
Kompanija Chrysler LLC (Chrysler, Dodge i Jeep) je saopštila da će iz svoje ponude izbaciti četiri modela : Chrysler PT Cruiser Cabrio, Chrysler Pacifica, Chrysler Crossfire i Dodge Magnum (na slici). Mada je prodaja obe varijante PT Cruisera u septembru pala za 27%, u Chrysleru su odlučili da PT Cruiser u standardnoj varijanti ipak ostane u ponudi (PT Cruiser je inače treći Chryslerov najprodavaniji model). Sem smanjenja palete modela, Chrysler se odlučio na još bolniji korak – otpuštanje radnika, i to njih blizu 12.000. Chrysler LLC, koji zapošljava preko 130.000 ljudi širom sveta, objavio je da preduzima korake kako bi do kraja 2008. godine smanjio broj zaposlenih za skoro 20 odsto, a sve u cilju "efektnijeg takmičenja sa japanskim brendovima".

Ford je proširio paletu motora u modelima Mondeo, Galaxy i S-Max novim 2,3 litarskim benzincem. Ovaj četvorocilindraš razvija 118kW/160KS i 208Nm pri 4200 o/min. i popunjava dosadašnju rupu u ponudi između 2,0 litarskog benzinaca sa 107kW/145KS i 2,5 litarskog 5-cilindraša sa 162kW/220KS. Mondeo sa novim motorom ubrzava do 100 km/h za 10,5 sekundi, postiže maksimalnih 207 km/h, a po fabričkim podacima u proseku troši 9,3 litara na 100 kilometara (emisija CO2 iznosi 223 grama po kilometru). U Nemačkoj za novi Mondeo 2,3 treba platiti 27.075 evra, S-Max košta 28.600, a Galaxy 2,3 30.375 evra.

Nemački tjuner Vath Motorentechnik GmbH poradio je na performansama i atraktivnijem izgledu novog Mercedesa C 320 CDI. To je postignuto povećanjem snage njegovog šestocilindričnog dizel motora sa standardnih 165kW/224KS i 510Nm obrtnog momenta na 202kW/275KS i 605Nm (u paru sa sedmostepenim automatskim menjačem) i novim aerodinamičkim paketom. Rezultat je ubrzanje od mirovanja do 100 km/h za 6,5 sekundi i maksimalna brzina elektronski ograničena na 260 km/h (serijski model do 100 km/h stiže za 7,7 sekundi, a može do 250km/h). Što se ostalih promena tiče, one se odnose na nove Vathove točkove od 19 inča (sa gumama širine 235 mm napred, 265 mm nazad), pojačani kočioni sistem (napred diskovi od 360 mm, nazad 330 mm), spušteno ogibljenje i već pomenuti novi aero body paket (uključuje novi prednji spojler, difuzor pozadi, spojler na poklopcu prtljažnika i novu masku hladnjaka bez tradicionalne trokrake zvezde). Uz detalje od karbona i nove patosnice u kabini, to bi bilo to.

Ovo su prve zvanične slike novog BMW-a serije 1 Coupe sa M sportskim paketom (M Sport Pack), namenjene vlasnicima "Jedinice" koji žele još dinamičniji, pa i ekskluzivniji izgled svog automobila. M Sport Pack donosi sportski podešeno ogibljenje i estetsko doterivanje eksterijera i interijera. Ovo potonje podrazumeva atraktivnije branike sa integrisanim spojlerima (napred sa velikim usisnicima za vazduh), aluminijumske točkove od 18 inča (sa gumama 205/50 napred, 225/45 nazad), sportska sedišta sa alkantarom, multifunkcionalni M kožni sportski volan i sportsku ručicu menjača, par aluminijumskih aplikacija u kabini i M oznake. Cene za M Sport Pack se u zavisnosti od modela kreću u rasponu od 2100 (za model 123d Coupe sa 204KS i 400Nm) do 3300 evra (model 120d Coupe sa 177KS i 350Nm), dok je za najjači BMW 135i Coupe (sa 306KS i 400Nm) novi M Sport paket već deo standardne opreme. Na slikama BMW 123d Coupe M Sport Pack sa posebnom "LeMans" plavom bojom karoserije.

RENNtech, jedan od vodećih američkih tjunera za Mercedesove modele, vlasnicima Mercedesa E 63 AMG (ali i CLS 63 AMG i S 63 AMG) ponudio je svoj kit za povećanje snage 6,2 litarskog V8 motora, koji se ugrađuje u pomenute automobile. Zahvaljujući, između ostalog, reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i novom sportskom izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika, RENNtech je iz ovog motora izvukao dodatnih 48KS i 68Nm obrtnog momenta (sada 562KS i 698Nm). U saopštenju se nažalost ne navode podaci o ubrzanju do stotke i maksimalnoj brzini (standardni E 63 AMG inače do 100 km/h stiže za 4,5 sekunde i postiže elektronski ograničenih 250 km/h). Osim pomenutih Mercedesa, RENNtech se sada po prvi put poigrao i sa nekim Porscheovim automobilom. Radi se o Cayennu, tačnije o modelima Cayenne Turbo i Cayenne Turbo S, koji su u režiji RENNtecha dobili reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora (snaga pojačana do maksimalno 535KS i 779Nm) i spušteno ogibljenje za 50 mm (sa digitalnim modulom koji vozaču daje izbor od 8 nivoa podešavanja visine vozila). Uskoro će RENNtech za Cayenne Turbo i Cayenne Turbo S ponuditi i nove točkove sa karakterističnim RENNtech dizajnom.

Suzuki je u Velikoj Britaniji obogatio ponudu dizel agregata, koji se ugrađuju u kompaktni crossover model SX4. Radi se o Peugeotovom 1,6 litarskom DDiS turbo dizel motoru, koji raspolaže snagom od 66kW/90KS i 215Nm obrtnog momenta, uparenim sa petostepenim manuelnim menjačem i pogonom samo na prednjoj osovini (postojeći 1,9 litarski DDiS dizelaš sa 120KS se nudi sa pogonom na svim točkovima). Novi SX4 1,6 DDiS od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,2 sekunde, postiže maksimalnih 175 km/h, po fabričkim podacima u kombinovanom ciklusu troši 5,1 litar dizela na 100 km, a emisija CO2 iznosi 139 grama po kilometru. Cena za SX4 1,6 DDiS u Velikoj Britaniji iznosi 11.999 funti ili 17.267 evra.


Juče su se pojavile prve fotografije restilizovane Hyundaijeve Sonate za 2008. godinu. Kao što se odmah primećuje, estetske promene na 4,8 metara dugačkoj limuzini nisu velike ni epohalne; tek toliko da se sačuva svežina ovog modela srednje klase i održi korak sa konkurencijom. Najznačajnije promene su zadesile prednji kraj, koji sada karakteriše pre svega masivnija, hromirana maska hladnjaka (valjda je cilj bio da se estetki približi većem modelu Grandeur/Azera), dok se ostatak spoljašnjih vizuelnih intervencija svodi na veća prednja svetla, modifikovane branike sa hromiranim lajsnama i drugačiji dizajn točkova. Više u stvari i nije bilo potrebno, mada mnogi zameraju korejskom proizvođaču na ovakvom hromiranom grilu hladnjaka, navodeći da je staro rešenje bilo dopadljivije. Mnogo više pozitivnih reakcija doživela je redizajnirana unutrašnjost, koja je sem novog, savremenijeg izgleda dobila i kvalitetnije materijale. Od motora će u ponudi biti benzinci 2,0 VVTI (163KS i 197Nm), 2,4 VVTI (179KS i 230Nm) i 2,0 4D-VGT dizelaš sa 151KS i 314Nm (na nekim tržištima nudiće se i 3,3 litarski V6 benzinac). Za kraj smo dodali i video sa zanimljivom reklamom za novu Sonatu.
Honda Legend u prodaji

Izvor : www.blic.co.yu
Uvoznik Hondinih autombila za Srbiju, kompanija Delta Automoto (www.deltaauto.co.yu) prikazala je ovaj prestižni model japanske fabrike još na Salonu automobila u Beogradu, ali je zbog velike potražnje na prioritetnim tržištima tek sada u prilici da krene u prodajnu ofanzivu na našem tržištu. Obezbeđena je dovoljna količina vozila od kojeg se očekuje da bude adekvatna alternativa premium limuzinama iz programa Audija, BMW-a i Mercedesa. Legend je dugačak 4955 milimetara, ima stalni pogon na sva četiri točka, automatski menjač s manuelnom opcijom biranja i snažan V6 motor (3,5 L, 295 KS) koji mu omogućava dostizanje elektronski limitirane brzine od 250 kilometara na sat i ubrzanje do stotke za samo 7,3 sekunde. Cena na našem tržištu startuje od 55.350 evra, s uračunatim svim dažbinama.

Nova Impreza WRX STI tek je predstavlena na salonu automobila u Tokiju, a iz britanske kompanije Prodrive stiže najava da će od marta sledeće godine kupcima Impreze WRX STI u Velikoj Britanji ponuditi kit za povećanje snage njenog 2,5 litarskog motora (nazvan Prodrive Performance Pack). U serijskoj verziji pomenuti četvorocilindrični bokser motor razvija ravno 300KS pri 6000 o/min. i 406Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min., dok će Prodrive kit povećati snagu na svih 400 konja, a ubrzanje do 100 km/h spustiti na ispod 4,5 sekundi. Za one kupce, koji žele i nešto više, Prodrive najavljuje i promene na kočionom sistemu i ogibljenju, a na raspolaganju će biti i novi body kit i različiti aluminijumski točkovi. Loša vest je da će Prodrive kit za Imprezu WRX STI, kako sada stvari stoje, biti dostupan samo kupcima u Velikoj Britaniji, i to po ceni od 4500 evra. S druge strane, bez obzira na veliko povećanje snage motora, kupci će na taj Prodrive Performance Pack dobiti fabričku garanciju u trajanju od tri godine.
Maybach 62 S Landaulet

Ovo je novi ekskluzivni model Maybach 62 S Landaulet (za sada samo u formi studije), koji će svoju svetsku premijeru imati 13. novembra na salonu auromobila "Middle East International Auto Show" u Dubaiju (naravno da mesto promocije nije izabrano slučajno !). Novi polukabriolet se bazira na aktuelnom Maybachu 62 S, a glavni novitet je naravno pokretni krov iznad glava putnika na zadnjim sedištima, za čije otvaranje/zatvaranje je potrebno samo 16 sekundi. Automobil je ofarban u atraktivnu "Antigua White" boju, a u beloj boji su i veliki 20-inčni točkovi, specijalno razvijenu za ovu studiju. Promene je doživeo i interijer, tačnije dodat je pokretni stakleni panel, koji odvaja prednji od zadnjeg dela unutrašnjosti kako bi putnici pozadi mogli da uživaju u potpunoj privatnosti (prednji deo namenjen vozaču je inače u crnoj boji, dok je pozadi sve u beloj koži). Maybach 62 S Landaulet pokreće 6,0 litarski V12 motor sa dva turbo punjača, koji raspolaže snagom od 450kW/612KS i 1000Nm obrtnog momenta u rasponu od 2000 do 4000 o/min. Kao i svi Maybachovi modeli, i Landaulet deli veliki broj komponenti sa Mercedesovim automobilima, poput elektronski kontrolisanog vazdušnog ogibljenja AIRMATIC DC i COMAND interfejs sistema. Landaulet raspolaže i mnogobrojnim elektronskim sistemima, kao što su SBC kočnice (Sensotronic Brake Control), ABS, ESP (elektronska kontrola stabilnosti), ASR (sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova) i BAS (pomoć pri naglom kočenju). Iako je za sada Maybach 62 S Landaulet zvanično samo koncept, Mercedes navodno ipak planira da proizvede i veoma ograničenu seriju od 20 primeraka ovog ultraluksuznog modela (i to naravno po ultravisokoj ceni).

Italijanski Fiat je juče i zvanično predstavio redizajniranu verziju svog modela Siena, namenjenog kupcima u zemljama u razvoju. Prodaja prvo počinje u Brazilu (14. novembra), a nešto kasnije i u Argentini i Južnoj Africi. Kao i do sada, i ova četvrta evolucija Siene u osnovi predstavlja samo limuzinsku varijantu hatchback modela Palio, koji se može dobiti i u verziji Weekend (karavan) i Strada, odnosno pick-up vozilo. Kao dizajnerski uzor za restilizovanu Sienu poslužila je nova Fiat Linea, koja se proizvodi u Turskoj (u Srbiji inače košta od 12.390 evra), a čija proizvodnja za Latinsku Ameriku će početi u Brazilu tokom 2008. Što se izgleda nove Siene tiče, ne može se reći da oduševljava nekim najmodernijim "boli glava" dizajnom, ali imajući u vidu njenu osnovnu namenu i cenovni razred, rezultat verovatno i nije mogao da bude bolji. Prednji kraj uglavnom liči na Fiat Palio ali naravno sa određenim razlikama, poput većih farova, dok velika hromirana maska iz dva dela podseća na pomenutu Fiat Lineu. U odnosu na aktuelnu Sienu, nova verzija je daleko komfornija, praktičnija i prostranija, sa kvalitetnijim materijalima u unutrašnjosti, a od opreme (bilo standardne bilo opcione) Siena za 2008. će imati ABS, EBD, vazdušne jastuke, el. stakla i retrovizore, centralnu bravu, servo upravljač itd. Sem osveženog spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda, Siena za 2008. ima i modernizovanu paletu motora, koju čine 1,0, 1,4 i 1,8 litarski agregati sa snagom u rasponu od 68 do 113KS i pogonom na benzin, alkohol i zemni gas. Najslabiji 1,0 L motor razvija 73KS (sa pogonom na benzin), osnosno 75 konja kada ga pokreće bioetanol. Sredinu ponude čini 1,4 L agregat sa 85KS (benzin) i 86KS (bioetanol), dok vrh ponude zauzima 1,8 L sa 112KS (benzin), odnosno 114KS (bioetanol). Motor od 1,4 litra se nudi i u varijanti, koja može da koristi i zemni gas (metan), ali mu je snaga tada samo 68 konja. Nova Siena će se inače proizvoditi u Fiatovim fabrikama u Kordobi (Argentina) i Betimu (Brazil).

Kia Motors Europe je juče saopštila da od 1. novembra, osim za model C´eed, garancija u trajanju od 7 (sedam) godina ili 150.000 kilometara, važi i za obnovljeni kompaktni SUV model Sportage, koji se od avgusta ove godine proizvodi u Evropi (u Žilini u Slovačkoj). Prema saopštenju fabrike, Sportage proizveden u Evropi je prvi SUV za koga se odobrava ovakva garancija i koja je prenosiva i na vlasnike ovog modela, koja ga kupuju iz druge ruke (naravno pod uslovom da je Sportage pre toga redovno održavan u ovlašćenim servisima korejskog proizvođača). Produženje garancije sa dosadašnjih tri na sedam godina/150.000 km je postalo moguće zbog unapređenog procesa proizvodnje u fabrici u Žilini, što je rezultiralo višim kvalitetom izrade automobila. Kia je takođe saopštila da garancija od sedam godina/150.000 km (plus antikoroziva garancija u trajanju od 10 godina) važi retroaktivno i za kupce, koji su ovaj evropski Sportage kupili pre 1. novembra ove godine. Inače, obnovljeni Sportage za 2008. se ne razlikuje mnogo od stare verzije, tačnije promene se svode na restilizovani prednji gril, kućišta prednjih svetala u crnoj boji, veće spoljašnje retrovizore, nove alu točkove, veći izbor boja za karoseriju i branike, koji su sada u svim verzijama u potpunosti u boji karoserije. U Kiji takođe naglašavaju da obnovljeni Sportage putnicima sada nudi još udobniju i rafiniraniju vožnju (poboljšana zvučna izolacija, nova prednja sedišta sa dužom i širom površinom za sedenje, više mesta za glave putnika pozadi, točkovi od 16 inča sa gumama 215/65 R16 kao standard). Osim toga poboljšane su i vozne osobine (preciznije upravljanje, ogibljenje je nešto kruće, smanjeno je naginjanje karoserije), a pojačane su i kočnice (diskovi napred od 300 mm), koje su zaslužne da zaustavni put pri brzini od 100 km/h sada iznosi 41,6 metara. Paleta motora obuhvata 2,0 i 2,7 litarske benzince i 2,0 litarski turbo-dizelaš. Inače, ova generacija Sportagea je u Evropi lansirana 2004. godine i od tada je prodato preko 100.000 komada ovog modela, koji je uz veći Sorento i mali Picanto i te kako pomogao u pozicioniranju južnokorejske marke na Starom kontinentu. Što se pomenute Kijine fabrike u Slovačkoj tiče, proizvodnja je počela u decembru prošle godine i sada je tamo zaposleno 2400 radnika.

Tjuning kuća Autodelta (britanski specijalista za doradu Alfinih modela) nudi svoj najnoviji proizvod, koji predstavlja idealan spoj italijanskog stila i ultimativnih performansi kroz naprednu tehnologiju. To je Autodelta Alfa Spider J6 3,2 C (C-Compressore), a već iz imena se vidi da je glavna osobina ovog modela ugrađen Rotrex kompresor za povećanje snage. Konkretno, iz Alfinog 3,2 litarskog V6 motora dobijeno je 348KS i 430Nm obrtnog momenta (serijski ima 260KS i 322Nm). Autodeltin Spider ubrzava do stotke za 5,4 sekunde, dok je maksimalna brzina 260 km/h. Naravno da to nije sve, jer Autodelta nudi ceo paket, a ne samo pojačanje motora. Spider J6 3,2 C tako ima i potpuno novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, napravljen u saradnji sa partnerom Autodelte, firmom Ragazzon. Osim toga, ogibljenje je detaljno dorađeno (između ostalog novi amortizeri i opruge), dok pojačani kočioni sistem brine za sigurno zaustavljanje. Paket promena zaokružuje novi aerodinamički kit (modifikovani prednji branik, novi pragovi, difuzor pozadi) i 19-inčni OZ Racing Ultraleggera točkovi sa Dunlop SP Sport Maxx gumama. Autodelta svoj novi Spider J6 3,2 C predstavlja ovih dana na MPH07 Motor Show-u, koji se od 1. do 4. novembra održava u Londonu.

Na slikama je Ferrari 599 GTB Fiorano, koji je prošao opsežan tjuning tretman u nemačkoj kompaniji Edo Comeptition. Ova firma nam je poznata već od ranije po izuzetnim obradama ionako odličnih automobila kao što su Lamborghini Murcielago LP640 i Lamborghini Gallardo, Maserati MC12, Porsche 911 Turbo i Ford GT. Inače, o ovom Edovom Ferarriju smo pisali još pre nekoliko meseci kada smo objavili samo jednu, tzv. teaser sliku i kada nisu bili poznati ni osnovni tehnički podaci. U međuvremenu je nemačka firma konačno saopštila i konkretne specifikacije svog najnovijeg modela. Edo Competition svoj Ferrari 599 GTB Fiorano nudi u dve verzije : kao 599 GTB sa 6,0 litarskim V12 agregatom, snage 478kW/650KS i kao 630 GTB, koji iz 6,3 litarske mašine izvlači svih 551kW/750KS (za poređenje, fabrički Ferrari 599 GTB Fiorano ima 456kW/620KS). Edo Competition je trkačko ogibljenje za svoj 599 GTB razvio zajedno sa firmom KW, i to naravno na trkačkoj stazi, a treba reći da je napred spušteno za 20, a pozadi za 40 mm. Paket promena zaokružuju i novi sportski izduvni sistem (čiji intenzitet zvuka može da se podešava) i 20-inčni točkovi sa Pirelli gumama, dimenzija 245/35R20 napred, odnosno 305/35R20 nazad. Sem po tehničkim karakteristikama, ovaj Ferrari 599 GTB privlači pažnju i neobičnom kombinacijom boja za jedan Ferrari. Naime, izuzetan kontrast crnim točkovima daje bela boja karoserije, koja doduše nije baš tipična za Ferrari ali je rezultat i te kako efektan.
Novi Audi A4 – počela prodaja u Srbiji

Uvoznik Audijevih automobila za našu zemlju, beogradski Porsche SCG (Porsche Beograd Ada, Radnička 4, tel. 011/3530 410, 3530 411, internet : www.audi.co.yu) počeo je sa prodajom nove generacije modela A4. Za sada su u ponudi verzije sa 1,8 i 3,2 litarskim benzinskim motorima i dizelaši 2,0 TDI, 2,7 TDI i 3,0 TDI. Iako je prodaja počela, treba napomenuti da se prve isporuke ovog novog modela kupcima u našoj zemlji očekuju krajem ove godine. Osnovni model sa benzincem od 1,8 litra zapremine u Srbiji košta 28.650 evra, dok je za najjeftiniji dizelaš 2,0 TDI potrebno izdvojiti 32.700 evra (sve navedene cene su sa PDV-om). Audi je zvaničnu svetsku premijeru novog A4 inače održao sredinom septembra na salonu automobila u Frankfurtu, a prvi utisak utisak i dalje važi. Naime, čisto dizajnerski posmatrano, novi A4 praktično predstavlja samo Audi A5 sa parom vrata više i višim krovom (naročito zadnji kraj veoma liči na pomenuti A5, što važi i za tipičnu Audijevu instrument tablu, koja je takođe slična onoj iz A5, ali ima i elemente iz modela A6 i Q7). Jednostavno, iznenađenje je izostalo, pa i novi Audi A4 zadržava već poznati korporativni look nemačke marke. Zato je možda zanimljivije šta se krije ispod limenog odela. Pre svega, prednja osovina je pomerana unapred za 154 mm, što je omogućilo inžinjerima da motor pomere više unazad u odnosu na pomenutu prednju osovinu. Rezultat svega ovoga je bolja distribucija težine automobila i poboljšanje njegovih voznih osobina. Novi A4 se bazira na platformi, koju koristi i A5 i prilično je veći od aktuelnog modela, odnosno dugačak je 4703 mm, a širok 1830 mm (sadašnji A4 je dugačak 4586 mm, a širok 1805 mm). U unutrašnjosti, zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju od 2808 mm, putnici imaju više mesta u odnosu na prethodnu generaciju ovog automobila (putnici na zadnjim sedištima su dobili dodatnih 36 mm više za kolena, a više je mesta i za glavu i ramena). Već na prvi pogled je jasno da su u kabini upotrebljeni materijali viskog kvaliteta i da su kvalitet završne obrade, komfor i ergonomija na nivou, koji se od Audija i očekuje. Inače, zapremina prtljažnika iznosi 480 litara, a količnik otpora vazduha 0,27. Naravno, fabrika navodi da je novi A4 u svakom pogledu bolji od istoimenog prethodnika (šteta što se od njega i dizajnerski ne razlikuje mnogo), pa su tako poboljšane i vozne osobine, bolja je zvučna izolacija, standardna oprema je bogatija, bezbednost putnika je na višem nivou (šest vazdušnih jastuka, ABS, EBD, EBA i ESP sistemi su standard), a tu je i novi Audi Lane Assist, odnosno sistem, koji upozorava vozača da je prešao liniju na putu bez uključenih žmigavaca. Preko novog Audi Drive Select sistema, vozač ima mogućnost da podesi odziv motora, menjača, upravljanja i ogibljenja po svom nahođenju. Osim toga, upravljački sistem se prilagođava brzini kretanja, a kompletan sistem amortizacije je podesiv. Visoki kvalitet, prostranija i komfornija kabina, kao i bolja ergonomija su već pomenuti. Uprkos tome što za izradu karoserije nije korišćen aluminijum, osnovni model A4 1,8 TFSI je ipak težak samo 1410 kg. Aluminijum je s druge strane iskorišćen pri razvoju potpuno novog vešanja, koji je napravljeno uglavnom od ovog laganog materijala. Što se motora tiče, (kao što je napomenuto na početku teksta), novi A4 se oprema sa dva benzinca i tri dizelaša. To su 1,8 litarski TFSI benzinac od 118kW/160KS i 250Nm, sledi 3,2 litarski V6 benzinac sa 195kW/265KS i 330Nm obrtnog momenta, dok dizelaše predstavljaju 2,0 TDI sa 105kW/143KS i 320Nm, 2,7 TDI sa 140kW/190KS i 400Nm, kao i 3,0 TDI od 176kW/240KS i 500Nm obrtnog momenta. Najsnažniji A4 3,2 FSI do 100 km/h ubrzava za samo 6,2 sekunde i postiže elektronski ograničenih 250 km/h (troši 9,2 litra goriva na 100 km), dok osnovni benzinac 1,8 TFSI stiže do stotke za 8,6 sekunde i postiže maksimalno 225 km/h (potrošnja mu iznosi 7,1 litar). Kod dizelaša najbrži je naravno 3,0 TDI, koji do 100 km/h stiže za 6,1 sekundu, a postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (troši 6,9 litara dizela na 100 km). Srednji 2,7 TDI model postiže 226 km/h, ubrzava do 100 km/h za 7,7 sekundi, a prosečno troši 6,6 litara. I na kraju, najslabiji 2,0 TDI postiže maksimalnih 215 km/h, ubrzanje do stotke traje 9,4 sekunde, a potrošnja iznosi samo 5,5 litara dizela (fabrička tvrdnja).