oznaka
registarskog područja, a crnim ciframa i slovima ispisan je i registarski broj
vozila. Između oznaka registarskog područja i registarskog broja vozila utisnut
je crveni štit na kome je beli krst između četiri ocila bridovima okrenutih ka
vertikalnoj gredi krsta.
Registarski broj vozila sastoji se od cifara "0" do "9" i
kombinacija slova na dve pozicije, navodi se u pravilniku i dodaje da su slova
registarskog broja sva slova latiničnog pisma i latinična slova "X",
"Y" i "W". Oznaka registarskog područja na registarskoj
tablici ispisuje se i na ćiriličnom pismu, ispod utisnutog crvenog štita.
Prilikom prve registracije vozila, kao i prilikom produžavanja važenja registracije,
za vozilo se izdaje registraciona nalepnica koja se postavlja na motorno vozilo
sa vetrobranskim staklom, sa unutrašnje strane, na donjem delu. Registraciona
nalepnica se postavlja na motocikl, spolja na vetrobransko staklo, ako ga ima,
ili na ravnom delu vozila kod uređaja za osvetljavanje, a na priključno vozilo,
spolja na levoj polovini zadnje strane na vidnom mestu.
Saobraćajna dozvola se smatra važećom samo kada je registraciona nalepnica
postavljena na vozilo po propisanim uputstvima, navedeno je u pravilniku.
VIDEO : Silvester Stalone u reklamama za novi Volkswagen Gol
Reklama I :
Reklama II :
Više o novom Volkswagenu Gol možete pročitati OVDE.
Volkswagen Scirocco R

Kao što je poznato, novi Volkswagen Scirocco će u početku biti dostupan sa benzinskim (od 122, 160 i 200KS) i dizel motorima (sa 140KS), međutim već se najavljuju nove varijante ovog modela. Tako se na internetu danas pojavila ova teaser fotografija koja prikazuje prednji deo novog sportskog Sciroccoa R. Kao i ostali članovi Volkswagenove R porodice (Golf R32, Passat R36, Touareg R50) i Scirocco R će se odikovati agresivnijim izgledom, bogatijom opremom i naravno snažnijim motorom. Međutim, budući da nema zvaničnih informacija, ovde počinju špekulacije. Po pojedinim izvorima, Scirocco R će dobiti 3.2 V6 agregat sa 250KS iz Golfa R32, po drugima radi se o novom 3.0 TFSI V6 kompresorskom motoru (kakav će imati i budući Audi S4), a treći se nadaju i 2.0 TFSI mašini od 242kW/325KS iz Sciroccoa GT24 Concept, predstavljenog u maju na skupu tjunera u Austriji (o ovom potonjem više OVDE).
S druge strane, postoje i najave da bi Volkswagen u bližoj budućnosti mogao da ponudi i specijalnu BlueMotion verziju Sciroccoa (u kombinaciji sa TDI dizelašem), čija će glavna karakteristika biti smanjena potrošnja goriva i redukovana emisija CO2 u odnosu na standardne modele.
Renault Twingo GT

Izvor : www.blic.co.yu
Najnovije
izdanje popularnog „renoa“ izdvaja se po ponudi motora i opreme, koja sada
pokriva daleko širu ciljnu grupu od prethodnika. Francuzi su po prvi put u u
ovom segmentu tržišta ponudili dizel motor (1,5 dCi), ali i benzinski turbo
koji najmanji „reno“ pretvara u pravog uličnog trkača. Otuda i oznaka GT (gran
turizmo), rezervisana za automobile natprosečnih voznih karakteristika i
naglašenog sportskog imidža.
Spoljna obeležja nagoveštavaju puno toga. Uz podrazumevajuće naplatke od lake
legure i niskoprofilne pneumatike, „tvingo“ je dobio i krovni spojler koji je,
zajedno sa školjkama spoljnih ogledala i ukrasnim maskama za maglenke - obojen
različitom (srebrnom) bojom. Drugačiji je i oblik prednjeg branika, s dvodelnom
maskom hladnjaka u obliku trapeza čime se dodatno ističe sportski karakter
vozila.
Veseli interijer
Promena imidža značajno je uticala i na dizajn unutrašnjeg prostora. Od
relativno spartanski opremljenog minija s buljavim očima (okrugla prednja
svetla koja dominiraju prednjim delom karoserije), „tvingo“ se transformisao u
gradskog zvrka s dobro uređenim enterijerom i nizom simpatičnih detalja.
Instrumenti su koncentrisani na sredini prednjeg panela, što deluje atraktivno
ali će tokom vožnje svakako i odvlačiti deo pažnje vozača. Jedino je izdvojen
obrtomer, koji sada samostalno štrči ispred upravljača. To rešenje je zaista
lepo, ali i već viđeno na nekim drugim mališanima.
Digitalni instrumenti i dvobojni enterijer, uz prilično bogatu opremu koja
podrazumeva kožom obloženi upravljač i ručicu menjača, automatski klima uređaj,
dobar audio sistem s priključkom za eksterne uređaje u kaseti ispred suvozača i
niz drugih detalja zadovoljiće čak i veoma probirljive kupce. U ponuđenom
paketu,međutim, nema deljive zadnje klupe s podešavanjem uzdužne pozicije (deo
imidža prethodne generacije „tvinga“), za koju se mora doplatiti iako je ovo
verzija s vrha ponude. Razlog za takvu odluku proizvođača treba tražiti u činjenici
da „tvingo GT“ košta bezmalo 15.000 evra, pa u „Renou“ očigledno nisu želeli da
dodatno opterećuju cenu i tako izgube deo kupaca.
Bilo kako bilo, tek s jednodelnim naslonom zadnje klupe na raspolaganju su samo
osnovni prtljažni prostor od 230 litara i maksimalna ekstenzija od 959 l -
odnosno mogućnost da u „tvingu“ borave samo četvoro-petoro manje zahtevnih
putnika ili par s povećom gomilom stvari.
Žestoka narav
Od pogleda na tehničke karakteristike neće vam zastati dah, sve dok ne
shvatite da maleni turbo motor pokreće automobil mase manje od jedne tone. A za
takvo okruženje ponuđenih 100 konja više je nego dovoljno da se ostvare
sportske ambicije. Štaviše, ovaj tehnološki biser nudi i takozvani overbust
režim s dodatnom snagom (+5 KS i 6 Nm u ograničenom vremenskom periodu zbog
zaštite motora) koja je namenjena preticanjima i drugim manevrima za koje su
neophodna snažnija ubrzanja.
Kada se na sve to doda proveren sistem oslanjanja (napred „mekferson“, nazad
torziona osovina) i adekvatna „obuća“ (185/55 R15) postaje jasno da će čak i
manje vešti vozači imati priliku da iskoriste veći deo ponuđenog potencijala.
Još jedna savremena karakteristika ovog automobila svakako je potrošnja goriva.
Zaista ćete se prijatno iznenaditi da čak i nakon žestoko provezenih deonica
prosek neće preskočiti prag od 8,5 litara na 100 kilometara pređenog puta.
Novi „tvingo“, dakle, prilično je drugačiji od svojih prethodnika. Drugačije je
i vreme u kome je nastao - konkurencija nikada nije bila oštrija, a klijentela
razmaženija. U tom kontekstu treba posmatrati i šanse ovog „renoa“, koji se za
potrebe evropskog tržišta ekskluzivno proizvodi u Sloveniji.
Tehničke karakteristike
motor četvorocilindrični, zapremina 1.148 ccm, maks. 74 kW (100 KS), snaga
pri 5.500 o/min, maks. obr. moment 145 Nm pri 3.000 o/min, pogon napred, menjač
petostepeni, dužina 3.600 mm, širina 1.654 mm, visina 1.470 mm, međuos.
rastojanje 2.367 mm, masa 980 kg, prtljažnik 230/959 l, rezervoar 40 l, pneumatici
185/55 R15, maks. brzina 189 km/h, 0-100 km/h 9,8 s, potrošnja 5,9 l/100 km, gorivo
bezolovni benzin
Cena i oprema test vozila
Paket GT: frontalni i bočni vazdušni jastuci, putni računar, automatski klima-uređaj s polen filterom, centralna brava s daljinskom komandom, imobilizator, progresivni elektrohidraulični servo upravljač, električne komande prozora u bočnim vratima, električne komande spoljnih ogledala, vozačevo sedište podesivo po visini, podešavanje upravljača po visini, audio sistem „premium“ od 200 W, automatsko aktiviranje svetala i brisača vetrobrana, svetla za maglu, upravljač i ručica menjača presvučeni kožom, aluminijumski naplaci, krovni spojler, metalik boja (+375 evra)… Cena test vozila s uračunatim svim dažbinama je 14.575 evra.
Autor : Aleksandar Andrić

Nemačka tjunerska kuća Abt Sportsline se ponovo pozabavila izgledom Volkswagenovog Coupe-Cabrio modela Eos.
Dizajneri ove kompanije su naime razvili novi aero body kit (staje 1458 evra), koji u ovom slučaju podrazumeva promenjen prednji branik sa spojlerom, nove pragove i drugačiji zadnji branik sa četiri izduvne cevi. Sve nabrojano, u kombinaciji sa Abt aluminijumskim točkovima od 18 inča, doprinosi dinamičnijoj i atraktivnijoj pojavi ovog Eosa.
Abt Sportsline naravno za Eos nudi i nekoliko paketa za povećanje snage motora. Tako 2.0 TFSI benzinac sada razvija 240KS, veći 3.2 litarski je pojačan na svih 370 konja, dok je dizelaš dobio 170KS.
Abt Audi TT Roadster
Sem za VW Eos, ljudi iz Abt Sportsline-a su razvili aero body kit sa kojim i Audijev TT Roadster postaje još dinamičniji ali i dalje zadržava elegantan izgled. Novi aerodinamički kit (košta 2671 evro) u ovom slučaju podrazumeva promenjen prednji branik, nove pragove, veliko zadnje krilo i modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisane četiri izduvne cevi. U paketu se još nalaze i spušteno ogibljenje, jače kočnice i novi točkovi od 20 inča (ovi potonji staju 833 evra po komadu). Abt naravno i za TT nudi nekoliko paketa za povećanje snage njegovih motora. Tako 3,2 litarska V6 mašina sada raspolaže sa 370KS, dok je manji 2,0 TFSI agregat pojačan 147kW/200KS na 177kW/240KS, a u ponudi je i opcija od 221kW/300KS.
Lotus Eagle na salonu u Londonu

Britanski Lotus će svetsku premijeru svog novog modela Eagle održati na domaćem terenu predstojećeg salona automobila u Londonu, koji se za posetioce otvara 23. jula i traje do 3. avgusta ove godine.
Konkretniji podaci o ovom 2+2 sportskom kupeu još nisu poznati, ali se nezvanično govori da je za pogon izabran (centralno smešten) modifikovan 3.5 litarski motor iz Toyote Camry, koji u fabričkoj verziji raspolaže sa 268KS pri 6200 o/min. i 335Nm obrtnog momenta pri 4700 o/min. (izvori iz britanske fabrike inače navode da će ovaj japanski V6 agregat u Eaglu biti dostupan u verzijama sa i bez turbo punjača).
Eagle u osnovi menja nekadašnji Lotus Esprit, što znači da će u paleti biti pozicioniran iznad aktuelnih modela Elise, Exige i Europa.
Subaru Plug-in Stella Concept

Subaru je otkrio prve detalje o svom novom prototipu vozila sa elektropogonom, koji će u Japanu biti predstavljen početkom jula. Novi Plug-in Stella Concept je napravljen na bazi 3,4 metra dugačkog modela Stella (prodaje se samo u Japanu), a koristi EV sistem iz Subarua R1e. To znači da elektro-motor ima 40kW i 150Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da ovaj mališan sa prednjim pogonom i 1060 kilograma postigne najveću brzinu od 100 km/h. Plug-in Stella Concept je razvijen zajedno sa kompanijom Tokyo Electric Power Company i sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija ima autonomiju od 80 km (baterije inače mogu da se napune i preko obične kućne utičnice).